iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 26.01.2011 18:36

HIPPY rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Nu, RVR pagaidām varēja atsākt ražot kaut vai tos pašus vecos t.s. "daugavpiliešus" RVR-6 . Nedaudz modernizētu faceliftu (kā elektrovilcieniem),saliktu iekšā to pašu jau pārbaudīto Tatru elektroniku, uzliktu jauno pantografu - un DROŠA, jauna, spīdoša tehnika būtu uz linijas. Par lētu naudu. Un tikai pagaidām, kamēr tiek apgūta kvalitatīvu moderno "slieku" ražošana.

Nafig uz 20 gadiem ieviest augstās grīdas tramvajus, ja viena no svarīģajām prasībām, ko vēlas iegūt modernizācijā ir zema grīda (atvieglota iekāpšana) un iespējams ekonomiskāki ekspluatācijas rādīāji?

Tad jau vienkāršāk ir uzturēt pie dzīvības vecās lamatas, kuras jau reiz gadus 14 atpakaļ ir kapitali pārbūvētas

kāda atšķirība ir zemajā grīdā, ja iekāpšana ne ar ko īpaši netširas?

Drīzāk šos tramvajus var saukt par augsto griestu trmvajiem ar sūdīgām durvīm kuras veras vaļā pat lēnāk kā Ikarusam

Ja tev ir kāda vecmuterīte vai vecāka gadagājuma paziņa

Uzprasi viņai kā ir ērtāk - iekāpt 3 pakāpienus augstā verķī vai vienu pakāpienu augstā verķī...

Pamēģini iecelt kādu ratiņkrēslā vai sīkā ratiņus vecajā džimbulī un jaunajā...

Tas pats ar zemās grīdas busiem un troļļukiem. Esi aizmirsis kā ikarusā bija jārāpjas iekšā un kā ir tagadējos aizvietotājos.

Jā nestrīdos - pirmais pakāpiens ir cik ir, bet neaizmirsti to, ka arī pārējie pakāpieni, ja tādi ir ir kādam jāpārvar...

Uzrīkot augstāku peronu tramvajam ir nākamais solis.

Palaidniex 26.01.2011 15:28

IkdienasViesis rakstīja: Nu, RVR pagaidām varēja atsākt ražot kaut vai tos pašus vecos t.s. "daugavpiliešus" RVR-6 . Nedaudz modernizētu faceliftu (kā elektrovilcieniem),saliktu iekšā to pašu jau pārbaudīto Tatru elektroniku, uzliktu jauno pantografu - un DROŠA, jauna, spīdoša tehnika būtu uz linijas. Par lētu naudu. Un tikai pagaidām, kamēr tiek apgūta kvalitatīvu moderno "slieku" ražošana.

Nafig uz 20 gadiem ieviest augstās grīdas tramvajus, ja viena no svarīģajām prasībām, ko vēlas iegūt modernizācijā ir zema grīda (atvieglota iekāpšana) un iespējams ekonomiskāki ekspluatācijas rādīāji?

Tad jau vienkāršāk ir uzturēt pie dzīvības vecās lamatas, kuras jau reiz gadus 14 atpakaļ ir kapitali pārbūvētas

Palaidniex 25.01.2011 20:09

Droši pie Bama citāta jāpiemin, ka, ja uzņēmums kurš specializējas tieši tramvaju ražošanā, savu jaunāko modeli laiž ekspluatācijā ar šādām problēmām, diez kā veiktos Latvju bāleliņu pašu spēkiem RVR (lasi bombardier) ražotais, pagaidām gan tikai uz papīra uztapušā verķa varbūējo ieviešanu eksluatācijā,,,

Palaidniex 25.01.2011 17:37

HIPPY rakstīja: Nu briesmīgs viņš tagad ziemā no ārpues izskatās – nau jau brīnums ka nekursē.

Kas jums tur brieismīīgs?

Foršāk izskatas apsnigušiie privātie vāģi, kam labi ja šaujamlūkas iztīrītas?

Bet šodien pat manīs pa centru tusējot - brauc un neklepo...

Palaidniex 24.01.2011 9:44

IkdienasViesis rakstīja: Nu, jaunos tomēr kaut kā joprojām nemana - piektdien braucu ar auto uz Ādažiem: no fizkulturas instituta līdz Juglai abos virzienot braucot nevienu līnijā nemanīju ?

... nu figviņzin. vismaz sestdien manīju divas reizes uz Baronielas.

Nemāku teikt vai vienu un to pašu dažādos laikos, jo to vāģu numuru ij nemēģināju atcerēties...

Palaidniex 21.01.2011 9:58

modena rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

modena rakstīja:

Palaidniex rakstīja: upss

kurš ir (skaitās) jaunais VEF pārvads?

tas kurš nu tapa par Gustava Zemgaļa, iepriekšējos gados izbūvēja

Drīzāk tas ir RVR, Severstaļ, Čiekura, gaļaskombināta vai Kultūras pils pārvads... Līdz VEFam tākā patālu

Jebšu vienkārši Vairoga ielas pārvads...

sorry, sajaucu Vairoga ar Gaujas ielas pārvadu.

upss, pēdējā laikā tā visa konstrukcija saucoties Gustava Zemgala gatve...

Palaidniex 20.01.2011 19:04

modena rakstīja:

Palaidniex rakstīja: upss

kurš ir (skaitās) jaunais VEF pārvads?

tas kurš nu tapa par Gustava Zemgaļa, iepriekšējos gados izbūvēja

Drīzāk tas ir RVR, Severstaļ, Čiekura, gaļaskombināta vai Kultūras pils pārvads... Līdz VEFam tākā patālu

Jebšu vienkārši Vairoga ielas pārvads...

Palaidniex 20.01.2011 18:44

upss

kurš ir (skaitās) jaunais VEF pārvads?

Palaidniex 20.01.2011 18:42

modena rakstīja:

Bazhix rakstīja: Ja grib redzēt, ko radzes spēj izdarīt segumam, pietiek paskatīties uz stockmana, dominas u.c. daudzstāvu stāvvietu iebrauktuvēm/izbrauktuvēm.

P.S. es ticu, ka tur braukā tikai smagi pārkrauti busi, trolejbusi un fūres, kas izgrauž to betonu...

P.P.S. Man radzes netraucē un netraucē tās izgrauztās vietas. Tikai tā nu gluži nav, ka šīs ir tik veselīgas un labas

Kurš ir (skaitās) VEF jaunais pārvads?

par betonu varēji vispār paklusēt... neviens tolkam nezin kas tur ieliets un kam tas atbilst.... pie tam to ko tu aprakstīji var norakstīt uz elementāro betona koroziju. Vislabākie piemēri ir VEF jaunā pārvada pazuduši brauktuves borti un Krasta ielas LIDO stāvvieta, kur pazemes daļā vispār nestrādā.

Palaidniex 19.01.2011 18:45

pr veļasmašīnas krustiņu neko nezinu, bet tā fotoorienta reklāma reāli kretinē.

Pat ja esi laikā nospiedis Close, tā maita vienalga lādējas un pilnā rīklē rauj vaļā to megadziesmu...

Pirmārt - kretinē ka nav iespēja atvērt lapu bez dziesmas atskanēšanas

Otrkārt, pat tad, kad esi nospiedis, Close, tā turpina skanēt... wtf?

treškārt uz lāenāka pieslēguma ta spītīgi turpina lādēties iekšā un kačāt to jau reiz ar Close aplaimotā loga media saturu...

Pirms sīādus likt der pārbaudī, kā tie reklāmlogi strādā...

Palaidniex 16.01.2011 18:26

HIPPY rakstīja: Vakar redzēju jauno bremzi (sastāvu) kas neļāva vairākiem sastāviem pie LMT VEF pils apdzīt vecajiem (vicieniem). Tāds skats ka viņam nav ziemas riepu.

Šito derētu vēlreiz, tikai šoreiz latviski.

Palaidniex 13.01.2011 16:28

Nubet neviens jau nau teicis ka tas Nīderlandes konsultants nepieder kādam bariņam Latvijas mazpazīstamo tipažu...

Bet par to latvenergo nesen bija labs joks

Latgalē un vidzemē ir 35000 abonentu bez elektrības. Latvenergo solīja šo situāciju izlabot un padot elektrību. Atplauka smaids arī Sarmas sejā, jo viņai nekad līdz šim elektrības mājās nav bijis...

P.S.

Tas par to, ka ir vēl pāris ciemati un ne viena vien ēka kur Latvenergo nekad nav pat domājis ievilkt enerģiju, vai par pievadu atsevišķai viensētai prasa tik, ka tās saimniekiem vēja un saules elektroģenerācijas iekārtas + saules kolektors ūdenim sanāca ne tikai lētāk, bet prātīgāk arī... Ka nav kazai piena, ta nav...

Palaidniex 11.01.2011 17:53

Bams rakstīja:

uupis rakstīja:

Un pie visa vainīgs kas?

Pareizi – Tramvajs…

ČakMarijas un Brīvības ielā arī?

bija jau doma to džimbu pagrīdē iedzīt no Baronielas līdz Ropaženei...

Palaidniex 11.01.2011 15:01

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Vienīģais juatajums - cik šis pētījums tuvs reālajai attīstībai un cik tas izmaksājus nodokļu maxātājiem?

Pagaidām ir zināms, ka SM no Eirofondiem par šo pētijumu kaut kādiem holandiešuVitteven+Bos ir jāsamaksā 697.000EUR.

Par šādu ciparu es arī varētu padomāt kā restrukturizēt kravu pārvadājumu un konteineru pārkraušanu Amsterdamas ostā pat uz turieni neaizbraucot...

Palaidniex 11.01.2011 14:39

rodas jautājums - kam tas viss? kur viņi raus tās gājēju un patērētāju straumes, kas tās gājēju ielas???

dažas idejas nev zemē metasmas, dažas šur tur jau realizētas, šis tas ir caur pakaļu vai caur pakaļu realizēts...

Vienīģais juatajums - cik šis pētījums tuvs reālajai attīstībai un cik tas izmaksājus nodokļu maxātājiem?

Palaidniex 10.01.2011 10:12

IkdienasViesis rakstīja: Varbūt Bams zin kaut ko konkrētāk par tām jaunā tramvaja "ziemas problemām" ? Vispār jaun šoziem daudzi ir pamanījuši, ka tramvaju ceļi tiek tīrīti ļoti reti. Tagad tos tirītājtramvajus vispār vairs nemana.

Dažus tos birstētājdžimbas esmu manījis gam

A jaunajiem vai tik nebija baisi zemu elektromotori... hmm

Palaidniex 06.01.2011 16:57

šīsdienas skaistums

Nu kādam vadītājam nepaveicās, izdevās nolikt uz mutes uz salinieka savu Korollu. Nu gad°ijās un tā. Pats to izdarīja vai vēl piestājušais auto ar piedalījās - nu nevar zināt, bet ne par to stāsts.

Pārsteidz pārējie. Ja uz salinieka vienā joslā vienkārši būtu kāds noslāpis - kustība būtu nosacīti raita, bet nē, visiem vajag bezmaz izkāpt un apiet apkārt novākotajai mašīnai - līdz ar to stūķis pa visu tiltu...

Palaidniex 05.01.2011 9:24

druknais1, a pats esi bijis?

Nu protams, ja šķietami pamestās ēkās zog metāllūžņus, tad toč varētu nebūt iztīrīts...

Palaidniex 04.01.2011 18:36

druknais1 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

nazurbajev rakstīja: Palaidniek! Vnk jautājums. Kur cilvekam parkot savu auto, ja savā ierastajā pagalma iebraukt vairs nav iespējams?

Kur parkotu Tu?

Tuvākajā iespejamā vietā, kur neštrāfē puļicaiji.

Es jau nesaku, ka tā ir labi un pareizi, bet vnk nav citu variantu. Šobrīd uz ielām ir EXTRA situācija. To tu spēj sagremot?

Kāpēc man neviens netraucē... tas man nav skaidrs?

Zini - pēdējās dienās es kārtīgi padomāju pirms vai visos manos galamērķos es gribu nonākt ar SAVU AUTO. Ir simtiem citu veidu, kā nokārtot dažādas lietas, lai nav jāierodas personīgi un vai nokļūstu tur BEZ SAVA AUTO!

Bezizejas, bet patiešām bezizejas, situācijās aizbraucu un izdaru tā, lai nedz es kādam traucētu, nedz būtu pārkāpums. Ja vajag esmu ar mieru paieties kādu kvartālu kājām, un zini - kājas nenolūzt.

Un zini - kaut kā tomēr atrodu iespēju noparkot to auto.

Interesanti, kā laukos rēķināt tos kvartālus?

druknais - tu to švammi starp ausim arī mēdz lietot?

Pasaki kur laukos ir problēmas ar parkingiem???

Palaidniex 04.01.2011 18:33

jugasvilli rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

nazurbajev rakstīja: Paskatamies uz problēmu globāli! Kam fiš palaidnieka problēmas, ja pus Āfrikai nav ko ēst?

Kāpēc Jevropai ipar savu piķi jāuzlabo mazu bērnu izdzīvošanas rādītāji Ādrikā, kua tūliņ pārvilks 1 mld iedzīvotāju skaitlim?

It īpaši ka pie 10 badu mirstošiem (totieis izdzvojušiem) bērniiem tiek piiedzemdēti klāt vēl fiksi 5-6 papildus badmiras...

ja tu būtu viņu vietā, diezvai tā domātu.

Nu jāstāsta sens stāsts par Vinstonu Čerčilu, kurš apciemoja daudzbērnu ģimeni, kurā aiga 16 bērni.

Viņš paaicināja ģimenes tēvu nostāk un teica. Zini, es dievinu savus cigārus, ārkārtīgi dievinu, nevaru bez viņiem, bet reizēm tomēr tos izņemu no mutes...

Palaidniex 04.01.2011 16:46

nazurbajev rakstīja: Paskatamies uz problēmu globāli! Kam fiš palaidnieka problēmas, ja pus Āfrikai nav ko ēst?

Kāpēc Jevropai ipar savu piķi jāuzlabo mazu bērnu izdzīvošanas rādītāji Ādrikā, kua tūliņ pārvilks 1 mld iedzīvotāju skaitlim?

It īpaši ka pie 10 badu mirstošiem (totieis izdzvojušiem) bērniiem tiek piiedzemdēti klāt vēl fiksi 5-6 papildus badmiras...

Palaidniex 04.01.2011 15:12

nazurbajev rakstīja:

Nu Tu jau pārspīlē kā tāda bāba.

Man nezin kāpēc neko tādu nenākas novērot.

Kāpēc? Turpinam atbalstīt akciju - uz 5 min drīkst visu un būs aizvien biežāk sastopami.

Es taču neko nepārkāpju! Jo uz 5 min. to drīkst. Kur problēma? Ja jau viens nemaz netraucē, tad jau pat ja tā darīs visi - tas nemaz netraucēs...

Jo viss ko reizinam ar nulli ir nulle. Tāpēc - napig domāt un censties - dari kā ir ērti un viss būs kulē!

Palaidniex 04.01.2011 15:02

nazurbajev rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

nazurbajev rakstīja: Palaidniek! Vnk jautājums. Kur cilvekam parkot savu auto, ja savā ierastajā pagalma iebraukt vairs nav iespējams?

Kur parkotu Tu?

Tuvākajā iespejamā vietā, kur neštrāfē puļicaiji.

Es jau nesaku, ka tā ir labi un pareizi, bet vnk nav citu variantu. Šobrīd uz ielām ir EXTRA situācija. To tu spēj sagremot?

Kāpēc man neviens netraucē... tas man nav skaidrs?

Zini - pēdējās dienās es kārtīgi padomāju pirms vai visos manos galamērķos es gribu nonākt ar SAVU AUTO. Ir simtiem citu veidu, kā nokārtot dažādas lietas, lai nav jāierodas personīgi un vai nokļūstu tur BEZ SAVA AUTO!

Bezizejas, bet patiešām bezizejas, situācijās aizbraucu un izdaru tā, lai nedz es kādam traucētu, nedz būtu pārkāpums. Ja vajag esmu ar mieru paieties kādu kvartālu kājām, un zini - kājas nenolūzt.

Un zini - kaut kā tomēr atrodu iespēju noparkot to auto.

Tas ir labi, ka esi tik apzinīgs, taču naivi cerēt, ka visi tādi būs.

Bet es sapratu, ka tā rīkoties, kā to daru es ir muļķīgi

Pirmkārt - ir jādomā

otrkārt - foršāk ir darīt (pofig - sanāk vai nesanāk) ko gribas, neºēķinoties ar pārējiem

treškārt - tā ir foršāk

auti likt šķērsām ielai, jo lūk nav kur noparkoties, braukt uz 27,2 gandrīz divvirzienu ceļam pa vidu, ja jāpabrauc atpakaļ tikai viena mašīna, bet pretī pa to pašu jau ļoti garu ceļa posmu pa tādu šaurību nobraukušie 8 lai brauc atpakaļgaitā, j MAN VAJAG VAIRĀK! Ja nesaprot - kāpju ārā slēdzu ciet auto un eju uz kafeni dzert kafiju. Pamēģiniiet tikai manu auto aiztikt, pārvietot.

Kolosāli!

Vai ne? Nesaprotu par ko mani neatbalsti?

Palaidniex 04.01.2011 14:53

nazurbajev rakstīja: Palaidniek! Vnk jautājums. Kur cilvekam parkot savu auto, ja savā ierastajā pagalma iebraukt vairs nav iespējams?

Kur parkotu Tu?

Tuvākajā iespejamā vietā, kur neštrāfē puļicaiji.

Es jau nesaku, ka tā ir labi un pareizi, bet vnk nav citu variantu. Šobrīd uz ielām ir EXTRA situācija. To tu spēj sagremot?

Kāpēc man neviens netraucē... tas man nav skaidrs?

Zini - pēdējās dienās es kārtīgi padomāju pirms vai visos manos galamērķos es gribu nonākt ar SAVU AUTO. Ir simtiem citu veidu, kā nokārtot dažādas lietas, lai nav jāierodas personīgi un vai nokļūstu tur BEZ SAVA AUTO!

Bezizejas, bet patiešām bezizejas, situācijās aizbraucu un izdaru tā, lai nedz es kādam traucētu, nedz būtu pārkāpums. Ja vajag esmu ar mieru paieties kādu kvartālu kājām, un zini - kājas nenolūzt.

Un zini - kaut kā tomēr atrodu iespēju noparkot to auto.

Palaidniex 04.01.2011 14:48

nazurbajev rakstīja: Koroč, es laikam nesaprotu par ko palaidnieks runā...

Laikam toč izliecies.

Pareizi ir jādara kā pašam labi un po uz pārējiem, jo visu tak drīkst, un ja kaut ko nedrīkts, tad noteikti uz 5 min drīkst.

Nomest auto krustojumā un aizskriet līdz bodei sīceni samainīt. utt.

Tas taču brīnišķīgi - tik daudzi Tevi ievēro, un galvenais nedrīkst nedz pamācī, nedz aizrādīt, jo tas esmu ES!

Kā māku, ta braucu. Kur gribu, tur parkojos. Necenšos iespringt par to kā sanāk - es taču neko nepārkāpju!

Vai nav patiesi skaisti?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti