iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 04.06.2007 15:14

uupis rakstīja:

subaru rakstīja: Līdzīgs pieņēmums - apdzenam 70 km/h braucošo golfu un vinjam priekšā sākam braukt ar 50 km/h ... kapēc ?

nu tapēc ka man tā gribās - nav taču aizliegts (pēkšņi atcerējos, ka man tomēr nav kur steigties, tapēc varu lēnāk pabraukt)

Jā - likumu neesi pārkāpis. Un arī tādu netrūkst uz ceļiem.

Pa šoseju brauc ar 60 bet pilseetaa iet garaam tev ar 90.

Man ir vienalga - pašam viņam galva uz pleciem.

Zivtiņām derētu pakontrolēt CSN 10. punkta ievērošanu...

Palaidniex 04.06.2007 15:07

Jābeidz te pļurkstēt...

Mēs par drošu satiksmi un par cieņu uz ceļa, a uupis par principu.

Tāpēc mums te tā notiek - nevis po ģelu un ar saprātu, bet dēļ principa...

Vo taki cyki latiši!

Palaidniex 04.06.2007 14:53

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Man arī ir bijušas reizes, kad es braucu lēnāk par plūsmu, bet tad, vismaz es braucu maksimāli tuvu ceļa labajai malai, ja esmu ļoti lēns, tad neaizmirstu par tādu izgudrojumu kā avārijas ugunis.

Vispār jau neskaidrības:

Palaidniex rakstīja: Vēlreiz atkārtoju - ja auto bojāts - tas ir jāremontē vai citiem ir jāliek manīt, ka tas ir bojāts un jābrauc pa nomali,...

Kā ta tur palika ar CSN zināšanām un vilkšanām un tāpat avārijas gaismu midžināšanām?

Ja auto ir spējīgs patstāvīgi pārvietoties, bet, piemēram, nav spējīgs sasaniegt plūsmas ātrumu, tad NETRAUCEJOT citus es līdz savai servisa vietai nonākšu. Ja mans auto nav spējīgs patstāvīgi pārvietoties tiks izsaukts evakuators, vai kāds, kas palīdzēs šlepē aizvest auto līdz sevisa vietai.

Avārijas gaismas ir prātīgi reizēm arī ieslēgt naktī piestajot šosejas malā, jo var braukt kāds akls ūpis un ietest tajā, jo neesot redzējis gabarīus...

Palaidniex 04.06.2007 14:49

uupis rakstīja:

smaidiigais rakstīja: turpinu uzskatīt, ka uz ceļa visvairāk problēmu ir to ļautiņu dēļ, kas nespēj paciest, ka viņa pārvietošanās ātrums kaut kādu plebeju dēļ tiek kavēts.

Zelta vārdi - un par to arī ir viss stāsts.

Es neesmu no tiem, kam 30 uz ceļa zauētās sekundes ko nodarīs. Iet runa par to, ka uz ceļa tie, kas skrien ir varoņi un tie, ,kas velkās ir principiālie. Cienīsim viens otru un acerēsimies galveno - ja mēs brauksim tā - ka pēc manis kaut grēku plūdi būs tā, kā ir... Piedomāsim pie savas braukšanas, manevriem un atrašanās uz ceļa un par to, vai pārējiem tāpēc nav jādomā ko darīt.

Ja kāds brauc lēnāk - lai brauc, tikai lai nedara to gar ceļa garenasi, ja bail kādu apdzīt, lai ietur distanci, ja kāds skrien, tad lai neskrien garām 6 mašīnām uzreiz utt. Es neatbalstu ne skriešanu, ne vilkšanos, esmu par to, lai ja kāds kādu iemeslu dēļ skrien - lai nevienam nav jākopjās, kad tas kādu nevar apdzīt, un lai nav nevajadzīgu apdzīšanu vietās, kur var mierīgi samainīties vienlaikus 3 mašīnas 2 vienā un viena otrā virzienā...

Palaidniex 04.06.2007 14:30

uupis rakstīja: Nekam neder. Ar «JA» neko nepamatosi.

Tieši tāds pats Ja var būt vēl miljons citu iemeslu.

Ja nu stirna pēkšņi izlec uz ceļa...... Golps apstājas ar saviem 70 bet pārējie?

Tādus JA jA jA JA JA var sarakstīt ļoti daudz.

Ja uz šosejas ir atļautais ātrums 90, ir skaidra diena, salīdzinoši labs ceļa segums, lieliska redzamība un auto ir tehniskā kārtībā, kā arī lielākais vairums brauc izmantojot lielāku plūsmas ātrumu tad vilkties uz 70 nozīmē radīt bīstamību uz ceļa.

Demokrātijā mazākumam ir jāpakļaujas vairākumam. Tādā nu mēs esam valstī. Viedokli izteikt var, ka nepatīk tas vai cits deputāts un tā vai cita nav - vairākums nobalsoja un ir, kā ir...

Vēlreiz atkārtoju - ja auto bojāts - tas ir jāremontē vai citiem ir jāliek manīt, ka tas ir bojāts un jābrauc pa nomali, ja pats nespēj pabraukt - tad ir sabiedriskais transports.

Nežēlīgi, skarbi, bet patiesi.

Ir cilvēki, kam nesanāk un labi vien ir ka nesanāk, bet citiem tas nepielec, ka tiem nesanāk un viņi spītīgi to turpina darīt...

Palaidniex 04.06.2007 14:24

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Vācijā ir arī šnēlštrāses ar vienu joslu katrā virzienā, šauri līkumaini celiņi it īpaši tuvāk Vācijas dienvidiem. Tur sēnotājus kaut kā nemana - VISI BRAUC!

Iedod mūsu lauciniekiem vācijas algas un arī viņi nebrauks ar golpiem kur bīdeļa kapremonts bija vajadzīgs pagājušajā gadsimtā.

Šitādus auto vajag IZBANOT tehniskās apskates stacija ar atzīmi 4 un saimniekam redzot iekrāmēt martena krāsnī. Uzreiz! Bez ierunām!

Ka nav kazai piena, ta nav! Mani galīgi neinteresē to potenciālo slepkavnieku cilvēktiesības, kam pakaļu vizināt gribas, bet automašīnu savest kārtībā rocība neļauj.

Nevajag lekt augstāk par savu pakaļu un pārējiem būs labāk! Staigāt apkārt ar granātu rokās, kam izrauts gredzens un bļaut uz citiem nelēkājiet man apkārt man detonators var nostrādāt mazākajā mērā ir bezatbildīgi!

Palaidniex 04.06.2007 14:21

uupis rakstīja:

Ja ir kādi kompleksi kas neļauj kilometru pabraukt aiz lēnāk braucoša autiņa, bet liek pārkāpt nepārtrauktu strīpu un radīt avārijas situācijas. Tad cēlonis ir šajos kompleksos vai stresā vai vēl kādā apstāklī bet tikai ne lēnāk braucošajā.

Ūpi, tu stulps vai izliecies? Ja golps būtu braucis tos ~90 km/h fūrai NEMAZ NEVAJADZĒTU veikt apdzīšanas manevru. Lai apdzītu lēnāk braucošu auto fūrai vajag daudz vairāk vietas, kuru nozog tie, kas apdzen gan fūru, gan golfu...

Nav labs nedz fūras manevrs, vēl jo vairāk nedz to, kas visiem krāmē garām ar > 150, (fūra ar ierobežotāju tik ātri neiet). Problēma ir tajā kad ir golfs, kas raustās, nespēj pabraukt ātrāk. Ja ir bail - ir sabiedriskais transports. Pat autobusi iet ātrāk. Ja nejūties labi, ir uznācis vecums no autovadītāja ir jāpārvēršas par pasažieri. Arī man var pienākt tāds brīdis, kad no autovadīšanas nāksies atteikties...

Palaidniex 04.06.2007 14:17

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: ūpi, tu Vācijā esi bijis? ar mašīnu, pats pie stūºes, uz bāņa vai mazās šnēlštrāses braukalējis?

Kas kopīgs Vācijas sešjoslu autobānim ar Latvijas divjoslu arumiem?

Vācijā ir arī šnēlštrāses ar vienu joslu katrā virzienā, šauri līkumaini celiņi it īpaši tuvāk Vācijas dienvidiem. Tur sēnotājus kaut kā nemana - VISI BRAUC!

Palaidniex 04.06.2007 14:09

ūpi, tu Vācijā esi bijis? ar mašīnu, pats pie stūºes, uz bāņa vai mazās šnēlštrāses braukalējis?

Palaidniex 04.06.2007 14:02

Siksparnis rakstīja:

uupis rakstīja:

Ideots rakstīja: neomulīgi neomulīgi.......

Piekrītu. Bet problēma ir Fūrē - kāpēc tas lauznis neatceras vai nezin ka viņam aiz muguras ir tonnāža.

A cēlonis - golps.

Pie mums jau cīnās ar sekām ne cēloņiem...

Diemžēl pat CSDD reiz rekstīja, ka agresīvas braukšanas cēlonis ir arī bremzētie braucēji, tāpēc ir jācīnās ar agresīvajiem, nevis jāizskauž to agresīvās uzvedības cēloņus...

Palaidniex 04.06.2007 13:58

un vēl - 10 Mpix - cik bieši tos patiešām vajag (digitālajam zūmam nocropējot lieko)?

bildēt 10Mpix RAWā, lai pēc tam sataisītu bildes ~1024*768, jo uz papīra tās nekad netiks drukātas...

tas ir aptuveni tāpatās, kā 40 cm ficītis, ko mīļotā meitene ļauj iebāzt tikai līdz ~pusei...

Palaidniex 04.06.2007 13:55

elektro rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ej nu izpīpē kurš labāks

www.dpreview.com/...

pipētāji un piekasīgie detaļu novērotāji turpina pīpēt nākamajā lapā

www.dpreview.com/...

kaut kādas atšķirības sāk parādīties... protams, pie augstiem iso cmos būs pārāks par ccd.

nu man gan nepatīk kā tas cmos uzvedas ar trokšņiem, un krāsas arī nepatīk, bet tas jau ir tikai un vienīgi pēcapstrādes process...

līdz ar to - lomu spēlē vairs tikai tas - gribu kā visiem, gribu speciāli savādāk, gribu kā pašam patīk...

Palaidniex 04.06.2007 13:51

uupis rakstīja:

10. Braucot ar 70 man ir mazāka iespēja radīt bīstamas situācijas.

Toties tu traucē citiem

39.2. Cilvēks nav dzēris ne alkoholu ne tabletes.

Ej nu sazini, vecs ievārījums arī nav labi

39.3. Cilvēks nav noguris TĀDĀ MĒRĀ ka nevar pabraukt ar 70.

Kāpēc ir jābrauc 70, ja visi apstākļi to ļauj, izņemot viena vadītāja personiskās problēmas iegribas - ceļš nav tikai viņam!

98. Jautājums par ceļa platumu attiecīnām citām organizācijām un nav man jāpletē pa grāvja malu.

Braukt gar ceļa labo malu nav problēmu - ja ir problēmas ar auto gabarītu izjūu - nav ko līst uz ceļa

118.3. Pārāk mazs ātrums ir 30 km/h

Pārāk mazs ir arī 40, pārāk mazs ir tāds, ātrums, kura dēļ visi Tevi apdzen! Brauc uz 90 un tevi apdzīs 10x mazāk citu mašīnu, apdzīšana ir daudz bīstamāks manevrs, nekā braukšana uz 90, a bīstamības iemesls - lēnais braucējs, skat CSN 10. punktu!

119. Attiecas uz asti kas sakrājas aiz 70-nieka.

Tas arī mums vēl jāmācās

120. Tas pats.

Skat iepriekšējo punktu un padomā vai tomēr tie 70 ir tik labi droši un pareizi?

124. 70 nav lēni un nav lielgabarīts - atkrīt. 70 ir lēni ja pārējie, arī klibi velosipēdisti brauc ātrāk!

122. Tiešām attiecas uz āžiem.

Palaidniex 04.06.2007 13:42

Ej nu izpīpē kurš labāks

www.dpreview.com/...

Palaidniex 04.06.2007 13:18

uupis rakstīja:

Neviens noteikumu punkts nevienam neuzliek par pienākumu braukt ar 90 tur kur ir atļauts maksimāli 90. Es varu braukt ar 70, ar 80, ar 60 un tas nav pārāk mazs ātrums. Tas ir ātrums. Tā nav apzināta satiksmes traucēšana jo maksimālā braukšanas ātruma ievērošana neuzliek par pienākumu braukt ar to. Ja jums traucē lēni braucošie tad pieprasiet un uzstādiet zīmes ar minimālā ātruma ierobežojumu. Bet nejauciet šos divus jēdzienus un zīmes....

Eu, ūpi, bedz te tirsties! Lasam CSN, un iebāz ānē savu teoretizēšanu par teorētisko zināšanu pārbaudi, laikam pats esi palaidis garām dažu s CSN punktus.

Starp citu Igaunijā pēc gada, kad iegūas pagaidu tiesības (botāniķa tiesības) ir jāliek 2 braukšanas papildus eksāmeni, par prasmi iekļauties plūsmā, kā arī ziemas un ekstremālajā braukšanā. Nevar nokārtot - brauc ar savu kļavas lapu uz pakaļas...

CSN ir sekojoši punkti:

10. Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.

39.2. vadīt transportlīdzekli narkotisko, psihotropo, toksisko, citu apreibinošu vielu vai arī reakcijas ātrumu un uzmanību samazinošu medikamentu iespaidā;

39.3. vadīt transportlīdzekli, esot slimam vai arī tādā mērā nogurušam, ka tas var ietekmēt transportlīdzekļa vadītāja darbspējas un ceļu satiksmes drošību;

98. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Ja braukšanai vienā virzienā ir divas vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai tad, ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas, kā arī lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā.

118.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;

119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas

tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.

120. Ārpus apdzīvotām vietām šo noteikumu 266. un 268.punktā minēto transportlīdzekļu (transportlīdzekļu sastāvu) vadītājiem starp savu un priekšā braucošo transportlīdzekli jāietur tāda distance, lai apdzenošie transportlīdzekļi varētu netraucēti pārkārtoties ceļa labajā pusē. Šī prasība nav spēkā, ja transportlīdzekļa vadītājs gatavojas apdzīt, kā arī intensīvas ceļu satiksmes apstākļos.

124. Ja ārpus apdzīvotām vietām ceļa platums vai brauktuves stāvoklis, ņemot vērā pretim braucošo transportlīdzekļu satiksmes intensitāti, neļauj apdzīt lēni braucošu, lielgabarīta vai ar noteiktu ierobežotu ātrumu braucošu transportlīdzekli, tā vadītājam, netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus, jābrauc iespējami tuvāk ceļa (nomales) labajai malai, kā arī, ja nepieciešams, jāaptur transportlīdzeklis un jāpalaiž garām transportlīdzekļi, kas aiz tā izveidojuši sastrēgumu.

Punkts, kas varētu attiekties uz dažu labu āzi:

122. Apdzenamā transportlīdzekļa vadītājam aizliegts traucēt apdzīšanu (palielināt braukšanas ātrumu u.tml.).

Palaidniex 04.06.2007 12:06

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: moš tad vislabāk ir uzreiz rīkotoes kā dzīves piesmietajam Buratīno?

Viņš reiz dzīves piesmiets pārnāca mājās, paņēma urbi un nourbās...

Histērija un dusmas aizmiglo skatu.

Es aizstāvēju un aizstāvēšu lēnāk braucošos jo tās ir viņu tiesības. Un vienmēr iestāšos pret uzspiestām uzvedības normām jo negribu lai paliekam par policejisku valsti.

Es labāk aizstāvu tos, kas apzinās, ka uz ceļa nav vieni. Kas brauc nevis ar rokām, bet ar galvu.

Mani besī tie, kas brauc pa šoseju gar visuslīniju uz 60, un tie, kas krāmē zigzagos uz 200... Jo vieni domā ka neko nepārkāpj, citi, ka ar viņu auto drīkst vairāk nekā CSN rakstīts...

Ir daļa braucēju, kam nav slinkums paskatīties spoguļos, laicīgi parādīt pagriezienus, saprātīgā laikā ieņemt nepieciešamo joslu, neapdzīt pirms kalna vai nepārredzama līkuma, nesēdētu astē uz 90 ar 15 metru distanci utt...

Daudziem ir jāatceras, ka viņi nav vieni uz ceļa un ka visi grib tikt no sava ceļa sākuma punkta līdz finišam...

Palaidniex 04.06.2007 11:58

P.S.

Bet Canons toč iet savā Digital Rebel (300, 350, 400) klasīē pa lētuča taku...

Briesmīgs "built quality", kā arī kļūst tikai briesmīgāks... Ja ta turpināsies - bail pat iedomāties, kāds būs jaunais 450D...

Vēl derētu pāriet uz plastmasas bajonetēm un plastmasas stikliem...

Bet nu enīvej - katram savs.

Arī ar riktīgu ziepjutrauku var taisīt mākslu uz vella paraušanu. Tādu - riktīgi pa smuko...

Nu labi vakaros nepabildēsi, gaismas par maz, bet toties reizēm to var izmantot kā mākslu...

Īstenībā 95% no bildes ir fotogrāfs. 5 aparatūra, un neprofesionālam lietotājam ikdienas bildītēm ir līdz acīm ar 3 Mpix (10 x 15 ciešams sanāk). Ko vairāk vajag?

Mājamatniecības kārtībā bliezt 10 Mpix visu RAVā/ Priekš kam???

Parastas tusiņā bildes reizēm nevar (nav laika, slinkums izšķirot)...

Sāk prasīies pēc žirgtāka compja, labāka ekrāna...

Ir arī citas lietas dzīvē, kuram veltīt laiku...

Palaidniex 04.06.2007 11:52

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un ja kāds stāv ar avārijas ugunīm, un izliktu trijstūºi tu rauj autiņu grāvī un spied uz katapultas pogu?

Kāpēc jūs izdarat secinājumus manā vietā?

Jūs vienmēr domājat par visiem?

Bet tad jau galvai ir jābūt mežonīgi lielai.....

Ja kāds stāv ar avārijas gaismām un trijstūri tad ir maksimāli jāsadzēšas, jo tā var būt kāda vidusmēra ģimenīte ar sīkajiem, kuri var uzplaukt uz ceļa pašā negaidītākajā momentā.

moš tad vislabāk ir uzreiz rīkotoes kā dzīves piesmietajam Buratīno?

Viņš reiz dzīves piesmiets pārnāca mājās, paņēma urbi un nourbās...

Palaidniex 04.06.2007 11:51

elektro rakstīja: nu labi, man 3 gadus ir 350ais, esmu viņu izmantojis gan šur, gan tur, un viņam tik tiešām ir tie putekļi uz sensora. objektīvi pašam ir 3 gab, kurus gan diez ko bieži nemainu, bet kaut kā viņi tur ir iekļuvuši.

jess, taisnība - softa atputeklēšana ir vairākiem, un arī antistatiskais pārklājums (ja tas nav mārketinga triks) ir vairumam - ja ne visiem, bet bļaut par to, ka 400-ā putekļu sistēma nedarbojas... hmmm.....

manam bračkam ir 400ais jau gadu, viņš gan ar vienu asu tamronu visu laiku bliež - bet tāpat ir mainīti tie stikli, gan ar maniem, gan citiem obj - un vot ņifiga neviena putekļa, ne mata tur nav, bez "bumbieriem"

man nav žēl reizi pusgadā, ja redzu uz bildēm šaizi uzpūst ar bumbieri virsū, jo tas kratītājs tur iekļuvušos putekļus no kameras ārā neizkrata, tas tikai nokrata tos no sensora, nevis izkrata no kameras, līdz ar to bumbierim ir savas priekšrocības...

par krāsām un setingiem - katram savs, bet par ūberkošajiem toņiem lētā gala kamerām - tas gan...

Palaidniex 04.06.2007 11:47

uupis rakstīja: Savukārt ja auto brauc kaut vai ar 40, bet bez mirgojošiem virzierādītājiem es to uztveru kā objektu kurš tajā brīdī pārvietojas savādāk kā es un attiecīgi izvērtēju situāciju vai jamais neveiks kreiso manevri i viss. Gribu apdzenu - negribu nedzenu bet uzpīpēju vai iegriežos tuvākajā kafūzī iestumt māgā salātus un kafiju.

Ja esi lasījis noteikumus, tad arī var pavērt lodziņu un parādīt virzienu ar rociņu...

Vai arī uz to brīdi atslēgt avarijkas un rādīt pagriezienu...

Bet ja tu no sava auto neredzi, ka tas ar avarijkām tiek šlepēc?

Ko tad? Tādi pēkšņi ieraugot tevi liek atpakaļgaitā un lec tev virsū, koa?

Vai tu esi no tiem, kas nezin noteikumus, kāda kārtībā tiek veikta automasīnas vilkšāna? Kam ir un kas jārāda un kam nekas nav jārāda...

Palaidniex 04.06.2007 11:37

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Man arī ir bijušas reizes, kad es braucu lēnāk par plūsmu, bet tad, vismaz es braucu maksimāli tuvu ceļa labajai malai, ja esmu ļoti lēns, tad neaizmirstu par tādu izgudrojumu kā avārijas ugunis.

Ja es redzu ka brauc lēnām kāds ar avārijas gaismām un pēc iespējas tuvāk ceļa malai, tad tādu apdzenu gandrīz pa pretējas puses nomali, jo:

1. tas var būt piedzēries lauku kārklu jurists.

2. automašīnai jebkurā brīdī var atdalīties kāda detaļa.

3. šoferis vispār nezina kas ir CSN.

Tādi ir jātur pa gabalu. Citas domas man tādā brīdī nenāk prātā.

Un ja kāds stāv ar avārijas ugunīm, un izliktu trijstūºi tu rauj autiņu grāvī un spied uz katapultas pogu?

Palaidniex 04.06.2007 11:34

elektro rakstīja: un tas, kas tur kaut ko teica par canona pret putekļu aizsardzību četrsimtajā - nu, un kā tad tai aizsardzībai vajadzētu darboties? tā, lai fočiks piestaigā pie kontakta, iesprauč putekļu sūcēju un izsūc pats sevi?

kanons piedāvā uzreiz 3 risinājumus pret putekļiem vienā aparātā -

1) sensora ultraskaņas vibrācija

2) antistatiskais pārklājums objektīva stiprinājuma un spoguļa rajonā

3) dust reference image, kas no putekļiem attīra ar softa palīdzību.

vai kāds piedāvā kaut ko nopietnāku? kur tad nikona sistēma? pat jaunajā D40x paspēlējās ar iso, pamainīja pixel count, a putekļi - pie kājas

Antiastatisks pārklājums (tāc vai citāds) būs visām kamerām.

Tas ir tikai marketings un USP!

Žēl ka Canons tievākajos objektīvos neiebūvē baterijas un vibratoru!

Programmetode putekļu notīrīšnai ir arī Nikona, domāju, ka ir gan Sony, gan Pentax, gan Olympus utt..

Uz manas spogulenes ar bija trāpījis viens puteklītis. Nu un? Izmantojot spacifisku bumbierveidīgu "speciālo" pūslīti nopūtu un viss. Labāk ir, lai pietiek prāta neņēmt nost objektīvu smilšu vētras laikā...

Palaidniex 04.06.2007 11:30

klau - elektro, saprotami tavi argumenti, bet tas, ka kaut ko pārdod lielākā tirāžā nekā citus NEKAD NAV un ARĪ NEBŪS KVALITĀTES RAKSTURLIELUMS!

Canonu pērk tāpēc, ka tas ir salīdzinoši LĒTS. 400D ir par 200 eur lētāks par 80S, tur arī tā sāls.

Bet Canons to ir taisījis lai būtu lēts! Canonam ir nenoliedzami labs pro gals, bet tur mēs nerunājam par tik lētiem aparātiem...

Tsd ir gluži kā ar mašīnām - domāju VW ir vislielākais pārdoto auto skaits, bet vai tāpēc tie ir vislabākie???

Katram savs! Lai džeks aizņemas, ja protams ir iespēja, no paziņām uz dažām dienām Nikon, Olympus, Canon un salīdzina PATS! Kas liksies labāks, ērtāks, ātrāks, bildes apmierinošākas utt...

Principā tur ir vesels bars kameru, kas ir ~viena līmeņa, katrai savi plusi un mīnusi. Svarīgi lai lietotājs pats ir apmierināts.

Palaidniex 04.06.2007 11:21

uupis rakstīja:

... UN

N

Man arī ir bijušas reizes, kad es braucu lēnāk par plūsmu, bet tad, vismaz es braucu maksimāli tuvu ceļa labajai malai, ja esmu ļoti lēns, tad neaizmirstu par tādu izgudrojumu kā avārijas ugunis.

Līdz ar to mani var apdzīt, uz platākas šosejas pat apsteigt, t.i. - pabraukt garām pat neiebraucot pretēja braukšanas virziena joslā...

Un vēl ir tie, kas sasēžās astē viens otram, jo nevar, nespēj, ir bail, nevelk (whatever iemesls) apdzīt. Nekas nav pretī, ja atstāj vietu kur to rindu apdzīt pa vienam - tātad ietur distanci, citādi apdzīt 5 vieglos, kas sastājas aiz 2 fūrēm lielākoties ir visai riskanti par ar ļoooti jaudīgiem dzinējiem, nu nav mums tik garu, pārskatāmu taišņu uz šosejām, kur neviens ilgu laiku pretīm nebrauktu...

Palaidniex 04.06.2007 10:05

Ideots rakstīja: vakardien ceļā no Valmieras uz Rīgu

brauca 3.Golfs, sieviete pie stūres, uz 70 km/h !!!!!!!!!!!!!!!

lieki piebilst, kāds bardaks notikās, fūres dzina, kā vien mācēja, pārējie arī..... bet bābiets tik ar stīvu seju turpināja vien tādā garā.....

nu kam tās tiesības dod mūdienās ????

Igauņi ir sākuši risināt šādas problēmas ar jauno autovadītāja apliecības saņemšanas kārtību...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti