Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
karlisi 12.08.2005 8:08

Janonkuliuss rakstīja:

karlisi rakstīja:

Janonkuliuss rakstīja:Labvakar!

Mans Volvo 460 1.6 GL inj. (1991.g.), uzņemot ātrumu, raustās. Ja tā kārtīgi iesilst, to var mazāk just, bet izbraucot no stāvvietas ir 2 varianti :1) lēnām gāzēt ar iespēju noslāpt vai 2) braukt “ar palēcieniem”.

(...)

Par raustīšanos - man pie vainas bija inžektoru vadu štepselis motora augšā kreisajā pusē, ja no priekšas skatās. Kad uzber gāzi, motors sakustas un pazūd kontakts, ja brauc ļoti maigi, nekas. Raustījās arī, kad tādām lielākām bedrēm braucu cauri. Iztīrīju, piespiedu kontaktus, nu jau gadu viss OK.

Paldies par ideju. Paskatījos motora kreisajā pusē, tur ir vairāki un dažāda resnuma vadi, pārsvarā melni. Tur bija arī tāds kā nipelis ar vadu tieši motora sānos. Kamēr nezinu, kurš ir īstais, negribās raustīt un grozīt - ka nesanāk vēl sliktāk. Varbūt varu aizsūtīt bildi uz E-mailu? - tur tam jābūt redzamam.

Inžektora vadi ir [b]kreisajā pusē, ja no priekšas skatās[/b], augšā, 4 vadi saiet kopā vienā štepselī, štepselis piestiprināts pie motora. Bet taisnība hammeram, nenāk par ļaunu visus štepseļus izraustīt, sliktāk noteikti nebūs.

karlisi 11.08.2005 7:37

Janonkuliuss rakstīja:Labvakar!

Mans Volvo 460 1.6 GL inj. (1991.g.), uzņemot ātrumu, raustās. Ja tā kārtīgi iesilst, to var mazāk just, bet izbraucot no stāvvietas ir 2 varianti :1) lēnām gāzēt ar iespēju noslāpt vai 2) braukt “ar palēcieniem”.

(...)

P.S. Nez kāpēc panelī oranžā signāla lampiņa deg, kaut gan spuldzes (sākot ar pagriezieniem, bremzēm, numuru un beidzot ar salonu) visur deg.

Par raustīšanos - man pie vainas bija inžektoru vadu štepselis motora augšā kreisajā pusē, ja no priekšas skatās. Kad uzber gāzi, motors sakustas un pazūd kontakts, ja brauc ļoti maigi, nekas. Raustījās arī, kad tādām lielākām bedrēm braucu cauri. Iztīrīju, piespiedu kontaktus, nu jau gadu viss OK.

Par signāllampiņu - apskaties vai aizmugures lukturos visur ir pareizās jaudas spuldzītes.

karlisi 24.05.2005 7:44

Crash rakstīja:

ligasa rakstīja:Bet vai maina tikai disku vai jāmaina viss komplekts ???

Viennoziimiig i maini visu komplektu, jo tas atmaksaasies jo kaarba nebuus jaanjem nost vairaakas reizes. Veel iesaku nomainiit kaarbas prieksheejo un dzineeja aizmugureejo bliivsleegus, taa teikt pie vienas kaarbas nonjemshanas.

sajuuga komplektus njem LUK vai SACHS, paintereseejies veel cik maksaa ieksh MM orgjinaals, iespeejams ka sanaaks leetaaks par aftermaarketa (T5jam vismaz taa bija)

Lielais sajūgs (2 l motoram) oriģinālais bija 2x dārgāks, neoriģinālais komplekts ap 90 Ls, mazais varētu būt vēl lētāks. Komplektu jāmaina noteikti, tas atmaksājas, dzīvē pārbaudīts.

karlisi 29.04.2005 7:58

Ir liekas Volvo 440 lietas (der, protams, arī citiem 400-tajiem):

-motors (1,7 l, iešprice, ne turbo), eļļu neēd, netek;

-manuālā kārba, strādā OK;

-sajūgs, braukts ap 60 tūkst., ne pa pilsētu;

-galīgi jauns motora aizmugurējais balsts (gumijas);

-aizmugures lukturi, bagāžnieka vāks ar spoileri, cilindri, kas tur bagāžnieka vāku, elektriskā antena, citi sīkumi.

Pašlaik motors vēl ir uz auto, ir iespējams pārbaudīt darbībā Neatrodas Rīgā.

Tel. 9484569

karlisi 21.04.2005 8:06

Tobiš iekavās vecais numurs. Bija tāda aizdoma, bet vajadzēja apstiprinājumu. Paldies!

karlisi 20.04.2005 8:27

Jautājiens par VADIS. Ir tur daudzām lietām 2 numuri bez paskaidrojumiem, piemēram Volvo 460 priekšējie bremžu kluči 3344787 (3344061). Ja atšķiras ar un bez ABS, tad tā arī pierakstīts, arī ja šasijas numuriem no/līdz kaut kādam, bet šitie ir bez paskaidrojumiem. Ko tas nozīmē? Vai zina kāds?

karlisi 04.02.2005 9:35

Vells, kaut kas sviestā aizgāja.

Thnx par atbildi, un atvainojos par 2 postiem, sākumā ne tajā topikā iegrūdu. Gadās.

karlisi 04.02.2005 9:34

Crash rakstīja:

karlisi 03.02.2005 16:50

Jautājiens sekošs - vai Volvo 440 1989.g. 1,7l bez ABS, un 460 1996.g. 2,0l ar ABS, reaktīvie stieņi aizmugurējam tiltam (tie, kas no tilta uz aizmuguri, abos galos bukses) ir vienādi?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti