iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 15.05.2007 14:39

Master_D rakstīja: Bet nekas taču netraucē PALAIST to braucošo velapēdistu pāri tai gājēju pārejai!

Vņu var palaist, ja tas ir laikus pamanāms un ja tas arī palūr pa labu un pa kreisi pirms šķērso brauktuvi.

Es pāris reizes tikai pateicoties riepu ražotāju inženieru sasniegumiem esmu paguvis sabremzēties pirms ērgļiem ar lisopēdiem, kas parādās pēkšņi un ne no kurienes uz gājēju pārejas čuķ ne pilnā klapē velkot...

Moš lisopēdisti var paši padomāt braukt mašīnai priekšā vai tomēr palaist auto, vai rīkoties atbilstoši situācijai - vadītājs lisopēdistu laiž vai nelaiž...

Mani netraucē, ja uz gājēju pārejas ir gājēji un kāds paralēli pārbrauc, bani besī tie, kas pilnībā nezinot CSD plasī atvērtām acīm drosmīgi dodas nāvē, pēkšņi izlecot ar savu lisopēdi uz ietves tieši priekšā braucošam auto...

Palaidniex 15.05.2007 14:35

Volvo850 rakstīja:

ja tu nevari bez uzdirsiena, tad diskutē ar ursi... vai raimi...

Kāds vēl uztisriens

Tas nebija uztirsiens, tā laikam bija naepskaužamā realitāte...

Un par to CSN grāmatiņas pāršķirstīšanu - tas nav uzbrauciens vai mēģinājums aizvainot, bet vienkārši draudzīgs padoms. Nestrīdies par lietām, kuras īsti nezini. Ja izrādās, ka nezini atzīsti to un izdari secinājumus, nevis cepies, ka kāds/-a Tev ir uztirsis...

Palaidniex 15.05.2007 14:33

Volvo850 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Tas tāpēc, ka no pagalma izbraucot ir jālaiž visi, bet pie gājēju pārejas TIKAI GĀJĒJI!

nu, nu...

157. Izbraucot no dzīvojamās zonas, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš citiem ceļu satiksmes dalībniekiem.

1.11. ceļu satiksmes dalībnieks − jebkura persona, kas atrodas uz ceļa vai tieši piedalās ceļu satiksmē;

Volvo850 - laikam Tu tās tiesības toč esi nopircis...

Vismaz CSN grāmatiņu būtu pa vakariem pirms miega pašķirstījis...

Palaidniex 15.05.2007 14:26

ursis rakstīja:

nu nesaprot to vellapeedisti... par paareju.

To arī nesaprot Volvo850...

Laikam tiesības pircis...

Kamēr atbrauc poliči lisopēdists Tevi zākā pie gājēju pārejas kā dēmo0nu, pats pasaka poličiem, ka viņš godīgi BRAUCIS pāri pārejai, pārējo nosaka likums - un ciskudrillis pac ar lāstiem padara sevi pilnībā atbildīgu par saviem zilumiem, brāzumiem un ļāuj sevi finansiāli izuksēt par saskrāpēto auto, vai salauztajām plastmasām/stikliem...

Palaidniex 15.05.2007 14:20

Volvo850 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

EU trikti nodala gājējus un lisop'edistus.

ja kaut kur ceļu šķērso lisopēdu ceļš - tam ir jābūt apzīmētam ar attiecīgu zīmi. Lisopēdu ceļu arī nodala ar CHA vai kā citādi.

Ja tu stum lisopēdu - tu ir gājējs, ja tu uz ta brauc - tu ir braucējs.

Tas tāpēc, ka pat skrienošs gājējs nevar attīštīt tādu ātrumu, kādu var atsaldets lisopēdists tuvojoties ielas šķērsošanas vietai un cerībā to šķērsot....

Tu pats tokš saproti, ka viss Tavs texts ir blablabla... uzmauc virsū lisopēdistam un pamēģini ieraksti šito paskaidrojumā...

Ja pret mašīnu atdursies lisopēdists, kas braucis pa trotuāru, kad mašīna izbrauc no pagalma - vainīgs auto vadītājs, ja nones uz lisopēda BRAUCOŠU lisopēdistu uz gājēju pārejas - vainīgs ir nedaudz paburzītais ciskudrillis...

Tas tāpēc, ka no pagalma izbraucot ir jālaiž visi, bet pie gājēju pārejas TIKAI GĀJĒJI!

Palaidniex 15.05.2007 14:18

P.S.

1.19. GĀJĒJS − persona, kas pārvietojas pa ceļu kājām vai invalīdu ratiņos, STUMJ VELOSIPĒDU, mopēdu, motociklu, velk (stumj) ragaviņas, bērnu ratiņus vai invalīdu ratiņus u.tml. Šis termins neattiecas uz personām, kas veic darbus uz ceļa braucamās daļas, un uz satiksmes regulētājiem;

...

1.21. gājēju pāreja − brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 530. un 531.ceļa zīmi un (vai) 931.ceļa apzīmējumu un paredzēta GĀJĒJU pāriešanai pāri brauktuvei;

Palaidniex 15.05.2007 14:11

Volvo850 rakstīja:

Graberis rakstīja:...

nekur nav teikc, kas tas dranduļec ir jāstumj pie rokas...

Nekur nav teikts, ka velosipēdists = ir gājējs, kam lisapēds staklē iesprūdis.

Gājēju pāreja != velosipēdistu pārbrauktuve

paši taču iekš EU ielīdām... tagad esam stipri "civilizēti"... un velosipēdisti ir tādā pašā "svētās gos" statusā kā jebkurā citā EUR valstī...

EU trikti nodala gājējus un lisop'edistus.

ja kaut kur ceļu šķērso lisopēdu ceļš - tam ir jābūt apzīmētam ar attiecīgu zīmi. Lisopēdu ceļu arī nodala ar CHA vai kā citādi.

Ja tu stum lisopēdu - tu ir gājējs, ja tu uz ta brauc - tu ir braucējs.

Tas tāpēc, ka pat skrienošs gājējs nevar attīštīt tādu ātrumu, kādu var atsaldets lisopēdists tuvojoties ielas šķērsošanas vietai un cerībā to šķērsot....

Palaidniex 15.05.2007 10:23

riciks rakstīja:

Ronalds_ rakstīja:

modena rakstīja: klips par kārtējo lohu - kurš gatavs dēļ sunīša samočīt savu auto lupatās.....

Pilnīgi piekrītu!!!

Tikai ja tas lohs nebutu parkapis atrumu un apdzinis nevieta, tad nebutu jaizvairas no sunisa. Ta ka pasi jus esat lohi!

Un lohi arī ir tie, kas nepagūst sabremzēties no 80, pie atļautajiem 90, kad ideāli pārskatāmā ceļa priekšā pēkšni viņu priekšā izlec sunīc?

Un kā ir labāk - braukt virsū sunīim dzēšot viņa dzīvību, vai vākot auto (iespējams ar līķiem), lai sunīc izdzīvo?

Un cik ētiski ir nonest riteņbraucēju uz gājēju pārejas, ja tas brauc tai pāri uz riteņa, nevis stumj to dranduļetu pie rokas?

Palaidniex 15.05.2007 9:58

te bija reklāma

bet šeit viss bija pa īstam!

auto.delfi.lv/...

Liels ātrums patiesi palielina ķezu, bet jautājumos, kas saistīti ar dzīvniekiem uz ceļa var iestāties ētiskais strupceļš...

Palaidniex 13.05.2007 23:44

Ir pieejams auto un specializētajās bodēs tāda līdzekļu sērija kā Tectyl. Visdažādākie materiāli tieši tavai sāpei - izpūst arkas atjaunot piķi, noklāt sliekšņus utt...

Neesot gan lēts, esot pat viens no dārgākajiem starp analogiem, bet tiek, kas esot lietojuši - teic labu esam un mērķim notērētos līdzekļus par gana adekvātiem.

Palaidniex 13.05.2007 10:31

Nu nepērc tad mašīnu, kas nekustas pat ar labu motoru, bet ja ielūr te:

www.catalog.auto.ru/...

tad jāteic, ka Voyager II ar to 2.o motoru ir ar visai labu dinamiku priekš autobusa, gribas braukt dinamiskāk - nopērc vieglāku un sportiskāku mašīnu. Ar autobusu nav ko skriet!

Citādi te ir gaušanās par tēmu, gribu lielu busu ar lielu mptoru, lai maz rij, bet ceļ simtu 6,5 sekundēs, lai neplīst, lai vienam braucot būtu 4 m³ gaisa salonā utt.

Un te nu nav nekāda sakara ar padomju domāšanu!

90% cilvēku, kas izmanto vieglo auto ikdienā, 90% laika tajā pavada VIENI paši, 9% laika divatā un tikai 1% laika mašīnā ir > par 1 līdzbraucēju.

Kā jau iepriekš rakstīju man nedēļām ilgi pietiek ar divvietīgu auto bez bagažnieka, lai arī ir ģimene, darbs kautkādas mantas jāpārvadā utt.

Moš man steidzami jāmaina domāšana un savs dibens jāpārvadā ar kādu kemperi, kuram uzstādīts cienījans RangeRover V8 motors? Tas auto ir vēl ērtāks - tur pat ir tuļčiņš, gultas, galdi...

Palaidniex 12.05.2007 10:11

UncleSEM rakstīja: aiz satraukuma taustiņi ķeras bija domāta

padomijas domāšana

kāds tam sakars ar padomijas domāšanu?

Palaidniex 11.05.2007 16:16

nafigators rakstīja: Pielecis man tas jau sen bija,...

Par degvielas cenām - kad braukāju pa Eiropu ( pirms ~gada), tie skaitļi cik atminos pavisam citādi bij, +/- tādi paši kā LV. ja pat pieņem tevis minētos, parēķini:

LV vidējā alga pret zupas cenu

DE vidējā alga pret zupas cenu

NU?

Aizej Vācijā paņem zupīti restorānā un izdari to šeit...

Palaidniex 11.05.2007 16:03

nafigators rakstīja:

Nezinu, bet nejau proporcionāli mūsu un DE algām!

~ 1,39-1,41 EUR/litrā - tas ir apmēram viens lats litrā, tas nozīmē, ka tas ir ~ kādi 50% vairāk nekā pie mums.

Kā arī vidējais nobraukums vācietim ikdienā ir lielāks, jo tā ir norma braukt uz darbu 40-50 km katru dienu...

Tākā to arī nav īsti korekti salīdzināt...

Palaidniex 11.05.2007 16:00

nafigators rakstīja:

Tātad tur sēž lohi - nemāk racionāli izlietot finansējumu (nodokļus) un sarežģī mums dzīvi! Mēs samaksājam nodokļus+slikto ceļu radītās sekas autiņiem. Citur maksā tikai nodokļus. Tā sanāk +/-

Aber kapēc LT asfaltēšana lētāka????? A EE cik %???

EE menti vispār drūmie vārda tiešā nozīmē. A pie kukuļdošanas vainīgi gan paši šoferi, gan menti. Ir piedāvājums, ir pieprasījums un otrādi!

Tev tikai tagad tas ir pielecis, ka TUR augšā sēž loši. Cilvēku ar biologa izglītību risina jautajumus par radio frekvenču sadalījumu, cilvēki ar ārsta diplomu spriež par satiksmes problēmu risināšanu utt...

Tu nezini kāpēc šeit ir tik dārga ceļubūve? Vai esi parēķinājis cik privātmājas, labas privātmājas, ir nejauši ierēķinātas Dienvidu Tilta tāmē?

Ja cipari šķiet samāksloti - painteresējies, cik ilgā laikā uzbūvēja Millo ceļa pārvadu Francijā. Cik tas izmaksāja TUR ar Francijas algām un izejmateriālu cenām...

Palaidniex 11.05.2007 15:55

nafigators rakstīja:

smaidiigais rakstīja: zinat, cik vācijā jāmaksā, ja grib ievest 10 - 20 gadīgu RangeRover ar 3,5 litru motoru? Pieturieties - ap 2000 eiro!

Pie mums? Pašlaik līdz 200 lati, būs 500, t.i. 800 eiro.

Zini, cik Vācijas algas?

Zini cik Vācijā maksā beņa?

Palaidniex 11.05.2007 15:49

nafigators rakstīja: Nav jēgas runāt, tāpat no tā nekas nemainīsies.

Atceros tautas trobeļus, kad izdomāja visiem obligāti ar tuvajiem braukt, tad OCTA. Nekas nemainījās. OK, visi samierinājušies, jo kurā tirsā ta likties un arī ar šo samierināsies, bet skaidrs ir viens - tautas viedoklis netiek ņemts vērā! Vai arī es kļūdos?

Paskatamies, piemēram, uz EE un LT, nodokļi +/- vienādi. EE un LT ceļi kā ceļi, bet pie mums ratus var nolauzt.

Vaina nav nodokļos, bet tajā, kā tie tiek likti lietā, cik reālas cenas ir ceļu remontam utt...

