Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 03.08.2017 14:45

Atkal aizstāvi tos, kuri sēžot savā dzelzs kastē rupji ignorē un pārkāpj veselu virkni CSN un CSL punktus?

Un velobraucēja vienīgais pārkāpums bija nespēja saskatīt rupjo un bezadbildīgo kretīnu pie dzelzs kastes stūres, kurš neievērojot neko - laikam akls un dumjš lieliskā redzamībā uz gājēju pārejas, kur tam nav priekšroka un bija gana laika n-reizes apstātie, pat neskatoties uz OBLIGĀTO ātruma nesamazināšanu, un palaist pāreju šķērsojošo?

Cenzēts, cik gan cenzēts vilvēks var būt savas greizās taisnībiņas pierādīšanā un cik dziļā cenzēts spēj ieziepējies...

Palaidniex 03.08.2017 14:28

Un tātad - uz auto kurinātāju attiecas:

19.pants. Ceļu satiksmes dalībnieku vispārīgie pienākumi un tiesības

(1) Ceļu satiksmes dalībniekiem ir jāizpilda šā likuma, Ceļu satiksmes noteikumu un citu normatīvo aktu prasības, kas nosaka ceļu satiksmes dalībnieku pienākumus; jāizpilda policijas darbinieku un to personu norādījumi, kuras pilnvarotas regulēt satiksmi, kā arī jāievēro luksoforu signālu, ceļa zīmju un ceļa apzīmējumu prasības.

(3) Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.

(4) Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.

Un vēl sauja CSN punktu:

2.9. dot ceļu – prasība, kas nosaka, ka ceļu satiksmes dalībnieks nedrīkst sākt braukt (iet), turpināt braukt (iet) vai izdarīt jebkādu manevru, ja tādējādi citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tiek radīti traucējumi braukšanai (iešanai) vai viņi ir spiesti mainīt braukšanas (iešanas) virzienu vai ātrumu;

2.16. gājēju pāreja – brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 535. un 536. ceļa zīmi un (vai) 931. ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;

25. Transportlīdzekļa vadītājam ir šādi pienākumi:

25.3. darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, it sevišķi mazāk aizsargātie (gājēji un velosipēdu vadītāji);

99. Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā).

45. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, kā arī velosipēdu vadītājiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai izbrauc uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti.

146. Ja pirms neregulējamas gājēju pārejas apturēts transportlīdzeklis vai citi transportlīdzekļi, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, samazina braukšanas ātrumu, transportlīdzekļa vadītājs var turpināt braukt tikai pēc tam, kad ir pārliecinājies, ka transportlīdzekļu priekšā neatrodas gājēji vai velosipēdu vadītāji.

Starp citu, ja nezināji - Velosipēdistam un gājējam ir priekšroka uz gājēju pārejas:

2.24. priekšroka – tiesības braukt (iet) iecerētajā virzienā pirmajam attiecībā pret citiem ceļu satiksmes dalībniekiem;

Pēc visa spriežot - vernons atkal aliecināja ka noteikumus nespēj izlasīt, izprast un savilkt visus attiecīgos punktus, kas attiektos uz viņa "aizstāvāmo". Ka tam ir selektīvs aklums un nespēja saskatīt, ka krietna daļa paša piesaukto normu, likuma punktu un noteikumu attiecas uz aizstāvāmo pārkāpēju tieši tik pat kā uz cietušo, plus vēl krietni garāks stēķis ar citiem noteikumu punktiem.

Palaidniex 02.08.2017 19:14

Kārtējais vernons un šoreiz - gājēju pāreja...

Noteikumu izmaiņas - kas tas tāds. Man smagāks auto un tiem, kas negrib traumas mani jālaiž. Pārkāpšu tāpat ar vai bez citu traumām

m.delfi.lv/aculiecinieks/article.php?id=49102105

Palaidniex 30.05.2017 6:39

Interesanti, kā Rūdolfs mēra to kvalitāti, lai tās izmaiņas var aprēķināt un vēlāk, salīdzinot, iegūt 50% tās pieaugumu? Utt utjpr...

Palaidniex 09.05.2017 8:53

Šorīt Nordekas kaste ar borta numuru 248 šorīt kā priekšā braucējs izpildījās visai elegenti.

Nogriežoties uz Ropažu ielu ap ~7:30 no Brīvības gatves pagrieziena signālu neuzskatīja par vajadzīgu rādīt... Un jā - vai tiešām Nordekas kastei ar šo borta numuru oficiāli pēc maršruta papīriem ir jābrauc par Ropažu ielu?

Palaidniex 08.05.2017 10:28

Nu pastāsti kā tieši "nelietis" naktī (vai arī dienā) kādu traucē braucot pa tukša lokveida krustojuma 3. joslu?

Kā tieši esot 3. joslā var "rāvējslēdzēja principā" vienlaicīgi atrasties LABAJĀ joslā???

Informācijai - braukšanas kultūra aplī ne ar ko neatšķiras no braukšanas kultūras vispār...

Palaidniex 06.05.2017 9:40

Tev tik tiešām ir tik grūti ar galvu?

Patiešām neatšķir vienvirziena ielu no krustojuma, kur satiksme tiek organizēta pa loku?

Droši vien nezini un/vai arī nespēj izprast gadījumus, kad mierīgi uz vienvirziena ceļa drīksti braukt pa trešo joslu...

Palaidniex 05.05.2017 10:29

Par ko jau arī stāsts - ja aplī ir 3 joslas - tad kāpēc tās būtu jāierobežo izmantot. Kā reizi tie, kuri pamanās aplī iebraukt 2. vai 3. joslā tak atvieglo iebraukšanu aplī, atšķirībā no tiem, kuri principiāli šīberē pa pirmo joslu, kaut vajag 3. nobrauktuvi...

Tāpēc arī nesaprotu tā čaļa cepienu..

Palaidniex 05.05.2017 9:53

Un?

Tevi traucē tas "nelietis", kurš "atļāvies" naktī braukt aplī pa 3. joslu?

Nakts/diena - vispār kāda starpība?

Un kas viņam varētu aizliegt to darīt?

Un kāds pamatojums?

Palaidniex 02.05.2017 12:22

Drīkstēja taču rast laiku radžotās riepas nomainīt pret neradžotām bez datuma ierobežojuma, pret vasaras riepām sākot ar 1. martu.

1. marts līdz 30 . aprīlis - sanāk 2 mēneši... Visu šo laiku slimoji?

Palaidniex 01.05.2017 18:22

Šodien vietām latgalē kārtīgas ziemenes, varbūt pat radžotas bija tas, ko drošiba prasa...

Palaidniex 29.04.2017 14:39

Skatos, ka neesi redzējis apļus, kam pirmās 2 joslas ir aizņemtas, kas dod pilnas tiesības izmantot 3. joslu.

Ko lai saka - skumji ar to pieredzi Tev.

Palaidniex 28.04.2017 19:31

Es drīzāk nesaprotu tos, kuri zinot, ka vajadzēs otro izbrauktuvi, tā arī neizmanto iespēju aplī iebraukt no pienākošās ielas otrās joslas vai arī brauc pa otro joslu un no tās iebrauc aplī, ja vajag pirmo izbrauktuvi...

Palaidniex 28.04.2017 19:26

CSN stāv takstīts, ka apdzīvotā vietā trešajā joslā drīkst braukt tikai tad, ja pirmās 2 joslas pilnas vai, ja jāveic kreisais manevrs (kur nu tāds iespējams)

Tas attiecas gan uz Ulmaņa gatvi, Salu tiltu, gan Krastā ielu

Palaidniex 28.04.2017 19:23

Cik vispār ir tādu kas nonāk līdz 3. Joslai aplī?

Un cik no tim tik nu bezkaunīgi rauj uz izbrauktuvi?

Un tad cik ir tādu, kas spītīgi brauc pa pirmo joslu, kaut ne pirmajā, ne otrajā un pat reizēm ne trešajā tiem nevajag no apļa izbraukt?

Un tad salīdzini skaitļus...

Palaidniex 28.04.2017 19:20

Tā arī nesapratu, kāpēc iebraucot aplī, pie kam lielā, tas pagrieziens būtu jārāda?

Kur citur izņemot lokveida kustību var nonākt iebraucot tajā???

Palaidniex 28.04.2017 18:30

Iebraucot aplī var aizbraukt pa kreisi vai braukt taisni?

Krustojuma definīcija: 2.20. krustojums – vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī, kā arī vieta, kur ceļu satiksme organizēta ar 409. ceļa zīmi.

Atvainojos, kas ir krustojuma vieta?

Un lai paliek interesantāk ne vienmēr 409. Zīmi liek komplektā ar zīmi dodiet ceļu! Ja zīmes dodiet ceļu nav - darbojas labās rokas likums un aplī esošajiem ir jādod ceļš tiem, kuri grib izbraukt uz apli.

Un mēdz būt apļi, pirm kuriem ir zīme galvenais ceļš ar papildzīmi - kas nosaka galvenā ceļa trajektoriju aplī

Palaidniex 28.04.2017 17:39

Puķupods pirmajā joslā pēc nobrauktuves no apļa pus gada garumā iemācīs izmantot arī citas joslas...

Palaidniex 28.04.2017 17:29

C trajektoriju nedrīkst, vismaz šādā situācijā - noteikti!

Palaidniex 28.04.2017 15:38

Iebraucot krustojumā, kur kustība tiek organizēta pa loku, ir lielas iespējas un dažādība braukšanas virzienā izvēlē?

Domāju ne lielākas, kā T veida krustojumā piekļaujoties vienvirziena ielai ar kustību no kreisās uz labo pusi.

Pa kreisi braukt nedrīkst, taisni nav kur, atliek tik pa labi...

Palaidniex 20.04.2017 17:35

Beidzot ir nofilmēts Rīgas ielās Vernona sapņu braucējs un savlaicīgas un nemitīgas bremžuguņu spīdināšanas parauglietpratējs...

www.youtube.com/watch?v=xwRVCQTBTMs&feature=share

Alleluja, tādam braukt aiz muguras! Bet tā jau... Vernona sapņu bremžuguņu spīdināšanas paraugiemiesojums!

Palaidniex 14.03.2017 21:00

Es nekasos. Es vispirms apvaicajos demagogam par paša postulātu neievērošanu. Nakamreiz foto vai video būs policijas rokās, te neko nerakstīšu,vernons varēs meklēt savu ģintermužas izziņas padzisušo derīguma termiņu instancēs...

Ir desmitiem tūkstošu normālu kravas un autobusu vadītāju, tik mums viens te tāds histērisks demagogs...

Palaidniex 14.03.2017 19:05

Nesatraucies, man nepatīk neviens, arī Tavs privātais auto, kas nomests nevietā vai nepareizi. Ir kāds strēķis biezo normālu sodu atrāvušies par nespēju noparkoties atbilstoši zīmei vai bloķējot satiksmi.

Palaidniex 14.03.2017 14:53

Nu skaidrs - nolaižam lafeti un stāvam, kaut stundu! Vienalga - notiek vai nenotiek cilvēka ar kustību traucējumiem ie- vai izkāpšana. Kolosāls attaisnojums. Variants - apstājies izliki lafeti - izlaidi invalīdu, pacēli lafeti un aizbrauci un vēlāk atbrauci pakaļ - jau nekādi nav iespējams.

Var piesaukt tiesības pilsētā šķērsot ielu kur gribās, kā arī sākt kaut ko murgot par neredzīgiem bērniem.

BRAVO, maestro, BRAVO!

Palaidniex 14.03.2017 14:26

Lasu un nebeidzu rēkt!

Kad vernonam iesaka dažus punktus, kas padarītu satiksmi mazāk steresainu plūdenāku un drošāku - tā kviec un kauc.

Kā jāpārkāpj max ātrums (kaut stāsta, ka FR piestādot par +1 jau) un jāpārkāpj stāvēšanas un apstāšanās noteikumu izņēmumi, bez redzama pamata, tā bērnus gatavs nosaukt par akliem un par tiesīgiem šķērsot ielu JEBKUR.

Nesatraucies vernoniņ, gāju garām tam inventāram pa Kr. Barona ielu - Es reizēm esmu tevis nīstais kājāmgājējs - jau iztālēm redzēju to inventāra numuru nomestu pie Rozes grāmatnīcas ar avārijas signāliem, gan tam paejot garām vēl ilgi redzēju to stāvam un mirkšķinam avārijas ugunis, nedz invalīda iekāpšanu/izkāpšanu, nedz bērnus, nedz neredzīgus bērnus ar baltiem spieķiem autobusam pat tuvumā neredzēju...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti