Seene rakstīja:
Bams rakstīja:
Seene rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Domāju, ka izskatīsies glīti. Arī zaļa zālīte vasarās starp sliežu klājumu izskatīsies neslikti. Protams, lejamajam tramvajam būs papildus slodze... Rietumu valstīs to ideju par zālīti sliežu ceļos ieviesa jau pasen. Kaut kur lasīju, ka francuži bijuši pirmie. Kad visu pabeigs, izskatīsies jau glauni.
Betonu un autobusus tur vajag, ne zālīti... Tam ielas posmam katastrofāli pietrūkst caurlaidība un zālīte to nekādi neuzlabos...
Vo sākās. Slinkums meklēt, bet pirms kāda laika tika izteikts viedoklis, cik skaisti būtu, ja iesētu tur zālīti, mūžīgo putekļu vietā... Tagad, kad ieteikums tika ņemts vērā, kā izrādās vajag betonu...
Es nekad neesmu teicis, ka tur vajag zālīti. Zālīte, protams, ir skaisti. Un es būtu tikai par, ja vien cerības uz Brīvības ielas dublieri būtu reālas tuvākajā laikā. Pašlaik tiek ieguldīts liels piķis rekonstrukcijā, kura nekādi neuzlabos šī ielas posma iztrūkstošo caurlaidību.
Autobusiem vajag izbūvēt kabatas, nevis uztaisī megadebilu pārbraukšanu uz betonētu tramvajklātni.
Un tas izmaksā lētāk un ir smukāk. Bet nē - te vienam vajag visu pagalmu nobetonēt! ![]()




















Pirmais rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Klau, bet pēc Tevis teiktā pie vienādas jaudas (kas lūk esot dinamikas un ieskrējiena galvenais parametrs - nekādā gadījumā grieze) vieglākajam auto tak bija jābūt finišā pirmajam???
Kaut kas Tev tur neštimm
kas tev neštimm? Tieši tā arī ir. Tikai tev aizmirstas tāds sīkums, ka nedrīkst salīdzināt max jaudas ciparus, bet gan vidējo jaudu tajā līknes posmā, kas tiek izmatota pāatrinājumā. Dzinējiem ar lielāku griezes momentu jaudas līkne ir daudz lēzenāka - t.i. pie mazākiem apgriezieniem jauda ir proporcionāli tuvāka maksimumam, nekā tiem, kas jaudu "noceļ" ar apgriezieniem. Kā arī - jaudas zudumi transmisijā pieaug, palielinoties apgriezieniem.
Ražotāju ciparos tiek norādīta motora izejas jauda/griezes moments. Nevis tā, kas tiek novadīta līdz riteņiem. Un rezultātā sanāk, ka uz stenda jau vienādu jaudu uzrādīs dīzelis, kam pec papīriem ir mazāk Zs.
Beidz te tizloties un izlocīties!
Jaudas līkne visiem pencīndzinējiem ir nosacīti vienāda un 100 kg starpība svarā ir būtisks arguments par labu vieglākam auto...
100 Nm Bet atšķirība griezes momentā laikam neko te nemaina vai ne?
nu ka paskaidro kā ir iespējama situācija, ka jaudas līkne ir vienāda, bet ir 100nm atšķirība griezes momentā?
neesi pamanījis, ka kW/Zs līkne ir mazliet savādāka nekā Nm līkne...
Visiem pencīnniekiem kW/Zs līkne ir vissicākā tuvu pie redlaina (nerunājam par ģimenes ekočubinātājiem) un parādiet to čali, kurš paātrinās ekoapgriezienu diapazonā tad, kad grib panākt ātrāko ieskrējienmu līz simtam...