Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 11.04.2018 8:14

Tas cipars šķita tik baiss, jo vēl nesen man mašīnai bija 21 vai 24 EUR par 9 mēnešiem.

Kāpēc ņemt uz vismaz 9 mēnešiem? Ja pareizi atceros, tad BM klasi uzaudzēt, vismaz agrāk tā bija, var tikai tad, ja katru gadu apdrošināšana nav mazāka par 275 dienām. Nedomāju, ka ar pļerdakiem ir kā savādāk...

Un, ja pareizi atceros, 3 gados ņemt pa 6 mēneši BM klase tak tāpat palielināsies tikai par vienu klasi, jo, būs sakrāti 549 punkti, tas ir par 1 punktu mazāk kā nepieciešams, lai panāktu pacēlumu par 2 klasēm...

No otras puses pērkot OCTA pa 9 mēneši pēc trim gadiem dos pacēlumu par pilnām trim BM, bet ņēmot verā apdrošināšanas izmaksu apmērus, tāpat tik jūtamu ekonomiju cenā par OCTA nedos...

Tā teikt "Joske mode on"...

Palaidniex 10.04.2018 21:30

Paldies! ... bet... Redzi, ja ir numurzīme un tehpase, tad ir ko iebliezt! Ja tā visa pašam nav, tad nākas prasīt. Tik daudz taču pašam bija jāspēj izdomāt! Vai tas bija par grūtu pašam izdomāt?

Bet īstenībā cipari par pļerdaka drošināšanu uz gadu izskatās visai BAISI! Patiešām ar pļerdaku, ne ar moci, var radīt tik lielus bojājumus/zaudējumus, lai iezvanītu šādus ciparus??? Un, ņemot uz gadu, katrs mēnesis izmaksā dārgāk??? Kāda mārrutka pēc???

Citas kategorijas transportlīdzekļu BM klasei nav ietekmes...

Palaidniex 10.04.2018 17:57

Bija jau nojausma ka vajag, bet tad paliek neatbildēts papildus jautājums - cik tāda aptuveni var maksāt ar 6. BM klasi uz 3, 6, 9 vai 12 mēnešiem?

Palaidniex 10.04.2018 17:55

Tev ir kas drusku lielāks un ātrāks:

L3e kategorija - divriteņu transportlīdzekļi (solo motocikli), kuru motora darba tilpums (iekšdedzes tipa motoriem) ir lielāks par 50 cm3 vai kuru maksimālais konstruktīvais ātrums ir lielāks par 45 km/h;

Palaidniex 10.04.2018 17:53

1.1. L1e kategorija - divriteņu transportlīdzekļi (divriteņu mopēdi) ar maksimālo konstruktīvo ātrumu, ne lielāku par 45 km/h, un motora darba tilpumu, ne lielāku par 50 cm3 (iekšdedzes tipa motoriem), vai maksimālo nominālo jaudu, ne lielāku par 4 kW (elektromotoriem);

Palaidniex 29.03.2018 13:37

Arī parastas mehāniskās kārbas ir noslogotākas un pastiprinātak dislt sajūgi pilsētas režīmā. Jo ir tās pašas Biežas slēgāšanas, biežas uzsākšanas.

Palaidniex 21.03.2018 15:31

Nu kur un kā lieto.

A tās durvis bija dzimtās vai pēc avārijas mainītas/krāsotas?

Bet nu B6 nekāds jaunais vairs auto nav...

Palaidniex 21.03.2018 13:35

visi modeļi vai atsevišķs eksemplārs?

Palaidniex 21.03.2018 11:59

tas faktiski ir B8 tikai ar Škodas dizainu

Palaidniex 21.03.2018 11:51

Varbūt neesmu čekojis Latbviešu valodas esamību pēc pēdējiem atjauninājumiem. Iesākumā nebija un pēcāk vairs nemeklēju...

Jāaiziet brīvbrīdī, jāpalūr...

Palūrēju - nav latviešu valoda pieejama...

Palaidniex 21.03.2018 11:50

P.S. degvielas patēriņš nu tā

var ilgos pārbraucienos, nebraucot ātrāk par 90 km/h iegūt ciparu 4,8 litri. TIkko brauc ātrāk par 100 jūtami pieaug patēriņš. Braucot pa LT bāņiem ar atļautais +10 km/h ēd vismaz 6 litrus. Ne mazāk! Ziemā vidējais patēriņš ~6,7, puse pilsēta, puse šoseja. Tīri pilsētā būs visi 7.

Palaidniex 21.03.2018 11:39

B8 ar līdzīgu komplektāciju līdz 71 kkm ir nogļukojis skārienekrāns - mitros rītos vai nu nereaģēja, ja reaģēja tad neadekvēti vai pats spaida ko pats grib (nomainīts pēc ilgstošas gļuku reportēšanas). Iesākumā negribēja riktīgi strādāt angļu valodā izvēlne (ik rītu grozīja pulksteni), ja atstāja vāciski viss strādāja! Pēc 3 atjauninājumiem strādā kā nākās. Interesanti, ka VW nav varējis sariktēt meņuci Latviešu valodā. Piemēram, volvo jau sen ir!

Sīkums, bet patīkami - brīvroku sistēma ļauj pievienot uzreiz 2 telefonus paralēli!

Trūkst vilkmes izkustoties, iesākumā bieži noslāpēju. Un tad ir jāpaciešas lai pats piestartē, kaut raksta - start engine Manually. Šitais baigi kretinēja. Nu ir pierasts un vairs neslāpēju. Otrajā arī vilkmes pamaz, sāk līdzināties fraņčiem, bet ne tik drastiski, ar pirmo drusku vairāk jāieskrienās.

Un ir ap 65 kkm pārtrinies kāds vadiņš pie turbīnas, vismaz tā man teica Mollers un tad auto bija bezturbo, režīmā - klibot uz servisu ar startstop kļūdu panelī. Piekarē nekas nav mainīts.

Mazliet kaitina briļļu nodalījums griestos...

Un, jā - ar 60 profila baloniem uz R16 trepi nejūt vispār un vienlaicīgi auto ir gana apbrīnojami vadāms, ņemot vērā svaru un piekares mīkstumu.

Salons milzīgs, aizmugurē iesēžoties pašam aiz sevis (1,80m) vietas ir kā karalim! Grabažnieks kā jau šādas klases vagonam - MILZĪGS! Vai auto ir lēts? Nu nezinu teikt... Salīzinot ar, manuprāt viegli "overpriced" T-Roc teju pa lēto...

Vai es gribētu vadāt ar viņu skursteņus - nezinu. Ceļot 4- atā - varētu eleganti, piecatā domāju, ka gana ciešami.

Vai es teiktu ka B8 ir mans sapņu auto - nedavelk, kaut viss tur lielos vilcienos ir labi.

Palaidniex 21.03.2018 11:06

augstāka profila riepas pie mazāka diametra diskiem dara brīnumu lietas uz grants ceļa "redeles"...

Vai tas uzlabo vadāmību - diskutabli...

Nu nez, kā šis ir vērtējams salīdzinājumā ar trepi uz LV grantenes:

censor.net.ua/photo_news/314300/doroga_v_ad_remont_samoyi_opasnoyi_i_zapuschennoyi_trassy_v_rossii_otlojili_do_2030_goda_potomu_chto

Topika tēma ir kas - Auto braucienam uz Vladivastoku dzert alu ar skursteņa sekciju uz grīdas un ģimeni salonā vai uzticamākie auto par labāko cenu?

Palaidniex 21.03.2018 10:51

tie 20 kkm nav gluži lielceļš... Tā ir Krievija un var sagadīties visādi brīnumi.

Pa Eiropu nav nekāds brīnums ar bezremontu 70 kkm jaunam auto, bet pa Krievijas "ceļiem", var nesaiet pat 5-10 kkm...

Palaidniex 21.03.2018 10:49

Nu redzi, sāc jau precizēt, kas ir tie trīsmetrīgie kluči, kurus jāved. Uz jumta to skursteņa posmu reizi mēnesī piestiprināt nevar?

Ieteikums - JEBKURŠ pasažieru buss vai gandrīzbuss. Ietilpinās to trubu arī sevī. Par ērtībām - cik nu buss var būt ērts vai tīkams lai pabraukātos un gūtu prieku no stūrēšanas... Garākos ceļojumos cilvēki mēdz braukt arī satiksmes autobusos vai sēdēt desmitiem stundu lidmašīnā. Katram savu ērtību saraksts ceļojumam būs citāds. Kam vajag 5 ratiņus iekraut, kādam, lai var kājas izstiept, vēl kādam grīdā ielokāmi beņķi. Katram savs!

Līdz Vladivostokai bez remontiem varētu neaizbraukt neviens no mūsdienu auto, ja vien nav neapgāžamu pierādījumu, ka tur ir ciešams ceļš un pa ceļam laba degviela, un serviss, kurā veikt eļļas nomaiņu, ja ražotājs tādu paredzējis uz katriem 10 kkm.

Visu pārējo izšķirs patīk/nepatīk. Trūkumi un labumi būs visiem - katrs par labumiem vai trūkumiem var uzskatīt radikāli atšķirīgas lietas. Kas vienam labums, tas otram var izrādīties trūkums.

Līdz ar to - paskaties, kas PAŠAM PATĪK atvēlētā budžetā, ģeld pēc paša labumu mērauklas un pērc nost.

Sievu tak arī nemeklēji forumā ar vēlmju sarakstu. Ieraudzīji, iepatikās un notika. Ja ir trūkumi (tādi ir visiem) tad tīkamam cilvēkam (auto) tos pieņemt/piedot būs vienkāršāk.

Viss!

Domāju tas būs precīzākais un labākais ieteikums.Markai un modelim pilnīgi nav nekādas nozīmes.

Palaidniex 21.03.2018 9:46

Tad kā saprast šo:

----------------

Ko zinošie ieteiktu man, pue nosacijuma, ka gada nobraukums ir 65- 70k kilometri ar tendenci palielināties. Gribētos tādu lai var uzticēties. Teiksim aizbraukt no Rīgas līdz Vladivostokai, tur apēst lasi iedzert alu un braukt mājās. Bez remontiem pa ceļam. Nu un tā lai, manā gadijumā garantija nebeidzas pēc 1,5 gadiem. Nu un nav jāremontē pa nopietno vismaz pirmos 3 gadus, kamēr tiek maksāts līzings,

Prasības:

Dīzelis.

Iespēja ielikt līdz 3 m garus priekšmetus.

Kravnesība- Pietiktu kādi 400kg

Kategoriski noteikti ne komerctransports <- KAS TAD IS ŠIS???

Viegli tīrāms ādas salons.

Auto, kas nenogurdina.

Paldies par noderīgu informāciju.

------------

Priekš kam nekomerctransportā vest 3metrīgus izstrādājumus??? Pagarināti kabluki aļa garie Caddy, pagarinātie Doblo, utt kā reizi saies. Gan jau ādas tabureti tiem var pasūtīt, ja ne salonā, tad pie šuvēja.

Braucienā uz Vladivostoku piekare izturēs bezceļniekiem vai līdz 1940 gadam ražotajiem auto...

Palaidniex 21.03.2018 9:27

Darbam un būvhobijam tomēr jāpērk tam paredzēts ATSEVIŠĶS auto.

Tehniski jau zemnieki ar savām Valtrām, JCB, JohnDeer un NewHolland traktoriem var braukt uz bodi, pilsētu, teātri pie daktera, bet tomēr tā nedara...

Palaidniex 21.03.2018 9:10

Visticamākā atbilde - tāds auto neeksistē... Pie kam, ja arī atradīsies būs viens vai vairāki kompromisi - kravas ietilpībai, vai cilvēkiem, vai tīrībai, vai bezremontu noskrējumiem utt utjpr.

Vajag divus. Darbu ar ģimeni jaukt nevajag.

Viens ir būvmateriāliem, otrs ikdienai un cilvēkiem.

Kad pabeigsi rekonstrukciju - pats sapratīsi - ir vērts paturēt saimniecībā darba zirgu vai jāpārdod nost.

Palaidniex 20.03.2018 16:52

robots tur ir tikai viens, toties sarežģītāka mehāniskā kārba ar divām koaksiālām sekundārajām vārpstām un divien sajūgiem.

Palaidniex 19.03.2018 15:43

Bija daži elektrikas ziņā daudz bēdīgāk slaveni pusautomāti.

Tie gan uz "downshift" uzvedās visai tīkami, iemeta pat zibenīgu starpgāzi pirms atmest sajūgu 2 pārnesumus zemāk un nekāda sabremzējiena nebija...

Palaidniex 25.02.2018 22:13

Šito daudziem vietējiem nesaprast...

Palaidniex 25.02.2018 22:09

Un? Ja kopš pirmajam sekundēm visas tās piecas minūtes nesniegs pirmo palīdzību, neapturēs asiņošanu, neelpinās, nemasēs sirdi, ja tas nepieciešams -pilnīgi vienalga cik sekundes nokavēs pēc tām 5 minutēm.

Vai nu ir jāglābj uzreiz - nekāds NMPD nespej teleportēties momentā, vai ari tās 20 sekundes šur vai tur patiešām neko nemainīs. To tev apstiprinās jebkurš reanimatologs un katastrofu medicīnas ārsts ar stāžu. Ja jau iztur 10 minutes gaidot, tad sekundes vari neskaitīt, ja iet sekundes, tad laiks ir līdz piecam minūtēm... visa matemātika...

Palaidniex 25.02.2018 21:43

10 - 20 sekundes neko nemainīs, jo ātrie tik fiksi neierodas.

5 minūtes precīzi vai 5:20 patiešām nav starpības. E-zvans tak pirmo,palīdzību nesniedz.

Par koordinātēm gan jāpiekrīt. Precīzāk noteikt būs pagrūti

Palaidniex 24.02.2018 20:21

Ne tikai intervālus, bet arī ražotāja prasībām atbilstošus mezglus un materiālus...

Palaidniex 24.02.2018 11:42

Ir motori, arī “vecā kaluma”, kuri nenogāja pat 5 vai 10 kkm. Un? Brāķi gadās!

Kā arī cik % jauno dzinēju nenoiet tos 100 kkm? Kāda tiem litra jauda, kas bijis nobiršanas iemesls? Apkopes ievērotas? Braukšanas ieradumi un citi faktori?

Vēl agrāk DSG kārbu vispār nebija. Jebkura jauna tehnoloģija izslimo “bērnu kaites”. Un tagad - viss ir tik pat slikti ar to DSG?

Visu izsaka statistika, cik % dzinēju nobirst līdz tiem 100 kkm un kāpēc, un cik % dzinēju noiet 200+ kkm. Lai labāk saprastu - ja kāds izpletņlecējs izdzīvo piezemējoties neatveroties parašūtam tas izskan skaļi un bezmaz kļūst par pierādījumu, ka tā ir, neskatoties uz to, cik iet bojā šādos gadījumos, emaz nerunājo par to cik ir to, kam tie parašūti normāli atveras.

Visu izsaka nevis atsevišķi gadījumi, bet procenti no kopskaita!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti