Lielākā daļa no šiem “pierādījumiem” nāk no tiktoka miskastes, kuras uzticamību jau tepat blakus citā tēmā apsprieda.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Lielākā daļa no šiem “pierādījumiem” nāk no tiktoka miskastes, kuras uzticamību jau tepat blakus citā tēmā apsprieda.
Labais, jau pirmajā lapā teicu, ka Hamas salašņām šoreiz pizģec. Nu tā arī ir, nekas no tiem vairs nav palicis. Pēdējie runasvīri slēpjas alās kā žurkas. Tagad arī Hezbolla dabūja ierīt un Sīrijas faktors izslēgts no spēles.
Nevienā likumā nav noteikts, ka valdībai būtu pienākums informēt lohus par slepenām lietām.
Nevajag ierobežot. Tiktoks ir tas, kas lohus padara par vēl lielākiem lohiem.
Uzvaras gājiens būs tiem, kas ražo produkciju, kuru pasaulē izvēlas pircēji. Tiem, kas ražo uz novecojušām tehnoloģijām balstītus un pārcenotus sūdus, ir jāvaimanā par rūpnīcu slēgšanu.
Tas ir speciāli šitā iestrādāts. Uz vecumu tās pultis vairs nav drošas, algoritmi atkosti un lai mazinātu nozagšanas risku, distance mazinās.
Kā tur bija tai dziesmā - cik stulbi nosist gulbi …
Viens nobraukts lohs nebūtu kaitīgi, tikai bik žēl un viss.
650 rakstīja: Nenē, to jau "pārbaudīju", tur bij reāla adrese un pat kkāds īstais 6708... lohtelefons.Vienkārši tas stiliņš tāds iepriecinoši jokains ;) -kam man par "manu" domēnu tagd vēl te kādam ko jāatskaitās būs, ja tas 33g garumā ir 25/8/369 ok darbojies un skaidri redzams, ka te nekādu uzmetēju (un/vai lohu) nav...
Tieši skatījos, ka lohs.lv domēns jau aizņemts.
Te mēs redzam kārtējo elektroauto ekoloģisko priekšrocību. Samaitājiies elektromobilis neļaus ar to vēl ilgu laiku braukāt un indēt gaisu priekš līdzcilvēkiem. Tas vai nu neies vispār, vai fiksi nodegs un būs miers.
No Augšlīgatnes līdz Siguldai ir apmēram 10km. Starpība ir reāli mazāk kā 5 minūtes. Saki godīgi, ka brūnais spruka biksēs un nevarēji nociesties līdz dirstuvei.
Tas ir rīks, kurš nav domāts lohiem. Tā kā šajā saitā apspriest galīgi nav vērts.
Svarīgs ir kaitējuma samazinājums pret populācijas apmēru. Elektriskie un citi bezizmešu auto te saliek vienos vārtos visus ICE, ja runā par piesārņojuma mazināšanu pilsētās. Kas arī šobrīd ir to svarīgākais uzdevums. Jo pilsētāš dzīvo daudz cilvēku, kuru veselību viss šis piesārņojums ietekmē negatīvi. Un beigās par to samaksā visi nodokļu maksātāji.
Progresīvie autovadītāji apvienojoties varētu izbīdīt pareizos priekšlikumus satiksmes sakārtošanai un uzlabošanai. Galvenais ir lohus neņemt pulciņā.
Minētais ekozaļais mērķis ir lieliski piemērojams, lai novērstu visas galvenās Latvijas autobraucēju problēmas, netērējoties nejēdzīgiem infrastruktūras projektiem.
Pirmajā posmā pietiktu aizliegt iebraukt visās valstspilsētās un uz visām A kategorijas šosejām ar vieglajiem dīzeļiem kam nav vismaz euro 5.
Un vienlaikus veicināt pāreju uz elektromobiļiem.
Tas nekavējoties ietekmētu uz labo pusi visu pārējo autobraucēju dzīvi. Transporta skaits uz valsts galvenajiem ceļiem ievērojami samazinātos un pazustu nepieciešamība tos paplašināt. Vienlaikus, ar elektromobiļu izplatību, satiksme kļūtu krietni dinamiskāka. Vairums elektroauto ir labāks uzrāviens, tiem nav nepieciešamības lēnām ar roku raustīt kloķi, lai pārslēgtu ātrumus. Kā arī, kā jau visi jaunie auto, tie aprīkoti ar drošības sistēmām. Autovadītāji varētu pārvietoties veiklāk, pilsētās paustu korķi un dīzeļu sasmirdinātais gaiss. Galu galā visiem (izņemot lohus) dzīve kļūtu tikai labāka.
Uz to būtu jātiecas šādai organizācijai.
Pašreizējie ierobežojumi tapa laikos, kad katram loham nebija pieejas internetam un iespēju tur sacensties ar citiem lohiem kurš izvirzīs debilākas idejas.
A ko tā šis tevi ietekmē? Pats lohs vai priekšnieks piradass, ka nemāk saplānot grafiku?
Pēc visa garā topikā izskatās, ka šīs ir kā reiz 3 Tavas top problēmas, kuras nekādi nemāki atrisināt.
Kāpēc kādam uz ceļa būtu jājūtas vainīgam, ja citam braucējam grafika sastādītājs ir debils īblis, kurš nav ņēmis vērā reālos apstākļus uz ceļa ar intensīvu satiksmi?
Tāpēc, ka tur nav minimālā ātruma. Katrs brauc ar savu drošo ātrumu un neviens, izņemot atsevišķus praidā gājējus, par to necepjas.
Paga, paga, Tu sākumā runāji par radikālu sistēmas pārbūvi. Bet tagad sāc vāvuļot tikai par sodu sistēmas niecīgām izmaiņām, lai tikai nabaga lohus esošās sistēmas ietvaros čakarētu vēl vairāk. Ar pilnīgu pārbūvi tas ir iespējams. Ar izmaiņām esošajā, jau tā ne pārāk labi strādājošā sistēmā, aizmirsti un vari iet gulēt.
Šito visu var dabūt gatavu ar sociālo reitingu un pēc tam kastām atbilstošiem time slots uz ceļa. Ja Tev būs labs reitings, tad naktī uz salenieka varēsi maukt uz 150. Ja slikts, uz salenieka drīkstēsi izbraukt tikai 2x dienā. Reitinga mērīšanai automobīlī melnā kaste. No labā reitinga uz nākošo izkrīt par jebkuru pārkāpumu savā top reitinga timeslotā, vai rupjiem pārkāpumiem citos time slotos.
LV tipiskais lohs dzīvo pagātnē. Vismaz 30 gadus senā, ja skatās pēc domāšanas. Apmēram 25-30, ja skatās pēc izmantotajām auto tehnoloģijām (15 gadu vidējais auto vecums, bet tie modeļi izstrādāti vēl 10 gadus senāk). Tavs priekšlikums nozīmētu vidējo lohu izdrāzt pilnīgi un galīgi. To viņš negribēs parakstīties, jo vislabāk dotos nevis uz priekšu, bet gan atpakaļ pagātnē.
SerzantsE rakstīja:
anonimikis rakstīja: Nav slikts braucamais, ja ņem to, kuram i burtiņš pēc cipariem.
nesapratu?
330i ir pareizais modelis. Bez d.
Nav slikts braucamais, ja ņem to, kuram i burtiņš pēc cipariem.
www.baltaisruncis.lv/blogs/drastisks-nav-drastisks/
Kas ir drastisks.
Deģenerāts bradypus kārtējo reizi nekrietni apdirš cienījamus foruma biedrus vairākos topikos.