IkdienasViesis rakstīja: Nu, RVR pagaidām varēja atsākt ražot kaut vai tos pašus vecos t.s. "daugavpiliešus" RVR-6 . Nedaudz modernizētu faceliftu (kā elektrovilcieniem),saliktu iekšā to pašu jau pārbaudīto Tatru elektroniku, uzliktu jauno pantografu - un DROŠA, jauna, spīdoša tehnika būtu uz linijas. Par lētu naudu. Un tikai pagaidām, kamēr tiek apgūta kvalitatīvu moderno "slieku" ražošana.
Nafig uz 20 gadiem ieviest augstās grīdas tramvajus, ja viena no svarīģajām prasībām, ko vēlas iegūt modernizācijā ir zema grīda (atvieglota iekāpšana) un iespējams ekonomiskāki ekspluatācijas rādīāji?
Tad jau vienkāršāk ir uzturēt pie dzīvības vecās lamatas, kuras jau reiz gadus 14 atpakaļ ir kapitali pārbūvētas


















HIPPY rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Nu, RVR pagaidām varēja atsākt ražot kaut vai tos pašus vecos t.s. "daugavpiliešus" RVR-6 . Nedaudz modernizētu faceliftu (kā elektrovilcieniem),saliktu iekšā to pašu jau pārbaudīto Tatru elektroniku, uzliktu jauno pantografu - un DROŠA, jauna, spīdoša tehnika būtu uz linijas. Par lētu naudu. Un tikai pagaidām, kamēr tiek apgūta kvalitatīvu moderno "slieku" ražošana.
Nafig uz 20 gadiem ieviest augstās grīdas tramvajus, ja viena no svarīģajām prasībām, ko vēlas iegūt modernizācijā ir zema grīda (atvieglota iekāpšana) un iespējams ekonomiskāki ekspluatācijas rādīāji?
Tad jau vienkāršāk ir uzturēt pie dzīvības vecās lamatas, kuras jau reiz gadus 14 atpakaļ ir kapitali pārbūvētas
kāda atšķirība ir zemajā grīdā, ja iekāpšana ne ar ko īpaši netširas?
Drīzāk šos tramvajus var saukt par augsto griestu trmvajiem ar sūdīgām durvīm kuras veras vaļā pat lēnāk kā Ikarusam
Ja tev ir kāda vecmuterīte vai vecāka gadagājuma paziņa
Uzprasi viņai kā ir ērtāk - iekāpt 3 pakāpienus augstā verķī vai vienu pakāpienu augstā verķī...
Pamēģini iecelt kādu ratiņkrēslā vai sīkā ratiņus vecajā džimbulī un jaunajā...
Tas pats ar zemās grīdas busiem un troļļukiem. Esi aizmirsis kā ikarusā bija jārāpjas iekšā un kā ir tagadējos aizvietotājos.
Jā nestrīdos - pirmais pakāpiens ir cik ir, bet neaizmirsti to, ka arī pārējie pakāpieni, ja tādi ir ir kādam jāpārvar...
Uzrīkot augstāku peronu tramvajam ir nākamais solis.