3.3voyagera motora atgāzes ir tā piežmiegtas ka TO izejot man paprasija lai motru pielaižu - viņš bija uzmetis skatu CO radijumam 0.03 ,pieļaujamo 3.0 vietā
a kas tas par mērvienībam? Cik zinu dīzeļiem dūmainību mēra ar 3.0....
UncleSEM rakstīja: aiz satraukuma taustiņi ķeras bija domāta
padomijas domāšana
kāds tam sakars ar padomijas domāšanu?
Tavs jautājums par to kādeļ Eiropā jalieto ASV mašīnas un kur ar tām jasteidzas .
zini ir tomer foršāka sajūta ja zini ka ātrumu paatrinājumu vari ātri dabūt vajadzīgo - ja nu gadās sākt apdzīšanu ,bet pēkšņi viens dikti strauji pretīm tuvojas !!!
tad jāteic, ka Voyager II ar to 2.o motoru ir ar visai labu dinamiku priekš autobusa, gribas braukt dinamiskāk - nopērc vieglāku un sportiskāku mašīnu. Ar autobusu nav ko skriet!
Citādi te ir gaušanās par tēmu, gribu lielu busu ar lielu mptoru, lai maz rij, bet ceļ simtu 6,5 sekundēs, lai neplīst, lai vienam braucot būtu 4 m³ gaisa salonā utt.
Un te nu nav nekāda sakara ar padomju domāšanu!
90% cilvēku, kas izmanto vieglo auto ikdienā, 90% laika tajā pavada VIENI paši, 9% laika divatā un tikai 1% laika mašīnā ir > par 1 līdzbraucēju.
Kā jau iepriekš rakstīju man nedēļām ilgi pietiek ar divvietīgu auto bez bagažnieka, lai arī ir ģimene, darbs kautkādas mantas jāpārvadā utt.
Moš man steidzami jāmaina domāšana un savs dibens jāpārvadā ar kādu kemperi, kuram uzstādīts cienījans RangeRover V8 motors? Tas auto ir vēl ērtāks - tur pat ir tuļčiņš, gultas, galdi...
rolixzs rakstīja: Man ir jautaajums - tie 300+ ls par motora tilpumu, katru gadu pie theniskaas buus jaanoliek, jebshu tikai pie pirmaas registraacijas?
Palaidniex, brauc ar savu nelielo, sportisko auto vai busu ar mazo dzinēju. Brauc un esi pareizs. Bet nevajag mācīt citus un ar pirkstu bakstīt, cik visi nepareizi.
Tēma ir nodokli kas idejiski orientēts uz tiem, kas atļaujas eksluzīvus auto, taču likums ķer arī tos, kas iegādājas lielus un praktiskus ģimenes auto. Un tas nav pareizi.
Varbūt esmu izlepis, bet daudz drošāk jūtos, ja manam busam ir normāls, masai atbilstošas jaudas dzinējs, kas ļauj optimāli manevrēt mūsdienu Latvijas ceļu intensīvajā plūsmā, nevis piegriezts 2.0 dvašotājs. Tas nenozīmē, ka ar to busu grasos dragreisot -- piekare, masa un citas figņas tam nav domātas -- nē, es vnk gribu kontrolēt to milzīgo metāla kluci. Attiecīgi lieli dzinēji lielas masas automobilim ir nevis luksuss, bet nepieciešamība.
Nepiekrītu apgalvojumam ka lieli motori ir nepieciešamība.
Kaut vai tāpēc ka eiropas mašina no 2l motora ņem lielāku jaudu kā dažs labs amerikānis no 4l. Kāpēc? Tāpēc ka amerikāņu motorbūvē ir stagnācija iestājusies....
Bet jo lielāks motors jo vairāk degvielas viņš patērē brīvgaitā un mazas slodzes režīmos. (šis gan neattiecas uz dīzeļiem, bet kuram amerikānim ir dīzelis???)
Un motors savu max jaudu attīsta tuvu pie maksimāliem apgriezieniem. Tāpēc pirms apdzīšanas jāpārslēdzas uz leju. Ja gribās tādu ekstru kā lielu jaudas rezervi pie nelieliem apgriezieniem - maksā. Un amīšu auto nav tie lētākie ne no iegādes, ne eksploatācijas viedokļa. Tā ka jaunais nodoklis tās piliens jūrā vien ir. Nav ko gausties par sīkumiem....
Nodokļu bums !
Nodokļu bums !