IkdienasViesis rakstīja: Ekologi tam projektam tramvaju laišanai pa ""taisno" gar teātri pretojās jau padomjlaikā. Bet vairāk toreiz tur nostrādāja teātra vadības protesti, ka toreizējo tramvaju troksnis apdraud izrāžu kvalitāti. Tagad jau gan citi laiki - tramvaji klusi, var salikt arī tos modernos betona blokus uz gumijas "spilveniem", vibrācijas arī nebūs.
Atceros, reiz kaut kur presē bija citēts ap 1900.gadu (teātra būvniecības laikā) rakstīts inženiera atzinums, ka transporta noslodze ap Nacionālo teātri ir vidēji : 30 pajūgi un 15 auto dienā...
Ekologii reizēm ir visai saspeidušies, ta teikt aiz kokieim mežu neredz, jo viņu ideju realizāciija ne reti nodara lielāku kaitējumu dabai, nekā apkarojamais nodarījums...



















uupis rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Vispār, biju atvaļinājumā, neko par jaunā tramvaja "saklapēšanu" neesmu dzirdējis - tikai šeit kaut ko tml. izlasīju. Šķiet, ka presē un TV arī nekas netika ziņots. Vienīgi darba kolēģi, kuri dzīvo Juglā, zināja teikt, ka pāris nedēlu tas jaunais trambulis līnijā nav manīts... Bet, kas tad tur īsti bija noticis ? Cik liela tā skāde, kur foto ?
Droši jau ka nebija liela skāde. Nomainīja plastmasas gabalu un nopulēja švīkas.
Fakts tāds ka arī jaunais biedzot iesvētīts – un labi ka ar tik mazām sekām…
za to kā tā dāmīte centās viņu ieisvētīt, aš 2x trāpija...