Par to kāpēc tas tā notiek? Atbilde vienkārša - lietuvā noasfaltēt 1 m² ceļa izmaksā ~40% lētāk...

Otrkārt - kāpēc Igaunijā daudzas lietas ir labāk sakārtotas? Sāksim ar to, vai kāds ir mēģinājis piekukuļot Igauņu ceļu policistu? Ja tas ir izdevies - cik ilgi bija jārunā un cik daudz bija jāsamaksā ķešā?

Palaidniex 11.05.2007 15:34

nafigators rakstīja: KUR PALIKS TĀ NAUDA, KO IEGŪS NO ŠĪ NODOKĻA??? REMONTĒS CEĻUS VAI???

Tad arī par TO vajag runāt, nevis apcelt to kāds kuram dzinēja tilpums!

Tā arī raksti - gribas caurspīdīgu nodokļu politiku, kā arī publiski pieejamu informāciju par to, cik ir ieņemts ar šādu nodokli un kur šie ieņēmumi iztērēti.

Palaidniex 11.05.2007 15:31

nafigators rakstīja: bla, bla, bla

NEKUR valstis nav atteikušās no nodokļiem.

VISUR Eiropā ir jāmaksā šādi vai tādi nodokļi pirmreizējās reģistrācijas nodokļi, akcīzes nodokļi utt.

Priecājies, ka pie mums ir tik mazas apdrošināšanas prēmijas, kā arī ceļa nodoklis ir tik mazs...

Jo vairāk par šo bļausi, jo ātrāk kādam pieleks kur vēl pacelt kādu nodokli.

Tas, ka nevēlas palielināt tik līdz ES noteiktajam apmēram akcīzi par degvielu - to jau nemani...

Un ja jau tas tik mazu skaitu cilvēku skar - ko cepies? Lai tie nomaksā un miers.

Labāk būtu cepies par to, ka ar šādiem nodokļiem neapliek privātās ļotenes, helikopterus un pats galvenais motorjahtas! Vot tur būtu pat kur izvērstoes, bet te jau krietns žūksnis ir nokavēts... Vair stikai dažiem nav dārgas plastmasas motorenes...

Palaidniex 11.05.2007 15:01

nafigators rakstīja: KAPĒC PAR 2,9L NAV PAPILDUS NODEVA, BET PAR 3L JAU IR??? Cita runa būtu par to, ka maksātu VISI proporcionāli litrāžai, nevis sākot no 3L.

Kaut kur jau tā robežšķirtne ir jānovelk. Šoreiz tie ir 3 litri. Ja novilks pie 3,5 litri atkal būs kāds kas bļaus, nobilks pie 2,5 vai 2,0 litri - atkal būš neapmierinātie. Manuprāt līdz 3 litru tilpumam var iegādāties visu ko. Virs 3 litri dzinēji kā mazākie ir galvenokārt amurikāņu mašīnām... Tāda nu tā inženiertehniskās domas netaisnība nu ir notikusi...

Maksā par pirmreizējo reģistrāciju arī tāpatās.

Akcīzes nodoklis patreiz ir jāmaksā VISIEM transportlīdzekļiem līdz Ls 250,- (atkarība no auto vecuma), tikai tiem kas ir virs 3 litri tagad nāksies maksāt mazliet vairāk...

Palaidniex 11.05.2007 13:56

nafigators rakstīja: paladniex vnk ir ļoti aprobežots cilvēks savā domāšanā un uztverā,...

zināmas paralēles velkamas ar VWfanu. Fans par degvielas patēriņu, palaidniex par darba tilpumu...

P.S. kāds sakars darba tilpumam ar blatošanu, a????????

Tas ka vienreiz šādu vai tādu nodokli ieviesīs ir tāpatās skaidrs!

Nav Eiropā valstu kur nebūtu šādu vai tādu nodokļu.

Vai tas ir labi ka ir nodokļi? Ja nemaksā pārējos nodokļus, tad šādi var kādu nieku iekasēt.

Neviens no šejienes lielmotoru atbalsta blatotājiem neko nemainīs. Būs shēma pēc tilpuma - bļaus kurnētāji un lielmotoru īpašnieki, būs pēc jaudas - bļaus kurnētāji un lieljaudas īpašnieki.

Tas ka pazeminās to latu līdz 0,6 l itru motoram ir slima suņa murga pārspīlējums.

Skaidrs ka šim nodoklim NAV sakara ar inflāciju, vienkārši ticamāk šī skaļi aprunātā nodokļa fonā klusiņām pieņem kādu citu - sāpīgāku nodokli vai likumu... Padomājiet par to!

Runājot par darba tilpumu - ja man krāns būu tik mazs, ka tā pārvadāšanai būtu nepieciešams šis:

kakao.lv/...

tad man tie daži simtu latu nodoklī būtu pajāt...

Ja gribi sevis viena paša pārvadāšanai nopirkt ikarusu - pērc - tikai tas maksās mazliet vairāk nekā cena. Un viss..

Vēl sākiet protestēt, ka, lai brauktu ar āmuru, ir nepieciešama \"C\" kategorija...

Palaidniex 10.05.2007 17:12

nafigators rakstīja: palaidniex, kad tu beidzot nāksi klajā ar to US auto sarakstu, kuri tev ir bijuši? ( par cik tu TĀDS experts esi!) jau 1reiz tev to jautāju, atbildi joprojām neesmu sagaidijis

a SAF, SAFS vai RAF vispār varētu aizvērties un norauties tualetes podā, degagogs ibio pļa...

piederējuši nav gan, bet ir kāc laiks pavadīts pie sekojošu auto stūres:

Ford Windstar

CV Vojager 3.3 4x4 (vecais kantainais)

PT Cruiser

1976 Corvette

Ko varu par tiem pateikt - lieli, auto, kuros ne visos jūies ērti, tiesa vecie MB acperbeņķi ir sliktāki (nerunāju par tiem Captains beņķiem pa CV salonu - tie bija ērti) Sajūas vadot - tādas kā staigājot ar spilveniem uz kājām.

Corvette vija ar niecīgu litra jaudu toties NENORMĀLU griezes momentu. Tas spēks ir gana bezjēdzīgs - saīdzinoši ar eiropas auto, jo ir nosacīti NEVADĀMS. Taisnvirziena dragā - ir ok, pēc otrā līkuma viss ir slikti, nestūrējas, nebremzējas žvangājas.

Tiesa dzinēja V8 kā mūzika ausīm. Degvielas patēriņš ~ diviem spaiņiem.

PT Cruizer - biju gaidījis vairāk. Tomēr stulbi - moderns auto, bet tomēr pārāk smags un šaurs. Varēja tajā bū vairāk sēdvietu.

CV - ērts sēdēšanai, bet ne braukšanai, vismaz man nepatika. Aizmugurējie beņķi - super! Bez komentāriem! Jauda atbilstoši dzinēja darba tilpumam - nožēlojama. Vadāmība nekāda, kā vadot radiovadāmu modelīti uz Marsa. Priekš saprātīgas braukšanas - vadāmība ir ciešama. Lai lēnām ripinātu pietiek pat ar 2.0 dzinēju - ar tādu es esmu nobraucis tikai 10 km. Ja ir ģimene salonā ar sacensībām neaizraujos. Galvenais, manuprāt, ir galamērķis, nevis ātruma rekords.

Ford Windstar (Kanādai gatavota versija) Visumā tas pats kas par CV, tikai tur bija salonā parastie beņķi, kas bija IZTEIKTI neērti, bez pagalvjiem, roku balstiem utt.

Vienīgais, kas ir fakts - kaabatiņu miljons un glāž/pudeturu miljons. Tikai priekš kam tas viss? Lai varētu mašīnā vazāt līzi ~20 kg visādu sū...?

Ikdienā līdzi vadāt tās tonnas dzelžu un 6 (!) brīvas vietas neredzu jēgu. Man nedēļām ilgi pietiktu arī ar divvietīgu auto, kam pat NAV bagažnieka.

Liekākoties kaut kur, lai aizbrauktu, man pilnība ir pieticis ar vienkāršu 4 vietīgu hečbeku. Ij somām ij 5 cilvēkiem vietas pietiek. Nav nekāds brīvdabas pasākums, bet Latvijas robežās ilgākais ir jābrauc 3 stundas un tas nekļūst par pārāk lielu nogurdinājumu.

Tālāk par Latviju ir braukts ar T4. Nu krietni nesmukāks salons (who cares?), nav tik ļoti ērtie Kapteiņa beņķi (aizmugurē sēdošajiem), toties tie parastie ir galvastiesu ērtāki par Windstaru. 2,5 TDI giežas lieliski, rij maz, ir prognozējams, stūrējams un ar salīdzinoši lieliskām bremzēm!

Katru dienu Eiropu neapceļoju un uz tām dažām reizēm varu tādu aizņemties. to dažu Eiropas ceļojumu dēļ, un pāris reizes uz laukiem lai aizbrauktu 3,3 litru CV netaisos iegādāties - neredzu nepieciešamību!

Palaidniex 10.05.2007 16:27

saf rakstīja:

uupis rakstīja: ..Pamēģini pabraukt ar 1 l motoru ar dajebkadas markas mizukasti...

Nu ko jūs krītiet galējībās? Var braukt arī ar 2.9L vai tas ir maz?

Šitam piekrist!

Palaidniex 10.05.2007 16:24

Ozz rakstīja: 2 Palaidniex

Un kaapeec Amurikaa ir jaalieto eiropas masiinas

Vai arii-ja tadas demagogs esi, vai Tev, kaa Latvietim praktiskajam, nebuutu jaalieto RAF mikroautobuss Latvija

Cilveeks grib un peerk.To, kas patiik un ir pa kabatai...

Un nevajag to visiem zinaamo tautas vaagji baazt visur ieksaa...ir cilveeki, kam no vinjiem pumpas metas...

un civilajaa versijaa karavella ir kuuudiš daargaaka par CV

P.N.

Jau ar 2.5/manual sajuugi un kaarbas skjiida vinjiem.3nieki bija ar automaatu vismaz paarsvaraa...

Amurikā par eiropas mašīnām maksā ahuenna! Tur ir speciāls nodoklis par ārpus ASV ražotām mašīnām. Un neviens nepīkst. Pat lepojas ar to, ka viņiem ir Eiropas auto.

Tas CV ir tikai piemērs.

Es piekrīu, ka nav nekāda sakara ar inflācijas apkarošanu, bet piņņāt, ka auto līdz 3 litri neiet - ir murgs! Kas - grūti nomaksāt tos 300 Ls pie pirmreizējās reģistrācijas, ja gribas blatot ar lielāku motoru?

Sakiet, lai pieņem nodokli pēc jaudas? Kā to grasaties pārbaudīt? Gribat jaudas stendu CSDD, lai katru reizi par skates iziešanu jāmaksā vairāk? Kā cīnīties ar tiem, kas uz skati deforsē dzinēju un pēc skates atkal uzceļ jaudu?

Nav vienādas mērauklas, kas derētu visiem. Demokrātijas pamatprincips ir tas, ka vienmēr būš kāds mazākums, kura tiesības tiks nedaudz saspiestas...

Palaidniex 10.05.2007 16:00

Ozz rakstīja:

saf rakstīja: Nu jā, MB moš i vajag 3.2L, bet tad ja tev vajag, tad tas nodoklis toč būs po.

Ne tikai no automīļiem nodokļi aiziet mistiskā virziena, bet citās jomās ar, diemžēl... bet varbūt drusciņš atleks arī valsts vajadzībām?

Nu bet vai ta citu Vojageru nava, 2.5L nevelk to kasti?

dinamika kaa vecam zigulim....

un kas ir veel absurdaak-3.3 l eed mazaak nekaa 2.5 vai liidziigi....

tas arhaiskais 4cilindrinieks to kulbu velk ar gruutiibaam, it iipasi ja pareekjina, ka busaa tomeer sakraamee ieksaa visu ko, un tad brauc...

Daži jautājumi:

Kur ar to CV tik dikti ir jāsteidzas un tik ļoti nemitīgi jāapdzen ikdienā braucot, lai būu akūta nepieciešamība pēc tiem 3.3 ģimenes auto?

Vai vienmēr jāvadā līdzi visa iedzīve, lai motors mašīnu varētu pavilkt? (parasti vairāk par vienu braucēju tajos CV nenovēroju)

Vai pērkot jaunu CV ar 2,7 tomēr nemaksā lētāk par 3.3?

Vai CV ir vēl lielāks dzinējs par to 3.3? (vienam paziņām ir dīvaina versija ar 2.0, bet viņš nesūdzas - nekur nav nokavējis un vienmēr un visur, kur gribējis ar to ir aizbrausis)

Vai par topmodeli tomēr netiek maksāts vairāk arī to iegādājoties?

Un kāpēc Eiropā ir jālieto amerikāņu mašīnas?

Kas vainas VW T4 ar 2,5 TDI? Neiet? Vietas maz? Rij daudz?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti