Es savu S8 par 570 eur nopirku. Tas ir krietni lētāk kā Iphone 7
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es savu S8 par 570 eur nopirku. Tas ir krietni lētāk kā Iphone 7
Es C kategoriju mācījos Fortūnā. Par instruktoru Māri tikai pašas labākās atsauksmes . Diemžēl no telefona pazudis viņa numurs.
D1 kategroiju dabūju bonusā, tikai atkārtoti vajadzēja ierasties CSDD nokārtot teoriju atsevišķi uz D katgeoriju.
Nekad nav bijis tā, ka ar savu CR-V nevarētu ieparkoties, ja paredzēta vieta 1 auto. Man pilnībā pietiek vietas ieparkoties, ja vietas garums pārsniedz 0,5 m no automašīnas garuma. Ir bijis, kad vieta pat mazāk, bet tad gan ir baigi jāstumdās. Bet nav neiespējami
Ar Golf II savulaik daudz esmu braucis, jo mūsu ģimenē tas bija viens no auto daudzus gadus. Tajā laikā (1996 - 2004) tas bija diezgan ērts un skaists auto. Bet tas viss bija pirms 20 (DIVDESMIT) gadiem!
Runājot par CR-V, vēl nesen tajā aizmugurē sēdēja 3 bērni katrs savā krēsliņā. Tagad viens bez padirseņa. Visiem vietas pietika. Esam 5 pieauguši tēvaiņi braukuši uz PČ hokejā ātpus LV nekādu problēmu. Tavā Golf tas nebūtu bijis iespējams.
Ņem vērā, ka šodienas kompaktklase pēc izmēriem ir sasniegusi kadreizējās vidējas klases izmērus, bet C klase jau labu laiku atbilst kadreizējās E klases gabarītiem.
Es nesaku, ka katrs mans auto ir šīs kategorijas etalons, bet katrā ziņā Tavs Golf tāds noteikti arī nav. Vismaz šodien. Pirms 30 gadiem bija. Toreiz man bija 7 gadi ![]()
Mjā... ir slimības, kuras nav ārstējamas. Q7 = Audi 80. CR-V un Zafira = kompaktklase...
Tu kaut reizi Zafirā esi iekāpis. Nu vismaz tādā, kas no 2013.gada ražota? Atbrauc kādreiz uz iauto boulingu. Iedošu patestēt un tad nokomentēsi tepat vēlreiz!
Varu saderēt, ka tajā pašā iebrauktuvē var iebraukt arī vidējs kravas auto vai kravas buss. Visu nosaka pieredze un meistarība.
Nosauc kaut vienu iemeslu, kāpec ar lielu kuģi pilsetā grūtāk!
Var lūdzu sīkāk pastāstīt, kāpēc ar lielu auto pilsētā grūtāk kā ar mazu? Parkošanās nesagādā problēmas, jo pārsvarā visur (vismaz Rīgā) stāvvietas iekrāsotas un vienada vieta gan lieliem kuģiem, gan mazauto.
No pieredzes, ar lielu auto IR vieglāk!
Balsoju par Samsung! Iphone pašam nekad nav bijis, bet ir viedoklis par to ![]()
Lai nerastos klaustrofobiskas sajūtas ![]()
Ja augums 195 cm, tad Jazz nebūtu pareizā izvēle. Diez vai kompaktklase vispār būtu pareizā izvēle.
Ja gribēsi labi aprīkotu, tad arī 12 kEUR diez vai iekļausies.
Es par savējo Jazz ka reiz šodien maksāju ikmēneša maksājumu 81,42 EUR.
Bet nu es ienaksāju krietni bairāk kā klasiskos 10%, tāpat ir oplīze nevis finlīze.
Statjiks bija un droši vien man vēl ilgi paliks par Statjiku.
Kad Hansabanka mainījās uz Swedbank, arī vēl ilgi tā tika turpināta saukt par Hansabanku. Zinu dažus, kas vēl šodien tā sauc.
ezis71 rakstīja: Mani viens paziņa sabiedēja kad OCTA palikusi gandrīz uz pusi dārgāka.Tik traki patiesībā arī nav,bija 40 eur tagad 56 eur.
Man CRV pieaugums no 38 uz 48, bet Zafirai no 42 uz 60.
Manam Jazz joprojām zen 3000 km nobraukums. Tikko bija 2750 km
6.augustā būs 6 meneši
Msh
Es parasti cenšos pārvietoties plūsmas ātrumā. Uz Jelgavas šosejas tāds tas vidēji arī ir.
Sodus nemaksāju ne LV, ne ārpus. Jo nav iemesla. Jau rakstīju, ka arī CP neinteresē pārkāpēji līdz +20. Ar retiem izņēmumiem.
Nedaudz lielakam ātrumam nav pilnīgi nekāda sakara ar pašu auto. Bez tam mans CRV nu galīgi nevar tikt uzskatīts par premium vai kādu ārkartīgi dārgu auto.
Sāc beidzot pelnīt naudu nevis tik daudz sēdēt tepat forumā! Ka noprotams, tev rokas nav no d...as, tad liec lietā savas prasmes, pelni $ un maksā nodokļus. Tad arī varēsi jaunu Golf līzingā paņemt!
Tas taču ir skaidrs, ka šī sistēma nedarbojas, ja nav uzkrāsotas līnijas.
Paņem testā pats (ja kāds dos) un mēģini! Pirms tam iesaku apdrošināt arī savu dzīvību!
Noskaidroju. Bremžu uguņi deg, kad auto pats samazina ātrumu.
Nu jau 8 mēnešus nav ikrīta maršruts, bet bija 7 gadus.
Viss atkarīgs no satiksmes.
Tā gājeju pāreja ir reti tizlā vietā ierīkota - pašā līkumā un bav pārskatāma ne no gajēju, ne šoferu redzesleņķa. Tur vienmēr piebremzēju jau laicīgi, bet jāuzmanās, lai kāds pakaļā neienesas. Šādi negadījumi tur ir bieža parādība.
Vienmēr, VIENMĒR šķersoju krustojumu no atļautās joslas. Arī Stabu un Valmieras krustojumu. Īsi pirms šī krustojuma 99% gadījumu ir iespējams no kreisās joslas uz labo, nenaz netraucējot citus satiksmes dalībniekus. Par (ne)laimi Latvijā ir ļoti tūļīgi braucēji, vēlu uzsāk kustību, tadejādi radot iespeju citiem iespraukties priekšā. Ja redzu, ja nesanāks, nekad agresīvi nelienu. Ir ari pieklājīgi braucēji, kas palaiž. Tāpat arī pretējā virzienā - braucu pa Valmieras ielu un, ja jāgriežas pa kreisi uz Lāčplēša, laicīgi (aptuveni pretī Laneks) no labās sanāk parkārtoties uz kreiso joslu. Ja redzu, ka nebus iespējas, tad pa kreisi nogriežos nākamajā vai aiznākamajā krustā.
Skaidrības labad precizēšu, ka LV uz 150 km/h es nepārvietojos.
Izņēmuma kārtā īslaicīgi un vietā, kur to daudzmaz var atļauties ceļa seguma un satiksmes intesitātes dēļ ar konkrētu mērķi apskatīties, uz ko auto ir spējīgs.
LV pilnīgi pietiekami braukt līdz 120 km/h (kur atļauts uz 100).
Valmieras iela posmā no Kurbada līdz Matīsa ielai ir tiešs paraugs, kā nevajadzētu organizēt satiksmi.
7 gadus tur braucu ik rītu. Es kā zinātājs vienmēr izmantoju to, ka tur brauca daudz nezinātāju. Katrā ziņā tur sanāk reāla staigāšana pa joslām, ja iepriekš nav bijis zināms, kurā vietā kurā virzienā katra josla paredzēta
Vienības gatves Eko Gāze jau ilgstoši stāv cena 0,500. Man ar atlaižu karti sanāk 0,457.
Gaumes lieta.
Man tajā patika viss, izņemot lielo troksni salonā