Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 12.01.2018 6:10

Tu arī tiesības pirki? Vai kad braukšanas eksāmenu kārtoji, arī šādi gājēju pārejas šķērsoji?

Palaidniex 11.01.2018 21:58

Ceļš pietiekami apgaismots. Pilsēa, trotuāri, nekādu nomaļu. Milzigas labu gabalu redzamas gājeju pāreju apzīmējošas zimes, redzamas no Brīvibas ielas vismaz. Uzkrasota zebra - pārejas CHA.

Palasi kā tieši vadītajam jātuvojas gājēju pārejai. Īpašiem stulbeņiem tas aprakstīts atsevišķā punktā ar visu paskaidrojumu - kāpēc!

Kā tu proti tuvoties krustojumam ar zimi dodiet ceļu? Un izpildīt šīs zīmes prasības? Un kāpēc?

CSL uz to notriecēju neattiecās? Kas ko tādu atcēlis?

Panti par mazak aizsargatajiem dalibniekiem? Ātruma ievērošanu?

Un ar kādu likumu vai gājeja “pārkāpumu” attaisnosi aizbraukšanu - aizbēgšanu - no notikuma vietas?

Palaidniex 11.01.2018 21:34

Pagaidām, čalit, Tu tur mēģināji piesiet neeksistējošu pārkāpumu par neattiecināmu CSN punktu. Neko vairāk.

Un saukājot kādu par mēslu, CSN punkta jēga un piemērojamība nemainīsies...

Un, lai nenodarbotos ar tukšu muldēšanu, izstāsti mums visiem tos konkrētos manus bīstamos (un kāpēc bīstamos) pārkāpumus, kurus es izpildu? Nu īpaši tos, pārkapumus, kuri man ir, bet pašam nepiemīt...

Reāli interesanti paklausīties, eju pec popkorna!

Tik neaizmirsti mammai paprasīt atļauju pirms tam kāmi pabarot. ;)

P.s. Pašukstēšu - Pa otro joslu, ja pirmā brīva, nav nunekādi saistīts ar vietas radīšanu pretejās kustības joslas rupjajiem pārkāpējiem, jo tas princips ir spēkā un tik pat pamatots uz ceļiem ar sadalošo joslu un tuneļos...

Palaidniex 11.01.2018 21:13

Nu tad nosauc tos citus pārkāpējus video ar džūku. Tik vienkārši!

P.s. Zini kāds ir pamatojums, kāpēc radies CSN punkts, kas nosaka, ka nedrīkst braukt pa šosejas otro joslu, ja pirmā ir brīva?

Un, cik saprotu tā arī nav pielecis, ko nozīmē bīstami manevri, bīstama uzvedība un bīstami CSN pārkāpumi un kā tie atšķiras no normālas rīcības un formāliem CSN pārkāpumiem. Tam par īsu...

Palaidniex 11.01.2018 21:00

Vakar ap 18:00 kāds “varonis” uz gājēju pārejas pie G.Zemgala ielas pie 68 nama notrieca gājēju. Notrieca smagi un pats - aizlaidās.

Vernon - Tava skola? Tik pasaki ka zīme gājēju pāreja un zebra uz ceļa parādās pēkšņi...

Palaidniex 11.01.2018 20:55

Ko Tu tur muldi? Kāda glumekļošanās? Aiz matiem pievilkt uz situāciju neattiecināmu CSN punktu tādā gadījumā ir saucams kā?

Nu nosauc KAUT VIENU REĀLI PĀRKĀPTU CSN PUNKTU! Kaut LV kaut KF ceļu satiksmes noteikumos...

Zini lieliski pats, ka nevari, jo nav tā pārkāpuma!

Tik grūti atzīt, ka tajā kas notika video ar džūku ir vainojams TIKAI UN VIENĪGI PATS DŽŪKS! Minēšu - tik ļoti nepatīk, jo pats esi tā radis ikdienā uz ceļa izpildīties?

Palaidniex 11.01.2018 17:14

Paskaidrosi tā lai visi saprot?

Palaidniex 11.01.2018 17:13

Process ir tikai Tev!

Tev jau vajag to procesi 99,99% pārējo iztiek. Tev vajag ti vari stāstīt!

Palaidniex 11.01.2018 15:59

4. lietas:

1. šis ir tikai LV satiksmes noteikumos - papildinājums datēts ar (Grozīts ar MK 22.08.2017. noteikumiem Nr. 496)

2. palasīji uz ko tas attiecas? 241. un 243. CSN punktu esi izlasījis?

3. Nocitē lūzu to KF CSN punktu?

4. Un kā tehniski veiksi gatavošanos apdzīšanai un parādīsi vēl lielākajam ātruma pārkāpējam ka arī gribi apdzīt to pašu kravinieku aiz kura esi iesprūdis ar 241. un 243. punktā minētajiem transportlīdzekļiem?

Palaidniex 11.01.2018 15:16

Nocitēsi to CSN punktu, kuru kaut viens cits tur pārkāpa,izņemot Jūku?

Precīzi kuru CSN punktu un kurš pārkāpa?

Palaidniex 11.01.2018 14:38

Bradypus

8.janvāris 2018 18:12

Un video autora pārāk mazā distance ne pie kā nav vainīga? Protams, ka ne - vainīgs jau atkal tikai viens "visvainīgākais", bet ne auns, kas veido vilcieniņus un provocē citus uz to, lai kravinieku apdzītu vienā piegājienā kopā ar video autoru, jo arī iekārtoties starp abiem būtu bijis bīstams manevrs, lai arī mazāk bīstams, nekā Juke izvēlētais.

Nu te apgalvo ka ir nevis viens vainīgais, bet arī citi. Par to, ka tie izvēlas ievērot 99. un 105. Punktu...

Palaidniex 11.01.2018 14:34

Vernon, un ar ko atšķiras spēja palaist mašīnas no aizsega pie zīmes dodiet ceļu?

Gājējam ir tik vien kā ar skatienu jāpārliecinās, ka tam dod ceļu. Nevis jāskatās kā jau kurais auto ij nedomā bremzēt pie pārejas...

Palaidniex 11.01.2018 13:25

viņš jau tikai drusku, bet tie pārējie nelieši...

Tu jau arī gribi lai visi citi visu skrupulozi ievēro, lai pašam vieglāk pārkāpt.

Vernons tak arī grib lai neeksaminēti gājēji, kas tomēr izvēlas pāreju ievēro noteikumus skrupulozi, lai kurinātāji vbar neievērot veselu strēķi CSN punktu arun paša deklamēto CSL kuru tur daļu ieskaitot...

Palaidniex 11.01.2018 12:42

Palaidniex 11.01.2018 11:48

nocitēt tavu murgu, vai pats pārlasīsi?

Palaidniex 11.01.2018 11:12

Nu, nezinu, palasot tavus tekstus pie diviem video. kas saistīti ar avārijas situāciju veidojošām apdzīšanām, - šādus secinājumus Tu ar putām uz lūpām aizstāvēji.

Atgādināt:

Tikko par 4-joslu ceļu pārtapušā vietā "nelietis" palika 100 metrus otrajā otrajā joslā, un tas bija lielāks pārkāpums uz tā ceļa, nekā dubultās līnijas šķērsoša nepārskatāmā līkumā un mēģinājums iebraukt purnā, tā vietā lai spiestu bremzes.

Un Nesenākā video, kur tavs pirmais teksts bija, par neliešiem provocētājiem un pārāk īsu distanci līdz kraviniekam, kas nu attaisnoja RAVista manevru...

Palaidniex 05.01.2018 21:35

Emeša, ej labāk kučierē savu salieķi... ;)

Palaidniex 05.01.2018 13:31

p.s.

un tad stāstā iesaistās automašīnas, kur to īpašnieku/turētāju naudas trūkuma, investīcijas nepieciešamību nesaprotošu, skopuma vai citu iemeslu dēļ kaut ko neizdara tā kā ražotājs paredzējis.

Ielejam citu eļļu, nemākulīgi braucot nodeldēto sajūgu kaut kā "paļēto" samuģījam, principiāli ignorējot tehnisko šķidrumu maiņas (zinu dažus tādus kadrus personīgi), lietojot reāli sliktas kvalitātes detaļu analogus utt. mašīnu salāpa, lai tik kust. No šādiem auto lielākoties dzimst sāgas par mašīnu kvalitāti. Protams gadās pa kādam brāķim pilnīgi visiem ražotājiem vai tipiskākām lietām, kam jāpievērš uzmanība, bet tā godīgi, kā jums šķiet cik % vieglo automašīnu ir 100% ievērotas ražotāja apkopes, izmantojot ražotāja noteiktos vai patiešām atbilstošas kvalitātes mezglus? Parasti ir tā - kamēr garantija - apkopes veicam pie dīlera, baidoties pazaudēt garantiju, maksā tik cik dīleris piestāda un kad garantija cauri - tiek meklēti jebkuri alternatīvi letākie varianti, neiedziļinoties lētuma iemeslos...

Jo kā tas nākās, ka bieži no DE atnāk auto ar 300-400 K - un viss strādā, tad tam perekups notin uz 150kkm (nav svarīga auto pirmnreizējā izcelsmes valsts un pirmās reģistrācijas gads) un tad tirgo - tikko no vācijas, brauca mācītājs, sieviete...

Tad nu jautājums - kā tas auto TUR izturēja tos 250-400 kkm? Un kā šeit dzimst sāga par problēmām pie 200 kkm?

Jo Ne šeit auto otreizējā tirgu apkopj tik pat skrupulozi (lai vai cik tas maksātu) kā DE, nedz arī odometrs rāda patieso nobraukumu...

Palaidniex 05.01.2018 13:14

Es atkal esmu dzirdējis ka opeļa 1,9 dīzelis - GM izpildījumā esot ļoti cimperlīga padarīšana. Ko nu?

Un zinu desmitus gadījumu...

Katrs gadījums ir INDIVIDUĀLS, 70 kkm daktera režīmā pa kādas vēsākas Krievijas glubinkas pilsētas bezceļu būs baisāka nelaime par pusmiljonu Beļģijā...

Visi divmasu sajūgi maksā salīdzinoši lielu naudu, bet, piekritīsi, tos neliek speciāli tāpēc, lai sadārdzinātu mašīnas apkopes otrreizējā tirgū.

Lai labāk domājās - pilnīgi par jebkuras markas, jebkura modeļa auto var atrast gana daudz šausmustāstu par baisajām apkopju/remonta izmaksām, par to biežumu un pat tās sagrupēt problēmgrupās. UN? Nav nelūztošu vispār vai bezapkopju atomašīnu! Biežāk/retāk, dārgi/lēti ir šausmīgi subjektīvi vērtējami jēdzieni. Kas vienam šķitīs bieži/dārgi, citam liksies reti un lēti.

Palaidniex 05.01.2018 12:20

nu bet cepies un ārdies par to. Tāpēc arī pamats uzskatīt, ka tev tik opels vien jāpērk, citi drīkst paši domāt. ;)

Pastāsti kas tieši normāli lietojot baigi dārgs un citiem auto neesošs problemātisks man nobirs tam B8 pie 120 k ar mehānisko kārbu? Pagaidām PILNĪGI NEKO izņēmot baisi dārgo DSG un vārdā nenosaukto "sarakstu ar citām problēmām" neizdvesi.

Un vispārinājumu attiecināji baslstot savu spriedumu uz 1-3 mašīnām.

Palaidniex 05.01.2018 11:45

Par ko arī stāsts!

Ja mašīnu pērc oplīzē, tad jau zini par cik lielu auto nolietojuma daļu samaksā. Pērc finanšu līzē - tāpat vari pārdot citam, kamēr līzē vai pēc līzes beigām - pats vari izlemt. Tiem cilvēkiem, kuri pērk mašīnu jaunu un līdz kapa malai - īsti nesaprotu viņus, bet nu labi - visu samaksāt šodien, kad naudas pirktspēja ir liela kešā vai ar pārskaitījumu var tikai ļoti turīgi cilvēli, bet tie tā tomēr nerīkojas. Tie, kuri krājuši līz pirkšanas brīdim - dara to pašu, ko nozīmē finanšu līzings, tikai visu "līzinga laiku" to mašīnu nelieto... Kāpēc līzings, īpaši oplīzings ir saprātīgāks - tu samaksā tikai par nolietoto, kā arī 200 EUR šodien pirktspēja ir lielāka kā tiem pašiem 200 EUR pēc 34 mēnešiem...

Beidzoties oplīzei - katrs pats var izlemt - gribu to lamatiņu pats kučierēt tālāk vai gribu pats "uzvārīties". Un te nu nonākam pie dilemmas - pats gribu uzvārīties, bet nepatīk riskēt ar pārdošanu, jo nu varu ieberzties. Kad šo risku uzņemas (grib uzvārīties) dīleris - vbiss slikti, kad pats ieberzies, tad sliktais auto... Tā teikt elementāra skaudība un nenovīdība visai vienpusēji aplūkojot situāciju.

Par lietu remontējamībui un izmaksām. Lietas maksā tieši tik, cik tās maksā. Tas DSG ir sasodīti labs, bet kas tāds nevar bū bezmaksas (vairāku aspektu dēļ). Un jebkurš mehānisms kalopo ļoti ilgi, ja to tehnoloģiski pareizi, nopteiktos intervālos apkopj/remontē/restaurē, vai tam nomaina mezglus.

Ļoti pareizi novērtētas izmaksas - vecam fraņču vai itāļu šrotam 2000 EUR ir nopietns ieguldījusm, tādam pašam bembim - nosacīti liels. Visu izsaka % no auto tirgus vērtības.

Un te atkal nav viss tik viennozīmīgi. Pieņemsim 15 000 vērtam bembim, atbilstoši stāvoklim un ražotāja rekomendācijām uz 200 kkm jāveic apkopes pa 3000 EUR (kaut ko vienmēr var mēģināt apmānīt un samazināt izmaksas (tā pie mums daudzi domā ka var apčakarēt visus, bet parasti tikai sevi)) ir 20% no vērtības. 6000 vērtai tik pat vecai Lagūnai 1000 EUR apkopes ir 16% no vērtības... Summa mazāka, remonts lētāks, procentuālās izmaksas lētākas.

Bet gala cipars vienam nostājās 15+3=18 kEUR (bet auto atkal kādu laiku neprasa ieguldījumus, 6+1=7 kEUR - un atkal auto neprasa ieguldījumus. No malas skatoties pirmā auto apkope ir puse no otrā auto vērtības - cīpars baiss, bet otrā auto vērtība kā tāda, pat ar apkopi - ir tikai 7 kEUR.

Un atkal viss maksā tieši tik, cik tas maksā. Pirmajam cena nebūtu tak tik liela, ja tas auto nebūu tā vērts, vai ne tā?

Viss maksā tieši tik pat cik tas maksā. Un katrs izvēlas to ko var pavilkt maks vai liek pavilkt ambīcijas. Sliktas, nekvalitatīvas apkopes lai tik mašīnu notirgotu, veic vai nu krāpnieki, vai nu santīm(*&$ji, jebšu perekups vulfgaris. Ja pērc sev - nešauj kājā - pērc auto bez veiktajām apkopēm vai ja auto jau tavs veic apkopes tieši tādā apjomā kā to noteicis ražotājs. Šajā ķēdē neko, izņēmot sevi, apmānīt NEVAR! Ja nevari pavilkt - tad tas auto nav tev. Ir jāpalielina ienākumi, nevis jāsauc auto par neadekvāti dārgu.

Palaidniex 04.01.2018 19:31

Nu bet tad drīkst to VAG arī nepirkt!!!

Tā arī nesaprotu, kur problēma???

Tev tā ir problēma? Dzīvot traucē? Gribās VAG, bet tas tik birstošs? Goda vārds nesaprotu par ko cepiens! Nu pērc kaut divus opeļus!

Katram sava personiska vajadzība un prasības. Kas vienam ir sapnis, tas otru, iespējams, besīs un otrādi. Katrs pērk pēc savām vēlmēm, saprašanas un maka biezuma. Da, lai tak pērk pāri saviem līdzekļiem un pilnīgu, atvainojos, sūdu! Arī skola maksā naudu! To ir tik grūti pārdzīvot? Vērtēt otra izvēli no sava zvanu torņa ir otrās pakāpes stulbums, bet likt visiem pirkt tieši opeli (jo tas, lūk, kāda subjektīvā viedokļa dēļ ir “labāks”) - jau ir trešās pakāpes stulbums.

Palaidniex 04.01.2018 18:01

+1

Vieni pērk (īrē) jaunu un brauc kādu laiku gados vai noskrējienā kilometros. Maksā par to pilnu cenu ja pērk īpašumā (un cer daļu atgūt otrreizējā tirgū - retie pērk nobraukšanas līdz šrotam) vai īres veidā nolietojuma daļu apmaksā 3-5 gadu laikā ~ 50-70% auto vērtības. Itkā pēdējie maksā nosacīti daudz, bet par to cer uz retu bojāšanos un bojājumu novēršanu garantijas ietvaros. Nezaudē laiku ar remontiem... Un te pats galvenais, ja nav pirmā pircēja “muļķa, kurš itkā maksā visdārgāk” - nav lietotas mašīnas otrreizējā tirgū! Šito lašiem kamēr nelabi paliek!

Otrajam lietotājam ir jāsaprot, vai tas grib paņemt to, ko, kas atlicis no “pirmās nakts tiesību turētāja” izvēles un par cik paņemt ~ par ~puscenu no jauna autovērtības, pielikt naudu svarīgiem remontiem/neatliekamām (un vēlamām) apkopēm un brauc cik grib. Pie vidējā noskrējiena 15-25 km gadā 4-6 gados sadala 40-55% no auto sākuma cenas.

Trešais brauc ar to, kas atliek...

Ja nopietni 95%, ja ne vēl vairāk, automašīnu modeļu paliks tikai vēstures mēslainē un tiks pārkausēti martenkrāsnī, vien saglabājot dažus rūpnīcai, jo muzeju un fanuprāt saglabāšanas vērti ir nožēlojami maz automašīnu, tās neizmantos ikdienai un to uzturēšanas izmaksas netiek apspriestas...

Palaidniex 04.01.2018 13:34

Nu bet tad tak acīmredzams risinājums - pirkt lietotu opeli!

Gausties par lietām, kuras nav pa kabatai vai prāts uzskata, ka tiek pārmaksāts nav visai gudri pašā saknē!

Ir tikai normāli, ka vēlme braukt ar mazlietotu B8 ar DSG pa opeļa ar manuālo kārbu cenām/izmaksām nav realizējama. Pērk tad opeli! Kur problēma? Kāpēc par to vispār jācepās??? Un vēl - iespējams tak arī to B8 nopirkt ar mehāniku...

Palaidniex 04.01.2018 13:14

Kvēpu filtrs? Ciet? Varbūt tomēr nevajag dīzeli pirkt dakteru braukšanas stilam pa pilsētu?

DSG? Nav nācies saskārties, bet pat tik ērtu darbība kārbu pieļauju, ka jāapkopj, biežāk/dārgāk...

Neko diži mirstamu vai nepareizu te nesaskatu...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti