Pirmdienis rakstīja: tam pašam Citonam wa ta nav pie 50 vai 70 000 km obligāta prasība pārbaudīt lielākus mezglus un vajadzības gadījumā nomainīt ?
Citroeni man vairs nav aktuāli!
Bet pārbaudīt jau var kaut vai ik pēc 20 000 km. Jautājums - vai jāmaina? C3 nobraukums šobrīd ir 55 000 km un jau trešā skate tika izieta bez neviena aizrādījuma. Xsara Picasso nobraukms paºdošanas brīdī bija, ja nemaldos, ap 130 000 km. Nekādas problēmas šim auto nepiemita arī tad.
Es arī pievienojos tam domubiedru lokam, kas uzskata, ka, jo mazāks dzinējs, jo mazāks tā kalpošanas resurss.
Ne es to Smart taisos pirkt, ne arī kādu īpaši atturēt no tā iegādes. Man šī Smart liktenis ir absolūti vienaldzīgs.
Es kā foruma dalībnieks izmantoju iespēju padalīties ar sev zināmiem faktiem un saviem secinājumiem par konkrētas markas auto. Nekad neesmu apgalvojis un man uz to arī nav nekādu tiesību, ka mans viedoklis pretendē uz vienīgo un absolūti pareizo patiesību.


















Megana rakstīja:
Un par tiem LIDO Smartiem, autors pats atzini, ka esot no sērijas "viena tante teica"
Replika vietā. tieši tā arī ir - par Smart esmu tikai dzirdējis, pašam pieredzes nav nekādas - to godīgi pateicu pirms komentēju šo auto.
Tāpat vēlreiz uzsveru, ka mans viedoklis nekādā gadījumā nepretendē uz absolūtās patiesības statusu.