Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
Gasjs 08.05.2007 9:34

2 nomiks:

Tu domā to Daimleru? Tas ir pilnīgi cits stāsts, cita klase. S-Type tāds 5er BMW un MB E klases aparāc ir. Patēriņus arī nav vērts salīdzināt, jo tam Daimleram ir kompresormotors, bet te cilvēks incējas (visdrīzāk) par tāpat gana jaudīgiem atmosfēriskajiem.

Gasjs 08.05.2007 11:57

2 ibio:

Esi pārliecināts, ka S-type ir mondeo? Man domāt X-type bija mondeo. No tā arī radās, ka nav RWD, bet sākumā AWD un beigās jau pat versijas ar pliku FWD.

S-type tomēr itkā cita klase, RWD un nesalīdzināmi jaudīgāki bīdeļi (vai tikai nebija pieejams arī 4.0 ar kompresoru) nekā citiem auto uz mondeo platformas.

Gasjs 22.05.2007 17:05

Man atkal cilvēki ieteica un līdzīgu atziņu šobrīd lasu arī vienā grāmatā (Motorcycling Excellence), ka par pirmo tomēr vērts ņemt parastu ne superjaudīgu ielinieku. Pēc tam arī varēs izlemt, kas patīk, kas nepatīk un kādam ir jābūt sapņu mocim.

Vēl viena interesanta ideja (grāmatā) ir ņemt 2 močus - 1 ko gribas, 2 krosinieku. Bet tas jau ir diezgan finansiāls pasākums.

Es pirmo paņēmu Honda Hornet 600 ielinieku. Iespējams, ka nākošo tiešām ņemšu kauko vairāk uz enduro pusi (lai pakaļu nedauza pa lāpītām šosejām, lai pie normāliem ātrumiem nav jātur 6krpm - nespēju to vēl psiholoģiski sagremot).

Gasjs 01.06.2007 9:00

Monty Python. The meaning of life. Tur šitais tika smuki apspēlēts. Pat avāriju negaidot. Tāc labs mellais humoriņš.

Graberis rakstīja: Patiesībā... vai esiet lasījuši to tekstu, kas es tāds un tāds ... novēlu...

Principā, tur tekstā nekas nav minēts par to vai tu vispār atmet kedas, bet vienkārši "avārijas gadījumā". Značit tie, kas jau parakstījuši, pie nākamās bumša uz Mūkusalas/Akmens tilta uzbrauktuves, lai nebrīnās, ka operatīvi atbrauc bars ar sanitāriem un šo turpat, neklausoties protestos, sadalas pa izejvielām

Gasjs 04.06.2007 8:52

Vot skaties, kas Tev svarīgāk - kā auto izskatās no ārpuses (to redz citi) vai no iekšpuses (tas pašam jābauda). Es pirms gada jaunu Leon un Octavia II izskatīju kā iegādes alternatīvas. Leon es atmetu ļoti ātri, jo man ļoti neiepatikās iekšpuse. Konkrēti viduskonsole ar savu plastmasīgumu. Octavia no ārpuses krietni vienkāršāka, bet, kad iekšā iekrauj 2-zonu klimatu un to lielo ekrānu, tad izskatās labi.

Braucis ne ar vienu no šiem neesmu, bet domāju, ka Octavia būs nedaudz mīkstāka un komfortablāka, bet Leon asāks un cietāks.

Gasjs 26.06.2007 11:53

Nopirku te vietējā bodē kaukādu pelēku draņķi ar uzrakstu luis.de vai kā tamlīdzīgi. Nedēļas laikā vējš saplēsa.

ebay.co.uk nopirku vienu pa padsmit EUR (norēķins ar Paypal, transports no Grieķijas nedēļas laikā). Viņi tur vēl joprojām tirgojas.

Visādi labs, viegls, ērti sapakojas nelielā somiņā (apm. 20 x 12 x 5 cm). Tā kā man ir kaste, tad nav problēmu arī līdzi izvadāt.

Vienīgā problēma, ka apakšā nav caurumu sasprādzēšanai un piesprādzēšanai. Man ar kasti moci nosedz tikai daļēji un dažreiz vējš to pārsegu nopūš. Ir gan gumija apakšā priekšā un pakaļā, bet tā maz ko līdz.

Gasjs 05.07.2007 9:32

Vot tikai nedariet kā es!

Vācu ebay noskatīju vienu kasti (jaunu, lētu utt.).

Tekstā bija vārdi Givi, Kappa, vairāk neko daudz nesapratu.

Pasūtīju. Atnāca man ķīniešu uberduper verķis (ar visiem hieroglifiem redzamās vietās). Izrādās es biju palaidis garām vienu vācu vārdu, kurš apm. nozīmē "līdzīgs".

Tirgotājs melojis nebija. Bet nu kaste ir prastuma paraugs.

Starp citu - skaitījās priekš 2x ķiverēm, bet reāli knapi viena kārtīga šosejniece ielien. 2x varbūt tikai kaukādus galvvirsas podiņus varētu ielikt.

Gasjs 16.08.2007 10:14

Man savulaik uz ielas piedāvāja Omega pulksteni iepakojumā pa Ls20. Nu tipa jūrnieks no sava kuģa atpalicis, bez naudas utt. utjpr.

Es tā labi saņirdzos, jo Omegas nāk pāri par 1kLs un pat 100Ls pulksteņus liek smukās kastītēs nevis caurspīdīgas plastmasas iepakojumā.

Gasjs 03.09.2007 8:00

Nav jau tie jaunie "parketnieki" domāti bezceļiem. Galvenais, lai nesāpīgi tramvaja sliedēm varētu pārbraukt un arī kādā normālā meža ceļiņā iebraukt.

Savulaik šādu skatījos:

Patika: ārējais dizains; iekšējā apdare - vietām gan korejismu atsita, bet kopumā Ok, lētās plastmasas tagat pat iekš jauniem BMW ir sastopamas

Nepatika: Nav man pa prātam vecais 2.7 V6 (mazjaudīgs), varēja jau nu jauno 3.3 V6 ielikt. Vēl labāk būtu, ja Hyundai uztaisītu kādu normālu ~3.0 dīzeli un liktu iekš Santa Fe

Gasjs 07.09.2007 10:43

2 Magistrs:

Ir jau starpība, kam to auto pērk. Ja regulāri jāšķērso dzelzceļš neatļautās vietās, tad toč vajag visādus Pajero utml. Aber ja ikdienā ir jāšķērso tikai tramvajsliedes legālās vietās (un kur nav sliežu remonts), tad tāds Santa Fe der pat ļoti. Jo Rīgā bez pūlēm var atrast vietas, kur ne-paaugstinātas caurgājības auto uz legālas brauktuves var atrauties pa vēderu.

Gasjs 11.10.2007 8:14

2 MAD_DOG

Nu visu cieņu, ja vari ar 300kg HD starp vāgeniem izgrozīties.

Man pat ar 180kg Horneti dažreiz gadās iestrēgt. Gadās šauras vietas.

Bet ne par to stāsts. Interesē, kas notiek ar gaisa dzeses

bīdeli, ja tā forši iznāk korķi pastāvēt.

Ar ūdensdzesi zinu - pēc pāris min ieslēdzas ventilators. Kad vienreiz bija nomiris drošinātājs uz to ventilatoru, tad pēc 10min sastrēgumā gandrīz uzvārīju motoru.

Gasjs 11.10.2007 17:16

Ar 3.3 un 5AT arī Sonāte ir gana (protams, ne mega) dinamisks

auto. Komfortabls viņš ir jebkurā gadījumā. Es te nedomāju visādu elektronisku fīču kaudzi, bet gan gaitas komfortu.

Protams, ne semaka līmenī, bet tāpat visu cieņu.

Man gan subjektīvi netīk interjera risinājums, bet tā ir mana problēma.

Master_D rakstīja: salīdzināji sonāti un e38

Ja pērkot e38 cilvēks iegūst vismaz dinamiku un megakomfortu, tad ko par tādu pašu ciparu cilvēks iegūst pērkot sonāti, es īsti nestādos priekšā

BMW 3.0 dīzelis ir viens no labākajiem dīzeļmotoriem pasaulē. Liet tādā kreiso soļaru ir noziegums.

Protams, uzturēt palietotu limo nav lēts prieks, bet es pieļauju, ka tas sniedz zināmu baudu, atšķirībā no plastmasas noname korejieša ikmēneša nomaksas. Lai gan baudu cilvēki mēdz gūt dažādi.

Gasjs 29.10.2007 10:27

gonzalless rakstīja: Nu, luuk un visa santip....ju pasauliite sabruuk Diizeldegviela daargaaka par banzinu+dizelmotora daargie remonti. Karoche braukt ar V6 un V8 ir leetaak

Muldoņa. dīzels = 204 lopi + automāts turpina rīt ap 8l/100km manā jauktajā ciklā. Tas ir bišku (~0.5l/100km) mazāk nekā līdzīgas klase vāgens ar 2.3 benzīnnieku un manuāli. Arī manā jauktajā ciklā, tajā pašā maršrutā. Ar modernu 2.5 benzīnnieku (Piem. Lexus IS250 vai BMW 325i e90) varbūt vēl varētu dabūt līdzīgus jaudas/patēriņa rādītājus, bet visi pārējie ap un virs 3.0 benzīnnieki ar automātu gan apēstu vismaz par litriem 3 (~Ls2) vairāk uz simtu.

Aber remonti normāli uzturētam dīzelim ir tikpat nevajadzīgi kā normāli uzturētam benzīnniekam.

Gasjs 29.10.2007 10:52

2 Zoo:

Ja par mani, tad ir gabals arī ārpus pilsētas. Pie tam pilsētā

cenšos tikt pirms lielajiem sastrēgumiem.

Citādi piekrītu: tā riktīgi stumdoties pa pilsētu arī mans dīzels 12l/100km nokurina. Un arī benzīnnieks 2.3 ar manuāli tā līdzīg.

Gasjs 07.11.2007 14:11

2 Nortel:

Tiešām būtu incanti dzirdēt kādas tad mega problēmas un cik vecai (nojātai), kāda modeļa mazdai ir bijušas.

Pats esmu tā labi parullējis ar 3 mazdām (323 88; 323F 98;M6 02).

Pilnīgi piekrītu, ka ierindas modeļi mazdai nav nekādi autobūves šedevri, bet ar nopietniem kasjakiem savas pieredzes laikā neesmu saskāries.

Gasjs 26.11.2007 8:24

1. BMW automāti ir labi tādā ziņā, ka atstāj diezgan mazu negatīvu (retumis pat pozitīvu) efektu uz patēriņu un dinamiku. Gan pēc papīriem, gan dabā. Tā ka arguments par patēriņu 530da vs 530d ir nevietā. Ja dikti gribas kontrolēt, tur ir tā iespēja pašam štepselēt.

2. Šobrīd BMW dažus niknākus motorus komplektē TIKAI ar automātiem (335i, 335d). Tas nebūt nenozīmē, ka šoferis zaudē iespēju pats raustīt kloķi (tjipa kontrolēt situāciju)

3. Arī BMW dīzelis ir tikai dīzelis. Tā forši ceļ tas ierobežotā apgriezienu diapazonā (salīdzinot ar benzīnnieku). Tā ka normālai braukšanai būs biežāk jāpārslēdzas. Nebūs kā ar normāliem mūsdienu benzīnniekiem, kuriem var daudzmaz vienmērīgi celt no 1.5 - 7 krpm.

Gasjs 26.11.2007 12:57

Tad kļūdījos. Cenu lapā izskatījās, ka kaukādi šitie 35i un 35d

iet uzreiz ar automātu. Manuālis opcija? Vai tomēr arī standartā pieejams?

edzulis rakstīja:

Gasjs rakstīja:

2. Šobrīd BMW dažus niknākus motorus komplektē TIKAI ar automātiem (335i, 335d). Tas nebūt nenozīmē, ka šoferis zaudē iespēju pats raustīt kloķi (tjipa kontrolēt situāciju)

wtf?

Rekur par powerā viens nopirka 335i manual

www.bmwpower.lv/...

Gasjs 11.12.2007 14:40

Wess-selectā tiešām ir lieliskas atlaides. Bet noteiktiem uz vietas esošiem auto noteiktās komplektācijās. Tipa take it or leave it.

Vienam baisi simpātiskam 335d bija pat pie 9k EUR atlaide, ja atmiņa neviļ.

Tāpēc rodas jautājums, vai Alfai šitā akcija attiecas uz noteiktiem uz vietas esošiem auto (tad tik jābrauc un jāčeko šie konkrētie un ja patīk, tad uz priekšu - būs Rīgā par kādu ļoti smuku vāgenu vairāk) vai arī uz pasūtināmiem un brīvi komplektējamiem (par ko gan es nedaudz šaubos).

Gasjs 17.12.2007 12:07

1. Ir tagad atsevišķi dīzeļbīdeļi, kuri pēc jaudas (nerunājot pat par griezi) ir niknāki par tāda paša tilpuma turbo-benzīnniekiem. Piem. iekš BMW 123d sastopamais 2.0 turbo-dīzelis ar 200+ hp pret visādiem Renault turbo - benzīnniekiem ar ~170hp.

2. Uzskatu, ka visādi BMW, MB, Audi,VW un arī Alfas (iespējams arī citu ražotāju) lieljaudas dīzeļi ir krietni prestižāki par šo pašu marku bāzes modeļiem ar benzīna mazmotoriem.

3. Man patīk, ka, ieminot grīdā, neatskan griezīgs spiedziens līdz un pāri 7krpm (kā ierindas atmosfēriskajam benzīnniekam), bet gan kārtīgs, konstants (man automāts) rūciens ap 3krpm un vāgens jūtami paātrinās.

Dīzelis smird jau to lejot bākā. Un par ostīšanu, salīdzinot pēc tilpuma vienādus turbo motorus, dīzelis sūkā defaultā. Un dīzeļa skaņa ir vienkārši pretīga. Minot grīdā liekas, ka tas motors tūlīt izjuks.

Gasjs 17.12.2007 13:18

2 saf par dzinēja dīkšanu:

Dīcienam man ir maza 4-stobru Hondele, kuru var dīcināt līdz kādiem 13krpm. Nesezonai 6-stobru dīzelis, kurš tā īsti neurkšķ (izņemot auksts tukšgaitā), bet gan rūc. Un tas jau ir gaumes jautājums. Atzīšos perversijā - man patīk arī pasažieru dīzeļlokomotīves rūciens. Apgriezienu nekādu, dūmu mākons baiss un grieze ar bikiņ

2 Seene par apkopēm u.c. izmaksām:

Kad skatījos apm. 3 gadus vecus līdzīgus 530i, 530d, 330d, 330i, tad tiem 530i vs 530d un 330i vs 330d cenas pārāk neatšķīrās. Protams tāds 530d vai 330d ar reāli mazu nobraukumu Vācijā ir jūtami dārgāks nekā "it kā tāds pats" ss vai reklama. Te nu es labi piemaksāju. Apkopēm piķi īpaši neskaitu, bet man vairāk piķis aiziet visādiem KASKO, 17" riepām, piekares remontiem, kur liela atšķirība starp benzīnnieku un dīzeli nav. Zupu tāds 3.0 dīzelis, protams, ēd vairāk nekā visādi ~2.0TDI, bet tomēr mazāk nekā 3.0 benzīnnieks ar automātu. Pie maziem nobraukumiem tas tiešām neatmaksājas. It sevišķi, ja ņem vērā, ka dīzelis (vismaz mans) lēnāk uzsilst nekā benzīnnieks un kamēr auksts tikmēr rij pavairāk. Tādi dienā 5-10km turp un 5-10km atpakaļ toč nav dīzelim. Bet, ja ir kādi 50+km turp un 50+km atpakaļ, tad gan.

Gasjs 08.01.2008 10:24

Nu nezin širpotrebs vai ne gluži, bet visādiem BMW 335d, 535d (kuri nu jau lietoti dabonami) ir 2 turbīnas.

Bet silst gan man tas dīzels lēni. Kad -10, tad dabonu āra jakā sēdēt (neērti un nepareizi), jo kaukāds siltums salonā parādās pēc 10km pa šosi. Ko var gribēt, ja tie 90 - 100kmh šamam ir tāds gandrīz vai brīvgaitas režīms.

Un rij arī tikmēr vairāk (tur arī automāc savu artavu) dod. Tā ka dīzelis + automāts tādiem īsiem ~5km - 10km pārbraucieniem aukstā laikā toč nekādu ekonomiju nedod.

Shiirs rakstīja:

nevis vairakas , bet gan vienu turbokompresoru ar mainamu lapstinju gjeometriju. tas atrisina shito problemu. kur tu esi redzejis modernu shirpatreba dizeli ar vairakam turbinam? es nee. parasti naak viena tikai...

Gasjs 08.01.2008 14:45

Fakc iz dzīves - Mazda6 2.3 benzīns + manual ziemā ēda praktiski tikpat cik vasarā, BMW 330d + automāc ziemā (no -5 un uz leju) tomēr savācās kāds 0.5 - 1.0l/100km vairāk. Maršruti vieni un tie paši, braukšanas stils arī viens un tas pats. Nezinu, vai tā ir diesel vai automāc īpatnība.

Siksparnis rakstīja:

Un cik benzīnnieks auksts pie -10 c ēd esi paskatījies? stipri vairāk kā dīzels, vienīgi uzsilst ātrāk. Kā rezultātā, gan karsts gan auksts dīzels ir ekonomiskāks, kā benzīnnieks. Starp citu dīzelim eļļas t uzkāpj samērā fiksi. neko daudz neatpaliekot no benzīnnieka.

Gasjs 28.01.2008 12:57

Vecās (t.sk. feisliftotās versijas) Mazda6 tur nav kam īpaši līdz 100kkm plīst. Taisi tik apkopes, labo uz mūsu ceļiem sadauzītos diskus (man arī bija 215/45 R17) un lej zupu.

Bet pie 100kkm gan labāk mēģini spert gaisā - ieguldījumi vēl nebūs bijuši un pārdošanas cenas arī labas. A tālāk var gadīties i ārpusgarantijas piekares remonti (Inchape cenas ir "labas"), i ksenonam mūžš sāk beigties utt.

Gasjs 11.03.2008 16:27

Palaidu garām - sedans vai universālis?

Kāc noskrējiens?

Gasjs 13.03.2008 10:28

Man riepas no reifendirekt atnāca jau 2006. gada rudenī. Un nekāds pionieris pirmatklājējs es noteikti nebiju.

1. Maksāt var arī ar normālu kredītkarti on-line. Atkrīt visādi starptautiskie pārskaitījumi ar savām komisijām (Ok tagad ir hansene un EUR pārskaitījumi arī ir kļuvuši lētāki)

2. Riepas ir arī solīdu brendu jauni modeļi. Ir, protams, arī visādi noname vispār par sviestmaizi

3. Ir lieliska izvēle bez riepas izmēra piemeklēt arī pareizo ātruma/slodzes indikatoru kombināciju. Kā arī diskus saudzējošos maliņu. Pie mums, "pa draugam" iegādājoties riepas, nedomāju, ka šāda iespēja būs.

4. Man piegādāja riepas, kurām no ražošanas ir pagājis mazāk par gadu.

5. Piegādes termiņi ir Ok. Man bija zem 2 nedēļām. Tagad varbūt ir vēl ātrāk.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti