iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 16.01.2008 16:16

Megana rakstīja:

Un par tiem LIDO Smartiem, autors pats atzini, ka esot no sērijas "viena tante teica"

Replika vietā. tieši tā arī ir - par Smart esmu tikai dzirdējis, pašam pieredzes nav nekādas - to godīgi pateicu pirms komentēju šo auto.

Tāpat vēlreiz uzsveru, ka mans viedoklis nekādā gadījumā nepretendē uz absolūtās patiesības statusu.

nomiks 16.01.2008 11:36

Pirmdienis rakstīja: tam pašam Citonam wa ta nav pie 50 vai 70 000 km obligāta prasība pārbaudīt lielākus mezglus un vajadzības gadījumā nomainīt ?

Citroeni man vairs nav aktuāli!

Bet pārbaudīt jau var kaut vai ik pēc 20 000 km. Jautājums - vai jāmaina? C3 nobraukums šobrīd ir 55 000 km un jau trešā skate tika izieta bez neviena aizrādījuma. Xsara Picasso nobraukms paºdošanas brīdī bija, ja nemaldos, ap 130 000 km. Nekādas problēmas šim auto nepiemita arī tad.

Es arī pievienojos tam domubiedru lokam, kas uzskata, ka, jo mazāks dzinējs, jo mazāks tā kalpošanas resurss.

Ne es to Smart taisos pirkt, ne arī kādu īpaši atturēt no tā iegādes. Man šī Smart liktenis ir absolūti vienaldzīgs.

Es kā foruma dalībnieks izmantoju iespēju padalīties ar sev zināmiem faktiem un saviem secinājumiem par konkrētas markas auto. Nekad neesmu apgalvojis un man uz to arī nav nekādu tiesību, ka mans viedoklis pretendē uz vienīgo un absolūti pareizo patiesību.

nomiks 16.01.2008 10:24

Pirmdienis rakstīja: un citi mopēdi neprasa inevstīcijas laikam vispār

Prasa, bet visticamākais ne pie 80 000 km nobraukuma.

nomiks 16.01.2008 9:16

Pašam ar šo mazauto nav bijusi pilnīgi nekāda saskarsme, bet mazu aprakstu no sērijas "viena tante teica" varu iepostēt.

Strādāja reiz čoms LIDO un ar mazo Smart piegādāja paiku. Degvielas patēriņš zem 10 litriem pa pilsētu nebija nekad, jo, lai iekļautos pilsētas satiksmē, nemitīgio nācās mocīt mazo MB dzinēju. Līdz ar to arī dzinēja resurss bija niecīgs. Jau pie 50 000 km abi Smart (tādus bija divus LIDO iegādājies) piedzīvoja dzinēju kapitālos remontus.

Nākamo auto saņēma VW Polo un par to teica daudz slavinošākus vārdus.

Nešaubos, ka Megana pret savu Smart ir izturējusies daudz rūpīgāk nekā čoms pret darba Smart, tomēr skaidrs, ka drīz varētu pienākt tas mirklis, ka šis auto prasīs nopietnas investīcijas.

Un vispār, vai ar tik mazām riepām pa Rīgu vispār ir iespējams pabraukt?

nomiks 16.01.2008 9:08

Bija zonas.

Kā jau tikko skaidroja, tad pa centru bija 1.zona, uz mikrorajoniem jau bija otrā zona, bet 3.zona bija ārpus Rīgas un tā bija tikai autobusiem.

Tā arī bija, ka bija jākompostrē attiecīgās zonas biļetes.

nomiks 15.01.2008 10:15

Ar VW Golf I ar bija līdzīgi. Pie tam visus šos km tas bija noripojis bez dzinēja kapitālā remonta. Koncerns šim uzdāvināja jaunu Golf V apmaiņā pret viņa Golf I.

nomiks 14.01.2008 10:56

Mans personīgais viedoklis ir, ka CV ir daudz labāks aprīkojums, braukšanas komforts, pasažieru krēsli, savukārt Sharan ir zemākas ekspluatācijas izmaksas un ir vieglāk remontējams.

nomiks 09.01.2008 9:09

Vairs nevar nosaukt adresi, kādu gribi, jo tagad CSDD datu bāze ir piesaistīta PID (iedzīvotāju reģistra) datu bāzei. Automātiski sistēma izmet deklarēto dzīvesvietu!

nomiks 08.01.2008 14:41

"sekojošs minivens" nozīmē, ka tas nemitīgi kādam seko???

Pareizāk laikam būtu rakstīt "šādu minivenu".

Tas tā - topika uzturēšanai.

Kāpēc nekur netiek minēts 129 000 km oriģinālais nobraukums?

nomiks 08.01.2008 12:44

Pirmais rakstīja:

Nortel rakstīja: Pietiek ar reģistrācijas numuru un cilvēku attiecīgā iestādē.

atkal pilnīgas muļķības

nu beidziet takš vienreiz drist šķidru....

kā tava attiecīgā iestāde uzzinās par to, ka autiņš ir bijis uzsists vai nē???

Nav muļķības. Pirms pirku Citroen Xsara Picasso CSDD bāzē noskaidroju pilnīgi visu info par konkrēto auto - par tehniskajām apskatēm un to rezultātiem, nobraukumu (fiksēti katrā tehniskajā apskatē), īpašnieku skaitu, dzīevsvietas, kā arī reģistrēto avāriju skaitu. Pie tam ir tur tāda aile, kurā var redzēt vai ar cietušajiem vai bez.

nomiks 07.01.2008 18:21

Var uzzināt, ja ir labi draugi, kam ir pieeja CSDD datu bāzes pilnajai versijai.

nomiks 03.01.2008 14:23

subaru rakstīja:

ja PERSONAS-KODS nesakrīt, tad protokolu vari pārsūdzēt, jo TAS IR IZRAKSTĪTS CITAI PERSONAI !

Kļūdaini sastādīts protokols var būt iemesls soda atcelšanai

Administratīvā procesa likuma 74.pants. Spēkā neesošs administratīvais akts

(1) Administratīvais akts nav spēkā, ja:

1) objektīvi nav saprotams, kas to izdevis;

2) to ir izdevusi iestāde, kurai konkrētā administratīvā akta izdošana nav piekritīga (izņemot 52.panta otrajā daļā minēto gadījumu);

3) rakstveidā izdotajā adresātam nelabvēlīgajā administratīvajā aktā nav piemēroto tiesību normu uzskaitījuma;

4) tas pieprasa no adresāta tiesību normu pārkāpumu vai rīcību, kas faktiski vai tiesiski nav iespējama.

(2) Adresāts nekavējoties paziņo iestādei savas šaubas par administratīvā akta spēkā esamību. Ja iestāde uzskata, ka adresāta šaubas nav pamatotas (un administratīvais akts ir apstrīdams), to paziņo adresātam septiņu dienu laikā, attiecīgi pagarinot likumā noteikto apstrīdēšanas termiņu.

Ja pārkāpējam ir šaubas par to, vai šis lēmums vispār ir spēkā, tad attiecīgi pārkāpējs var lūgt iestādei sniegt atbildi par spēkā esamību. Ja šāds iesniegums tiks iesniegts, tad visdrīzāk policijas amatpersona varētu atbildē atsaukties uz Administratīvā procesa likuma 72.panta pirmo daļu, kas paredz Iestādes tiesības jebkurā laikā administratīvā akta tekstā izlabot acīmredzamas pārrakstīšanās vai matemātiskā aprēķina kļūdas, ja tas nemaina lēmuma būtību.

Kļūda personas kodā (cik saprotu, kādā no cipariem) var tikt uzskatīta par pārrakstīšanās kļūdu, jo tā lēmuma būtību nemaina. Bez tam, parakstot šo protokolu, paºkāpējs ar konkludentu darbību (noklusējot) ir apliecinājis, ka šīs konkrētās lietas ietvaros ir uzskatāms par pārkāpēju.

Līdz ar to policija, saņemot iesniegumu, npieņems lēmumu par kļūdas labojumu un viss.

Gadījumā, ja tik tiešām [paºkāpējs vēlas, lai iestāde izlabo kļūdu, bet nevēlas lēmumu apstrīdēt pēc būtības, tad šādas tiesības adresātam piedāvā Administratīvā procesa likuma 72.panta otrā daļa (Adresātam ir tiesības prasīt, lai šā panta pirmajā daļā minētās kļūdas izlabo).

nomiks 03.01.2008 8:48

Konkrētajā gadījumā, ja paºkāpumu atzīsti un sodu esi gatavs nomaksāt, tad vienkārši kā maksājuma meºķi norādi protokola - lēmuma numuru. Attiecīgi protokols - lēmums būs apmaksāts, bet par tevis iekļaušanu Sodu reģistrā un tev pieskaitītajiem punktiem vēlāk var ar attiecīgo institūciju padiskutēt. Bet var arī nediskutēt

nomiks 03.01.2008 8:45

Bazhix rakstīja:

Gaidu, kad ieseedinaas kaadu pateiciibas deveeju, ne tikai ar pirkstu kratiis pateiciibu njeemeejiem..

Pirms kādiem 4 gadiem Ziemeļu Naftas šefs Jēkabpils rajonā uzrāvās par piecīša došanu CP inspektoram. Tikai pateicoties viņa lielajai naudai un paziņu lokam tik sveikā ar 2 gadi nosacītu sodu.

nomiks 02.01.2008 16:54

VWfans rakstīja: Manai Merivai 2007.gadā:

- nobraukums 20708 km;

- ielieta dīzeļdegviela 1065,23 litri par Ls 663,17;

- 1 dīzeļdegvielas litra vidējā cena 62,3 santīmi.

Salīdzinājumam manai Honda FR-V 2007.gadā nobraukums gandrīz 21 000 km,

- ieliets E95 benzīns 1961,79 litri par kopējo summu Ls 1256,45

- 1 benzīna litra vidējā cena - Ls 0,64.

nomiks 27.12.2007 11:03

Marchiks_ rakstīja: Firmas īpašnieks ar firmas naudu var rīkoties kā grib. Kaut vai aiziet uz banku, izņemt pamatkapitālu naudā un pizt uz ārzemēm.

Tas, ka Tu, iespējams, tā rīkojies, nenozīmē, ka šāda rīcība ir leģitīma.

Īpašnieks var rīkoties ar pamatkapitālu, bet ne apgrozājamjiem līdzekļiem.

Ir jānošķir bizness (un tā bankas konti) no privātās dzīves (un persoīgajiem bankas kontiem).

Ja auto ir uz firmas vārda, tad naudu skaitīs uz uzņēmumu, pie tam, visticamāk, neizmaksājot PVN tiesu.

nomiks 21.12.2007 8:47

VWfan!!!

DAUDZ LAIMES DZIMŠANAS DIENĀ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nomiks 16.12.2007 23:34

Palaidniex rakstīja:

Nomik - aizbrauc uz šrotu, un paprasi atļāuju pārbaudīt cik tad īšti litru šķidruma var tādā bākā sapildīt. Lietotāja rokasgrāmata mašīnām ir vairām informatīviem mērķiem, tā nav nekāda īpaši precīzā informācija. Tik neaizmirsti ieziņot par testa rezultātiem šeit te...

Pildos ik pa 5-6 dienām, kad bākā ir +/- 10 litri degvielas. Parasti ieleju ap 35-37 litriem, bet šoreiz sanāca ieliet 45 litrus. Arī sarēķinot patēriņu, pēc pēdējā "ielējiena" sanāca ap 12l/100 km, kas ir vismaz par 10 % vairāk nekā parasti!

nomiks 15.12.2007 21:38

Es ar vakar iepildīju 45 l (Vienības gatves Statoil), kaut bākā kādiem vismaz 8 litriem vēl bija jābūt. Kopā sanāk perebors 8 litri, kas ir tik tiešām par daudz.

nomiks 06.12.2007 11:46

edzulis rakstīja: Nomik, tavs šefs noteikti negrib lai jūs ejat pie viņa un dīcat lielāku algu tādēļ nezīmējas un braukā ar veciem šrotello

A vot neuzminēji. Algas pārskata divas reizes gadā, ja kas.

Viņš vienkārši ir tāds cilvēks, kuram absolūti neintersē, ar kādu auto viņa šoferis viņu ved. Un ārzemjui partneriem arī ir pie kājas, ar kādu auto mūsu šefs brauc.

Jāsaka, ka personīgi man gan ir tā, ka ar vecu miskasti braukt ir kauns. Ne jau tāpēc, ka statuss, bizness, bla, bka, bla, bet vienkārši ir tā pierasts pie jauniem labiem auto, ka pat negribas kāpt iekšā fāterīša Golf III.

Pie laba ātri pierod.

A ja par tēmu. Nav strīda, ka "a la SUV" klasē Nissan Qashqai ģimenes maciņam ir ļoti draudzīga izvēle.

nomiks 06.12.2007 9:38

TDI rakstīja: Nomika boss var atljauties praukt ar GAZiem

Naudas ziņā viņš varētu atļauties braukt arī ar Maybach, bet tas manam bosam nav primārais!

Tiesa ar "valdības" Volgu viņš brauc pareti un norkastīt šo auto neļauj, jo ir nostaļģiskas atmiņas pret šo auto.

Huyndai arī rezu tikai šad tad pa retam izbraucam no stāvvietas. Pārsvarā šefs brauc ar 5 gadīgu Nissan Patrol.

Vispār Nissan markas auto mūsu darba vieta ir iegādājusies diezgan daudz, tiesa gan Note, X-Trail un Navara. Transporta daļas priekšnieks nav īpašā sajūsmā par dīlera attieksmi un mašīnu kvalitāti, tāpēc izskatās, ka nākotnē no šīs markas auto laikam atteiksimies.

Tīri personīgi man Qashqai šķiet kaut kas tāds, kas grib būt RAV 4, bet nesanāk Visneglītākā detaļa (vieta), manuprāt, šim auto ir priekšpuse - nu kaut kā neiet kopā ar visu pārējo mašīnas koptēlu.

Ja vēl varu saprast, ka pērk šo auto 4x4 izpildījumā, tad nesaprotu jēgu pirkt šo auto 4x2 izpildījumā, jo no SUV tur ir tikai izskats. vietas salonā ir dikti pamaz!

nomiks 05.12.2007 16:20

edzulis rakstīja: + etiķete. nebrauks svarīgs cilvēks ar ne premium klases auto (izņemot politiķus jo viņi nav pelnījuši neko vairāk par getzu). Un nestāsti te ikdienasviesi par saviem paziņām - nopietnajiem cilvēkiem, kas ir pārkāpuši uz Sonātām Konkrēta uzņēmuma vadošie cilvēki ik pēc 2 gadi pērk jaunus MB (dārgos) jo tā vajag. It īpaši, ja otra darījuma puse ir 'nejauši vēlējusies' zināt ar kādu auto brauc partneris

Jā un nē (tas par to etiķeti).

Piemēram, mans lielais boss (uzņēmums, kurā strādāju ir TOP 5 gan pēc peļņas, gan apgrozījuma), ikdienā brauc ar vairākiem, manuprāt veciem, auto (Nissan Patrol 2002, Hyundai kaut kāds limuzīns 1995, un pat GAZ3109 1992).

nomiks 04.12.2007 9:01

opelis rakstīja: ... Kamēr manējam darba VW servisā risināja kārbas problēmu. ... kad brīvdienā iekāpu savā džetā, uzreiz sapratu, kāda starpība starp vācu un korejiešu auto...

Nu ja - starpība ir tāda, ka vācu izslavētā kvalitāte VW vairs faktiski neeksistē, ja ņem vērā, ka tikpat kā jaunam auto VW servisā jau risina kārbas problēmu.

Par Huyndai nekas tāds nav dzirdēts, bet par VW diezgan bieži.

Darbā pirms 2-3 mēnešiem tika iegādāti padsmit jauni Golf V un diviem no tiem arī bija kārbas problēmas.

nomiks 30.11.2007 14:42

eidis rakstīja:

...Savukart tas 4X4 iespejas vismaz 95% nekad nav izmantojusi.

...Tas nekas, ka off-road spejas izmantojusi 0.05% no lietotajiem.

Kaut kā neiet kopā matemātiskie aprēķini:

Ja 95% neizmanto 4x4, tad to attiecīgi izmanto 5% nevis 0,05%.

Bez tam Nissan Qashqai tirgū ir pieejami arī ar 4x2 kombināciju. Pieļauju, ka lielākā daļa LV tirgū ir tieši šādi iegādāti, jo tie ir lētāki, kaut arī vizuāli neatšķitas no 4x4.

nomiks 29.11.2007 8:41

krix rakstīja:

a auto tad tev kādas markas?

Gan jau, ka Renaultiņš Meganīte

Lasītākie raksti

Jaunie raksti