iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 20.10.2009 0:07

osiss rakstīja:

Lai nu kā, testā redzams, ka labākā šipene no 50km/h apstājas par 15 metriem ātrāk kā labākā bezradžu riepa šajā kategorijā- tas ir patuveni 3 auto korpusi...

Kādēļ teikumā izlaisti vārdi? Uz ledus jā... Un cik % no tava nobrauktā ceļa ir ledus? Es tomēr labāk izvēlēšos riepu, kas uzrādīs labus rezutlātus lielākajā daļā nobrauktā ceļa un braukšu uzmanīgi retajos ekstrēmajos apstākļos, nekā otrādi.

Seene 19.10.2009 22:18

brmbrmm rakstīja: A tā vispār mazā Corolla diezgan taupīga- braucot ar ~ +30 Rīga-Viļņa 3 stundās un vidējais patēriņš 7,3.

Hi Hi... Lielais SAAB to paveic ar 6 litriem

Seene 19.10.2009 21:52

modena rakstīja:

ziemā traucēt satiksmi... savdabīgs jēdziens...

un no kurienes tev pārliecība ka es traucēšu satiksmi? Tieši otrādi ka tikai izkrīt sniegs - tad visi labo riepu īpašnieki kļūst nez kāpēc lēnie... un noparkoties var kur gribu, nevis kur iztīrīts...

melnais ledus - visi nešipotu riepu īpašnieki uzvedas it ka apmīzas...

tad par ko tu te runa? par to ka ziemas apstākļos ( nevis agra pavasara priekos) es ar šipiniecem traucēšu nešipotu mīzalu īpašniekiem satiksmi?

Ko tad nu pie rupjībām ķēries? pagājušajā ZIEMĀ sanāca braukt uz Lido kalnu pa kārtīgi piesnigušiem ceļiem. Viens šipotais varonis pēc tam uzskatīja par vajadzīgu pienākt klāt un pateikt, ka esmu idiots... Par to, ka man nelikās pieņemami vilkties uz 40km/h aiz viņa. Pirms doties tālāk slēpot, vēl izvilku no pļavas šipotu voyageri, kas savas spējas bija krietni pārvērtējis. Un jā - pilnīgi noteikti uz slapja bruģa vai tramvaja sliedēm tieši šipotie varoņi būs satiksmes bremzētāji.

Seene 19.10.2009 21:44

modena rakstīja:

beidz raudāt.... pat sliktāka šipiniece uz mitra asfaltā ir labāka nekā puse no nešipotam...

tu varētu pameklēt brilles un papētīt kopsavilkuma tabulas... ar datiem... nevis raut ārā to vienīgo nešipotu, kura uz mitra asfalta dabūja daudz maz jēdzīgo rezultātu... toties pārējas 5 palika aiz šipiniecem...

www.autoreview.ru/...

pie tam diez vai labi slavēt nešipotu ZIEMAS riepu, kurai uz ledus un sniega ir dziļā pakaļā...

Sāksim ar to, ka tur bija tikai izlase ar neradžotām riepām, no kurām vienīgā ziemas riepa bija Michelin X-Ice un vēl pa pusei "viduseiropas" Primacy Alpin. Tests ļoti tendenciozs, orientēts uz skarbas ziemas apstākļiem. Latvijā tāda nav bijusi jau daudzus gadus. Faktiski visa ziema mums ir auksts un sauss/mitrs asfalts. Jā, protams - ņemot vērā ekonomiskos apstakļus (lameļu riepas ir dārgākas un ceļu kopšana lauku rajonos nav augstā līmenī), Latvija ir tālu no tā, lai domātu par radžu aizliegumu. Nav jau arī seguma kvalitāte tādā līmenī, lai satrauktos par tā pārmērīgu bojāšanu.

Pats esmu izbraukājis Alpus ar Michelin X-Ice un tagad GoodYear Eagle GW-3 un varu droši apgalvot, ka tās ir pietiekami labas ekstrēmos apstākļos, lai neradītu ne mazāko vēlēšanos paciest radžu troksni un saķeres trūkumu pārējā laikā.

Seene 19.10.2009 21:26

modena rakstīja:

pirmkārt nav ieteicams ieteikt citiem to ko pats sev nevēlies....

otrkārt - ar šipotām riepām jau ceturto ziemu braucu... un ar Kr. Barona ielas tramvaju sliedēm absolūti nekādu problēmu... divus gadus dien dienā pa Vienības gatves bruģīti - arī nekādu problēmu... tāpat nekādu problēmu nebija arī ar Ventspils izcilo bruģīti....

PS. Ja esi l o h s- tad tev nekādas riepas nepaglābs no tramvaja āķa....

1) piekrītu... nokaitināji

2) ja neesi l..., kā pats raksti, protams, ka arī pa sliedēm pabrauksi. Bet satiksmi gan traucēsi un tos, kam ir normālas riepas nepārliecināsi, ka tāds patiešām neesi

Seene 19.10.2009 21:17

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

modena rakstīja: nerunājot jau par to, ka šipinieces testos iznes nešipotas praktiski visās disciplīnās...

Nu te tu sevi parādīji. Vienīgais tests, kurā radzes pārliecinoši uzvar ir slapjš ledus. Vidējie rādītāji nešaubīgi būs par labu kvalitatīvām lamelēm. Un sakoptu ceļu gadījumā (Vācija) tās drīzāk palielina risku. Varu vienīgi ieteikt pamēģināt radzes uz slapjām tramvaja sliedēm - pēc tramvaja sakabes āķa "nogaršošanas" varbūt nāksi pie prāta. Vai vismaz turpmāk vairs neapdraudēsi citus...

interesanti tev testi.....

bet pie somiem gan sanāk savādāk...

www.autoreview.ru/...

pirmie uz ledus, sniega un praktisks milzīgs pārsvars uz slapja asfalta ( viena nešipota izlīda paša augšā).... vienīgi sauss asfalts labāk piemērots nešipotām...

Ok, nemeklēšu savus testus. Pietiks ar citātu no taviem: "Тут все перевернулось с ног на голову: шины, которые блистали на снегу и льду, ушли в аутсайдеры, а те, что были беспомощны на ледяных треках, показали прекрасные результаты. Так, Nokian Hakkapeliitta 7 на асфальте работают весьма посредственно, а «среднеевропейские» шины Michelin Primacy Alpin обеспечивают минимальный тормозной путь и лучше других держат в поворотах."

Seene 19.10.2009 20:28

i_edgars rakstīja: Un es ar tādu izbrīnu vēroju un lamāju leišus, ka šie brauc 1 km/st lēnāk kā atļautais ātrums, pie kam bez neviena izņēmuma visi un visur!! Nevienu CP nemanīju, bet arī neviens nemirkšķināja.

Aļjo... Kopš kura laika šitā? Vēl vasarā visi brauca normāli un mirkšķināja apzinigāk nekā latvieši.

Seene 19.10.2009 20:26

modena rakstīja: nerunājot jau par to, ka šipinieces testos iznes nešipotas praktiski visās disciplīnās...

Nu te tu sevi parādīji. Vienīgais tests, kurā radzes pārliecinoši uzvar ir slapjš ledus. Vidējie rādītāji nešaubīgi būs par labu kvalitatīvām lamelēm. Un sakoptu ceļu gadījumā (Vācija) tās drīzāk palielina risku. Varu vienīgi ieteikt pamēģināt radzes uz slapjām tramvaja sliedēm - pēc tramvaja sakabes āķa "nogaršošanas" varbūt nāksi pie prāta. Vai vismaz turpmāk vairs neapdraudēsi citus...

Seene 19.10.2009 20:18

brmbrmm rakstīja:

Atceros, ka pirms brauciena vēl tiku tepat kautkur inetā salasījies, ka leiši šitā saaktivizējušies - ap Paņevežu un uz Viļņas ātrgaitas ceļa.

Paņevežas apvedceļš laikam ir īpašs stāsts - tur CP laikam ir vienmēr Tāpat arī ~50km zonā no poļu robežas. Bet nu uz "bāņa"

nekad nav gadījies redzēt.

Seene 19.10.2009 19:04

modena rakstīja: varētu pastāstīt kāds bija atļauts ātrums?

Tieši tā - līdz šim leišu CP ir ignorējuši +20 pēc spidometra tieši tāpat, kā visi citi CP, izņemot skandināvus, igauņus un šveiciešus.

Seene 19.10.2009 18:38

osiss rakstīja:

iespējams, bet šķiet piektdin pābaudīju- links bij korekts!

Nu ja jau "piektdin pābaudīji", tad gan jau arī ar linku viss bija kārtībā.

Seene 19.10.2009 17:29

opelis rakstīja: Vispār pārsteidza mani leišu ceļu policisti... Braucu no Polijas un netālu no Kauņas un uzrāvos uz ātrumu. Antiradars nenostrādāja un leiši lepni paziņoja, ka šiem tagad esot jauni lāzerradari. Aparāts pats līdzīgs pēckara amatieru kinokamerām ar diviem objektīviem un cik sapratu, tad kaut ko bildē arī, jo uz manu mēģinājumu apelēt pie tā, ka braucu plūsmā, ments solījās parādīt kino, kurā redzams, ka mans auto brauc ar tiem 91km/h, kamēr pārējiem esot 89km/h. Kino neskatījos, jo ātrumam piekritu un bez tielēšanās nopiķoju 50 poļu zlotus, jo pilnais sods esot 300 liti. Varbūt kāds kko zina par šitiem brīnumiem, kādā frekfencē strādā utt.

300 liti par ko - par +1 km/h? Jeb kā?

Seene 19.10.2009 14:08

modena rakstīja:

vari lūdzu daudz maz konkrēti paskaidrot kādā veida sīkas radzes no viegla auto riepam var bojāt segumu pa kuru piemērām pārvietojas smagie, kuriem uz vienas ass ir līdz 10 tonnām?

citādi rodas iespaids - kā partija skazala, značit tā arī ir..... jeb precīzāk - radzes boja segumu... bet kādā veida... kuj zin...

Asfalts (jeb precīzāk sakot asfaltbetons) sastāv no piķa un akmeņiem, kas ir salipuši blīvā ūdensnecaurlaidīgā masā. Viemērīgs spiediens lielā laukumā, ko rada jebkāds svars, šādu masu deformē. Savukārt radzes, aizķeroties ar lielu spēku vienā punktā rada plaisas, kurās satek ūdens un sasalstot pabeidz iesākto. Par citiem segumiem nerunāsim - ar radzēm būtu kategoriski jāaizliedz izmantot bruģētās stāvvietas, kas pēc tam izskatās nožēlojami.

Seene 19.10.2009 12:01

modena rakstīja:

kāda tad veida vieglo auto radzes boja asfaltu?

Radzes bojā jebkura seguma virsmu. Bet seguma deformāciju (rises) rada svars.

Seene 19.10.2009 10:52

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

modena rakstīja: jebkura riepa pēc būtības bojā asfaltu...

vai varbūt gribi pateikt kā uz vācu autobaņiem tas rises ir 35 gadu vecas?

vieglie auto nekādas rises nerada.

neesi pretrunā ar iepriekš teikto?

Nē.

Seene 19.10.2009 10:07

modena rakstīja: jebkura riepa pēc būtības bojā asfaltu...

vai varbūt gribi pateikt kā uz vācu autobaņiem tas rises ir 35 gadu vecas?

pirmkārt beidzot pasaki, ko tu vispār gribi pierādīt, jo acīmredzot pats vēl neesi to sapratis. un beidz jaukt nesaistītas lietas - vieglie auto nekādas rises nerada.

Seene 18.10.2009 21:20

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

Yetti rakstīja:

nomiks rakstīja: tagad gan uz robežas nevienu panu nesastapsi, ja neliksies aizdomīgāks par pārējiem

vasarā divas reizes braucu ar mēneša starplaiku... 3jās robežšķērsošanas reizēs stāvēja zaļi busiņi, tjipa, viņu autotransporta direkcija... stādināja izvēles kārtībā... mani apturēja jo viencipara Nr...

Un to, kā šipi plēš asfaltu var dzirdēt pa LIELU gabalu.

tātad es laikam nepareizi šito frāzi sapratu... plēš - nenozīmē kā bojā?

Protams, ka bojā. Un fakts ka jauno tehnoloģiju radzes to dara MAZĀK, nekādi nenozīmē to, ka tās nebojā vispār.

Seene 18.10.2009 19:29

modena rakstīja:

nu ja... tagad sāki citu dziesmu dziedāt... modernas... saudzējošas...

tas jau no sērijas - Hitlers bija slikts, taču kāpēc poļi visus viņa izsludinātus likumus vel neatcēla?

no otrās puses vāciešiem ar viņu klimatu, tas riepas nah nav vajadzīgas.... vel viens iemesls - autobaņus labi uztur, līdz ar to pastāv risks kā ar radzem veidosies vairāk apdraudējumu satiksmes drošībai - jo diez vai kāds gribēs ieverot 90 km/h ierobežojumu....

PS. Ne visur Vācijā tas radzes ir aizliegtas...

To dziesmu tu sāki dziedāt - ka jaunās radzēs neesot TIK kaitīgas. Un es iebildu, ka vāciešiem tas nez kādēļ tomēr nav liecies pietiekami.

Un nekad neesmu teicis, ka Latvijas ceļi ir piemēroti šāda aizlieguma ieviešanai Latvijā.

Būtu labi ja tu vispār pamēģinātu saprast sarunas saturu, pirms iejaukties ar tukšpļūtīšanu.

Seene 18.10.2009 18:33

modena rakstīja:

rudens68 rakstīja: _____________Tu vismaz zini cik sen ir viņiem aizliegums uz riepām ar radzēm?_______________

Padalies ar info

tas bija pasen....

nākamgad iespējams varēs svinēt 35 gadu jubileju...

Un tagad pats pastāsti kāds sakars tam, cik SEN Vācijā ir aizliegtas radzes, ja diskusija ir par to, ka modernās radzes esot asfaltu saudzējošas. Un to, ka vācieši, neskatoties uz šo faktu, aizliegumu NAV atcēluši.

Seene 17.10.2009 0:05

ValdisM rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Fartuks nāk, Fartuks nāk, Fartuks vienmēr laikā nāk, pieglausties sāk, murgot māk, klusi, klusi jobtvaimaķ!

šausmas, un es jau cerēju ka tādi mapla 90-gadu sākuma šedevri kā daniels rēbuss jau būs izzuduši no cilvēku galvām, izrādās ka tomēr ne

Laikam jau vispirms uz sevi paskaties. Man pat īsti neizdevās atcerēties, kas tad toreiz nāca... Bet tu pat Daniēla Rēbusa vārdu neesi aizmirsis

Seene 16.10.2009 21:17

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

Yetti rakstīja:

nomiks rakstīja: tagad gan uz robežas nevienu panu nesastapsi, ja neliksies aizdomīgāks par pārējiem

vasarā divas reizes braucu ar mēneša starplaiku... 3jās robežšķērsošanas reizēs stāvēja zaļi busiņi, tjipa, viņu autotransporta direkcija... stādināja izvēles kārtībā... mani apturēja jo viencipara Nr...

Un to, kā šipi plēš asfaltu var dzirdēt pa LIELU gabalu. Padomā pats, cik liela ir iespēja nebūt tam aizdomīgākajam, kas tiks apturēts.

vot tikai nevajag.... sen jau ir jauna tipa šipi kuri nav tik kaitīgi asfaltam... savukārt CSDD bremžu stenda barabāni nav rādītājs...

Nešaubīgi ir. Tikai dumjie vācieši to vēl nav sapratuši. Un poļi ar speciālas iekārtas ausīs sabāzuši, lai dzirdētu spokaini klusās riepas.

Jeb vienā vārdā sakot - lohs!

Neviens nav izgudrojis jaunu pamatskolas fiziku - radze var vai nu ieķerties ledū (vai jebkurā citā seguma) vai arī to nedarīt. Ja nu vien tev nav ūberauto ar ceļa seguma detektoru un hidraulisku izbīdīšanās sistēmu katrai radzei.

Seene 16.10.2009 20:20

Yetti rakstīja:

nomiks rakstīja: tagad gan uz robežas nevienu panu nesastapsi, ja neliksies aizdomīgāks par pārējiem

vasarā divas reizes braucu ar mēneša starplaiku... 3jās robežšķērsošanas reizēs stāvēja zaļi busiņi, tjipa, viņu autotransporta direkcija... stādināja izvēles kārtībā... mani apturēja jo viencipara Nr...

Un to, kā šipi plēš asfaltu var dzirdēt pa LIELU gabalu. Padomā pats, cik liela ir iespēja nebūt tam aizdomīgākajam, kas tiks apturēts.

Seene 16.10.2009 15:14

Un vispār... Matu skaldīšana ar pseidozaļu taupīgumu pasauli neglābs. Kamēr tie, kam nav ko ēst, pretēji dabas likumiem turpinās nekontrolēti vairoties, nekas nemainīsies.

Seene 16.10.2009 13:55

BusDriver rakstīja: Jautājumi Sēnei un pārējiem līdzīgi domājošiem par gaļas ēšanas priekšrocībām:

1. Kādēļ lielākā daļa sportistu ir veģetārieši?

2. Kādēļ visspēcīgākie un visizturīgākie dzīvnieki ir veģetārieši (zilonis, zirgs, ēzelis)? Salīdzinājumam tīģeris vai pantēra spēj attīstīt lielu ātrumu tikai īsu laika sprīdi.

1) Neesmu gan redzējis nevienu sportistu veģetārieti - sintētiskie proteīni ir GAĻAS aizvietotāji - protams koncentrētāki, bez balastvielām un... ar neparedzamām ķīmijas sekām nākotnē.

2) Vai tev ir kaut mazākais priekšstats par to, kāda ir zālēdāju gremošanas sistēma un kāda tā ir cilvēkam?

Seene 16.10.2009 13:46

Dark_Side rakstīja:

Seene rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Ja sevi reklamētu, tad vismaz būtu nosaucis, ko pārstāvu, kontaktus utml.

Bet tev laikam par īsu prātiņš ir, lai to saprastu.

Nemaz tā jau arī nav. Neviens saprātīgs cilvēks šeit nerakstīs atklātu pašreklāmu, jo zin, ka panāks pretējo efektu. Bet pamēģināt "nemanāmi" pakritizēt konkurentu var... Cerot, ka nepamanīs... Bet ja tomēr pamana, tad sākas taisošanās - es jau neko, jums prātiņš par īsu...

Pašam laikam ne tas vien par īsu.

saksim ar to ka 95% iauto lietotaaji wnk drish uz velna paraushanu bez jebkadiem argumentiem... kas saaksies argumeneteeta runaashana - cita lieta.

Nu gan pateici. Nez kādēļ pats tieši drishanai pievērsies, kad tev argumentus priekšā noliku,

Lasītākie raksti

Jaunie raksti