- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
WALA rakstīja: Vai gadiijumaa nav taa ka KIPOS runaa par shitaadiem: www.ship-technology.com/...
Nu nebūšu gan runājis par šitiem, jo tie jau nav zemūdens spārni.
Istenībā laivas ar zemūdens spārniem ar tagad dazam labam ir saglabājušās .Iet runa par post padomijas razojumiem tādiem kā Strela, Volga, Un tajos tālajos saulainajos 70 un 80 bija ari pasažiru kugisi uz zemudens sparniem saucas Raketa un Meteor , vot tābija riktiga ģela
Zemudens spārnu mērķis ir pēc iespējas vairāk samazināt ūdens pretestību izceļot laivas korpusu virs ūdens un ar mazāku jaudu var iegūt lielāku ātrumu un ari ieekunomet degvielu, bet paši spārni ir diezgan sarežģīta konstrukcija kuriem jābūt pareizos leņķos attiecībā pret ūdens virsmu un pie dažādiem MAX ātrumiem šie leņķi ir dažādi. Ar pašiem spārniem laiva nestūrējas.
Kas attiecas uz F1 tad tās kurpus ir katamarāna tipa kurš veidots tā, ka tā korpusa daļa kas savieno abus pontonus ir kā lidmašīnas spārns kas virs 100km/h laivas korpusu spēj celt ārā no ūdens.
Viļņos zemūdens spārni savu kārt tikai traucē jo tie parasti neit pāri vilnim bet iziet cauri tam un līdz ar to laiva tiek sabremzēta.
Un te mēs atkal atgriežamies pie atziņas ka uz priekšu jau var dabūt da jebko kaut vai betona kluci vienīgais cik tam būs vajadzīgi zirgaspēki .
Vienu vārdu sakot jo ātrāk gribam braukt, jo lielāku jaudu vajag un ko iespringt korpusa laizīšanā un plūdlīnijas meklēšanā
raimondsm rakstīja:
KIPOS rakstīja: Īstewnībā elementāra fizika. Izpūšut ....un veiks tik garu ceļa gabalu līdz ūdens virsmai kad tā sāk sadalīties arī tad tā paliks neefektīva. Nu sanāca gandrīz kā kvantu fizika
Ar to fiziku te uzmanīgi
Tas aparāts, kuram ir it kā ventilators stieples būri- cik tam jauda salīdzinot ar tāda pašā a'truma un masas laivu?
Tas jau vispaº pa pārplūdušu pļavu var kreisēt, tam ūdens kvalitāte po
Tikai nejauc divas dažādas lietas - propelleri un ūdens metēju . Un manevrēt spēja salīdzinôt ar parastu ar parastu laivu tai ar propelleri ir vispār nekāda tieši tapēc tās izmanto braukšanai pa applūdušām pļavām. Un vēl jāņem vērā tas kāda laivai ir apakša, ventilātora laivām ta parasti ir plakana, tātad ūdens pretestība mazāka salīdzinājumā ar V veida apakšu, bet manevrētspēja sūdīga.
Uz kuru pusi tas Hotbirds atrodas vairāk uz Austrumiem vai Rietumiem?
Agri vai vēlu nonāksi uz pareizā ceļa vai nu ejot caur mežu vai tam apkārt...
Manam tverslim vispār nekad nav bijušas nekādas kartiņas ne kreisās ne labās bet vai ar viņu var sito redzēt ? Saucas stella sr 101. a uz kuru sputņiku jāuzgriež?
WALA rakstīja:
KIPOS rakstīja: Īstewnībā elementāra fizika. Izpūšut blīvas vielas strūklu tik pat blīvā vielā daļiņas kas ir strūklas ārpusē tiek uz reiz nobremzētas un tapēc tā strūkla paliek nefektīvāka salīdinājumā ar strūklu kas ir izgājusi cauri mazāk blīvai videi un atsitas pret ūdens virsu. Un arī ja tā strūkla būs pacelta pārāk augstu no ūdens līmeņa un veiks tik garu ceļa gabalu līdz ūdens virsmai kad tā sāk sadalīties arī tad tā paliks neefektīva. Nu sanāca gandrīz kā kvantu fizika
Gribi teikt ka princips neatpaliek no reaktiivaas lidmashiinas darbiibas principa tipa kaut kas par masas paarveershanu energjijaa.
Nu tā var teikt ka diezgan liela līdzība darbības principā šiem abiem dzinējiem ir. Vismaz pa pakaļu abiem kaut kas nāk ārā. tikai vienā sadedzinot rodas spiediens bet otrā spiedienu dabon mehāniskā veidā.
Īstewnībā elementāra fizika. Izpūšut blīvas vielas strūklu tik pat blīvā vielā daļiņas kas ir strūklas ārpusē tiek uz reiz nobremzētas un tapēc tā strūkla paliek nefektīvāka salīdinājumā ar strūklu kas ir izgājusi cauri mazāk blīvai videi un atsitas pret ūdens virsu. Un arī ja tā strūkla būs pacelta pārāk augstu no ūdens līmeņa un veiks tik garu ceļa gabalu līdz ūdens virsmai kad tā sāk sadalīties arī tad tā paliks neefektīva. Nu sanāca gandrīz kā kvantu fizika
raimondsm rakstīja: vienā Ķīpenes izsta'dē ūdens mocim redzēju, ka'tas ūdens metējs regulējas gan horizontāli, gan vertikāli
Horizontāli regulējot stūrējas pa labi ,pa kreisi , bet vertikāli saucas "trims" regulē laivas vai šajā gadijumā ūdensmoča diferentu tipa paceļ priekšgalu uz augšu vai nolaiž uz leju.
Nu nu autoinženieri; ZAZam jau bija V4 a Poršam opozīt.
Vot VW vabolei gan bija kā Poršam
Nu ta var aiziet līdz bezgalībai... bet jebkurā gadijumā esam nonākuši pie vienprātīgas atbildes uz sākotnējo jautājumu, ka ūdens metējs nestrāda efektīvi ja ūdeni pūš gaisā
Nuu jaa es taču rakstiju ka PRAKTISKI visām laivām un nebiju domājis lielos kuģus
Īstenībā ir prieks noskatīties kad tie Sea Cat prāmji ienāk Helsinku ostā pilnā hodā apgriežas par 180* un atpakaļ gaitā bez liekas čakarēšanās piparkojas pie piestātnes. Cepuri nost kapteiņiem.
Praktiski jebkurai laivai dzesēšanas ūdens iziet ārā caur izpūtējiem pievien atos dzesējot, jo pretējā gadijumā laiva vienkārši nosviltu no pārkarsušiem izpūtējiem. Un tiem nav nekāda sakara ar ūdensmetēju.
Krix pilnīgi pareizi ja ūdens strūklu pūtīs vienkārši gaisā tad tolka nekāda nebūs.
Tās četras trubas tām laivām ir izpūtēji, jo uz priekšu tās parasti dzen vainu "Arneson Drive"vai ari "Stern Drive" ar kavitējošām dzenskrūvēm. A trubas ir četras tapec ka šīm laivām ir divi V8 motori ar 8 litru un vairāk darba tilpumu. Nu tā kaut kā.
Īstenībā jebkuram ūdensmocim vai glisējošai laivai kad tā sasniegusi ātrumu un sāk glisēt (izceļas no ūdens) ūdensmetējs atrodas virs ūdens līmeņa.
Kindzulis rakstīja:
smonG rakstīja:
Daniels_Reebuss rakstīja:
?? Suzuki? džips? ar 1.1 motoru?? Pamosties un nesapņo.
domāju ka mazā Vitara ar 1.6 var izdrāzt ne vienu vien lielo... arī rāmis, bloķi, pazeminātie...
un sadalene uz kjeedi...
Aha un un tad kad piekabinas tadam 1,1vai 1,6 smagu kuteri vai iedzen dubļainā mežā tad tas nosprāgs pec divām dienam
Mēneša trešā trešdiena- vieglāk atcerēties!
Priecigus Ziemassvetkus visiem USCARistiem!
Priecigus Ziemassvetkus visiem USCARistiem!
Forsja taa www adrese![addsig]
www.irkutsk.com/...
Sitajā ir pat krāsainas bildites