Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
taro 03.10.2003 8:04

Bet ir tāds, ka Oplelim neizdodas arvien izslimot tās "bērnu" slimības. Vienmēr čut, čut pietrūkst līdz pilnai laimei, t.i. koncepcija laba, bet izpildījums - pieklibo.

taro 02.10.2003 15:06

Man gan labāk patīk Zafira - tīri vizuāli, bet ja protams jāsāk skaitīt nauda, tad jāiedziļinās sīkāk. Konceptuāli Opelim nav ne vainas, bet.............

taro 18.09.2003 8:25

Tāpat kā iepriekš - brauksim. Domā, ka tad brauks mazāk - nē? Cilvēks ir tāds žuks, kas visam pielāgojas.

taro 11.06.2003 15:24

Zēnam, kurš diskusijās meklēja pufu priekš Ford sierras 4x4 ar 2,8 motoru, varu informēt ka tādu pufu ražo walker un droši vien ka arī var pasūtīt (pats redzēju katalogā).

taro 11.06.2003 14:49

Vo, vo laikam jau prātīgāk būs iemetināt cauruli, nevis izsist tās šuniņas.

taro 11.06.2003 14:27

...un jūs domājat ka, tādu štukovinu var piemeklēt jebkuram auto?

taro 11.06.2003 14:18

Tātad vienkārša caurule tomēr ir labāka par to pliku bundžu. A kas ir rezonators? Kāda tam ir konstruktīva atšķirība no glušaka?

taro 11.06.2003 14:06

Nav jau doma raut nost, bet izsist tikai tās šūniņas, līdz ar to paliks tikai plika bleķa bundža, kura baidos ka var stirpi nepatīkami uzvesties. Varbūt kādam ir kāda pieredze, ka katalizatora vietā ieliek vienkārši bleķa cauruli, vai varbūt pielāgo tomēr kāda izpūtēja daļu no cita auto.

taro 11.06.2003 13:46

Ko lai daru? Katalizators nav aizaudzis, bet vairs nefunkcionē. Lai palielinātu nedaudz jaudu un samazinātu benzīna patēriņu ir domu tās kiškas izsist ārā. Bet vai ievērojami nepieaugs troksnis. Kāda ir Jūsu pieredze?

taro 27.05.2003 10:04

Tā viss nesaki, ja vēl II Golfam vajag atskrūvēt tikai vienu skrūvi, tad es piekrītu, bet piemēram Astrai (ar kondišku) īsti nevar saprast kas ir jāatslābina vai kondiška, vai rullītis, vai ģenerators, vai ūdenssūknis kā arī vēl jāatslābina motora spilvens.

taro 27.05.2003 9:03

Hansa auto Opel serviss Brīvības ielā. Mainīju ģeneratora siksnu. Džeks gan pirmo reizi darīja šo darbu (bet izdarīja) konkrētam modelim, tapēc tas aizņēma aptuveni stundu, kas ir šķiet gandrīz divas reizes ilgāk nekā pēc normām, kā arī vēl šo to paskatījās, kas kopumā aizņēma 1,5 stundas, bet samaksāju tikai par konrēto darbu - siksnas nomaiņa, kuras nomaiņai bija jāveltī tikai aptuveni 20 min.

P.S. Varētu gan strādāt ātrāk, bet ja strādā ilgāk par to naudu neprasa.

taro 11.10.2002 10:46

Tas jau ir labi ka šie Bosal izpūtēji ir taisīti no aluminizēta bleķa. Tik tiešām no ārpuses jau nerūsē. Bet pēc pieredzes varu teikt ka izpūtējs rūsē no iekšpuses un tādā gadījumā šādam materiālam ir tikai tīri vizuāla nozīme. Pēc divu gadu braukšanas jau sāk parādīties pirmie caurumi[addsig]

Lasītākie raksti

Jaunie raksti