Piemēram, man. Šorīt atgriezos no Bratislavas, kur klātienē skatījos 3 spēles.
1/4 fināls mūsējiem visticamāk nespīd, kaut komanda spēlē neslikti.
Ļoti labi izskatās somi un krievi.
Piemēram, man. Šorīt atgriezos no Bratislavas, kur klātienē skatījos 3 spēles.
1/4 fināls mūsējiem visticamāk nespīd, kaut komanda spēlē neslikti.
Ļoti labi izskatās somi un krievi.
Ungārijā un Slovākijà Waze arī darbojas bez iebildumiem!
Tiešām interesants statistikas apkopojums, kas uzrajstīts "lasāmā" valodā nevis tikai tukši cipari!
Tā kā BMW ir pieminēts, tad offtopiks tomēr nav ![]()
100 tūkst.gadā un 200 tūkst. gadā ir milzīga atškirība.
100 - tas nav nemaz tik nereāls cipars. Pie šāda ienākuma man droši vien garāžā būtu Mercedes Benz V-klasse un kāds mazizmēra elektroauto, piemēram BMW i3.
Ir. Lietuvā, Polijā, Vàcijā un Austrijā darbojās NEVAINOJAMI.
Parīt dodos uz Bratislavu, Waze tiks izmantota kā pamatnavigācija.
Uzliec settingos, ka ir visas vinjetes. Jūrmala ir maksas ceļš, tàpēc ved apkārt, ja uzlikts, ka rādīt tikai bezmaksas ceļus. Man līdzīgi bija Austrijā, kad nevarēju saprast, kāpēc grib vest caur tentertakām nevis bāni.
Evo = Mitsubishi Lancer Evolution, STI jeb "stienis" = Subaru Impreza STI. Manuprāt.
Tiekamies Bratislavā!
Sestdien braucu ārā!
Ja uzpildes vieta paslēpta zem degvielas uzpildes vāciņa, es par sertifikātu nesatrauktos.
Vispār es jebkurā gadījumā par šo nesatrauktos, brauktu tāpat.
Arī ar prāmi nedrīkst braukt ar LPG aprīkots auto, taču pilns prāmis ar tādiem.
Sàkumā nobrīnījos, ka tēma par visnotaļ reti sastopamu auto ir tik labi apmeklēta un komentēta. Bet, palasot sīkāk, viss skaidrs - 70% t.s. spams, par korejiešiem, fabijàm un amerikāņiem.
Neatceros, kurš te bija jau rakstījis līdzīgi, arī man vienīgie BMW, kas uzrunā, ir tieši hečbeki - GT, X6, X4. Tieši dizaina dēļ.
Man GT nederētu, jo aizmugurē, ja nemaldos, ir tikai divas sēdvietas. Toties ērtākas kā citiem auto.
GB12, Novēlu Tavam GT ilgu un veselīgu mūžu un Tev saglabāt sajūsmu visus plānotos 3 gadus vai pat ilgāk.
msh taču rakstīja "ar motoru". Šim ir "nemotors".
Ja Camry tiek mērķēts kā Avensis aizstājējs, tad domāju, ka skaitļi nav nereāli.
Man gan vairāk šķiet, ka pamazām Corolla tiek segmentēts Avensis virzienā, bet nu tirgus pieprasījums parādīs patieso ainu.
Es čipojis neesmu, bet gan biju licis LPG jaunai Hondai CR-V, labi apzinoties, ka uz atiecīgajiem mezgliem ražotāja garantija zaudēja spēku.
Bet es to darīju tikai tādèļ, ka 2015.gadā šim auto lika iekšà vecos labos bezproblēmu 2 litru dzinējus, kas gadiem irclieliski savietojušies ar LPG.
Scania placis (Jelgavas šosejas sākumā jeb Vienības gatves galā) ir pilns VIENMĒR
27 l/100 km vai kopā par 700 km no Varšavas līdz Rīgai?
Precīzi. Šo motoru Honda izmantoja vēl pirms 15 gadiem. Tas nav superekonomisks un nav superdinamisks, bet toties superuzticams. Tas arī bija galvenais iemesls, kādēļ ražotājs to turpināja tik ilgi ražot.
Ar LPG konkrētais motors ļoti labi aprīkojas. To saku no savas pieredzes, jo diviem saviem CR-V tādu biju uzlicis.
