Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 18.10.2016 17:15

No SKY 8,2 km, par dažām iebrauktuvēm blakusteritorijā un dažām ielām vairāk.

Kur nogriezties pa kreisi NAV VISPĀR visā 8,2 km garumā.

No Sky līdz Rīgas robežai "neizturami" 3 km. Nomirt var aiz ilguma, kas pa to jābrauc...

Palaidniex 18.10.2016 17:08

Cenzēts...

Esi pamanījis to "nelielo" atšķirību kaut vai satarp jūrmaleni un jebkuru leišu bāni ar Zaļo vai Zilo zīmi?

Nemaz nerunājot par to bāņu garumu, par to kā organizēti ceļu pieslēgumi un atzarojumi...

Gribi skriet - Biķernieki vai Vācija.

Kāpēc šeit jāriskē ar to, ka ne te drīkst, ne te ceļa infrastruktūra ļauj, ne te cilvēki pieraduši pie šitādim ātrumiem un šitādiem vanabī skriešanas pigoriem - ķip man baigi patīk ātri pabrraukt - pārējie lai tik (maitas) nemaisās pa kājām...

Ko tieši satiksmes drošībai un kādu tieši sabiedrības ieguvumu nesīs tās septiņdesmit sešas ieekonomētās sekundes uz Jūrmalenes salīdzinot 100 km/h atļauto ātrumu ar 160 - vanabī paskriet ātrumu?

Palaidniex 18.10.2016 16:31

jautājums - cik drīkst pārkāpt???

Varbūt vajag uzlikt izbraucot uz "Jūrmalenes" fotoaparatūru un nobraucot no tās atkal fotoaparatūru - kā Itālijā. Ja starp reģistrējušo fotoaparatūras pāri nobraukts īsā laikā - atbilstošs rēķins.

Piezīme, tim, kuri nezina - Latvijā NEKUR NAV PILNĪGI NEVIENAS UN NEKĀDAS AUTOMAĢISTRĀLES, NEDZ ĀTRGAITAS CEĻA!

Vasarā vietām max atļautais ir 100 km/h, visur citur ārpus pilsētas uz asfalta 90, uz grants 80...

par kādām ātrāko priekšrocībām te varam murgot? kādi 150-160??? Varbūt viņiem ir visātrākās priekšrocības samaksāt vislielāko sodu? palikt kādu brīdi par ātrākajiem sabtrans pakalpojumu lietotājiem - noņemot autovadīāja apliecību?

cik tajā nepilnus 6 km garajā posmā var reāli ieekonomēt??? Ja runājam par posmu - Rīgas robeža-Jūrmalas robeža? Priekš kam tur kādam un kāpēc būtu jārada īpaši apstākļi šitā izpildīties?

Ātruma aizrauj - pieakās treniņdienās Biķerniekos un gāž kamēr nelabi zaļš gar acīm metās!

Palaidniex 18.10.2016 16:13

Didzi - nesaprati mani.

Jūrmalene Latvijas vietējā anormālija:

pirmā josla tukša un zinātāji "godīgi" čubina uz 120

otrajā joslā brauc tie, kam bail no ceļa malām uz 110

trešajā joslā brauc vanabī zīmuļi uz 130-140...

Pēkšņi trešajā joslā parādās:

a) vanabī Kolinmakrejs - un sāk ar 150-160 tamborēt pa joslām lamājoties uz visiem "maitām", kuri traucē "gāzt" un bremzē satiksmi

b)vanabī šumahers ar pasaules nabas sindromu gribošs braukt ar 160 un sāk mirkšķināt visiem ar tālajām - ka viņš nu šas visiem jālaiž... Jo tam mašiņš biezāks vai vairāk par visiem vajag...

Kā rīkoties? Kur visiem pazust?

Palaidniex 18.10.2016 16:08

Lai izklausītos pēr nevrona - kā reizi jācīnās ar sekām

Visiem jāpamana bezbremžu setras, gājējiem jāmūk no gājēju pārejas, jo grafiks, spoguļos jālūr visu laiku un priekšējo stiklu drīkst līmēt ciet...

Palaidniex 18.10.2016 12:05

Un vēl kāds jautājums - tieši par topika nosaukumu

Ok - strīda nav - pa 2. vai 3. joslu kāds brauc zem max atļautā, kamēr pa citām joslām brauc ātrāk - ok - tas ir debili.

Bet

Pie mums lielākoties VISĀS joslās tiek pārkāpts ātrums.

Tagad jautrākais jautājums - ja reiz visās joslās jau tā tiek pārkāpts max atļautais ātrums tad - 2. vai 3. joslā ir jārīkojās kā?:

a) tajās joslās ar mazāku ātruma pārkāpumu braucošajiem ir vai nu jāsāk ātrums pārkāpt vēl vairāk, lai pieskaņotios kādam vēl bezkaunīgāk pārkāpt gribošam indivī(inva-)līdam

b) vai nemitīgi jāblenž spoguļos, lai laicīgi pamanītu tādu galīgi apmārrutkojušos nesaturoni un bezmaz jādara viss neiespējamais un jāpārkāpj CSN vai jātraucē vēl citiem, lai palaistu to idiņu, lai vai cik ātri tas tur nevēlētos lidot, citādi "traucē" pārkāpt poņimāješ...

Palaidniex 18.10.2016 8:51

Cik daudz vietās, sākot ar Rīgas robežu līdz Jūrmalas robežai ir kur uz-/nobraukt no Šosejas?

Tieši aiz robežas - Rožu iela ar bremzēšanas/ieskrējiena joslām un apvedceļa-Liepājas šosejas viadukts ar 2 uz- un 2 nobrauktuvēm un tankštelle tur pa burzmu. Tas viss 5,6 km garā posmā, pie kam pēdējie 3 km ir vispār bez nekādiem ceļu pieslēgumiem...

Palaidniex 17.10.2016 14:34

Dažādā augstumā novietotiem lukturiem ražotāji nosaka atšķirīgus starā krituma leņķus. No, ja nekļūdos 0,5 vai 1% līdz kādiem 1,5 vai 2 %

Palaidniex 16.10.2016 14:49

777Gotfather rakstīja: Pēc paustajām pretenzijām Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) nolēmusi atteikties no iepriekš plānotā auto ekspluatācijas nodokļa likmju pieauguma un pārskatīt ieceres.

Neticu saviem lukturiem! (C) Zibens Makvīns

Palaidniex 13.10.2016 12:59

Par tavu ap[rakstu piekrītu.

Bet kā jau rakstīju - kaitina tie, kas bremžugunis spīdina bez jēgas un nepieciešamības un patiešām piebremzē, kad tas nav jādara.

mums te viens tēls vēlās lai bremžuguns iedegās pat atlaižot gāzes pedāli - mehāniskai APK tas nozīmē uz katru pārnesuma pārslēgšanu, un nekas neliecina par atšķirību starp atlaistu pedāli un bremzēšanu. Un jā vēl kaut kāds juridisks statuss tam murgam vēl esot nepieciešams.

Palaidniex 13.10.2016 9:23

par bremžuguņiem - kad tie patiešām kaitina.

Ir daļa vadīājuu, kuri vai nu nav pārliecināti par savu braukšanu kā tādu un spēju novaldī savu spēkratu, vai vienkārši riebīgs niķis - uzlikt kāju uz bremžu pedāļa nemaz nebremzējot..

Brauc ais tāda necaurredzam busa nelielā stūķī - garām redzēt reizēm nevar, brauc tā ka gar līniju pa kreisi un kustoties sūķī te uzspīdina, te izslēdz, te atkal uzsīdina, te izslēdz bremžuguni, kaut ne par kripatu nesadzēšās un tad pēkšņi uzspīdina, bet nu jau bremzē. Pabrauc gabalu tālāk atkal spīdina ik pa laikam bez piebremzēšanas, te atkal nodzēš te iespīdina bremžuguņus bez bremzēšanas, un pēc kāda laika turpinot degt bremžuguņiem sāk patiešām palēnināties...

Tā teikt nevis informē ar bremžuguņiem ka bremzē vai ka jau stāv, bet nemitīgi dezinformē, padarot bremžuguņus par bezjēdzīgām lampiņām, tieši kā to vēlās visiem zināmais vernons... Kad ir jāzīlē - kad bremžuguņi ieslēgti aiz gara laika (nepārliecības, kājas nesaturēšanas) un kad patiešām auto samazina ātrumu...

Palaidniex 13.10.2016 9:16

+1 un vēl - tādās valstīs kur ar ceļa horizontālaiem marķējumiem ir bēdīgi, vai tos attiecīgi neuztur (ir milzu starpība starp LV, LT un EE) miglā mēs braucam krietni lēnāk, kā arī ceļā nomale ir teju vienīgais, kas riktīgi biezā miglā ļauj saprast vai un kur uz ceļa atrodies. Tik ļoti uz sānu tuvā gaisma nespīd teju nevienam auto, tāpēc vajadzīgi miglas lukturi (bembisti domā ka tā "pačotīgāk" izskatās), bet šitik tuvā distancē strādājoša miglas lukturu gaisma patiešām neļauj laicīgāk pamanīt bedres, vai tik tuvu pamanītās spēt bez "alņa testa" cienīga manevra apbraukt...

Palaidniex 13.10.2016 9:13

Automātiski tā ieslēdzas, ja kādu laiku stāvot vēl patur vai uzspiež bremzi. Tā auto Hold funkcijas ieslēgšana vai neslēgšana ir paša vadītāja piešautas kājas rezultāts - vajag - ir, nevajag - nav. BET ieslēdzoties šai funkcijai bremžuguņi deg!

Palaidniex 13.10.2016 9:10

Piemēram šorīt man pa priekšu brauca dāma ar kaut kādu Volgo - vēl ilgi pirms saullēkta - brauca tikai ar tādiem diviām (uz īstu ķīnu pēc paskata velkošiem) dienasgaitas ledu strīpiņām.

Pat caur sikliem redzamā pie loga piekārtā telefonā redzams, ka vēl saullēkta nav bijis - Wazei - nakts krāsu režīme. Vēl reāla krēsla - drusku pēc septiņiem no rīta, bet tuvās gaismas un gabarīus nebija ienācis prātā ieslēgt...

Palaidniex 13.10.2016 9:05

Daudziem jaunajiem auto - hill-hold funkciju nodrošina tieši elektriskā rocene, bet bremžuguņi tiek tāpat ieslēgti

Palaidniex 11.10.2016 21:27

Miglas izgaismo ceļa malu un tikai dažus metrus autiņam priekšā, ja tad tik pamani bedri - ir jau krietni par vēlu...

Palaidniex 11.10.2016 12:09

Pašvaldību klerkiem un deputāteļiem neko īsti labāku (lielāku) par Peugeot 107, Toyouta Aygo, Fiat Panda un tamlīdzīgiem motokrēsliem nevajag!

Tos dažus kilometrus PAKRATĪTIES pa pašu apsaimniekoto pilsētu visos var arī četratā.

Palaidniex 11.10.2016 12:03

Nu vieniem tirliņiem no bembukiem tas likās sķiļna, nu gluži kā treenuškās un laķenēs, un tad dadziem pārējiem panesās mode pakaļ...

Kompleksainajiem tipiņiem šitāds šums liksies nevietā un to sauks par cilvēktiesību pārkāpuma mēģinājumu.

Ir arī visādi luņi, kas ieslēdz mašīnā pilnīgi visas iespējamās gaismas, pakaļmiglas ieskaitot, tā arī īsti neizprotot ko ieslēguši un kāpēc pakaļmiglas bez jēgas slēgt nevajadzētu...

Palaidniex 11.10.2016 9:47

DidzisKalnietis rakstīja: Ja tas būtu bijis vienīgais gadījums... Un vēl par vienu auto...

Atmini kaut vai Faetonu premjeram, Tiguan policijai utt... Visu nenosauksi...

Un kā ar to Lincoln Nafigator, kuru iekrāva kā neekonomiskāko patruļmašīnu pašvaldībniekiem?

Palaidniex 11.10.2016 9:47

Zelta vārdi - ir pilnīgi pie vienas vietas, ko grib kārtējais ierēdnītis vai Lejasfisānu pagasta vagars! 99,999% gadījumu tam auto ir funkcija nogādāt kāda ierēdnīša pēcpusi no punkta A uz punktu B. Daudz lētāk par auto un šoferu algošanu izmaksā modernās sakaru tehnoloģijas vai pareizi saplānoti darbi!

Un tie ekstru uzskaitījumi - vienkārši pērle! Savulaik atceros ka Iecavas novada kundziņi sarakstīja konkursa nolikumu ta lai sanāktu BWM X3. Kāda suņa pēc Iecavas novada ļurļakiem premium boibiks??? Par kādiem nopelniem? Pilnīgi būtu pieticis ar Fiat Panda 4x4 un atliktu nauda pagasta ceļu attīrīšanai no sniega!

Mums vajadzētu to pašu regulējumu, kurš bija Vācijā valsts/pašvaldību autoparkam. Tikai dienvidu zemēs bija atļāuta tāda ekstra kā Lūka VAI kondicionieris. Par ādas beņķiem, niknāks motors par bāzi, pilnpiedziņu, utt. ekstras varēja aizmirst kā aizpērnos rudzus! Lai gan pati Vācija atšķirībā no šejienes, patiešām ir auto LIELražotājvalsts!

Palaidniex 07.10.2016 18:52

P.s.

Un par to tempomātu, ja jau tik gauži ar saprašanu - paskaidrošu - esi pamanījis, ka tempomāts mazliet varbūt līdzētu, BET TIEŠI AIZMUGURĒJAM transportam NEIZRAISĪT AVĀRIJU, ne priekšējam no tās izvairīties, kas vēlreiz apliecina, ka tieši uz aizmugurējo tr. līdzekli attiecas 105. punkts. Fūra ar paletēm tāpat neizvairītos, pat ja vieglais pamanītos izčibēt! BET vēl DAUDZ labāk derētu ekstremālā automātikskā bemzēšana pirms šķēršļa, kas aizmigušo, ticamāk nepiesprādzēto, šoferi izmestu pašu pa priekšējo stiklu. Bet Tu te mums vaidi par pilnu ceļu ar kamaziem da gazikiem, kuru normālās valstīs nemaz nav... čalis normālu vilcēju nespēj vadīt, tādi nu ir tie Tavi skolnieki...

Ziliņš ar uzņēmuma vadības rīkojumu "modificētām" bremzēm? Nu, nu... Tu patiesi ko ļoti spēcīgu lieto

Palaidniex 07.10.2016 18:31

Kas ir jālieto, kādās devās lai ko tādu izmurgotu???

Un kāpēc Leitis aizmiga? Varbūt kopā ar leiti jāliek cietumā leiša uzņēmuma vernons? Kas tam spiež nereālus grafikus un izliekas neredzam paša uzspiesto slepkavniecisko darba un atpūtas režīmu?

Varbūt labāk aizliegt fūristiem kruīzkontroli kā tādu in ieviest kā sliežu transportam - miroņa pedāli?

Palaidniex 07.10.2016 16:14

vācijā gan ir manīts, ka pēdējie slēdz avārijas gaismas arī stūķī, bet avārijas gaismu nozīme dažādās valstīs ir dažādi traktēta un pieļauta/pieņemta.

Vācijā tas ir vēl +/- saprotams, jo tur ir ceļa posmi ar vispār nelimitētu ātrumu. Bet valstīs, kur ātruma limiti pastāv un tie ir krietni mazāki, PILNĪGI pietiktu ar uzmanības pievēršanu katram vadītājam savu acu priekšā pa to milzīgo vitrīnu, ko par vējstiklu sauc...

Palaidniex 07.10.2016 16:00

www.tvnet.lv/auto/par_un_ap/628949-lietuviesu_soferi_par_avarijas_izraisisanu_uz_gadu_ieliek_cietuma

vernons jau paguvis iekomentēt: " Vernons

Pēdējais brīdis smagos un autobusus visus aprīkot ar distances tempomātiem! Jaunajiem tādi ir. Bet priekšā esošiem, apstājoties uz maģistrāles joslā jāieslēdz avārijas signalizācija. Jāmācās no vāciešiem!"

Man ir daži jautājumi - ja jau vainīgs priekšā esošais ar neskatīšanos spogulī ar atrašanos uz ceļa un vispār ar savu piedzimšanu jau pēdc definīcijas - tad kā tas nākas ka distances tempomāts ir jāuzstāda aiz muguras braucošajai fūrei? Vernon - kā??? Kā tas nākās??? Vai tik tomēr distance un neuztriekšanās tomēr nav pašu aiz muguras braucēju rokās acīs un atbildība?

Pa priekšu braucējam tak ir visa vaina, distances (ne)ievērošana un lūrēšana spogulī, bet tempomātu nezkāpēc jāuzstāda tiem, kam vairāku m² vitrīna acu priekšā?

Otrs jautājums - kad reiz tiks maksātas normālas algas un autobusu parku vadība, transportkompāniju vadība pārstās spiest vadītājus braukt uz pārguruma robežas dēļ peļņas/grafika/plāna un normālas algas?

Varbūt tomēr normālas darba astundas, atbilstoša samaksa un uzmanības vēršana braukšanas virzienā ir visvienkāršākās preventīvās metodes, lai šādi murgi neatkārtotos?

nevis kaut kāds "vienmēr un visā vainīgais" mistiskais priekšā braucējs?

Tam pārgurušajam leitim, kurš mēģināja saskatīt "naktstauriņus" pieparkotajās fūrēs nekādas avārijas gaismas netraucētu sastumt čupā to vieglo auto...

Palaidniex 06.10.2016 9:45

Ne jau par to ir šajā gadījumā stāsts - stāsts ir par pavisam ko citu. Nu nav normāli, ka premium lielbobikam paliek mazāks nodoklis, bet reāli ekonomiskai un "piepirst" mazspējigai kompaktklasei viss paliek dārgāk!

Lūk ko vēstī šis kāpums, jo proporcionāli to parametriem un cenai uzturēšana būs lētāka...

Un jā - no kurienes pēkšņi vidēji statistiskajam auto īpašniekam radīsies nauda 10-15 gadus vecu, kaut kā ne būt koptu un rūpētu lamatiņu, vienā dienā nomainīt pret "nullīti" no salona? Vēlams Premium klases pusbobiku?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti