Izrādās uz vārds Šīrs sinonīmiem liek zvaigznītes...
![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Izrādās uz vārds Šīrs sinonīmiem liek zvaigznītes...
![]()
Shiirs rakstīja: haha, nabaga kompleksu nomiciitais alfists man alfisti.lv ir uzlicis banu ciinies malaci, tev izdosies!
Tev pie putnu daktera tukšpļūti nevajag??? Nav tā, ka pat ar ātrajiem vairs nespēs pagūt glābt?
Vēlu veiksmi notirgot mašīnu par kuru nezini atbildēt vai arī karini makaronus par eksluatāciju.
Nevins te necepās un nebano - vienkārši palasi savus tekstus.
Par stūres reiku ne zini ne atbildi, par patēriņu stāsti nezkādas pasakas. Ja kāds atbild uz jautājumiem uz kuriem nezini atbildi vai stāsti pasakas - tas saucas cepiens?
Pirmais rakstīja:
Shiirs rakstīja: .... es vienkarshi neesmu jefins....
dienas anekdote
Tas brīdinājums bija nepieciešams par augstāk minēto citātu...
Vēl nevaru atgūties... ![]()
Brīdināt vajag pirms šādiem citātiem!
Shiirs rakstīja: interesanti gan, kursh apgalvo, ka vina eed zem 10 litriem pilseta. pat 1.6 astra opelis ed teju 10 litrus pilseta.
Tik nekarinio cilvēkiem makaronus, ka normāli braucot V6 rij pilsētā mazāk par 12 litriem! Tā vienkārši nenotiek, ka Tev saka 13-14 litri uz simtu kā bankā.
Zemāka patēriņa iemesli - atšķirīgs viedoklis ko tu jau sāc uzskatīt par pilsētu, tu nevis ar to brauc, bet ripinies, vai ir beigts gaisa mērītājs un compis neredz jēgu liet degvielu, ja nav gaisa, vai arī jau tukšgaitas vilkme tevi ir pārsteigusi... ![]()
Ups piedošanu - 2,4 motors toč ir 192 zs, bet tas patēriņu nemaina, ja mašīnai viss ir kārtīa un brzucējs nebremzē satiksmi 13-14 litri uz simtu pilsēta ir skarba realitāte, zem 10 litriem pilsētā iet tikai AR dīzeļi...
Un ja tām muldoņam nav blīvas satiksmes - tad jāapsveic - kaut kur dziļi laukos tuvāk dabai dzīvo -krīzes laikā vienkāršāk pie kartufeļiem tikt... ![]()
Āāā - ir ideja - Šīºim vāģim ir beigts gaisa mērīājs un tā mašīna neiet, jo vienkārši compis rēķina gaisa nav - nav ko degvielu liet. Virs 3 kRPM pazūd jebkura vilkme... Tad vēl varētu bū ticami...
Veiksmi tirgošanā!
Shiirs rakstīja: nezinu ko tas galvaa safistais pamulkjis Palaidniex tur pa kaku stumj. kadi vel 14-16 litri un kur nu veel 18!!! ta ari vina ir kautkur videji 10 litrus uz 100 km. un es nezinu ari kursh duraks ir ierakstijis tajos papiros tai alfai pilsetas rezhiimaa 16. need vina tik daudz, tiem kuriem tads auto ir bijis,tie zin.
Kakuāpsi - tiki netirs - uz šosejas jā - iet zem 9 litriem vidējais nešķirotjot ātrumu (tiesa pie mums vairs nav kur lidot - ceļi beigti un milči izsalkuši), bet pilsētā zem 10 ar viņu izbraukāt ir NEREĀLI.
Jau parastā R4 divlitra versijā tā mašīna rij 11,5-12,5 litrus pa pilsētu a te 24V V6 ar virs 200 Zs
Ir divi varianti - vai nu tev gāzes trosīte norauta, vai baile pedāli nospiest...
Jo AR nekad nav aizrāvušies ar degvielas ekonomijas režīmiem tukšgaitā...
ursis rakstīja: tirgo vien par tdu kosmusu
kooperatiivaa 2006 pilnpiedzinju par taadu pashu cenu nevar notirgot
Ursi - kas šitais par tirdziņu? - nuka, nuka tuvāku info par šito dranduļetu... Ja tas ir cw, bet par šīrmobīļa cenu - vaio nav dikti saburzīc?
Kindzulis rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Kindzulis rakstīja: tad laikam buus iistaa... matoriic v6 laikam ar bija... ceela OK
Tas V6 arī rij ok... 14-16 pa pilsētu, ja nesēņo, tiesa ja sāk skriet, tad godīgi 18 tas V6 apēd...
nu vo plja njeemi un Shiirim tirdzinju pamaitaaji
Nu labi santīma 3.14sējiem varu pateikt - teorētiski var izbraukt arī ar kādiem 11 litriem (ir faķīri, kas pamanās zem 10 palīst), bet tad jāstrādā tikai ar sajūgu un bremzēm...
Karoč pašcieņa nostrādās jau pusceļā līz darbavietai, un visa ekonomija sunim zem astes...
Kindzulis rakstīja: tad laikam buus iistaa... matoriic v6 laikam ar bija... ceela OK
Tas V6 arī rij ok... 14-16 pa pilsētu, ja nesēņo, tiesa ja sāk skriet, tad godīgi 18 tas V6 apēd...
Kindzulis rakstīja: Shiiri- hvz kas no ruupniicas... kautkaadiem alfatroniem bija stuure tik iisa..ka pa centru braucot rokas uz stuures nebij jaapaarnjem jebkuraa pagriezienaa( kautkad shaussmiigi sen ir ar paariiti taadu braukts... vnk atminjaa tas i viss kas palicis- ne mdeli ne ko itu neatceros)
visām 156 stūre no gala līdz galam ir 2,2 apgriezieni, GTA versijai 1,75... lielākoties ar 2,2 jau pietiek
ursis rakstīja: tirgo vien par tdu kosmusu
kooperatiivaa 2006 pilnpiedzinju par taadu pashu cenu nevar notirgot
nujau nujau - tai jābūt ļoti deformētai par tādu cīparu... ![]()
Arsmens rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Tur jau tas pods - ja skatē inspektors konstatē eļļas pili, tad viņam ir arī jākonstatē tās rašanās iemesls - nevis kaut kāds šķidrums pil, bet gan kurš tieši pil.
Tā teikt bija reiz stāsts - speciāli līdz nullei izjaugts pirmais spainis 1981. gada izlaiduma pēc nejēgā akurātas salikšanas ar pulētām detaļām uttc. vāģis IZSTĀDEI un gāja skati..
Tam liek 1, korozija, 1 eļļa,
saimnieks prasa - kur ir? Novērsīšu!
atbilde - tak jopcik 1981 gad
- Parādi kur novērsīšu
- atbilde 1981. gads.
- Ne jau gads rūsē lika palikt piktam
Inspektors pikts - labo protokolu
beigās sā k piečakarēties - dzidrināta optika - pilsonis ara TUF, vēl niknāks - paceļ uz pacēlāja - taisnā truba - uz to arī TUF ar piebildi - bremzēm, sēdekļiem, ļitamkiem, siksnām arī uizrādīt TUF - inspektors nokaitināc, bet pārrakasta protokolu pa nullēm un dod uzlīmi
Da tur jau taa lieta ka tie tirlinji, ja gribees varees piekasiities pie dajebkaa un vinjam buus jaaieliek tikai kjeksiits, a tu vareesi jaaties pa servjiem mainot kaudzi daargu lietu, kuraam patiesiibaa viss kaartiibaa. Buutu reaali labs pasaakums vienu auto laist cauri visiem boxiem, lai tie visi 20 experti sakjeksee visas kaites ko atrod. Da tur atshkjiriibas buus taa itkaa 50 dazhaadi autosi buutu paarbaudiiti. TA ir ljooooti neobjektiivs pasaakums. Taas vinju briivkustiibas par kuraam meedz piekasiities vispaar atsevishkja temata veerc.
Redzi - tur jau ta lieta, ka autovadīājam nav jānēsā līdzi apliecība, ka viņš nav kamielis.
