iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 07.05.2012 13:56

Pirmais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Klau, bet pēc Tevis teiktā pie vienādas jaudas (kas lūk esot dinamikas un ieskrējiena galvenais parametrs - nekādā gadījumā grieze) vieglākajam auto tak bija jābūt finišā pirmajam???

Kaut kas Tev tur neštimm

kas tev neštimm? Tieši tā arī ir. Tikai tev aizmirstas tāds sīkums, ka nedrīkst salīdzināt max jaudas ciparus, bet gan vidējo jaudu tajā līknes posmā, kas tiek izmatota pāatrinājumā. Dzinējiem ar lielāku griezes momentu jaudas līkne ir daudz lēzenāka - t.i. pie mazākiem apgriezieniem jauda ir proporcionāli tuvāka maksimumam, nekā tiem, kas jaudu "noceļ" ar apgriezieniem. Kā arī - jaudas zudumi transmisijā pieaug, palielinoties apgriezieniem.

Ražotāju ciparos tiek norādīta motora izejas jauda/griezes moments. Nevis tā, kas tiek novadīta līdz riteņiem. Un rezultātā sanāk, ka uz stenda jau vienādu jaudu uzrādīs dīzelis, kam pec papīriem ir mazāk Zs.

Beidz te tizloties un izlocīties!

Jaudas līkne visiem pencīndzinējiem ir nosacīti vienāda un 100 kg starpība svarā ir būtisks arguments par labu vieglākam auto...

100 Nm Bet atšķirība griezes momentā laikam neko te nemaina vai ne?

nu ka paskaidro kā ir iespējama situācija, ka jaudas līkne ir vienāda, bet ir 100nm atšķirība griezes momentā?

neesi pamanījis, ka kW/Zs līkne ir mazliet savādāka nekā Nm līkne...

Visiem pencīnniekiem kW/Zs līkne ir vissicākā tuvu pie redlaina (nerunājam par ģimenes ekočubinātājiem) un parādiet to čali, kurš paātrinās ekoapgriezienu diapazonā tad, kad grib panākt ātrāko ieskrējienmu līz simtam...

Palaidniex 07.05.2012 13:09

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

Seene rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Domāju, ka izskatīsies glīti. Arī zaļa zālīte vasarās starp sliežu klājumu izskatīsies neslikti. Protams, lejamajam tramvajam būs papildus slodze... Rietumu valstīs to ideju par zālīti sliežu ceļos ieviesa jau pasen. Kaut kur lasīju, ka francuži bijuši pirmie. Kad visu pabeigs, izskatīsies jau glauni.

Betonu un autobusus tur vajag, ne zālīti... Tam ielas posmam katastrofāli pietrūkst caurlaidība un zālīte to nekādi neuzlabos...

Vo sākās. Slinkums meklēt, bet pirms kāda laika tika izteikts viedoklis, cik skaisti būtu, ja iesētu tur zālīti, mūžīgo putekļu vietā... Tagad, kad ieteikums tika ņemts vērā, kā izrādās vajag betonu...

Es nekad neesmu teicis, ka tur vajag zālīti. Zālīte, protams, ir skaisti. Un es būtu tikai par, ja vien cerības uz Brīvības ielas dublieri būtu reālas tuvākajā laikā. Pašlaik tiek ieguldīts liels piķis rekonstrukcijā, kura nekādi neuzlabos šī ielas posma iztrūkstošo caurlaidību.

Autobusiem vajag izbūvēt kabatas, nevis uztaisī megadebilu pārbraukšanu uz betonētu tramvajklātni.

Un tas izmaksā lētāk un ir smukāk. Bet nē - te vienam vajag visu pagalmu nobetonēt!

Palaidniex 07.05.2012 13:06

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Klau, bet pēc Tevis teiktā pie vienādas jaudas (kas lūk esot dinamikas un ieskrējiena galvenais parametrs - nekādā gadījumā grieze) vieglākajam auto tak bija jābūt finišā pirmajam???

Kaut kas Tev tur neštimm

kas tev neštimm? Tieši tā arī ir. Tikai tev aizmirstas tāds sīkums, ka nedrīkst salīdzināt max jaudas ciparus, bet gan vidējo jaudu tajā līknes posmā, kas tiek izmatota pāatrinājumā. Dzinējiem ar lielāku griezes momentu jaudas līkne ir daudz lēzenāka - t.i. pie mazākiem apgriezieniem jauda ir proporcionāli tuvāka maksimumam, nekā tiem, kas jaudu "noceļ" ar apgriezieniem. Kā arī - jaudas zudumi transmisijā pieaug, palielinoties apgriezieniem.

Ražotāju ciparos tiek norādīta motora izejas jauda/griezes moments. Nevis tā, kas tiek novadīta līdz riteņiem. Un rezultātā sanāk, ka uz stenda jau vienādu jaudu uzrādīs dīzelis, kam pec papīriem ir mazāk Zs.

Beidz te tizloties un izlocīties!

Jaudas līkne visiem pencīndzinējiem ir nosacīti vienāda un 100 kg starpība svarā ir būtisks arguments par labu vieglākam auto...

100 Nm Bet atšķirība griezes momentā laikam neko te nemaina vai ne?

Palaidniex 07.05.2012 11:44

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bet jautājumu tā arī neatbildēji - kāpēc identiski jaudīgs vankeļnieks par 100 kg vieglākā bundžā bet ar mazāku griezes momentu tomēr pakāš smagākai mašīnai ar tādu pat jaudu, lielāku svaru un itkā neko nemainošo lielāko griezes momentu?

Identiski jaudīgs vankeļnieks neeksistē. Nesalīdzini to vienu ciparu, kas ir maksimums. Jaudas līkne Otto dzinējam ir pavisam savādāka un tā arī nosaka pakāšanu.

Griezes moments ir viena no jaudas komponentēm un tā attiecība pret otru komponenti - t.i. apgriezieniem daudz ko maina transmisijā. Tapēc arī dragreisā uzvar Otto benzīnnieki - jo ir visatbilstošakais līdzsvars, kā attiecīgā jauda tiek sasniegta.

Klau, bet pēc Tevis teiktā pie vienādas jaudas (kas lūk esot dinamikas un ieskrējiena galvenais parametrs - nekādā gadījumā grieze) vieglākajam auto tak bija jābūt finišā pirmajam???

Kaut kas Tev tur neštimm

Palaidniex 07.05.2012 9:57

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

msh rakstīja:

Gauss rakstīja:

Dragreisam ar Nm ir visai mazs sakars. Tur neviens ar lielu Nm dīzeļiem nebraukā, vispār ar dīzeļiem nebrauc. Dragraisā tieši vajag pēc iespējas lielākus abarotus, kas dod lielus zs un lielu ātrumu.

Šaubos vai tu ar savu dīzeļsābu vispār spētu riepas uzsildīt līdz vajadzīgajai temperatūrai.

Tas tā, neprofesionāli izsakoties.... Nm vajag traktoriem, nevis lidmašīnām...

Kur tu to izpīpēji? Bet nu labi, pieņemsim ka tā ir un ka tu saproti ko tu pats apgalvo - izskaidro man lūdzu tādu lietu - kāpēc kāds C4 2.5 TDIq, kas uztaisīts uz kādiem 24-250 zs un 500 nm, spēj labu momentu noturēties priekšā UrS4, kurš pēc čipsošanas attīsta uz 280 zs un kādus 400 nm - pēc tavas teorijas tam ķīselim būtu jāpaliek aizmugurē jau pēc starta jau nepieciešamības pārslēgt vairāk robus dēļ...

Finišā kurš ir priekšā?

Interesanti, kāpēc tad dragreisā neviens nebrauc ar vankeļa dzinējiem, kam ir liela jauda bet salīzinoši mazs griezes moments?

Kaut kā jocīgi sanāk, ka ar identisku jaudu, bet lielāku svaru un lielāku momentu apveltīti auto tomēr to manāmi vieglāko vankeļnieku sabāž maisā?

Pasaule mīl līdzsvaru. Kādēl vispār vakneļa dzinēji netiek izmantoti, izņemot to, ka kādam ik pa brīdim sagribās no jauna uzkāpt uz grābekļa? Uzzini, un tad saņemsi atbildi arī par dragreisu.

Lielākā problēma ir nodilums.

Bet jautājumu tā arī neatbildēji - kāpēc identiski jaudīgs vankeļnieks par 100 kg vieglākā bundžā bet ar mazāku griezes momentu tomēr pakāš smagākai mašīnai ar tādu pat jaudu, lielāku svaru un itkā neko nemainošo lielāko griezes momentu?

Palaidniex 07.05.2012 9:04

DekstersFF rakstīja:

msh rakstīja:

Gauss rakstīja:

Dragreisam ar Nm ir visai mazs sakars. Tur neviens ar lielu Nm dīzeļiem nebraukā, vispār ar dīzeļiem nebrauc. Dragraisā tieši vajag pēc iespējas lielākus abarotus, kas dod lielus zs un lielu ātrumu.

Šaubos vai tu ar savu dīzeļsābu vispār spētu riepas uzsildīt līdz vajadzīgajai temperatūrai.

Tas tā, neprofesionāli izsakoties.... Nm vajag traktoriem, nevis lidmašīnām...

Kur tu to izpīpēji? Bet nu labi, pieņemsim ka tā ir un ka tu saproti ko tu pats apgalvo - izskaidro man lūdzu tādu lietu - kāpēc kāds C4 2.5 TDIq, kas uztaisīts uz kādiem 24-250 zs un 500 nm, spēj labu momentu noturēties priekšā UrS4, kurš pēc čipsošanas attīsta uz 280 zs un kādus 400 nm - pēc tavas teorijas tam ķīselim būtu jāpaliek aizmugurē jau pēc starta jau nepieciešamības pārslēgt vairāk robus dēļ...

Finišā kurš ir priekšā?

Interesanti, kāpēc tad dragreisā neviens nebrauc ar vankeļa dzinējiem, kam ir liela jauda bet salīzinoši mazs griezes moments?

Kaut kā jocīgi sanāk, ka ar identisku jaudu, bet lielāku svaru un lielāku momentu apveltīti auto tomēr to manāmi vieglāko vankeļnieku sabāž maisā?

Palaidniex 03.05.2012 16:53

nākamais posts būs kiriļicā?

Palaidniex 03.05.2012 12:01

Gauss rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: tavam hamburgīnī 1000nm ir 4000 apriezieniem...

zem 1000 apgriezieniem jams ir vājāks par jebkuru tramvaju

maldies... "manam hamburgīnī" tie Nm ir 1200-1600rpm diapazonā. Zem 1000 - t.i. pie 800 minimālajiem rpm ir tikai 650Nm

Un jebkurā gadījumā dragreisā zaudēs tieši dinamikas trūkuma dēļ, neskatieties uz 10x lielāku griezes momentu

Dragreisam ar Nm ir visai mazs sakars. Tur neviens ar lielu Nm dīzeļiem nebraukā, vispār ar dīzeļiem nebrauc. Dragraisā tieši vajag pēc iespējas lielākus abarotus, kas dod lielus zs un lielu ātrumu.

Šaubos vai tu ar savu dīzeļsābu vispār spētu riepas uzsildīt līdz vajadzīgajai temperatūrai.

Tas tā, neprofesionāli izsakoties.... Nm vajag traktoriem, nevis lidmašīnām...

Dīzelim liela grieze ir īsu brīdi - tā ir problēma...

Palaidniex 03.05.2012 10:36

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja:

Gauss rakstīja: Par zaudēto dinamiku vispār nerunāsim.

Kādu zaudēto dinamiku? Ar cik elektroautomobiļiem esi vispār braucis? Tavuprāt, 280 Nm (Leaf) ir maza dinamika?

Kāds sakars griezes momentam ar dinamiku?

a kas pēc tavām domā ir dinamika???

tas cik skaļi skan muzons salonā???

Kas ir dinamika? Rupji runājot kW/kg.

Ja netici, padomā - dragreisā vinnēs Fiat Punto ar 102Nm vai Lamborghini R8 ar 1050Nm?

ja nemaldos, tad kW ir noteiktā laik apaveiktais darbs.

Nm ir spēks, kas to darbu dara...

Vēl pasaki, ka Nm nav nekāda sakara ar dinamiku...

Jo vairāk spēka, jo mazāk laika vajag darba veikšanai...

Maldies. Vats (arī kW) ir jauda, nevis darbs. N (nevis Nm) ir spēks. Darbs ir tieši Nm!

"Jo vairāk spēka, jo mazāk laika vajag darba veikšanai" Noliec zemē boulinga bumbu un iesper tai no visa spēka. Kad atgūsies, palūdz kādam sīcim ar vienu pirkstu to atripināt vietā

Kaut kā tu par to spēka momentu sabrauci auzās: "Spēka moments raksturo spēka spēju izraisīt ķermeņa rotāciju attiecībā pret rotācijas asi. Vienāds ar spēka lieluma un spēka pleca (attāluma līdz rotācijas asij) reizinājumu. Spēka moments raksturo rotācijas spēku. SI sistēmā to mēra ņūtonmetros (N*m)."

Un par to bowlinga bumbu - nu iesperšu, nu aizsperšu viņu tālu tālu un tad? Vienkārši tādi idiņi kā tu pa to bumbu spers ar basu kāju...

Palaidniex 03.05.2012 9:08

Klau, Bams...

A līdz kuram laikam tam karjeram uz Brīvības-Ropažu ielām jāpārvēršas jaunā sliežu ceļa klātnē?

I ko tik dziļas tranšejas rok? Gremdēs džimbu zemāk iekšā vai izdomājuši ka vajag visu pamatni un uzbērumu taisīt pēs noteikumime?

Un tur būs parastās sliedes atkal vai tās betona plāksnes, kā sūr tur jau manāmas pa pilsētu?

Palaidniex 03.05.2012 8:36

i_edgars rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Tā arī nepateici - kā tieši ārstējot inparktu sačakarēja vielmaiņu?

Aizej un paprasi tam dakterim!!

Njāā - un inparkts ar piekāpa ciemā pats no sevis, krustmāte ņipričom...

Palaidniex 02.05.2012 22:15

i_edgars rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Neēdot var vienkārši nobeigties. Bet cilvēkiem ar sajātu vielmaiņu liekais svars baisi ātri var pieaugt, pie tam neko daudz nerijot.

Par to jau es arī rakstu! Aizgāja pie dakteriem un sačakarēja veselību vēl vairāk, jeb kamēr ārstēja vienu, tikam sačakarēja visu ko vien varēja. Varēja ēst, varēja neēst, bet brieda resnumā acīm redzami. No neēšanas tikai nespēks radās, bet ne svara nomešana. Tā savos 60 gados arī aizgāja.

Tā arī nepateici - kā tieši ārstējot inparktu sačakarēja vielmaiņu?

Moš vienkārši tante pārstāja pienācīgi kustēties...

Palaidniex 02.05.2012 17:13

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja:

Gauss rakstīja: Par zaudēto dinamiku vispār nerunāsim.

Kādu zaudēto dinamiku? Ar cik elektroautomobiļiem esi vispār braucis? Tavuprāt, 280 Nm (Leaf) ir maza dinamika?

Kāds sakars griezes momentam ar dinamiku?

a kas pēc tavām domā ir dinamika???

tas cik skaļi skan muzons salonā???

Kas ir dinamika? Rupji runājot kW/kg.

Ja netici, padomā - dragreisā vinnēs Fiat Punto ar 102Nm vai Lamborghini R8 ar 1050Nm?

ja nemaldos, tad kW ir noteiktā laik apaveiktais darbs.

Nm ir spēks, kas to darbu dara...

Vēl pasaki, ka Nm nav nekāda sakara ar dinamiku...

Jo vairāk spēka, jo mazāk laika vajag darba veikšanai...

Palaidniex 02.05.2012 13:08

i_edgars rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Tad ko gāja pie tiem dakteriem?

Ja kaut kas labi strādā - NETRAUCĒ TAM!

Infarktu mājās neārsta!!

Kaut kā neesmu manījis, ka inparktu ārstētu ar piespiedu resnumu...

Pie kam tas resnums sirdij par labu inu toč nenāk...

Njā - un inparkts tāpat vien bez ilgstošiem aicinājumiem ciemos nenāk...

Palaidniex 02.05.2012 9:26

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

bet cik jamā izrija pa nakti pie ledusskapja?

Savu glupību vari nerādīt! Sen jau visi zina kas tu esi!

Palaidniex rakstīja:

2. Lasi kamēr pielec - 180 kg viņai neradās kopš dzimšanas, iespējams jau to sasniegusi tā sāka knābāt kā cālis, bet savulaik izdarīja visu, lai šādu svaru un tik "lielisku" vielmaiņu dabūtu!

Pirms nācās bieži piestaigāt pie ārstiem bija normāls svars!! Kā sāka "ārstēt", tā svars burtiski uzbrieda pa pāris gadiem.

Tad ko gāja pie tiem dakteriem?

Ja kaut kas labi strādā - NETRAUCĒ TAM!

Palaidniex 01.05.2012 21:10

Pirmais rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Krustmātei bija 180 kg, bet gadiem ilgi ēda tik pat cik viņas kaķis!

pa dienu pie galda, protams

bet cik jamā izrija pa nakti pie ledusskapja?

A, cik viņas kaķis ēda? Moš tas bija affigennijs rīma?

ts4.mm.bing.net/...

Palaidniex 01.05.2012 20:53

i_edgars rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Redzi, krustmātei BIJA 180 kg, bet vairs viņas nav un viņa nepiedzima ar 180 kg uz špendeles.

Šķiet, ka atkal jāraksta - izlasi 2 reizes!!

Tie 180 kg nebija no pārmērīgas rīšanas!!

Es nosaucu visus trīs piemērus no savu tuvu radu loka, kas ir pretrunā ar Taviem apgalvojumiem.

1. Ne vienmēr pīpmaņi mirs ar sirds un asinsvadu slimībām.

2. Nepīpētāji arī mirst no tā un daudz.

3. Ne visi resnie ir rijmas. Tā pat kā ne visi rijmas ir resni!

Vēlreiz atgādinu, ja pašam nepielec:

1. Izņēmumi tikai apstiprina likumsakarības!

2. Lasi kamēr pielec - 180 kg viņai neradās kopš dzimšanas, iespējams jau to sasniegusi tā sāka knābāt kā cālis, bet savulaik izdarīja visu, lai šādu svaru un tik "lielisku" vielmaiņu dabūtu!

3. 90% gadījumu ārsti "nedrīkstot kļūdīties" ar ilgākā/īsākā posmā vai senākā/nesenākā pagātnē pašu pacientu izdarītajām kļūdām.

No tā izriet, ka, ja cilvēkam nav iedzimtas pataloģijas (pie tā bieži vainojami vecāki vai to genofonds) un tas domā līdzi ko dara, kā dzīvo - vizītēm pie ārsta (dēļ slimības) jābūt pa mūžu mazāk kā pirkstu...

Palaidniex 01.05.2012 18:42

i_edgars rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Nu zināma taisnība (lai cik skarba neizklausītos) šajos vārdos ir.

Piemēram - kāpēc asinsvadu ķirurgam un kardiologam ir jācīnās par rūdīta smēķētāja dzīvību?

Kāpēc ļoti resnai tantei ir jāoperē ārā tauki un žultspūslis, tā vieta liekot tai beidzot ēst atbilstoši organisma prasībām nevis iegribām?

Nelien auzās!! Esi ārsts vai??

Viens mans vectēvs nomira pēc gripas 94 gadu vecumā un no 12 gadiem pīpēja tā ka paciņas dienā nekad nepietika. Bet pāris mēnešus pirms miršanas atmeta.

Otrs pat pamēģinājis nebija, bet mira ar infarktu 60 gadu vecumā. UN alkoholu principā nelietoja, ja tik vien kā paprovēt alu ko pats uzbrūvēja uz kādiem augstiem svētkiem reizi pa pāris gadiem.

Krustmātei bija 180 kg, bet gadiem ilgi ēda tik pat cik viņas kaķis!

I-edgar, man dakteri gana tuvos rados, es zinu par ko runāju

Ja netici - tad atradīsi arī dažus gadījumus, kad parašūtisti, izlekuši no 2 km augstuma, neatveroties parašūtam, izdzīvo pēc mauciena pret zemi, bet nezkāpēc tāpēc nav novērota masveida lēkšana bez parašūtiem...

Redzi, krustmātei BIJA 180 kg, bet vairs viņas nav un viņa nepiedzima ar 180 kg uz špendeles. Atvaino par šādu tiešu piezīmi.

Palaidniex 01.05.2012 15:51

KSI rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Protams, ka kļūdās! A pacienti, nekļūdās nemaz... neesi padomājis, ka >90% pacientu nonāk pie ārsta paša kļūdu dēļ...

Nu šis jau velk uz demagoģiju.

Pa lielam medicīna (tāpat kā advokāti) ir tikai tāpēc, lai labotu kāda kļūdas.

Ir pat dzirdēts viedoklis, ka medicīna ierobežo dabisko atlasi un cilvēces genofonda uzlabošanas nolūkā medicīniska iejaukšanās būtu jāaizliedz (izņemot lāpīšanu pēc traumām / negadījumiem utml, kam nav tieša sakara ar defektīviem gēniem)

Nu zināma taisnība (lai cik skarba neizklausītos) šajos vārdos ir.

Piemēram - kāpēc asinsvadu ķirurgam un kardiologam ir jācīnās par rūdīta smēķētāja dzīvību?

Kāpēc ļoti resnai tantei ir jāoperē ārā tauki un žultspūslis, tā vieta liekot tai beidzot ēst atbilstoši organisma prasībām nevis iegribām?

Utt...

Palaidniex 01.05.2012 15:49

msh rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Protams, ka kļūdās! A pacienti, nekļūdās nemaz... neesi padomājis, ka >90% pacientu nonāk pie ārsta paša kļūdu dēļ...

Nu pagaidi - ja es savas neuzmanības dēļ izšauju cauri savam pirkstam skavu [pagājušonedēļ nejauši tā gadījās ] , tad es esmu gatavs par savu neuzmanību samaksāt - tā nu kopā man tas prieks izmaksāja 4,51 - a kāpēc man būtu jāmaksā par cita kļūdām? Es esmu ar mieru maksāt tikai par savējajām...

Par svešu kļūdām maksā apdrošinātājs, ja tas svešais savu atbildību ir apdrošinājis...

Palaidniex 30.04.2012 22:41

KSI rakstīja:

Pirmais rakstīja: ... tiesu izpildītājs izlikt var.... bet tikai ierādot citu dzīvokli... bērns ķipa uz ielas dzīvot nedrīkst...

www.diena.lv/...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP) pārstāvis Andrejs Rjabcevs: « ...Turklāt ikvienam ir iespēja interneta vietnē www.latvija.lv deklarēties jebkurā adresē, jo PMLP nepieprasa dokumentālu pamatojumu ... »

... ja kādam negribas maksāt īri/komunālos, un gribas bezgalīgi dzīvot konkrētajā dzīvoklī - ideāls risinājums - nevienam neprasot, piedeklarē kādu bērnu (pa lielam, cik saprotu, po - savs, radu vai pavisam svešs), un lieta darīta.

Super mums tie likumi, cepšanās par PP un FR kļūdam salīdzinājumā ar šo tāds sīkums vien ir ...

Šoreiz sadalu viedokli, par to, ka daži rīkojas būtiski cūciskāk... Mājām slēdz nost siltumu dēļ dažiem, kauri 10 gadus nemaksā, vai maksā 10 lati mēnesī, ko var tulkot kā maksā - cik spēj...

Palaidniex 30.04.2012 22:41

msh rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Tev ar tāda pat karma kā seenem, kam nemitīgi uzglūn un to vien dara kā piesūta nepelnītus/nepamatotus sodus...

Un Tu pats NEKAD, NEKAD nekļūdies?

Ārsti arī drīkst kļūdīties? Kāds, kurš veiks tev kādu sarežģītu operāciju, kļūdīsies un pataisīs tevi par kropli - arī tak sīkums, vai ne?

Protams, ka kļūdās! A pacienti, nekļūdās nemaz... neesi padomājis, ka >90% pacientu nonāk pie ārsta paša kļūdu dēļ...

Palaidniex 28.04.2012 12:26

Pirmais rakstīja: rīgā ir par maz tiltu

ir jātaisa jauns tilts speciāli tramvajiem

es piedāvāju no tirgus pār zaķusalu, gar dzelzceļu uz torņkalnu....

prātīgāk būtu atjaunot 13. janvāra ielas turpinājumā reiz jau bijušo tiltu...

Tkai jebkuru tiltu uzbūvēs vēl dārgāku kā dienvidnieku ar vēl dārgāku finansējuma modeli...

Palaidniex 27.04.2012 16:06

Bams rakstīja: Un te dažas bildes no Kijevas:

tf1.mosfont.ru/...

transphoto.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

transphoto.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

Un kas, ka jauns. Kāpēc likt stiklu, ja var ielikt finieri?

Pirmā bilde vaše - šķībs tramvajs pa ļikām himalajveidīģām sliedēm...

Pēdējais jau kā pērle mēslu čupā izskatījās.

Mūsējie noraktītos un iekonzervētos džimbas un troļļus nevēlas turp pārdot?

Palaidniex 27.04.2012 15:22

Pirmais rakstīja: pareizi.. Dajoš džimbuli lidosta-saurieši

pietiks ar Lidosta - Salaspils memoriāls, tālāk vari būvēt sliedes pats un čubināt drezīnu...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti