CyberGhost rakstīja: nu vispirms apskaties kaut vai ieplūdes gaisa filtru...
un cik tev ir "normāli" apgriezieni brīvgaitā?
motors strādā klusu un stabili(neklab, neraustās)?
Nu normāli apgriezieni ir tā ap 800 apgr. min. Un tad motors strādā tiešām klusi un vienmērīgi.
Precīzi nezinu, bet liekas ka filtrs tika mainīts pēc pirkšanas. Un drīz pēc pirkšanas arī sākās visas šīs šaizes
smart235 rakstīja:
Tornado rakstīja:
migano rakstīja:
Nu vajaga notestēt, kāpēc tāds bik rijīgāks ir un vel aukstam motoram neitrālie apgriezieni ir tādi augsti un nekrītas kamēr uzsilst motors.
Bija doma, ka kāds termodevējs varētu būt nobeidzies.
Protams, ka interesē arī pēc tam uzreiz sataisīt to, kas tur nebūs kārtībā.
nu bet - aukstam takš ir "uzsilšanas režīms" ar mazliet paaugstinātiem apgr.
rijīgs ? mjā, bet motors ta kāds ? varbūt ka tieši pārāk ekonomisks
Ja būtu tikai nedaudz paaugstināti apgriezieni, tad būtu ok. Bet man tie ir stipri augstāki - kad bija mīnusos ārā tad neitrālie bija robežās no 2000 - 2500 apgr. minūtē un tā turējās kamēr uzsila (neesmu vēl šai lietai kopš pagājušās ziemas pieķēries).
Auto ir 323F Mazda ar 1.5 motoru. Bik pa daudz rij, jo vidējais turās tā robežās no 9-10 L atkarībā no tā, cik sanāk braukt pa pilsētu. Un gonkotājs neesmu. Nu ja tīri šoseja, tad mazākais ir bijis kādi 8,2L / 100km.
Nu pēc papīriem itkā videjais 7,2L/100km (cik var ticēt auto.ru).
man šitam dampim pa šoseju pēc bākas testmetodes iet 7,02 l, apgriezieni vid. ap 3000. Tikko nāk virs 3,5 un vairāk, tā patēriņš riktīgi augšā, ir tie 8,5-9. un pa pilsētu arī 9-10.
uzsilstot turas pie 1200 šajā āra temp., kad uzsilis - 800.
Nu jau sen kā auto sataisīju un pēc tam patēriņš ir ļoti OK - vasarā pa šoseju 7L/100km, vidējais bij kādi 7,6L/100km (30% pilsēta, 70% šoseja)
Tagad gan tikai pa Rīgu un pa korķiem ir ap 10L
P.S. Un sataisīt bij lēti - nomainīju sveces, svečvadus un viss kārtībā