Nopilējusi eļļa, bez skaidras izcelsmes - nav tehniska rakstura problēma. VIņam ir jāūt ļoti precīzam aprakstam, kas nestrādā.
Amotrizatoru nederīgumu ar tekstu - pārāk miksti var atteikt, jo tas ir subjektīvs viedoklis. Ja zini, ka ir taisnība - sauc maiņas vecāko, jo bieži vien daudziem automobiļiem ir tehniskās pielaides, ko šie speci neem vērā
Toyotai bija kaut kāds piekares mezgls Amservā uz vietas, ko parādī dundukiem, ka jaunā ir tehnoloģiska brīvklustība, lai otrreiz nav jāiet skate...
MJanis rakstīja:
-----------------------------------
Ceļu satiksmes likums
IV nodaļa
(4) Transportlīdzekļa vadītāja veselības kārtējo pārbaudi veic:
1) M, A1, A, B1, B un BE kategorijas transportlīdzekļu vadītājiem, kā arī traktortehnikas un citu pašgājēju mašīnu vadītājiem [b]ik pēc 10 gadiem[/b], personām pēc 60 gadu vecuma sasniegšanas — ik pēc trim gadiem;
Ļoti interesanti - ko draīt tiem, kam šī spravka daudz gadus atpakaļ ir bijus izrakstīa kā derīga tikai 5-us gadus? Spiest uz medkomisijas iziešanas datumu un Ceļu Satiksmes likumu
Vai iet nokaunēties un iet komisiju vēlreiz?
Tur jau tas pods - ja skatē inspektors konstatē eļļas pili, tad viņam ir arī jākonstatē tās rašanās iemesls - nevis kaut kāds šķidrums pil, bet gan kurš tieši pil.
Tā teikt bija reiz stāsts - speciāli līdz nullei izjaugts pirmais spainis 1981. gada izlaiduma pēc nejēgā akurātas salikšanas ar pulētām detaļām uttc. vāģis IZSTĀDEI un gāja skati..
Tam liek 1, korozija, 1 eļļa,
saimnieks prasa - kur ir? Novērsīšu!
atbilde - tak jopcik 1981 gad
- Parādi kur novērsīšu
- atbilde 1981. gads.
- Ne jau gads rūsē lika palikt piktam
Inspektors pikts - labo protokolu
beigās sā k piečakarēties - dzidrināta optika - pilsonis ara TUF, vēl niknāks - paceļ uz pacēlāja - taisnā truba - uz to arī TUF ar piebildi - bremzēm, sēdekļiem, ļitamkiem, siksnām arī uizrādīt TUF - inspektors nokaitināc, bet pārrakasta protokolu pa nullēm un dod uzlīmi
jugasvilli rakstīja:
Ja valstī likumi nav mainīti, eksāmenus kārto ar CSDD nomātiem 118 bumeriem piektajiem golfiem, kuriem obligāti jābūt apdrošinātiem, jo pieder pilna servisa līzinga kompānijai.
Ja neko nejaucu drīkstēja kārtot arī ar savu transportu... Un tam ir izvirzītas šadas pat prasības...
uupis rakstīja:
UTOPIJA
Bet pasapņot nav liegts…
Par lēno b raukšanu jau laikam nesagaidīš neviens un nekad, kā arī par satiksmi traucējošu pārāk lēnu braukšanu arī, bet par pagriezienu nerāīšanu gan derētu sagaidīt...
Reiz bija pastāsts par to, ka kādam čomam acu priekšā apdzīšanas manevra laikā priekšā braucošais bez signāla nogriežas pa kreisi šķērsielā. Tākā nenotika CSN un pārsteigtais apdzinējs bija pikts, tad arī veica šo pagriezienu lai pie nākamā krusta ar luksīti malaci sadzīu rokā. BIja vasara, un kamēr dega sarkanai pārsteigtais šoferīc piegāja pie kreisā manevra veicēja mašīnas un pa atvērto logu nolauza tirliņam pagrieziena rādītāju kloķi ar vārdiem - tu viņu tāpat nelieto. Pretenzinu nebija, jo muskulū dzīvsvars bija pārliecinošs...
Kaksis rakstīja: Beidzot sāk pacelties jautājums par medicīnisko izziņu kontroli voģilām. Sen jau vajadzēja.
Tas tikai liecina, ka dramatiski krītās parasti ienesīgo pārkāpumu skaits...
Moš beidzot, kad izveidos kājnieku CP vienības, sāks kārtīgi drāzt arī par pagrieziena nerādīšanu vai par kreisā pagrieziena rādīšānu uz 4 joslu ceļa tikai pēc tam, kad iebraukts līdz krusta vitum un nolikts vāģis mierā...
Un par pārāk lēnu pēkšņi braukšanu - ekstremālu bremzēšanu līdz 30 km/h ieraugot milici...
WALA rakstīja: www.ss.lv/...
NU pļin par šītādu dīleri ....
e-pasts tai megakompānijai arī iespārda... ![]()
Kaksis rakstīja:
Esmu redzējis auto, kuram no zavoda nāk divi dažādi šasijas numuri.
Nu un, tā ir katrai BMW Alpinai, jo oriģinālais numurs smuki ar iecirstu līniju nosvītrots, blakus piekalts jauns
Ozz rakstīja: man liekas ka tikai mūsu CSDD inspektors var atļauties bakstiit ar skruuvgriezi un lauzt puvekļus aaraa...(tipa- bojāt svešu īpašumu)
Kad viņam niknāk uzrūc un piedāvā apmaksāt pēc gada saņemto rēķinu par rūsas apkarošanas, kas radusies antikorozijas aizsardzības bojājuyma dēļ, ko tas pašrocīgi veicis - ātri vien tiek nolikti bakstīkļi pie malas...
uupis rakstīja:
Gribi kārtot eksāmenu – pērc KASKO savam 20 gadus vecam OPELIM. Kur to var nopirkt????
Cik zināms par KASKO apdrošināšanu tad lai dabūtu KASKO mācību auto ir jābūt īpašiem sakariem.
Lielā daļā KASKO noteikumu ir atruna ka atlīdzība netiek izmaksāta ja auto izmantots mācību braukšanai. (??)
KASKO nevar dabūt arī stingri jaunākiem auto ar tekstu - rets un/vai kabriolets, un/vai vēlkādas tur atrunas (Zviedrijā kaut Mopēdu Delta liec uz KASKO). ZIzbildinās ar to, ka nespēšot saremontēt jo detaļas grūi dabū.
Nu jopt.!!! - kāda velna pēc drošināt retu vāģi, ja drošināšanas ideja ir nevis saņemt piķi, bet spēt to saremontēt pēc negadījuma... Ko drošinātājs neizskata par iemeslu drošināšanai...
Ozz rakstīja: a kaapeec ir jaaņem nost
es saprotu, t.i nesaprotu...
izsniedz tehpasi kuraa ierakstiits, ka drīkst piedalīties satiksmē no taada liidz taadam datumam un viss...
ja noķer aarpus sezonas- pats vainiigs..maksaa.
ja buutu vairaakas konkureejošas iestaades kas driiksteetu veikt TA un iekaseet nodokļus- momentaa uzrastos taada opcija
Redzi - kā reizi šādas opcijas NAV! Ir variants nodot numurzīmes, kas vienalga nesanāk lētāk...
Itkā sazvanīju, bet kā izrādās nepareizo numuru man iedevuši, bet info sekojošs, patreiz cenšās uz v/n zīmēm esošās informācijas aprakstu iņemt no valsts standarta un palikt zem MK Noteikumiem. Valsts standarta atstājot v/n zīmju materiālu izmēru utt. Šādi varētu vieglāk mainīt numurzīmju saturisko informāciju... Ar to nodarbojoties Reģistra Daļa pa pavisam citu tel numuru, nekā man iedeva. Bet Sarunu biedrs bija visai saprotošs un informēts - solījās šo infu nodot tālāk...
Shiirs rakstīja: visos arzemju saitos tieshi iesaka sho motoru. bet par cik tu jau pa zhiznji neesi isti ritigs, tev tiek piedots
Muģila, kas muģila - nodzīto šrotu īpašnieks tagad mācīs tos, kam šie auto ir bijuši braukšanai nevis pārdošanai....