Es gan pats domāju, ka nākotne tomēr ir hibrīdtehnoloģijām un elektroauto. Tāpēc visdrīzāk mans nākamais auto varētu būt tieši šāds.
Piemēram, Honda CR-V 7-vietīgs Hybrid un Nissan Leaf
Tas ir tikai normāli, jo bankai nav kur likt savu naudu. Jau diezgan ilgu laiku par noguldījumiem ir jāpiemaksā, tāpēc vislabāk ir naudu palaist kreditēšanas tirgū, lai ražo vēl lielāku naudu.
par blakusteritorijām un pagalmiem jau iepriekš Tevi apgaismoja. Noteikumus zinu labi, tai skaitā to, ka atļauta iebraukšana (pa labi) pagalmā vai blakusteritorijā.
Man joporjām nav skaidrs, kāds ir šī topika izveidošanas mērķis. Zīmes uzliktas atbilstoši. Par ko cepiens?
CSN 274.punkts:
Ja 401. zīme uzstādīta ceļa posma sākumā, tās darbības zona ir spēkā līdz tuvākajam krustojumam aiz zīmes vai līdz apdzīvotās vietas beigām. Zīme neaizliedz nogriezties pa labi, lai iebrauktu pagalmos un citās blakusteritorijās.
Kurā aspektā mans viedoklis nesakrīt ar šajā punktā norādīto?
Pa manam arī viss skaidrs - zīmes darbības zonā (no zīmes līdz tuvākajam krustojumam vai atsaukumam) aizliegta apstāšanās, kā arī nogriešanās pa labi, pa kreisi un braukšanai pretējā virzienā.
Ja būtu tikai horizontālais ceļa apzīmējums, tas aizliegtu kreiso pagriezienu un apgriešanos pretējā vrizienā, taču atļautu veikt labo pagriezienu. Tāpēc ir zīme.
Vernon, ko Tu par šo varētu pateikt?
Konkrētais Jazz jauns maksāja ap 18 kEUR, jo labs aprīkojums
Lai nekautos par mantojumu, es esmu iegādājies vairākus nekustamos īpašumus, lai katram bērnam būtu kur dzīvot.
Tāpat veidoju katram uzkrājumus. Domāju, ka tik traki nebūs.
Bez tam neplānoju mirt jauns un domāju, ka māju vēl pats paspēšu pārdot, neapgrūtinot savus bērnus.
Arī pilnā komfortā nodzīvoti 10-20 gadi ir tā vērti, lai tomēr dzīvotu mājā, kur visiem vietas pietiek.
Pat transportieri...neapstrīdu, ka Multivan nav komforta etalons. Darba MB V-Klasse ir pārāks, tomēr tik kiplai ģimenei šis auto tāpat ir komfortablāks gan par Dacia Loggy, gan Renault Espace (šis man ļoti iepatikās pēc Gada Auto testiem), gan Opel Zafira un vēl virkni citiem līdzīgiem.
Bet tēma te ir par kreditēto latvieti. Auto apskati ir blakus tēmās apspriežami
msh
Kad Tu reiz sapratīsi, ka katram no mums atškiras vēlmes, minimālās kvalitātes prasības, attieksme pret lietām utt.?
Ja Tevi pilnībā apmierina pārvietoties ar Golf MK2 tagad un turpināt to darīt kaut kad nākotnē kopā ar saviem bērniem, tad dari tā. Es otru tādu kā Tu ar tik zemām prasībām pret komfortu nepazīstu.
Nešaubīgi ar sievu, 4 bērniem un mammu var pārvietoties arī Dacia Loggy. Bet es šādu pastāvīgu rīcību ar saviem tuvajiem negribētu pieļaut. Tāpēc ir 7vietīgs Multivan.
Tāpat ar dzīvesvietu. Ar 4 bērniem var dzīvot arī 3 istabu dzīvoklī, bet daudz labāk (manuprāt) ir dzīvot mājā.
Precīzi.
Es savu māju sāku būvēt 2009.gadā. No zemes gabala iegādes līdz sarkanajam zīmogam uz projekta pagāja precīzi 6 nedēļas.
Pēc 160 izdzertiem alus kausiem (žurnālisti baumo) neko citu tur nevarēja sagaidīt