Kārtot: Augošā secībā
1 2
anonimikis 06.04.2020 14:25

šitie labi iemesli, lai kraviniekus pirmos pārliktu uz bezpilotiem.

anonimikis 20.03.2020 22:30

Manam pavecajam hlamam ziemā ar parasto dīzeli dažreiz nepielec ar pirmo un ilgi jāzāģē. Kļūdu nav, aķis jauns, filtrs jauns. Ja ielej prodiesel tad vienmēr pielec ar pirmo.

anonimikis 19.03.2020 20:47

Krieviem naftas cena 18 dolāri. Putleram būs pamatīgi jāpārliecina, ka šamo jāpārvēlē.

anonimikis 15.03.2020 13:27

Atlaist var tikai zemākā līmeņa nekvalificēto personālu. Jo darbinieki ir problēma un šī īslaicīgā krīze tikai palielinās pieprasījumu pēc kvalificētiem darbiniekiem, kuri spēj adaptēties šādām situācijām.

Tādus atlaist ir riskanti, pēc tam nedabūs atpakaļ.

Tomēr, šiem darbiniekiem būtu jāizprot arī uzņēmumu situācija. To finanšu rezerves nav neizsmeļamas. Iespējas apmaksāt dīkstāves ir atkarīgas no naudas plūsmām.

anonimikis 14.03.2020 22:39

Striķi piemirsi

anonimikis 14.03.2020 14:10

Arī degvielu iepirkt garāžā kannās nav jēgas, braukt jau lielai daļai nebūs kur.

anonimikis 14.03.2020 14:03

Šaujamo un informāciju kuram kaimiņam ir vairāk pārtikas, zāļu un energoresursu.

anonimikis 10.03.2020 18:18

Brīdī, kad cilvēks sāk apgalvot šāda tipa tekstus "Nedomāju, ka jebkurš mūsdienās ražots auto spētu nokalpot tik ilgi....", viņš kļūst par vecu un īgnu perdeli ar ierūsējušām smadzenēm.

anonimikis 09.03.2020 9:53

Irāņi nav gan arābi .

anonimikis 06.03.2020 9:32

Tad ir jāpagaida, kad sāks mirt katru dienu tūkstošiem, un tikai tad vērts kaut ko iesākt pret vīrusu? Tā sanāk, no tiem, kas saka, ka satraukumam nav pamata.

anonimikis 05.03.2020 13:21

Varētu izskaidrot cēloņsakarību?

anonimikis 04.03.2020 14:56

Igaunijā par ziemas riepām no 2022.gada tiks uzskatītas tikai tās, kuras marķētas ar 3PMSF, Three Peak Mountain Snowflake

anonimikis 04.03.2020 9:35

Jelgavas cukurfabrikā vismaz okupācijas laikā tikai ceturtā daļa no produkcijas bija cukurbiešu cukurs. Pārējā laikā pārstrādāja Kubas jēlcukuru. Viss gāja viena izskata pakās. Un pēc 20 gadiem pēkšņi izrādās, ka tas bija vienīgais pareizais cukurs ievārījumiem

anonimikis 03.03.2020 11:02

Via Baltica virzienu pārveidošana par 2+2 ir diezgan diskutabla. Jo ir plānos Rail Baltic. Vai tik nebūs izdevīgāk dotēt dzelzceļu pārvadājumus, kā būvēt jaunu ceļu paralēli esošam ātrgaitas dzelzceļam?

anonimikis 03.03.2020 9:52

Būtu laiks aktualizēt šo iniciatīvu.

anonimikis 03.03.2020 9:37

Ar šādu attieksmi var sanākt, ka ritmu radikāli pamainīs paša nevēlēšanās mainīt ritmu.

Nav jābūt paranoiskai attieksmei, bet nelieli piesardzības pasākumi var ievērojami samazināt riskus.

anonimikis 03.03.2020 8:25

Šādā variantā pasniegta tēma ir pilnīgi bezjēdzīga un var turpināties tikai kā vāvuļošana. Jo topika varoņu galvenais uzstādījums ir - vajag braukt ātrāk, tāpēc ka es tā gribu.

Pamatojumu nekādu, SWOT analīzes, risku analīzes nav. Kaut kādi linki vai atsauces, reku citur ir tā. Kur viss izrauts no konteksta.

Vāvuļojiet tālāk, nekas no tā nemainīsies.

anonimikis 02.03.2020 21:00

Trīsarpus gadus jau te vāvuļojat

anonimikis 02.03.2020 20:54

Un nevazājamies pa publiskiem pasākumiem.

anonimikis 13.02.2020 23:24

Man jau liekas, ka Timrotam līdz tavam līmenim vēl gaismas gadi.

anonimikis 12.02.2020 20:37

Līmenim ir jāpieaug daudz mazāk, lai būtu sūdi. Komunikācijas iet pa apakšu. Tā pati kanalizācija. Pietiks jau ar pusmetru, lai būtu regulāras un nopietnas problēmas.

anonimikis 12.02.2020 16:27

kamēr deģenerāti kurina radarus, elektroniskas zīmes diez vai liks.

anonimikis 10.02.2020 23:13

Varbūt var ar savām riepām aiziet? Kādus 500 gan jau nometīs. Ja uz diskiem, Gan jau sanāks viss tūkstotis.

anonimikis 09.02.2020 23:55

Slīkonis.

anonimikis 02.02.2020 20:45

Jebkurā variantā tie būs veci nojāti hlami.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti