Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

radzes vajag aizliegt?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

pirms pāris gadiem bija priekšlikums no vietējiem birokrātiem. nez kā tad tur ir? Kāds vēl tiešām arī pēc šīs ziemas uzturēs šādu ideju?

 
1 2 3
Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

modena

Vanšu tilta "grāvjiem" ar radžu riepam ir tik pat liels sakars, kā radžotam riepām ar "grāvjiem" uz vācu autobaņa.... vai varbūt radžoto riepu īpašnieki arī sab.tr. pieturās "izgraizīja grāvjus"?

-----------------

Nu es saprotu, ka cilvēks brauc un neskatās, pa kurieni brauc Un es nerunāju par asfaltu, kuru pieturvietās

deformējis sabtransports! Sekojot tavai domai, secinām, ka arī 2. rindu uz salu tilta un citur ir safisis sabtranports, ja? Ļoti labi uz paša tilta, kur transporta svars praktiski nedeformē asfaltu, var redzēt izgrauztās rises , kuras pat pēc krāsas to "dibenā" atšķiras no pārējā

ceļa seguma. Kāda te, lūdzu, būtu sakarība ar sabtransportu, turklāt tām risēm platums nu nekādi

neatbilst busam vai trolley

Kad savulaik Vācijā gāja vaļā visnācijas plūktiņš par radžotu riepu aizliegšanu, tad viens no spēcīgākajiem

radžu pretinieku argumentiem bija neskaitāmi foto no dažādiem autobāņu posmiem, kur noslogotākajās vietās

visās joslās bij izgrauztas rises dziļumā līdz pussprīdim. "Pretradzisti" bildēm pievienoja aptuvenas tāmes šo ceļu kārtībā savešanas darbiem un lieta bij darīta Birģerim ta par savu naudu tie ceļi jāremontē

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Ļoti labi uz paša tilta, kur transporta svars praktiski nedeformē asfaltu, var redzēt izgrauztās rises , kuras pat pēc krāsas to "dibenā" atšķiras no pārējā

ceļa seguma. Kāda te, lūdzu, būtu sakarība ar sabtransportu, turklāt tām risēm platums nu nekādi

neatbilst busam vai trolley…

Ceļa segumu bojā arī bezradžu riepas. Palūko vasarā kas notiek pie lielas intensitātes krustiem, kur bezradžu ziemenes atstāj savu gumiju asfaltā un pēc tam brīnamies ka ar satiksmes drošību kaut kas nav kārtībā un vainojam visā autovadītājus.

Vai ceļa seguma atjaunošanas izmaksas var būt arguments drošības uzlabošanai? Jebšu cilvēks ir tendēts pats radīt problēmas lai pēc tam būtu ar ko cīnīties?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Ļoti labi uz paša tilta, kur transporta svars praktiski nedeformē asfaltu, var redzēt izgrauztās rises , kuras pat pēc krāsas to "dibenā" atšķiras no pārējā

ceļa seguma. Kāda te, lūdzu, būtu sakarība ar sabtransportu, turklāt tām risēm platums nu nekādi

neatbilst busam vai trolley…

Ceļa segumu bojā arī bezradžu riepas. Palūko vasarā kas notiek pie lielas intensitātes krustiem, kur bezradžu ziemenes atstāj savu gumiju asfaltā un pēc tam brīnamies ka ar satiksmes drošību kaut kas nav kārtībā un vainojam visā autovadītājus.

Vai ceļa seguma atjaunošanas izmaksas var būt arguments drošības uzlabošanai? Jebšu cilvēks ir tendēts pats radīt problēmas lai pēc tam būtu ar ko cīnīties?

Nu tieši tā! LV radžu riepas bija un būs, vismaz kamēr te būs tādas ziemas kā ši!

Vienkārši liela daļa rakstītāju tusē pa Rīgu vai izbrauc ārpus tās pa lielajām šosejām, kur bez radzēm var arī iztikt, taču pietiek pabraukt pa LV otrās šķiras ceļiem, kur ceļu tīrītāji un kaisītāji ir tik pat bieža parādība kā Zatlers gastronomā, lai saprastu, ka nav nekā labāka par radzēm. Iebildumi, ka attiecīgajam ceļiem ir jāizvēlas pareizais auto netiek ņemti vērā, ja kāds vēlas, var iegādāties kāpurķēžu tehniku- tai vispār ceļi nav vajadzīgi. Bet ne jau Zimbabvē vai Paragvajā dzīvojam.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

Ļoti labi uz paša tilta, kur transporta svars praktiski nedeformē asfaltu, var redzēt izgrauztās rises , kuras pat pēc krāsas to "dibenā" atšķiras no pārējā

ceļa seguma. Kāda te, lūdzu, būtu sakarība ar sabtransportu, turklāt tām risēm platums nu nekādi

neatbilst busam vai trolley

Ceļu safiš nevis radzenieki, bet gan LV ceļinieki, kuriem rokas aug no vienas vietas!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: modena

Vanšu tilta "grāvjiem" ar radžu riepam ir tik pat liels sakars, kā radžotam riepām ar "grāvjiem" uz vācu autobaņa.... vai varbūt radžoto riepu īpašnieki arī sab.tr. pieturās "izgraizīja grāvjus"?

-----------------

Nu es saprotu, ka cilvēks brauc un neskatās, pa kurieni brauc Un es nerunāju par asfaltu, kuru pieturvietās

deformējis sabtransports! Sekojot tavai domai, secinām, ka arī 2. rindu uz salu tilta un citur ir safisis sabtranports, ja? Ļoti labi uz paša tilta, kur transporta svars praktiski nedeformē asfaltu, var redzēt izgrauztās rises , kuras pat pēc krāsas to "dibenā" atšķiras no pārējā

ceļa seguma. Kāda te, lūdzu, būtu sakarība ar sabtransportu, turklāt tām risēm platums nu nekādi

neatbilst busam vai trolley

Kad savulaik Vācijā gāja vaļā visnācijas plūktiņš par radžotu riepu aizliegšanu, tad viens no spēcīgākajiem

radžu pretinieku argumentiem bija neskaitāmi foto no dažādiem autobāņu posmiem, kur noslogotākajās vietās

visās joslās bij izgrauztas rises dziļumā līdz pussprīdim. "Pretradzisti" bildēm pievienoja aptuvenas tāmes šo ceļu kārtībā savešanas darbiem un lieta bij darīta Birģerim ta par savu naudu tie ceļi jāremontē

Ja Tu papētītu vēl sīkāk, tad secinātu ka to risu platums atbilst pārkrauta piegādes transporta busu/kabluku u.t.t. riepu platumam. Un nav svarīgi vai tiem ir radžu riepas vai parastās.

EZ Reģ.: 04.03.2004
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

EZ rakstīja:

Conqueror rakstīja: uzlieku riepas ar radzēm, kad redzu, ir daudz sniegs un ledus

kad sniegs pakusis un ir dubļi vairāk vai sauss asfalts - braucu ar parastajām ziemas riepām

Kūl, pamostamies, iestrēbjam sausās brokastis, paskatamies pa logu un atkarībā no meteo situācijas uzmontējam riepas un prom uz darbu!

Varbūt viss ir vienkāršāk - izvēlamies attiecīgo auto no garāžas!

Protams, taa buutu vienkaarshaak Tev Bet Konurors rakstiija, ka vinjsh "UZLIEK RIEPAS"

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Nortel

Ja Tu papētītu vēl sīkāk, tad secinātu ka to risu platums atbilst pārkrauta piegādes transporta busu/kabluku u.t.t. riepu platumam. Un nav svarīgi vai tiem ir radžu riepas vai parastās.

----------------------

Nav to piegādes busu tik nemērīgs skaits, turklāt rises ir

IZDELDĒTAS, nevis iespiestas. Lai vai kā, bet risu platums uz tilta precīzi atbilda gan mersītim , gan volvo Pieļauju, ka derētu citas receptūras asfalts, piemēram ar granīta smelkni, varbūt ar bazalta smelkni, kā Biķernieku trasē. Bet ...ja senos laikos veda šo materiālu par pusvelti no Ukrainas (granītu un bazaltu), tad tagad

tas varētu sanākt padārgi. Un kamēr galvenā vadlīnija

ceļu būves / remontu sfērā būs MAZĀKĀ CENA, tikmēr nekas arī nemainīsies! Lai nu Atslēdznieks pastāsta, kāpēc vajadzēja saīsināt garantijas laikus ceļu būvē un

remontdarbos

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

EZ rakstīja:

M77 rakstīja:

EZ rakstīja:

Conqueror rakstīja: uzlieku riepas ar radzēm, kad redzu, ir daudz sniegs un ledus

kad sniegs pakusis un ir dubļi vairāk vai sauss asfalts - braucu ar parastajām ziemas riepām

Kūl, pamostamies, iestrēbjam sausās brokastis, paskatamies pa logu un atkarībā no meteo situācijas uzmontējam riepas un prom uz darbu!

Varbūt viss ir vienkāršāk - izvēlamies attiecīgo auto no garāžas!

Protams, taa buutu vienkaarshaak Tev Bet Konurors rakstiija, ka vinjsh "UZLIEK RIEPAS"

Bet, varbūt, cilvēks trenējas tām riepu montieru sacensībām? Tad jau nav nekas traks - sports vien ir!

Bazhix Reģ.: 20.02.2003
0 0 Atbildēt

Ja grib redzēt, ko radzes spēj izdarīt segumam, pietiek paskatīties uz stockmana, dominas u.c. daudzstāvu stāvvietu iebrauktuvēm/izbrauktuvēm.

P.S. es ticu, ka tur braukā tikai smagi pārkrauti busi, trolejbusi un fūres, kas izgrauž to betonu...

P.P.S. Man radzes netraucē un netraucē tās izgrauztās vietas. Tikai tā nu gluži nav, ka šīs ir tik veselīgas un labas

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Var redzēt, ka daudzi no spečukiem (švillijs, sēne u.t.t.) nemaz nezin kas ir braukšana ar radzēm.

Intersanti gan... Kā tieši to var redzēt? Vai kārtējais gudrības pierādījums no tā, ka kādam secinājumi atšķiras no tavējiem?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Kādreiz pragmatisks mēģināji būt? Paskatīties objektīvi uz skaitļiem? Piemēram kāda vadītprasme aizstās tos metrus, ko bezradžu riepas zaudē radžotam elementāri bremzējot?

Uz ledus no 50 km/h tie ir no 4 līdz 18 metriem...

Uz slapja asfalta no 80 km/h - sākot no 2 metriem...

www.autoreview.ru/...

Ka var redzēt pat sēņojot uz 50 - rezultāta starpība var būt graujoša...

Kā reiz esmu, lai vai kā nepatiktu. Ziemas periods NAV visā garumā tikai ledus. Tad, kad paskatīsies riepu testus uz VISIEM segumiem, nevis tikai tiem, kur radžu priekšrocības nav jēga apstrīdēt, varbūt arī sapratīsi, kādēļ izvēlos lietot labas bezradžu riepas. Vai nu arī kļūsi par vēl vienu pajoli, kas no rīta paskatās pa logu un uzliek tai dienai piemērotākās riepas.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Nortel

Ja Tu papētītu vēl sīkāk, tad secinātu ka to risu platums atbilst pārkrauta piegādes transporta busu/kabluku u.t.t. riepu platumam. Un nav svarīgi vai tiem ir radžu riepas vai parastās.

----------------------

Nav to piegādes busu tik nemērīgs skaits, turklāt rises ir

IZDELDĒTAS, nevis iespiestas. Lai vai kā, bet risu platums uz tilta precīzi atbilda gan mersītim , gan volvo Pieļauju, ka derētu citas receptūras asfalts, piemēram ar granīta smelkni, varbūt ar bazalta smelkni, kā Biķernieku trasē. Bet ...ja senos laikos veda šo materiālu par pusvelti no Ukrainas (granītu un bazaltu), tad tagad

tas varētu sanākt padārgi. Un kamēr galvenā vadlīnija

ceļu būves / remontu sfērā būs MAZĀKĀ CENA, tikmēr nekas arī nemainīsies! Lai nu Atslēdznieks pastāsta, kāpēc vajadzēja saīsināt garantijas laikus ceļu būvē un

remontdarbos

problēma nav šķembās. veidojoties risēm mūšu pašu dolomīta škembas taču nesabrūk un nesadrūp

Vienkārši mūsdienu ekoloģiskais moficiētais bitumens nespēj saturēt kopā to šķembu masu un dinamiskās (bremžešanas/gāzēšanas) slodzes

70-to gadu sākumā, kad notika masveida LV grants ceļu asfaltēsana-tā tehnoloģija bija tāda- ka uz esošo grants ceļu atveda dabīgu granti, turpat uz vietas objektā sajauca to kopā ar dabīgo minerālo bitumu, izlīdzināja un noveltņoja.

Viss. Un daudzi ceļu posmi joprojām ir saglabājušie ļoti labā stāvoklī -piem. uz Autocēļa Kārsava-Ludza šads segums pie Kaºsavas ir saglabājies 8km garumā joprojām lieliskā stāvoklī kaut gan tika izbūvēts ~ 1978.gadā un vēl pāris gadi iepriekš 2 gadu laikā pa vasarām pa to tika pārvestas kaut kādas 300 tūkst tonnas dolomīta škembu pārkrautās fūrēs ( transprota direkcija ar svariem uz to pusi nemaz nerādījās ) uz autoceļa Ludza-Terehova būvobjektu.

Un ceļam nekas- nekādu fūru nav

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Nortel

Ja Tu papētītu vēl sīkāk, tad secinātu ka to risu platums atbilst pārkrauta piegādes transporta busu/kabluku u.t.t. riepu platumam. Un nav svarīgi vai tiem ir radžu riepas vai parastās.

----------------------

Nav to piegādes busu tik nemērīgs skaits, turklāt rises ir

IZDELDĒTAS, nevis iespiestas. Lai vai kā, bet risu platums uz tilta precīzi atbilda gan mersītim , gan volvo Pieļauju, ka derētu citas receptūras asfalts, piemēram ar granīta smelkni, varbūt ar bazalta smelkni, kā Biķernieku trasē. Bet ...ja senos laikos veda šo materiālu par pusvelti no Ukrainas (granītu un bazaltu), tad tagad

tas varētu sanākt padārgi. Un kamēr galvenā vadlīnija

ceļu būves / remontu sfērā būs MAZĀKĀ CENA, tikmēr nekas arī nemainīsies! Lai nu Atslēdznieks pastāsta, kāpēc vajadzēja saīsināt garantijas laikus ceļu būvē un

remontdarbos

problēma nav šķembās. veidojoties risēm mūšu pašu dolomīta škembas taču nesabrūk un nesadrūp

Vienkārši mūsdienu ekoloģiskais moficiētais bitumens nespēj saturēt kopā to šķembu masu un dinamiskās (bremžešanas/gāzēšanas) slodzes

70-to gadu sākumā, kad notika masveida LV grants ceļu asfaltēsana-tā tehnoloģija bija tāda- ka uz esošo grants ceļu atveda dabīgu granti, turpat uz vietas objektā sajauca to kopā ar dabīgo minerālo bitumu, izlīdzināja un noveltņoja.

Viss. Un daudzi ceļu posmi joprojām ir saglabājušie ļoti labā stāvoklī -piem. uz Autocēļa Kārsava-Ludza šads segums pie Kaºsavas ir saglabājies 8km garumā joprojām lieliskā stāvoklī kaut gan tika izbūvēts ~ 1978.gadā un vēl pāris gadi iepriekš 2 gadu laikā pa vasarām pa to tika pārvestas kaut kādas 300 tūkst tonnas dolomīta škembu pārkrautās fūrēs ( transprota direkcija ar svariem uz to pusi nemaz nerādījās ) uz autoceļa Ludza-Terehova būvobjektu.

Un ceļam nekas- nekādu fūru nav

labojums

nekādu risu nav.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Pie esošās sistēmas nekas nemainīsies.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Bazhix rakstīja: Ja grib redzēt, ko radzes spēj izdarīt segumam, pietiek paskatīties uz stockmana, dominas u.c. daudzstāvu stāvvietu iebrauktuvēm/izbrauktuvēm.

P.S. es ticu, ka tur braukā tikai smagi pārkrauti busi, trolejbusi un fūres, kas izgrauž to betonu...

P.P.S. Man radzes netraucē un netraucē tās izgrauztās vietas. Tikai tā nu gluži nav, ka šīs ir tik veselīgas un labas

par betonu varēji vispār paklusēt... neviens tolkam nezin kas tur ieliets un kam tas atbilst.... pie tam to ko tu aprakstīji var norakstīt uz elementāro betona koroziju. Vislabākie piemēri ir VEF jaunā pārvada pazuduši brauktuves borti un Krasta ielas LIDO stāvvieta, kur pazemes daļā vispār nestrādā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Bazhix rakstīja: Ja grib redzēt, ko radzes spēj izdarīt segumam, pietiek paskatīties uz stockmana, dominas u.c. daudzstāvu stāvvietu iebrauktuvēm/izbrauktuvēm.

P.S. es ticu, ka tur braukā tikai smagi pārkrauti busi, trolejbusi un fūres, kas izgrauž to betonu...

P.P.S. Man radzes netraucē un netraucē tās izgrauztās vietas. Tikai tā nu gluži nav, ka šīs ir tik veselīgas un labas

Kurš ir (skaitās) VEF jaunais pārvads?

par betonu varēji vispār paklusēt... neviens tolkam nezin kas tur ieliets un kam tas atbilst.... pie tam to ko tu aprakstīji var norakstīt uz elementāro betona koroziju. Vislabākie piemēri ir VEF jaunā pārvada pazuduši brauktuves borti un Krasta ielas LIDO stāvvieta, kur pazemes daļā vispār nestrādā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

upss

kurš ir (skaitās) jaunais VEF pārvads?

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM

Bitumenam visticamāk ar ekoloģiju nekāda sakara nav, cik dzirdēts ar somu bitumenu problēmas nav novērotas.

Jautājums - vai to ko pirms tam lietoja ( pēc PSRS un līdz normālai kvalitātes kontrolei), varēja saukt par bitumenu, vai drīzāk par bitumena produktu ( analogs ar sviestu ).

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: upss

kurš ir (skaitās) jaunais VEF pārvads?

tas kurš nu tapa par Gustava Zemgaļa, iepriekšējos gados izbūvēja

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Palaidniex rakstīja: upss

kurš ir (skaitās) jaunais VEF pārvads?

tas kurš nu tapa par Gustava Zemgaļa, iepriekšējos gados izbūvēja

Drīzāk tas ir RVR, Severstaļ, Čiekura, gaļaskombināta vai Kultūras pils pārvads... Līdz VEFam tākā patālu

Jebšu vienkārši Vairoga ielas pārvads...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

modena rakstīja:

Palaidniex rakstīja: upss

kurš ir (skaitās) jaunais VEF pārvads?

tas kurš nu tapa par Gustava Zemgaļa, iepriekšējos gados izbūvēja

Drīzāk tas ir RVR, Severstaļ, Čiekura, gaļaskombināta vai Kultūras pils pārvads... Līdz VEFam tākā patālu

Jebšu vienkārši Vairoga ielas pārvads...

sorry, sajaucu Vairoga ar Gaujas ielas pārvadu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

modena rakstīja:

Palaidniex rakstīja: upss

kurš ir (skaitās) jaunais VEF pārvads?

tas kurš nu tapa par Gustava Zemgaļa, iepriekšējos gados izbūvēja

Drīzāk tas ir RVR, Severstaļ, Čiekura, gaļaskombināta vai Kultūras pils pārvads... Līdz VEFam tākā patālu

Jebšu vienkārši Vairoga ielas pārvads...

sorry, sajaucu Vairoga ar Gaujas ielas pārvadu.

upss, pēdējā laikā tā visa konstrukcija saucoties Gustava Zemgala gatve...

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti