iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 12.04.2007 9:21

Yonas rakstīja:

Es gandrīz zarnu kolikas dabūju te lasot par Volvo pielīdzināšanu citronam.

Tieši tāpēc es arī to salīdzinājumu liku, lai pierādītu to, ka Citroen nevar būt konkurents tās pašas klases Volvo vai SAAB. Minētais salīdzinājums bija atbildes reakcija uz komentāru, ka cenas starpība starp šo marku auto neesot ievērojama!

Viennozīmīgi zviedru auto ir labāki par Citroen!!!

nomiks 11.04.2007 16:22

UUSA rakstīja: Negribu strīdēties,bet domāju,ka V70 un C4 Picasso(5-vietīgais) tomēr ir salīdzināmi lielumi,neskatoties uz cenu starpību.Un šī starpība sarūk,ja salīdzina aprīkojumu.

es arī nestrīdos, jo topiks nav par šiem diviem salīdzināmajiem subjektiem, bet skaidrs ir tas, ka C4 Picasso vāji aprīkotās versijās vispār LV netiek tirgots un jau visnotaļ labā komplektācijā tā cena varētu būt ap 25-26 kEUR, savukārt Volvo pie līdzīga aprīkojuma maksātu pāri 30 kEUR.

Apkopes domāju, ka lētākas ir Citroen, jo atškiras arī apkopju intervāls (Citroen dīzeļiem tas ir 30 000 km), tomēr nav šaubu, ka Volvo V70 ir auto ar lielāku pievienoto vērtību, braukšanas komfortu.

nomiks 11.04.2007 13:31

UUSA rakstīja:

nomiks rakstīja: Ja man rocība atļautu iegādāties un uzturēt zviedru markas auto, tad noteikti iegādātos vai nu jaunu Volvo V70 vai arī SAAB 9-5 Wagon.

Tu domā,ka Volvo un Saab ir dārgāki par Citroen?Varbūt nedaudz,bet serviss,es domāju, ir labāks zviedriem.

Es runāju par jauniem nevis lietotiem auto!

šodienas Dienā (pielikumā MājoklisAuto) lasīju par Volvo C30. Tā cena lētākajā versijā ir 19 539 EUR. Par šādu naudu sanāk jauns Citroen Xsara Picasso (nejaukt ar C4 Picasso), kurš ir citas klases auto. Savukārt jauna Volvo V70 cenas sākas no 28 851 EUR, bet

SAAB 9-5 Sport Combi cenas sākas no 28 357 EUR, kas ir ievērojami dārgāk nekā jauns Citroen C4 Picasso.

Es runāju par jauniem nevis lietotiem auto!

nomiks 11.04.2007 6:35

Ja man rocība atļautu iegādāties un uzturēt zviedru markas auto, tad noteikti iegādātos vai nu jaunu Volvo V70 vai arī SAAB 9-5 Wagon.

nomiks 10.04.2007 12:07

SteelRat rakstīja: paklau, pasakties uz realitaati, pilseta braukt uz 50 nozime kavet satisksmi, uz 70-80 nozime iekljauties pluusmaa, un uz 90 nozime biki steigties kaukur. atver acis tak

Ne visur! Par Salu tiktu piekrītu, tur es arī parasti, kad nav sastrēgumu, turos kreisās joslas plūsmā ar ātrumu ~ 90km/h, bet, piemēram, Salaspils iela (no Slāvu tilta līdz Ikšķiles ielai) nav paredzēta tik ātrai braukšanai. Tur ir gājēju pārejas ik pēc pārsimt metriem un satiksme arī diezgan intensīva!

nomiks 10.04.2007 11:44

deksters rakstīja:

Pasaki man kas notiks,ja es vakarā ap 21-23 pabraukšu vienu kilometru uz kādi 170 vietā,kur nav pienākošo ceļu, nav meža zvēru un gājēju un satiksmes arī gandrīz nav? Un ,ja braucot tik ātri,pamanīšu ,ka tuvojos kādai mašīnai,samazināšu ātrumu? Tas nav 'lidot ar prātu'? Es ar moci un M6 esmu braucis uz 270...pa tādu vietu uz ceļa,kur to tiešām var darīt. Un tas posms ir 3 km garš. Protams, pārkāpums ņevjibennijs, VWfans un gomiks droši tagad jau ir paģībuši, bet neuzskatu to par nez kādu traģēdiju,ja to dara uz ceļa,kuru no galvas zinu un tur nav satiksmes tajā mirklī.

Ja brauc pārlieku ātri ceļa posmos, kur tas nevienam netraucē, tad personīgi man nav nekādu iebildumu. Bet te jau SteelRat rakstīja, ka apdzīvotās vietās zem 95 km/h vispār nebraucot. tas jau ir bīstami citiem satiksmes dalībniekiem. Piekrītu, ka tevis aprakstītajā situācijā (21-23, 1 km, utt.) ir lidošana ar prātu, un tas ir lieliski, ka tā rīkojies tiekai patiešām šādos apstākļos, bet citos gadījumos nekādā veidā šādu braukšanu neatbalstu.

Un par tiem maniem pesimistiskajiem scenārijiem varu teikt tikai vienu, ka, ja rūpīgāk izlasītu to manu komentāru, tad redzētu, ka jau pašā sākumā Steelrat novēlēju, lai nekad dzīvē viņam tas nebūtu jāpiedzīvo, kā to ir piedzīvojuši gan man pazīstami cilvēki, gan arī presē izlasītie gadījumi.

Diemžēļ likums "Vislabāk mācīties no citu kļūdām" praksē darbojas reti un tikai pēc personiskiem atgadījumiem sāk par tām aizdomāties.

nomiks 10.04.2007 11:02

SteelRat rakstīja: man gan M5 videjais svartsas no 16-20 l uz sotaku toties man lidojot radiitais saanveejsh sitaadus kapeikasdraazeejus kaa juush vienakrshi nopuush no celja lidz 95 var nomesties apdziivotas vietas tikai

Katram savs. Toties es pēdējo 5 gadu laikā sodos par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem esmu smaksājis precīzi Ls 0,00!

Dod, Dievs, lai tev nekad dzīvē nenāktos nožēlot, ka biji tik traks un pārgalvīgs un brauci tik ātri.

Šādu pārgalvīga braukšana parasti ātri likvidējas pēc reizes, kad apdīvotā vietā uz gājēju pārejas uz auto kapota parādās 10 gadīga skolnieka sejiņa, kas vēlāk tiek pārklāta ar melnu polietilēna maisu, vai, piemēram, no mazākas nozīmes krustojuma izbrauc ārā vietējais traktors un sadursmes rezultātā iet bojā tava mīļotā meitene. Tāpat arī meža dzīvnieki bieži "grēko" un izdomā izlīst uz ceļa tieši tajā brīdī, kad viens tāds pārgalvis nesās nenormālā ātrumā.

Diemēļ daži man ļoti tuvi un pazīstami cilvēki savu īso mūžu pārtraukuši uz ceļa vai nu pašu, vai arī pretī braucošos autovadītāju pārliekas pārgalvības dēļ.

nomiks 10.04.2007 9:28

VWfans rakstīja:

Ja tas patēriņa rādītājs Tev ir tikai turpceļā, tad to noteikti ir uzlabojis spēcīgais rietumu vējš, kurš pūta visas brīvās dienas. Man arī turpceļā līdz Munameģa apkaimei bija stiprs ceļavējš, bet atpakaļceļā diezgan stipri pūta pretī.

Ceļavējš nebija gan, jo braucu caur Pļaviņām un vējš pūta no sāniem!

nomiks 10.04.2007 9:27

deksters rakstīja:

Eu tu, auto speciālistiņ, tev ir kāds dizainera diploms?? Kur sābam ir dizains?? Spīdīgajās stīpās ap lampām? Un kā tev ar izpratni par dinamiku,ja 7,2 sekundes 2 tonnīgam auto ir maz??

Es gan gribētu oponēt un piekrist Džonijam_007, ka SAAB dizains rullē. Tiesa pēdējiem modeļiem sāk dizains zust, jo tas saplūst ar Subaru, bet līdz šim visiem SAAB dizainu uzskatu par ļoti skaistu.

Ar gaumi ir tā, ka vai nu viņa ir, vai nu viņas nav. Izskatās, ka Dexam tuvāks otrais variants.

nomiks 10.04.2007 9:23

deksters rakstīja: Klau, VW fan un gomik, jūs neejat gadījumā abi divi kopā baleta skolā,ko? Droši vien ejat, abi tādās smukās ,baltās biksiņās ietērpušies lēkājat gulbīšu solī pa skatuvi...un pēc tam ejat uz saviem 'monstriem' ar 1,3 dzinējiem un braucat dikti ekonomiski.

Klau, Kakster!

Gribētos precizēt, ka Picasso dzinēja tilpums ir 2.0 litri, kas ir tieši par 0,7 litriem vairāk nekā VWfana dīzeļmerivai!

VWfanu nekad dzīvē saticis neesmu, bet esmu secinājis, ka vairākos jautājumos mūsu viedokļi sakrīt!

es tāpat kā fans arī esmu par ekonomisku un drošu braukšanu, bet uz 70 km/h pa šoseju gan nekad nebraucu, ja ir atļauts braukt uz 90km/h un ir ceļa seguma stāvoklim atbilstoši laikapstākļi.

Varbūt šis tevi sasmīdinās vēl vairāk, bet varuiteikt, ka manā auto vienmēr visiem pasažieriem lieku piesprādzēties, pie tam arī aizmugurē sēdošajiem. Arī pats vienmēr piesprādzējos, kad sēžu aizmugurējā sēdeklī. Turklāt šādi rīkojos jau kādus gadus 5!

Atškirībā no tevis baleta skolā gājis neesmu un nemaz nedomāju, tomēr opera un balets man patīk.

Pēc tavas pieredzes var noprast, ka tev pašam dikti baleta skôlā patīk nēsāt tās smukās, baltās biksiņas. Nu nez, man labāk tomēr patīk uzvalks.

Kad būs tava uzstāšanās, vai varēsi sagādātāt forumiešiem kādus ielūgumus???

nomiks 10.04.2007 9:03

VWfans rakstīja: Es tikai varu piebilst, ka man Jelgavā kaimiņš - kāds uzņēmējs agrāk visai bieži mainīja mašīnas, tad nopirka Volvo-S80 D5 ar automātisko ātrumkārbu, un nu jau ceturto gadu no tā auto nešķiras, kaut arī brauc visai daudz. Laikam jau kaut kas tajā Volvo-S80 ir...

Varu piebilst līdzīgi kā VWfans, ka labam draugam arī ir S-80 D5 ar automātisko ātrumkārbu (starp citu, viņš arī ir uzņēmējs no Jelgavas, kurš jau četrus gadus brauc ar savu S80 un iepriekš mainīja daudz un dažādus auto).

Biju šo auto aizlienējis pirms diviem gadiem, kad precējās māsa. Nobraucu ar to divas dienās kopā kādus 600 km. ļoti patika līdzena un klusā gaita, bet ātrumkārbas darbības ne visai patika. Vienīgi, aktīvi izmantojot kruīzkontroles piedāvāto iespēju, izdevās kaut cik labi uzrāvienu panākt. Bet visādi citādi par šo auto palika ļoti labs iespaids, neskatoties uz to, ka tā nobrakums pārsniedza 350 000 km. Kad parasīju čomam, vai viņš ir apmierināts ar šo auato, tad atbilde bija viennozīmīga, ka jā un ka šobrī neredz iemeslu to mainīt uz kādu citu auto.

Ar šo S80 regulāri tiek braukts uz Vāciju un tur pēc nostāstiem uz bāņa visu laiku tiek braukts ar vidēji 200 km/h.

nomiks 10.04.2007 8:53

Tik tiešām, ko var ņemties?

VFfans taču jau rakstīja, ka brauca tādā agrā rīta stundā, kad satiksme bija ļoti neliela, līdz ar to nevienam netika patraucēts ar lēnāku braukšanu nekā maksimāli atļauts. Turklāt, zinot VWfanu, varu droši apgalvot, ka neviens satiksmes dalībnieks netika apdraudēts.

Brīvdienās braucu uz Madonas pusi un jau pašā sākumā nolēmu nebraukt ātrāk par 95 km/h. Izdevās. Pārsteidza tas, ka visa ceļa garumā no Olaines līdz Barkavas pagastam mani apdzina ne vairāk par kādām 10 automašīnām. Tādējādi nācās secināt, ka braucēji ir kļuvuši prātīgāki.

Mana Picasso dators degvielas patēriņu posmā Rīga - Barkava uzrādīja 4,3 l/100 km. Ja ņem vērā Picasso masas un dzinēja tilpuma attiecību pret Merivas rādītājiem, uzskatu, ka šāds rezultāts ir ļoti teicams.

nomiks 03.04.2007 12:37

elektro rakstīja: nu ja, voldimoora rimčiks mazāks ar

bet kur rakstīts, ka nevar ilgāk - nu atkal sākas.. visi kopā: sēdies, divi, latvieti, izlocīgais...

Kā kur? Uz papilzīmes, kurā rakstīts, ka stāvvieta 2 h.

Tātad, ja stāvi ilgāk par 2 h, tad esi izdarījis administratīvo pārkāpumu, kas izpaužas kā stāvēšanas noteikumu pārkāpšana.

nomiks 03.04.2007 9:06

Marchiks_ rakstīja: Pašlaik vieglāk ir caur Lietuvu un Baltkrieviju.

Kāpēc apgrūtināt to procesu ar papildus vīzas (Baltkrievijas) un OCTA polises iegādi???

Jāmočī Rīga - Zilupe un tad uz Maskavu. 900 km un būsi galā!

nomiks 30.03.2007 14:57

Graberis rakstīja:

A vot i nē - iesi vien uz savu banku un rakstīsi depešu, ka to maksājumu vajag atsaukt. Paies kāds laiciņš un dabūsi atpakaļ, tiesa gan, ne visu. Ja būsi skaitījis uz Kaimanu salām, tad vari norakstīt.

Es gan domāju, ka maksājuma atsaukumam ir arī kāds termiņš noteikti, citādi atnāks pēc gada un teiks, ka vēlas atsaukt maksājumu. To var izdarīt pieņemu, ka dienas laikā, bet ne vēlāk.

nomiks 30.03.2007 14:48

Napalms rakstīja:

nomiks rakstīja:

Tiesa, savu iemaksāto komisijas naudu (CSDD peļņa) tu atpakaļ neatgūsi!

Tiesā var prasīt. Starp mentenes rīcību un maniem izdevumiem takš pastāv cēloniska sakarība.

Nu par tiesu jau skaidrs, bet, vai to 60 saņtiku dēļ ir vērts pat tiesai nosūtīt pieteikumu ierakstītā vēstulē? Protams, ka nē. Bet principā jau pastrīdēties var.

nomiks 30.03.2007 14:05

Es arī rīkotos tā, kā ieteica Napalams - vērsties CP ar iesniegumu atmaksāt pārmaksāto soda naudu.

Tiesa, savu iemaksāto komisijas naudu (CSDD peļņa) tu atpakaļ neatgūsi!

nomiks 28.03.2007 18:05

Tas, ka tika iemaksāts CSDD kasē, nenozīmē, ka soda naudas adresāts arī ir CSDD!!!

Saņēmējs ir Valsts Kase, tātad no Valsts Kases naudiņš arī ir jādabū ārā. Tā kā Valsts kase tikai adminisrē kontus, bet ne pašus iemaksu apmērus un pamatojumu, tad ir jāvēršas uz to institūciju, sakarā ar kuras lēmumu soda nauda iemaksāta, tātad, valsts policiju.

Karoč, raksti iesniegumu Valsts policijai un lūdz atmaksāt paºmaksāto summu un basta.

Policija nedrīkst tevi sūtīt hanuj.

Var jau arī rakstīt iesniegumu Valsts kasei un tai atbilstoši APL iesniegums būs jāpārsūta iestādei, kurai tas ir piekritīgs.

nomiks 23.03.2007 18:15

Ko var cepties par to milzīgo logu škidrum patēriņu??? Vai tiešām ir žēl to pāris latu mēnesī, ko iztērējat logu šķidrumam? Maniem auto arī skalojas arī lukturi automātiski, bet šķidrumu leju bačokā tāpat diezgan reti (tilpums - 5 litri). Pat mēnesī viena kanniņa (~ 2 Ls) neiztērējas!

Domāju, ka nevienu auto nevar raksturot tas, vai lukturi mazgājas reizē ar logiem vai ar atsevišķ slēdzīti. Tas jebkurā gadījumā ir sekundāri, ja ne pat vēl nenozīmīgāk.

Paziņam ir Mazda6 (pirms gada iegādāts jauns) un viņš ir apmierināts. Tiesa gan nobraukums nav liels - aptuveni 10 000 km, turpretī esmu no citiem paziņām dzirdējis, ka auto kalpo uzticami, tikai ja nebūtu tās grabēšanas salonā. Tomēr kaut kur asīju, ka pēc feislifta šī problēma esot krietni novērsta.

Pats esmu Mazdā 6 vizinājies kā pasažieris un tīri subjektīvi sajūtas bija pilnīgi neitrālas - ne nepatika, ne patika.

IMHO tas ir absolūts vidusmēra vidējās klases automoblis par cenu, kas ir daudzmaz pieņemama, tomēr šim auto trūkst kaut kāda asumiņa (tāda, kas pirms 5-6 gadiem palīdzēja ierindot Mazda6 pirktāko auto saraksta galvgalī).

nomiks 16.03.2007 12:30

Bams rakstīja:

Nu A6, 1999.g. 1,8 TD, šim esot divas turbīnas.Tā auto saimnieks man klarēja

nomiks 15.03.2007 6:37

anonimikis rakstīja: copyrightotas ziņas zagt nav labi .

Tieši imka arī neko nezog!

Apkašā taču ir norādīta atsauce uz ziņu avotu, tā kā viss OK!

nomiks 14.03.2007 12:41

Mocisc rakstīja:

P.S. kāds varbūt iepostēs, man liekas šīs sarežģītības dēļ tika arī ieviests punkts tieši par stāvēšanas aizliegumu pretējā virzienā, ja sliedes pa vidu, bet varbūt kļūdos..

'

Kāds (es) jau to aizvakar ir iepostējis!

Skatīt augstākcitēto CSN 129.1.punktu!

nomiks 13.03.2007 16:44

Maardza rakstīja: Pa Swh cauru dienu skan reklāma..Citroen C2, Citroen C2, Citroen C2....

Tikai par 97Ls mēnesī ar 7 papildus fīčām....

Aizmirsi par C1, kas maksā lētāk nekā vecā ģitāra

nomiks 13.03.2007 15:36

Ceļu satiksmes noteikumu 129.1.punkts:

Apdzīvotās vietās atļauts atļauts apstāties arī ceļa kreisajā pusē iespējami vairāk pa kreisi uz nomales, bet, ja tās nav, - brauktuves malā vai tās paplašinājumos uz ceļiem ar vienu braukšanas joslu katrā virzienā, ja brauktuves vidū nav tramvaja sliēžu klātnes.

nomiks 13.03.2007 6:42

Dzonijs_007 rakstīja:

Viss jau ir ļoti jauki tie uuberlabie diesel tehnikas briinumi ja baruc ar jaunu auto kuram ir garantija bet kas notiks peec garantijas ja kaads no tiem briinumiem aizies pa pieskari? Tad saaksies maciņa plānuma ekonomēšana

Pēc garantijas auto pārdod (atdod pēc oplīzes beigām) un iegādajas nākamo jauno auto. Līdz ar to atkrīt "ko darīt, ja..."

Lasītākie raksti

Jaunie raksti