Kārtot: Augošā secībā
1 2
draco 20.05.2014 20:34

wv T4 / caravella vai multivan ar 2.4D....

draco 20.05.2014 16:26

IkdienasViesis rakstīja: Lūk, lūk - manam hundajam ,diemžēl, šogad nobeidzās kondiķis. Dilerservisā tā arī teica - kompresora mufta pagalam. Darbs ar visu muftu + atlaides= ap 300 eiro. Ko darīt ? Meklēt iespējas citos specializetos servisos? Kādi ieteikumi.

nokraaso kuidaju zalju, un nodod luuznjos. par ieguuto naudu nopeerc mocekletu: ieguusi:

*kondejs nafig nau vaidziigs, taapat labi

*probkaas jaastaav nav

*iespaidu pulka vairaak

*citi mocekletisti uz celja sveicina, ja kas tehnisks atgadiisies - piestaas, paliidzees - vienvaardsakot, sajutiisies, kaa nokljuvis pagaatnee uz gadiem 30+ ar auto - sava "kasta"

*degvielu rij juutami mazaak

*dinamika juutami labaaka

*noparkot var praktiski dajebkur

nu un veel shis tas. vienvaardsakot - nedomaa - riikojies!

draco 20.05.2014 12:34

kaa saka -to, kas taveejais - cits neizraks...

cits jautaajums - vai iepatiksies. mekleeshana taa paarsvaraa ir rakshana un zemes sijaashana caur pirkstiem. pie tam kautkas kautcik "veertiigs", t i kaut padomlaiku pieckapeika, tiek atrasts vienaa reizee no desmitiem - simtiem rakumu. t i darbs ne iipashi razhiigs, interesants, un pat garlaiciigs - 2 minuutes vicini ar md, 10 minuutes roc un meklee, lai konstateetu, ka taa bija alumiinija serga no alusbunzas, aluspudeles metaala korkiitis, follija no cigarespacinjas, vai cita draza. un taalaak. un atkal, un atkal...

no otras puses - saimnieciibaa MD meedz buut noderiigs - paseeji atcleegas, vai gredzenu, vai so - ar md atrast pulka aatraak, ja aptuvenu vietu zini. a ar rokaam pa zaali reizeem kvadraatmetra platiibaa pusdienu var mekleet, un neatrast...

draco 20.05.2014 10:10

ace 250 / 350 buus gana ok, imho. mekleet tur kautkaadas siikaas atskiriibas - kaada jeega? anyway tas ir saakumliimenja segments. ja iepatiksies - panjemsi nopietnaaku, ja nee....

draco 20.05.2014 8:52

kalfonso rakstīja:

kasinsh79 rakstīja:

draco rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Bet, netrūka daudz pirms "very sad end", tagad priecīgs par otro iespēju dzīvot ) Līdz ar ko - priekš manis, auto - tā arī IR mega brīvība, ko nevajadzētu palaist garām...

njem tikai veeraa, ka paarseezoties no mo ieksh auto - tu ne pa kapeiku labaaks brauceejs nekljuusti. jaabrauc uzmaniigi un leenaam, citaad risks apkaarteejiem -pieaug.

ne vienreiz vien esmu rakstiijis, ka moto - taa ie iespeeja +/- objektiivi paarbaudiit, cik adekvaati proti braukt, paredzeet situaaciju izveersumus un so. ar auto var nobraukt visu dziivi, un uzskatiit ka "ne sliktaak kaa citi" brauc, tik vislaik visaadi idioti celjaa gadaas......divi ritenji visu saliek pa plauktiem...

Te gan pilnīgi piekrītu Stipri pamainījusies domāšana un situācijas izvērtēšana uz ceļa. Tagad kā autobraucējs skatos pat 3x

nevajag pat moci, vai avārijas.

gadi un pieredze pati liek tā darīt. un, protams, epizodes, kad esi par matu izbēdzis no tā koka makintoša scenārija.

tai pat laikā ir onkas, ar "50 gadu pie stūres un bez avārijām", kam blakus sēdēt ir bail jo avāriju nav tikai tāpēc, ka citi paredz viņu neadekvātumu

"gadi un pieredze" pilnaa meeraa tomeer nedod prieksstatu. vajag vismaz paaris stundas ar attieciigo transportu satiksmee pabraukt - tas arii peec "padsmit gadu pieredzes uz celja" ar citu kategoriju, dod daudz jaunas informaacijas. kad gaaju "C" maaciities, "B " man bija jau gadus 15 - bet daudz jauna prieksh sevis uzzinaaju, arii no "b" kategorijas puses, t i seezhot pie vieglaa stuures. un ar "A" tas pats. agraak, atceros, reizeem besiijos, ka motociklists "bremzee", "nepletee" - tagad zinu, ka pagriezienos var buut smiltis, sapileejusi no kaariem ellja, bedres - ar moto uz mutes nolikties ir viegli, un jaakontrolee daudz vairaak apstaaklju. Ar velo pa ielaam braukaaju no ~ 22 gadu vecuma, as so velosipeedistus nekanteeju, kad sanaak apsteigt - ieveeroju palielinaatu intervaalu un so - pats zinu, kaa tas ir, kad pusmetra attaalumaa garaam lido fuure ar aatrumu starpiibu 40 - 60 kmh....

vienvaardsakot - vajag tomeer uz savas aadas mazliet izjust, citaadi tev pilna prieksstata par tiem, kas tev apkaart uz celjiem ir, vinju probleemaam un motiiviem - nebuus, imho.

par "50 gadi pie stuures" un "es 2 000 000 asu nobraucis!" - pilniigi piekriitu

draco 19.05.2014 15:54

kasinsh79 rakstīja: Bet, netrūka daudz pirms "very sad end", tagad priecīgs par otro iespēju dzīvot ) Līdz ar ko - priekš manis, auto - tā arī IR mega brīvība, ko nevajadzētu palaist garām...

njem tikai veeraa, ka paarseezoties no mo ieksh auto - tu ne pa kapeiku labaaks brauceejs nekljuusti. jaabrauc uzmaniigi un leenaam, citaad risks apkaarteejiem -pieaug.

ne vienreiz vien esmu rakstiijis, ka moto - taa ie iespeeja +/- objektiivi paarbaudiit, cik adekvaati proti braukt, paredzeet situaaciju izveersumus un so. ar auto var nobraukt visu dziivi, un uzskatiit ka "ne sliktaak kaa citi" brauc, tik vislaik visaadi idioti celjaa gadaas......divi ritenji visu saliek pa plauktiem...

draco 17.05.2014 23:00

draco 16.05.2014 20:44

iAuto rakstīja: iAuto ir bijis horoskops autovadītājiem! Vai ir vērts to atjaunot?

ja jau uz to iziet - tad vajag pilnaa komplektaa - tirgot arii iesveetiitu antifriizu, benziinu, sveetbilzu komplektus, un indulgences uz aatruma paarsniegshanu par 20, 40, un 100 kmh

draco 16.05.2014 19:35
draco 16.05.2014 17:57

saliidzinaajumam - idiotiskas braukshanas piemeers ar litriigu moci - beidzas, kaa to bvar paredzeet, septiitajaa minuutee. roka, kaaja cupaa, kaarteejaa galvas smadzenju trauma...

www.youtube.com/watch?v=Q6CDlFC7SsI

draco 16.05.2014 17:52

ir redzeets. pilotee, itkaa tas pats dzeks kuram ir slavenais video a R1 - "5 minuutes no motociklista dziives ir interesantaakas, nekaa..."

nu, ko var teikt - brauc vish subjektiivi un objektiivi labi, bet riskee tomeer paar meeru. briiviiba vienmeer iet rokurokaa ar atbildiibu. nebuutu moto - vish liidziigi izpildiitos ar M3 / subaaru....da i pie mums, ko, mazums tautas ar auto izpildaas? vienvaardsakot, neredzu ieksh kama sheit doma...

draco 15.05.2014 13:16

flasis rakstīja: Labdien. Volvo V70 1999 2.5 tdi

Problēma tāda, ka paaugstinoties dzinēja apgriezieniem līdz 2800 apgr/min pazūd, jauda. It kā turbīnai vairs neļautu griezties. Motors iegriežas līdz 4500 min, bet nav vairs jūtam paātrinājuma.

1 nolasiit kljuudu kodus no dzineeja vadiibas sisteemas.

2. uzklikt turbiinas spiediena deveeju iepluudes kolektoraa - vismaz buus uzskataami redzams kaa turbiina straadaa, un kas notiek.

draco 13.05.2014 16:46

Crankshaft rakstīja: draco

bez sajeegas. ne tikai virsspiediens, bet arii kompresijas pakaape shai gadiijumaa ir svariiga,

===================

Kompresijas pakāpe ir svarīga ielas motoram, resursa nodrošināšanai, jo ielas auto turbomotors 90% sava

mūža pavada kā neekonomisks atmo motors ar zemu kompresiju

nu, ja jau vish 90% laika pavada ne "zem turbiinas", tad kaareiz saspiesshanas pakaapi jeegas aiztikt nebuutu.

cik es saprotu, pakaapi zemina tieshi deelj taa, lai nebuutu detonaacijas puushot tur gaisu iekshaa a turbiinu...

bet skatoties uz F1 - tur ne par ko nevar buut droshs - paaraak augstas tehnologijas, un attieciigi daudz iespeeju detoneeshanu aptureet, man skiet. btw, vai jaudu taga no turbomotoriem celj nost vairaak, nekaa vecajaa F1 turboeeraa? tad treninju mashiinaam, cik atceros, ~1500 zs meedza buut?

====================

Šodienas turbomotori sportā ir enerģētiski efektīvāki, kā

"tolaiku" BMW, Renault, Porsche un taml. turbomotori, resp. no litra spēj "nolasīt" vairāk ZS. Dzinēju resursi gan nav īpaši auguši - šodienas rallijkrosa SuperCar klases

auto ar saviem 500 - 550 ZS no 1600 ccm kalpo apmēram 1 sezonu, tas km izteiksmē būtu kādi 400 - 500

km...

sk, paldies par informaaciju.

draco 13.05.2014 9:54

Crankshaft rakstīja: Detonēja / nedetonēja - tas lai paliek uz inženieru

sirdsapziņas Zinu vien to, ka ar Massimo Biazjona

programmētāja (viņš tolaik arī Ferrari F1) "čipu"

viss notika

Kā tu domā, BMW 1500 dzinējs F1 detonēja vai nē?

Tur ta virsspiediens bija virs 4 atm ...

bez sajeegas. ne tikai virsspiediens, bet arii kompresijas pakaape shai gadiijumaa ir svariiga, bet skatoties uz F1 - tur ne par ko nevar buut droshs - paaraak augstas tehnologijas, un attieciigi daudz iespeeju detoneeshanu aptureet, man skiet. btw, vai jaudu taga no turbomotoriem celj nost vairaak, nekaa vecajaa F1 turboeeraa? tad treninju mashiinaam, cik atceros, ~1500 zs meedza buut?

draco 13.05.2014 8:46

Crankshaft rakstīja: Cik mīsi, tik turēs 2.0 turbomotors ar ~500 ZS

turēja sezonu, tiesa, km izteiksmē tas daudz

nebija gan ... Un nebija tur nekādas pazeminātas

kompresijas pakāpes. Standarta 10.0 + 3.0 atm

virsspiediens, un viss notiek

Palasi webā par Volvo Low Pressure Turbo!

strange. kaapeec nedetoneeja pie taadas kompresijas pakaapes + veel taada spiediena? 3.0 man nemaz neizskataas peec "low pressure"

eskortam rst bija apmeeram 0.5 atm virsspiediens. kad turbiina puuta cik vareeja, bez ierobezoshanas ( nez gan cik tur tad bija - tad raadiitaaja iepluudes kolektoraa nebija), skanjas no detonaacijas dodot griidaa bija naturaali itkaa spaini pilnu ar uzgrieznjiem kratiitu....

draco 11.05.2014 17:23

ja tas tev ir atmosfeeriskais dzineejs - aizmirsti. ja gribi turbo - paardod savu grabuli, un nopeerc turbograbuli - buus leetaak, labaak, un no visaam puseem plusos. uztaisiit no atmosfeeriskaa motora turbomotoru ir visai daargs un nevienkaarshs prieks bez garanteetiem rezultaatiem.

draco 09.05.2014 8:53

Nemaz nezinu, kaa shaadu uzbraukumu no utaina tiigerelja un vinja shakaalja paardziivoshu - bet nu paspaarlieciibas netruuksrt, atziistu. uzskatiit sevi par "visiem" un raudaat par negatiivismu ir vinja stilaa. un sakaalji, kuri gaida kam tik piebiedroties, ar nav reta paraadiiba, diemzeel.

reku, palasat par vienu normaalu cilveeku, nevis siltumniicas kabatas formaata "supermeni":

www.romantik-travel.com/dnevnik/page-6-5.html

draco 07.05.2014 18:50

un drosaak ar. aatrumu starpiiba, kad meegini braukt pa braucam dalju nav laba. it seviskji pa riitiem uz lokomotiives ielas.....tureeties +/- pluusmaa tomeer i drosaak.

draco 07.05.2014 18:49

andzins1111 rakstīja: draco, par tādu Guy Martin esi dzirdējis? [url]http://www.chainreactionhub.com/latest-news/1201-guy-martin-to-take-on-british-bicycle-speed-record-this-christmas[/url]

Es arī piekrītu, ka velomena veikums bija diezgan bezjēdzīgs, jo ikdienā neko tādu paveikt nevar. Un šādi sasniegumi nepopularizē velosportu, velo lietošanu ikdiena un kur nu vēl satiksmes drošību. Bet nu katram ir tiesības jukt prāta tā kā viņš vēlas.

un kas? paskatiijos linku - nekas par to, kaadaa veida ajams to rekordu uzstaadiijis, nav teikts.

300 km meenesii =~15 km dienaa, ja mociits tiek tikai pa darbdienaam. man videejis sanaak 2x mazaak, i to jau mazliet taa pedaalju krutiishana piegriezusies pa shiem gadiem, da i celgali - nav vairs jauniiba, jaa. rudenii i doma paariet uz kaadu ekonomisku, vieglu mopeedu. it seviski pa ziemu, pa pretveeju - shogad braukaaju, un domaaju - nu nah. vajag kko ar motoru - siltaak no taa nebuus, bet vieglaak gan

draco 07.05.2014 17:24

Velomens rakstīja:

draco rakstīja: starp tiem "velosporcmeniem" pilniigi ******* nav retums. ne tik sen noveeroju uz viabaltikas pretiibraucoshu auto - universaali ar avareikaam un atveertu aizmugureejo vaaku, kura aizveejaa vicoja "velosporcmens" - tipa, treneejaas aizveejaa. Nesen tepat arii kkur lasiiju par liidziiga mudaka "panaakumu" - speciaali palaistas fuures aizveejaa jams ciktur stundaas no riigas liidz tallinai bij aizminies - ko lai saka - luuzeru apkaart arvienvairaak. driiz ne tikai aizveejaa, bet arii uz troses liidzi auto ripinaasies, un publicees savus "rekordus"....Vispaar es iisti nesaprotu, shitos sporcmenu barus ar pavadoshajiem auto uz koplietoshanas celjiem - lai treneejas spectrekos. ta jau mosh motoshosejniekus nar shitaa pa koplietoshanas celjiem laidiisim treneeties, un rallistus, un koturveel? tas tak tieshaa veidaa ietekmee sat droshiibu. koplietoshanas celji nav treninju vieta, t sk velosipeedistiem. Pats ikdienaa ar velo braukaaju, bet nu tas jau ir perebors, imho.

Velosports ir vienīgais sporta veids, kur treniņi ir jāizvada arī uz koplietošanas ceļiem. Organizēti aizmotora treniņi ir tik reti, ka šaubos vai Tev tie tik bieži traucē. Neorganizēti aizmotora treniņi vispār nemaz netraucē, jo auto (un velo) brauc ierastajā ātrumā.

P.S. Esmu tas '*******', kurš aizbrauca līdz Tallinai 4:17h

i kaa, veelarvien ar to pat nodarbojies? es tev vareetu ieteikt jaunus rekordus staadiit - piemeeram izspied virs galvas ceterpillar buldozeru - lai vinju pacelj mega celjamkraans, un tu ar no apakshas nostaasies, un tipa paliidzeesi celt - un visur "Velomens - stipraakais radiijums uz planeetas - pacelj 100 tonnas smagu buldozeru!"

draco 07.05.2014 11:28

Kanibaals rakstīja: Bez iesnieguma nevar sodīt. Tā kā velcies vien uz policiju. Video pats par sevi nav pierādījums, jo pēc tā nevar izspriest notikuma detaļas, bet kopā ar tavu iesniegumu tas ir derīgs, jo tu būsi tas kas uzņemsies atbildību par faktu korektu izklāstu.

www.pietiek.com/raksti/valsts_policijas_vadiba_tomer_spejusi_noskaidrot_policistu_-_pseidoinvalidu

Ok, paldies par informaaciju. vispirms gan registrators jaaiepeerk, bet tas, ka shaada iespeeja ir - ir labi, jo citaadaa veidaa shitaadus izdariitaajus pie praata vest nav iespeejams - iespeeja uzrauties CP ar shaadaam izdariibaam ir mazaaka, nekaa tikt zem meteoriita traapiijuma - as so shai virzienaa ir nesodaamiibas sajuutas, un tauta taa dara liidz kameer pretii kaads velk - un tad jau ir kaa minimums avaarijas situaacija, kaa maksimums - liikji pa graavmalaam....

draco 07.05.2014 10:55

starp tiem "velosporcmeniem" pilniigi mudaki nav retums. ne tik sen noveeroju uz viabaltikas pretiibraucoshu auto - universaali ar avareikaam un atveertu aizmugureejo vaaku, kura aizveejaa vicoja "velosporcmens" - tipa, treneejaas aizveejaa. Nesen tepat arii kkur lasiiju par liidziiga mudaka "panaakumu" - speciaali palaistas fuures aizveejaa jams ciktur stundaas no riigas liidz tallinai bij aizminies - ko lai saka - luuzeru apkaart arvienvairaak. driiz ne tikai aizveejaa, bet arii uz troses liidzi auto ripinaasies, un publicees savus "rekordus"....Vispaar es iisti nesaprotu, shitos sporcmenu barus ar pavadoshajiem auto uz koplietoshanas celjiem - lai treneejas spectrekos. ta jau mosh motoshosejniekus nar shitaa pa koplietoshanas celjiem laidiisim treneeties, un rallistus, un koturveel? tas tak tieshaa veidaa ietekmee sat droshiibu. koplietoshanas celji nav treninju vieta, t sk velosipeedistiem. Pats ikdienaa ar velo braukaaju, bet nu tas jau ir perebors, imho.

draco 05.05.2014 20:26

mzona.lv/...

shitais i laps kantoris. atrodas netaalu no lido krasta, uz maskavsielas. Riepas pie vinjiem bija leetaakas, nekaa ieksh R1 servisa, nomainja ar leetaaka - vienvaardsakot, varu silti ieteikt...

draco 05.05.2014 9:57

Nu, dziivot laukos - tas ir tuvu idaalam, protams. lielaakaa probleema shai gadiijumaa ir - atrast pastaaviigu ienaakumu avotu. Jo straadaat laukos no agra riitaa liidz veelam vakaram pa kapeikaam arii diezkas nav.

Da i anyway reizeem arii no laukiem pa deelaam uz pilseetu vajag atauljot - un tas stipri ne vienmeer bez probkaam sanaak.

A pa teemu "pilseetaa nav briiviibas" - paarvietoshanaas zinjaa, uzkaapjot uz moto - briiviiba ir! pats biju stipri paarsteigts - itkaa buutu nokljuvis atpakalj ~ 1995 gadaa - brauc kur un kad gribi - tieshi brauc, nevis leenaak vai aatraak staavi....

auto suukaa...

draco 30.04.2014 18:24

msh rakstīja: Turbomotoram izpūtējam vispār būtu jābūt pie kājas, tb ja atmosfēriskam benzīnniekam teorētiski izpūtējam jānodrošina kaut kāda pretestība lai vārstu pārsedzes laukā nerautu izplūdē degmaisījumu, tad dajebkādam turbomotoram šo pretestību jau nodrošina turbīna un pēc tās hoķ vispār nekas var nebūt.

viss ir mazliet savaadaak, nekaa tev liekas.

izpluudes gaazes neiet pastaaviigi caur turbiinu - tur staav wastegate vaarsts, kursh parasti izpluudes gaazes laizh apkaart turbiinas laapstaam, un tikai kad jams aizveras, izpluude iet caur turbiinu. un tieshi ar caur sho vaarstu tiek reguleets turbospiediens...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti