ūpi autobusu un trolejbusu vadītāji tieši tāpat pārkāpj noteikumus
iebraukšana pie mirgojošā zaļā krustojumā ar pēcāku krusta nosprostošanu visas perpendikulārās ielas zaļās luksofora gaismas garumā ir regulāri novērojama parādība
tieši tāpat kā dažiem vieglo automašīnu stūrētājiem.
problēma ir tajā, ka šajā valstī nav soda neizbēgamība par pārkāpma izdarīšanu, lūk i visi brauc kā māk, grib, prot vai sanāk... Un tramvaja vadoņi nav būtiski sliktāki par vidēji statistisko auto stūrmani...



















uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: ūpi autobusu un trolejbusu vadītāji tieši tāpat pārkāpj noteikumus iebraukšana pie mirgojošā zaļā krustojumā ar pēcāku krusta nosprostošanu visas perpendikulārās ielas zaļās luksofora gaismas garumā ir regulāri novērojama parādība tieši tāpat kā dažiem vieglo automašīnu stūrētājiem.
Un tas ir attaisnojums lai tramvaju vadītāji drīkstētu pārkāpt CSN?
Tas ir attaisnojums visiem vadītājiem neievērot CSN?
Jeb kā tas ir jāsaprot?
Tātad, ja viens vai vairāki ielec no tilta Daugavā, tad uzreiz visiem tas jādara?
Jebšu ja ir citas problēmas, tad izcelt vienu (kura ir ļoti bīstama) problēmu uz kopējā fona nedrīkst?
Jā un vēl: parādi man kura maršruta trolejbus un autobus brauc cauri DZĪVOJAMAI ZONAI??? Vai tādi ir?
Es saprastu, ja Tu ceptos par CP, P un PP ekipāžām, kas pārkāpj, kaut viņu uzdevums ir rādīt priekšzīmi...
Tramvaja vadītājus uztaisīt par vainīgākiem, nekā pārējie individualisti pilsētā ir nesmuki.
A kam man Trolejbuss pa dzīvojamo zonu? Pilna Rīga ar nesabrrans vaģilām muģilām, kas izpildās tā, ka lai Dievs nogrābstās...
Un tad atceries - gribi mainīt pasauli - SĀC AR SEVI!