Un visu piesaukto, aptuveni tik pat jumtu noraujoši ir iespējams izbaudīt ar vēl kādu strēķi ne tik odiozu marku bobikiem...
nedomāju, ka tie bobiki, kuri Nordšleifi veic ap/zem 8 minūtēm, bet maksā jūtami lētāk, būtu kut kādi knapsieriņi...
Un visu piesaukto, aptuveni tik pat jumtu noraujoši ir iespējams izbaudīt ar vēl kādu strēķi ne tik odiozu marku bobikiem...
nedomāju, ka tie bobiki, kuri Nordšleifi veic ap/zem 8 minūtēm, bet maksā jūtami lētāk, būtu kut kādi knapsieriņi...
Nākamajā pavasarī, kā tiek solīts, Nordšleifes “zaļā ellīte” tad parādīs, cik tad šie iespaidīgie parametri spēs sniegt praksē...
Te nu var piekrist - tik daudzās jomās ir pieņemti likumi, normatīvi un ierobežojumi, bet to ievērošana netiek kontrolēta nepietiekami vai pet vispār, ja arī tiek kontrolēta tāpat ir salīdzinoši vienkārši izmukt no soda... Sākot ar prastu koruptīvu darījumu, beidzot ar atrakstīšanos un smalku juridisku gumijsas stiepšanu...
Secinājums - Vai nu tie likumi ir jāatceļ vai nu jāsāk kontrolēt to ievērošana. Citādi - uz papīra ir, dabā - nav novērojams...
Viela nelielām pārdomām. Igaunijā arī pilnīgi deklasēts elements ar tačku, kurā stumj lūžņus ir apkāries ar atstarotājiem kā ziemassvētku eglīte. Tātad var piespiest.
Kā? Viernkārši - neko nedāvinot, ne ko nebrīdinot (ir pagājuši krietni gadi dāvanu un brīdinājumu), bet tupa un dzelžaini iezvanot reālu naudas sodu! Deklasētajiem elementiem, to ieturot no ikmēneša pabalsta. Uzreiz visi iemācās lietot atstarotājus. Nu tā kā visi!
Visas vernona lepošanās par atstarotāju dalīšanas akcijām ir kaķim zem astes, ja pats cilvēks to nesagribēs lietot... Kā piespiest lietot - radīt merkantilu interesi ar neizbēgamu sodu nelietošanas gadījumā.
Kā vecā klasikā - uz Bauskas šosejas intervē gājējus bez atstarotājiem ceļa nepareizajā pusē - visi kā viens apgalvo - mašīnas nesās kā debilas, tās vajagot sodīt, bet uz jautājumu - vai tieši šī iemesla dēļ nebūtu pašiem jāiet pa ceļa kreiso pusi un jālieto atstarotāji - atbildes nav, burtiski var redzēt, kā nokūp uz īso sagājušie tranzistori...
Problēma jau tajā ka visi ir gudri mācīt citus! Prasīt mainīties citiem. Pašiem mainīties - priekš kam? Jo ar pašiem "viss taču ir vislabākajā kārtībā"...
Klau, vari pastāstīt tās manas cūcības, kuras aizstāvu?
Eju pēc popkorna!
Kā jau rakstīju - Par mani neuztraucies es redzu arī citus pārkāpējus. Un tādu ir daudz. Vienkāršu ātrumu pārkāpēju, kurš brauc plūsmā ar citiem es neuzskatu par pueminēšanas vērtu.
Konkrētos autobusus es pieminu, lai viens viņu vagars reiz iemāca arī viņiem manieres. Sīkus Nordekas kastu pārkāpumus es izliekos nemanām. Man nepatīk cūcības, it īpašu ja kāds ar putām uz lūpām tās aizstāv.
Šodien, piemēram ap 17:30 uz Brīvības ielas pie Ģertrūdes krusta starp pirmo un otro joslu nobietēja velosipēdists, noslaukot viena auto sānu, bet pamatīgi saskrāpējot sānu otram. Ko tas tur darīja starp pirmo un otro joslu???
Esi ka nu rāms.
Ir viena lieta ja tas ir sabtransports un brauc pa maršrutu.
Cita lieta - autobusam līdzīgs priekšmets, kas pārvietojas kur acis rāda.
Tad jau arī sarkano var neievērot, neatļautus pagriezienus veikt un braukt bez stūķa pa sabtrans joslām jo Tev jau kādu vietu neplēš...
Ja CSN nav atrunāti izņēmumi, tad neredzu pamatu tik rupji apbraukt stūķi. Tas saucas agresīva braukšana, cik tur EUR un 6 soda punkti...
Kas ļauj tagad braukt pretlikumīgi?
Gan jau ne velti šādu krustojuma šķērsošanu neatļāva. No tava zvanu torņa varbū arī izskatās progresīvi, bet no visiem pārējiem var arī nebūt labi. Ko tad?
Tikai tāpēc, ka kādam personīgi, kaut kas ir izdevīgāk un tāpēc kāds skaļāk kliedz, uzreiz nenozīmē, ka izmaiņas būs ieguvums sabiedrībai un satiksmei kopumā...
Nu tad jau visi citi ar tur var laist pa taisno, jo ērtāk uzgriezties uz tilta? Tā bija tavā CSN izpratnē - zaļā gaisma visu transportlīzekļu vadīājiem šādi rīkoties?
Tu te gadījumā neaicni uz CSN atcelšanu?
Vēlreiz atkārtoju - autobusam līdzīgākaste, kas nav sabiedriskais transports,ir tieši tāds pats transportlīdzeklis kā jebkurš cits, BEZ ITINNEKĀDĀM PRIVILĒĢIJĀM!
Aizej labāk samaksā sodu!
Nu, vernon - kā tad paliek ar 410. zīmi?
Un kāds ir numurs regulārajam saskaņotajam maršrutam, kas ļauj ignorēt arī ķieģrli un šķērsot krustojumu tā kā to pirmo reizi izdarīja kaste ar 2015 vai 250 numuru un otro reizi ar nolīmētajam Rīgas Dinamo reklāmām?
CSN es nevaru atrast nevienu atrunu, kurā ļauts parastam ar D kategoriju stūrējamam transportlīdzeklim - atobusam līzīgam priekšmetam - bez saskaņota maršruta, ko tādu darīt.
Ķieģeli drīkst ignorēt tikai tie sabiedriskā transporta līzekļi, kas brauc PA NOTEIKTU UN SASKAŅOTU MARŠRUTU. Čalis tā arī nespēja nosaukt to maršrutu, kuram tur paredzēts braukt. Uz to mēģināja vilkt pilsonis rādot K.Ulmaņa gatves krustojumu ar Vaiņodes ielu, kur itkā esot ķieģeļi... Bet tur ir sabtransporta maršruti, tāpēc attiecīgais sabtrans tur mierīgi brauc. Citiem satiksmes dalībniekiem tur nav ļauts griezties, jo ir ķieģelis.
Šajā gadījumā, kur jau otro reizi pa taisno rauj Nordekas kaste faktiski pietiktu ar 410. zīmi un nevienam ieskaitot bezsliežu sabtransportu tur nebūtu ļauts braukt...
Gabaliņu tālāk uz 11. novembra krastmalas autobusi koplieto ar tramvaju pieturu, tur var nokļūt tikai braucot zem ķieģeļa, kas autobusam, kas brauc pa mnaršrutu ir ļauts, jo nav 410. zīmes. goo.gl/maps/ZxFkvB1JpTF2
Vernons rakstīja: Tev toč nav "pilns rublis"! Kāds sakars ar zīmi 410.? Tu uzprasies uz "franču diētu".
Klau, aklā "fraņču diēta", kas ir šī zīme?
Un nosauksi beidzot, lūdzu, to maršrutu, kuram tur paredzēts braukt?
Izrādās vernons nav izstāstījis arī saviem šoferiem kā droši un mazāk kā milisekundē teleportēt avārijas trijstūri tam paredzētajā vietā uz brauktuves aiz noplīsuša transporta.
Ko ta mēs vēl te gaidām... Tik ilgi gtaidīto Instrukciju kā droši un pareizi izlikt trijstūri, ar visu darbību izpildei atvēlēto laika hronometrāžu...
P.S.
261. 301., 302., 303., 315., 316. un 317. zīmes darbība neattiecas uz pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem.
273. 401., 402., 403., 404., 405. un 406. zīmes darbība neattiecas uz pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem. 401., 402., 403., 404., 405., 406., 425., 426. un 427. zīmes darbība attiecas uz brauktuvju krustošanās vietu, pirms kuras zīme uzstādīta.
Skaidroju tiem, kas tankā arī ka:
2.22. pasažieru sabiedriskais transportlīdzeklis – autobuss, trolejbuss vai tramvajs, kas brauc pa noteiktu maršrutu;
Un neviena vārda par zīmi 410.
Tāpēc arī vaicāju vai Nordekai ir atvērts jauns maršruts? Un kādā sakarā tas maršruts ļauj pārkāpt 410. zīmes prasības? Vari nocitēt CSN punktu?
Un? Ko tu ar šo attēlu gribēji pateikt?
Kas šajā strret view attēlā tev personīgi nav skaidrs?
Kādu problēmu tu te mēģini atrast?
Varu iedot vēl kādu linku drusku pirms tevis pārprastā "kalambūra" - goo.gl/maps/vCkFGo7fPs82
Un kāds tam sakars ar tavu darboņu prastu un RUPJU CSN neievērošanu?
Nu - es tur pavadīju 25 minūtes, jo kamēr stāvēju novāca kāda tur autobusa un vieglā "satikšanās" sekas un satiksme sāka atjaunoties...
Bija gan. Un?
Tas CSN ir kaut kur atrunāts un atļauj klaji demonstratīvi neievērot CSN?
Vai atkal grafiks pāri līķiem?
Nordekai laikam jauns maršruts...
Vakar 26.9.2018 aptuveni 18:25, pašā satiksmes sastrēguma laikā man sāka rasties aizdomas, ka Nordeka ir reģistrējusi jaunu maršrutu, jo jau atkal tika novērota Nordekas kaste, akurāti aplīmēta Rīgas Dinamo košajās krāsās veicam jaunreģistrētajā "maršrutā" paredzētu un saskaņotu manevru - attēlā redzamās bultas virzienā no Maskavas ielas PA TAISNO aizmaucot uz 13. janvāra ielu.
Droši vien tieši reģistrētais maršruts atļauj ignorējot sekojošas ceļa zīmes šādā secībā:
402. un 410. komplektā ar 301. Secinām, ka Nordeka ir jāapsveic ar jaunu regulāro maršrutu. Citādi tas būtu tulkojams kā agresīva braukšana - satiksmes sastrēgumā apbraukt tos "muļķus", kuri brauc atbilstoši satiksmes organizācijai šajā vietā...
Taisnības labad jāpiebilst, ka šim pašam manevram pa pēdām sekoja kādas nenosakāmas taksometru kompānijas taksometrs. Attālums bija par lielu lai ar 100% pārliecību teiktu kura taksometru kompārnija tā bija. Laikam jau arī veic regulārus pārvadājumus pa to pašu "maršrutu"...
Tad jau laikam būs vien labi, ja transportlīdzekļu vadīšanu pārņems autonomās vadības sistēmas un lielā daļā automašīnu nebūs pat itinnekādu vadības sviru.
Daudz drošāk ceļu sāks izmantot tie, kas īsti netiek galā ar auto vadīšanu un iekļaušanos satiksme, kā arī nervozajiem, kuri neprot normāli apdzīt, net akvai kā gribas steigties būs vien jāsamierinas ar baldrijāņu tinktūru vai nervu drapēm.
Kravas pārvadajumus vispār varēs atstāt autonomo sistēmu ziņā -izpaliks smagsvaru kurinātāju pigori...
Nu un tas tā normāli, ka vienai fūrai ierobežotājs ir 1,2 km/h ātrāk ļaujošs “skriet” un tāpēc vairāku, reizēm pat 10+ km garumā jāurīko tā sauktās “ziloņgonkas”, ja tā izpaužās kā šāds cirks un beidzās ar potenciāli bīstamu apdzīšanu vietā, kur apdzīšana ir aizliegta?
Tad 1,2 km/h lēnākajos brauciens uz A9 no Apšuciems līdz Rīgai rezultētos šī bīstamā cirka vērtā minūšu ieguvumā? Patiešām?
Ko tāds Ņeķerpila iegūs tādu mega vēru sev un sabiedrībai, lai attaisnotu pakļaut citus satiksmes dalībniekus šādam riskam? Nu tā uz pirkstiem?
Nu, paskaitam ceļa malas stabiņus, tad padomājam - cik patiesi īsā distancē tas viss notika.
Bet te der vel klasiskais pastāsts...
Viens brauc lēnāk, šoreiz nezinam kas, bet tas nav īsti svarīgi. Tā var būt lauksaimniecības tehnika, auto, kas nevar pabraukt ātrāk, jo velk kādu citu auto, miljons legālu iemeslu...
Svarīgi ir tas, ka tas lēnāk braucošais savācis aiz sevis nelielu rindu, kuras braucēji viens pēc otra to apdzen. Normālā rindas kārtībā, viens pēc otra, tiklīdz tas ir droši manevram. Video pats esi norādījis kaut ko līdzīgu kravas furgonam, kura apdzīšanas manevru, nezkāpec uzsakti par 100% zaļo gaismu droša apdzīšanas manevra izpides uzsākšanai (tas ne reti ir ļoti aplams pieņēmums. Pastāstīt ar piemēriem, kāpēc?), jo šis “atskaites” furgons taču reāli aizsedz skatu uz to, kas notiek uz šosejas tālāk.
Bet nē autobuSISTAM,riekstus spiež grafiks un tas par katru cenu, neizvērtējot riskus uz pusaklo sāk šīs te rindas apdzīšanu. Pa cik šauru šķirbu un cik ilgi autobuSISTS spēja veikt objektīvu novērtējumu situacijai uz ceļa sev priekšā? FORŠI! Tikai tāpēc, ka ir grafiks un uz ceļa ir lēnāks braucējs, kuru viens pēc otra apdzen rinda ar citiem vadītājiem, tev kāds uzliek par obligātu pienākumu bāzties ar savu apdzīšanu šitajā rindā iekšā? Nopietni? Tas saucās profesionāls vadītājs, objektīvi novērtēta situācija uz ceļa, pieņemts pareizais lēmums, izvērtēti riski? Šādam ir jābūt starptautisko autobusu maršrutu vadītājam? Nopietni?
Es domāju ka šis teksts:
“Es šeit esmu "pēlēkais kardināls". Noteikumus diktēju es un neviens cits.”
Ir vienvirziena ceļazīme uz izolāciju trakomājā! ;)
Pat vecais kurbuļpsihozes secinājums, ka minimālā distance ir 4 m, jo tas ir lokanās sakabes garums, uz citētās frāzes fona nobāl...
Piekrist izpildīt administratīvu vai pat kriminālu seku veicinošu grafiku, braukt ar bojātu tehniku, pārkāpt darba un atpūtas režīmu drīkst taču arī nepiekrist.
Ja arī ir kādi vainīgie un līdzvainīgie, tad pirmkārt vadītājs, jo viņš pieņem lēmumus uz ceļa, un viņa uzņēmums ar visādiem vernoniem priekkšgalā, nevis citi satiksmes dalībnieki. Vismaz tam tak vajadzētu pietikt prāta piekrist? Kas bija un kā situācija attīstījās pirms video sākuma - ir tikai spekulācijas un fakti pieņēmuma formā...
Palasi, re, ko te seller drusku augstāk raksta. Arī viņš vainīgs, ka manijaks šlipsē ar autobusu nesās? Un automātiski nelasās autobusa pieturas kabatā?
Un?
Ir iespējams nopirkt ne vienu vien 1.5-2x(!) lētāku auto, kur bez hronometra rokās sajūtas būs identiskas - atšķirsies tikai subjektīvā uztvere zinot marku kura ražo to auto. Kā arī pārējiem ražotājiem tas būs nevis vienīgais auto ar kuru var braukt arī vasarā (vai ziemā), bet visi modeļi izrādīsies normāli lietojami cauru gadu...
Nu nav normāli vienā testā likt Dacīti un ekskluzīvas lamāts.
Lai tie Lambo, Ferras, Bugatti, Pagānī da Koeniggseggi sacenšas savā strpā...
Papētot dažādus avotus es minu, ka Nordšleifi, vēl arī, visticamāk, papildus speciāli gatavojoties, bobiku klasē uzvarēs. Atvedīs kādas 8-12 sekundes patreiz fiksākajam bobikam, kurš, kā izrādās, maksā tieši 2x lētāk un, visticamāk, ir daudz praktiskāks un lētāk uzturams, bet sajūtās ne par matu neatšķirsies, ja būtu iespējams aklais tests...