iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 03.06.2009 22:41

Master_D rakstīja:

ttt rakstīja: Šorīt pirms septiņiem braucot no Juglas puses Rīgā, notur pirmā CP - paprasa tisības un laimīgu ceļu. Tālāk Lubānas iela - iepūt trubiņā, laimīgu ceļu. Tālāk Krasta iela - iepūt trubā, laimīgu ceļu.

Sašutums ir par to, ka nevienai CP neinteresē auto papīri. Tu vari braukt kaut vai ar sev nepiederošu auto, galvenais, lai nebūtu dzēris un tev ir tisības......

A es jau kādu gadu tehpasi nevadāju līdzīgi. Ja menc prasa, saku ka nav. Nav pat to latu sodanaudas prasījuši ne reizi.

Nu jau diezgan sen kā 2Ls

Seene 03.06.2009 19:19

donis7 rakstīja:

Kaa Juus riikojaties situaacijaas, kad, meegjinot apdziit priekshaa braucosho auto, apdziishanas manevra laikaa, otrs saak spiest griidaa un neljauj tikt garaam!?

Apdzīt mācījos ar 1.2 Kadetu un tagad braucu ar 175Zs. Vēl nesmu saticis kādu, kas spētu neļaut tikt garām.

Seene 03.06.2009 14:27

uge rakstīja: Dēļ logu šķidruma ir nācies kāpt ārā no auto un pūst tai trubā vēlreiz.

Tak tajā trubā vispār nav jāpūš. Pasūti nah un piedāvā, lai ved uz ekspertīzi, ja paši neredz, ka neesi dzēris. Ne nu vedīs, ne kā.

Seene 02.06.2009 23:28

DimanC rakstīja: paldies no manis par viedokļiem.

btw, vīkendā bišķi paceļojām pa norvēģiju. navigācija k-kāds Garmin, laikam Norgē arī pirkta (ķip, vajadzētu būt jaunām kartēm).

tā jau te tie ceļi nav nekādi Vācijas bāņi, bet navigācija mūs pamanījās izvest vairākas reizes pa grantsceļiem, kas iet paralēli lielajiem ceļiem. rezultātā - 40km asfalta vietā (pieņemsim, 70km/h vidējais) nobraucām 45km pa vietejās nozīmes zemesceļu, kur grūti izmainīties, ja kāds gadās pretī (ar vidējo ap 45km/h). un tā vairākas reizes mūs mēģināja apčakarēt tas aparāts. gribēja apkārt dažiem tuneļiem pa veco ceļu (caur ieleju vai šauru celiņu pa klints ārmalu) vest. beigās pačekojām set-up - uzlikts, lai izvairītos no traffic. protams, stulbi, bet vai tādēļ jāsūta pa neceļiem?

Laikam neesi redzējis, kas ir "traffic", ja vari kaut ko tādu uzrakstīt. Stulbi ir vienīgi brīnīties par to, ka tehnika izpilda to, ko pats esi prasījis (vispār jau gan izvairīšanās no traffic ir reāli izmantojama tikai komplektā ar on-line sastrēgumu datu abonēšanu). Bet par vidējiem ātrumiem - gribētu gan redzēt, kā tu "Norgē" dabūsi vidējo 75km/h. Tas nozīmē diezgan pastāvīgu ātrumu 110-120km/h - ir ok braucot uz dienvidu pusi, bet neticu, ka esi tik bagāts, lai varētu to atļauties skandināvijā. Bet uz jau minētajiem vācu bāņiem ir nācies pieredzēt, kā ir, kad 100km ir jābrauc 12h. Cik sanāk vidējais ātrums? Nebūs nedaudz mazāk par taviem zemesceļa 45km/h?

Seene 02.06.2009 15:25

uupis rakstīja:

Pirmais rakstīja: sābs jau defaultā ir parodija

Bet kas tad AUDĪ ir defoltā?

Laikam jau Lamborgini, ja salīdzina ar VAZni...

Defoltā AUDI ir sapnis. Neaizsniedzams. Tad kad rudenī defolts būs klāt, redzēsi pats

Seene 02.06.2009 14:41

HIPPY rakstīja: Neredzeju nevienu SAABu sodien uz ielaam, toč buus bankrotejusi.

Skaties rīt. Šodien es ar kājām...

Bet vispār bankrotē jau GM un beidzot Eiropieši atkal varēs sākt ražot ASV gudrinieku nesajātas mašīnas.

Seene 01.06.2009 22:33

krishus rakstīja:

Tu toč esi lohs, vai izliecies?

Vispirms tu neesi redzējis klapes izpūtējā.... parādīju.

Tad izrādās- ka tās ir *******a- krutas esot redz elektromagnētiskās...

Nu loģisks jautajums- "kādas". Telma, mļec.....

Un par telmām man vari nestāstīt, esmu vinas jaucis līdz nemaņai... un starp citu, jaunāko transporta līdzekli ar telmu, zinu 96.g. ražotu...

bet, ja nu tu saki, ka eiropā izplatītākais..., lai nu tā būtu

Fantāzija tev strādā... Es teicu, ka neesmu redzējis klapes izpūtējā, kas būtu paredzētas vai spētu apturēt nekontrolējamā paātrinājumā strādājošu dīzeli. Un piebildu, ka esmu redzējis klapes, kas ir viens no kalna bremzes variantiem - t.i. domātas pavisam citam nolūkam. Tad arī uzskaitīju pārējos iespējamos kalna bremzes variantus.

Par Telmas skaitlisko popularitāti ļoti nestrīdēšos, bet apgalvojums ka Telmu ir nomainījis "retarders" ir absolūti idiotisks.

Seene 01.06.2009 20:43

krishus rakstīja: Starp citu, telmas sen jau kā ir aizstājis retarders....

Nu tu tak esi ģeniāls. Cik ilgi domāji? Tādu pērli jau nu kurš katrs nespēj izdomāt.

To, ka kopētājus ir aizstājuši kseroksi, esmu dzirdējis. Droši vien pamperus, nevis autiņbiksītes tu arī vēl valkā.

Bet to, ka retarders (jeb latviski kalna bremze) ir aizstājis Telmu (viena paveida vienu zīmolu) dzirdu pirmoreiz. Tad jau laikam jāsaka arī, ka diferenciālis ir sen aizstājis torsenu, sadales kārba haldeksu un turbīna garetu??? Vai ne, gudriniek?

Seene 01.06.2009 20:39

krishus rakstīja:

Seene rakstīja:

krishus rakstīja:

Kas ir elektromagnētiskā bremze? Ok to klapi vada e/m vārsts.... tas arī viss.

Nu gan... Palasi vēlreiz kaut vai to pašu vikipēdiju. Ir 4 veidu sekundārās bremžu sistēmas. Dzinēja, atgāzu (tā par ko šeit diskutējam), hidrauliskā un elektromagnētiskā.

Eiropā populārākā elektromagnētiskā ir Telma - vari viņu lapā paskatīties darbības principu: www.telma.co.uk/...

Vārsta e/m vadītājs atradies...

Eu, gudriniek, telma ir TRANSMISIJAS bremze, dāāā past'asti par elektromagnētisko motora bremzi!!!

Pastāsti pats, ja reiz esi tādu izdomājis...

Seene 01.06.2009 18:03

Bucefals rakstīja:

Seene rakstīja:

Tu droši vien arī traukus nemazgā un zeķes vakaros pieslien pie krāsns, vai ne?

Nu man ir visai līdzīgi. (Ne jau par traukiem vai zeķēm! ) Auto man pašos pamatos ir parvietosanas līdzeklis, kuru man vajag max ātri tikt no punkta A uz B. Tai skaitā noparkot, bieži vien "nenoparkojamās vietās". Tapēc man ir svarīgi lai man nesāp sirds par kadu ielocītu spārnu vai noskrāpētu buferi. Un arī ziemā pa trasi norakstoties kkādā kuveitā nebūtu žēl aplocītos bleķus.

P.S. Ja auto aizņemos no kāda vai no nomas, tad atdodu bez skrambiņas.

Kaut kas jau tajā attieksmē ir, bet tomēr ir vēl arī cilvēki, kas spodrina kurpes, gludina kreklus un nopļauj zalīti pie mājas.

Seene 01.06.2009 17:28

bogy rakstīja:

Joekid rakstīja:

Kindzulis rakstīja: tak panjem celtnieciibas materiaalu veikalaa putu nonjeemeeju... ja no dreebeem var dabuut nost... tad autoss nevajadzeetu buut probleema

tik patestee kaadaa mazaak manaamaa stuurii vai kraasu&laku nechakaree kopaa

Nu par to arī lielākā sāpe ir vai laku nečakarē...

..nu, sačakarēsies laka, a kas tad ir? auto sāks vairāk degvielu patērēt vai vispār nebūs iedarbināms??

es jau it kā saprotu, ka cilvēki un auto ir dažādi, bt brīžiem liekas, ka nu galīgi darīt nav ko, ja par laku jāuztraucas (varbūt Tavs auto ar to laku ņem pirmās vietas izstādēs un tagad būs bešā, ..vot tas gan ir krenķis)

Tu droši vien arī traukus nemazgā un zeķes vakaros pieslien pie krāsns, vai ne?

Seene 01.06.2009 16:45

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Nu jau tu pārleci vienu klasi. Vismaz pēc manas izpratnes "premium" ir tādi auto kā BMW 5xx, Audi A6, Volvo S80 u.t.t. Tecvis pieminētie jau ir luksus klase. Protams, ka SAAB 9000 / 9-5 nav salīdzināms ar šādu uzskaitījumu.

Par to, kā saukt klases varam padiskutēt atsevišķi, bet nekādi nebiju domājis ierindot SAAB vienā līmenī 7xx, Phaetonu vai ko tamlīdzīgu.

Un kas tad nosaka "premiumu"? Mašīnas lielums? Mašīnas ražotāja galvenā ofisa atrašanās valsts? Mehāniskā kvalitāte? Apdares kvalitāte?

Man reizēm parauj rēka, kad kāds ļoļiks nosauc, piemēram, C5 A6 par "limuzīnu" No otras puses - ja tam "limuzīnam" zem haubes ir 4.2, tad vispārējos vilcienos galvenā starpība starp A6 un "īso" A8 ir bundžas materiālā un faktā, ka A8 ir bik platāks lai katram priekšas ķeblim būtu pa elkoņbalstam, kamēr A6 tikai viens

Vispār jau šobrīd visas klases ir ļoti saplūdušas. Un lielums pat nav noteicošais faktors. Principā jau visu nosaka apdares un ekstru kvalitāte. Piemēram - VW (ģimenes) pret AUDI (premium) - abi ir viena ražotāja (VAG) vienotu platformu auto, ar ļoti daudz kopīgām lietām. tajā pat laikā AUDI joprojām ir dārgāks un visi zin, kādēļ.

Ienāca prātā salīdzinājums ar auto krāsu.

Ekonomiskā klase - īpašnieks vēlas, lai auto būtu krāsots.

Ģimenes auto - īpašnieks vēlas, lai auto būtu sarkanā krāsā.

Premium - sarkana metālika.

Luksus - Lielā Krāsotāja īpaši izvēlēts krāsas tonis

Ekskluzīvā - Lielā Krāsotāja pašrocīgi krāsots auto

Seene 01.06.2009 15:49

Ozz rakstīja:

pardon, 9000 NG jau nu gan nav preemijum klase..

videejaa, teiksim taa anatomiski paliela izdevusies,

preemiijums buutu 600 mersis, 7er , jaguaars kaut kaads vai A8 , faetons

a daciite arii ir urna, mazliet labaaka par žiguli. bet nu tizla bez gala

Nu jau tu pārleci vienu klasi. Vismaz pēc manas izpratnes "premium" ir tādi auto kā BMW 5xx, Audi A6, Volvo S80 u.t.t. Tecvis pieminētie jau ir luksus klase. Protams, ka SAAB 9000 / 9-5 nav salīdzināms ar šādu uzskaitījumu.

Par to, kā saukt klases varam padiskutēt atsevišķi, bet nekādi nebiju domājis ierindot SAAB vienā līmenī 7xx, Phaetonu vai ko tamlīdzīgu.

Seene 01.06.2009 15:34

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:... SAAB ... Izcili uzticams un komfortabls auto. ....

bija saulaik tāds iauto reģistrēts lietotājs HRE (lai viņam vieglas smiltis)

viņam tik traki piegriezās remontēt sābu un viņš parāva līzingā jaunu daciju

Ar to arī apsveicu. Ja jau cilvēku apmierina Dacias piedāvātais komforts un gaitas īpašības, tad jau pašā būtībā kaut kas bija nepareizi ar sākotnējo SAAB izvēli. jebkura lielā premium klases auto uzturēšana būs dārgāka, nekā Dacītei vai otrajam golfam. kaut vai salīdzinot riepu cenas - lai nepieminētu kaut ko, kas būtu dārgs tieši SAAB

Seene 01.06.2009 15:29

msh rakstīja: Tas datčiks kaut kādā dziļā tirsā iebāzts ka "stāv priekšā remonts", tā vietā lai nopirktu un pašrocīgi pārskrūvētu [jo tur jau nekā nav - vismaz audī ], jeb vai tu piederēji pie principiālajiem baltrocīšiem?

Ne tak - turpat vispusē vien ir. Bet pēc definīcijas tas ir pirmais "remonts", jo ir sabojājusies kāda detaļa, kas nav pieskaitāma pie nolietojuma detaļām. "Stāv priekšā" tāpēc, ka tā nemaz nevar nopirkt - ir pasūtīta un varēs nomainīt, ka tiks piegādāta.

Seene 01.06.2009 14:53

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

viktors1961 rakstīja: A citādi - lieka skatīte nevienam vēl nav traucējusi

IR traucējusi! Ar bezjēdzīgu laika un naudas terēšanu.

vai tiešām sābs spēj iziet tehnisko apskati??? nu tā - neko nepieremontējot (izņemot ikgadējo ķēdes maiņu)

Nu jau laikam ~8 gadus braucu tikai ar SAAB un nesaprotu no kurienes šādi murgi rodas. Izcili uzticams un komfortabls auto. Gan iepriekšējie 2 gab. 9000, gan tagadējais 9-5. Tagadējam sobrīd priekšā stāv pirmais remots (neskaitot apkopes) 3 gadu laikā - jānomaina dzesēšanas sistēmas temperatūras devēju. Bet nedomāju, ka šīs bojāmums jebkādā veidā kaut šobrīd traucētu iziet skati.

Seene 01.06.2009 13:36

viktors1961 rakstīja: A citādi - lieka skatīte nevienam vēl nav traucējusi

IR traucējusi! Ar bezjēdzīgu laika un naudas terēšanu.

Seene 01.06.2009 13:35

viktors1961 rakstīja: A citādi - lieka skatīte nevienam vēl nav traucējusi

Seene 01.06.2009 13:31

krishus rakstīja:

Kas ir elektromagnētiskā bremze? Ok to klapi vada e/m vārsts.... tas arī viss.

Nu gan... Palasi vēlreiz kaut vai to pašu vikipēdiju. Ir 4 veidu sekundārās bremžu sistēmas. Dzinēja, atgāzu (tā par ko šeit diskutējam), hidrauliskā un elektromagnētiskā.

Eiropā populārākā elektromagnētiskā ir Telma - vari viņu lapā paskatīties darbības principu: www.telma.co.uk/...

Vārsta e/m vadītājs atradies...

Seene 01.06.2009 11:47

Kaksis rakstīja:

Mani pastāvošā sistēma apmierina pat vairāk kā pilnīgi.

... ar to arī viss ir pateikts.

Seene 01.06.2009 11:42

Kaksis rakstīja: Es tikai nesaprotu vienu - kāda jēga dzīvot valstī, kurs viss ir slikti. Ir taču āfrika, kur TA vispār nav jāiet, octa nav jāmaksā. Vai ziemeļpols, kur var pārvietoties briežu pajūgā, bremzēt briedi mēģinot ievietot korķi pakaļā.

Atdodiet Latviju tiem, kuriem te ir labi, nebrmezējiet attīstību. Un visiem būs labi.

Ja nav loģisku argumentu, tad ķeramies pie demagoģijas? Acīmredzot nepiederu pie tiem, kas ātri vien pārvācas tur, kur ir labāk. Bet gan gribu, lai arī manā dzimtenē kaut kas mainītos uz labo pusi.

Vai pats pie sava cēlā paziņojuma esi gatavs pievienot atziņu, ka mūsu valstī viss ir kārtībā un nekas nav jāmaina?

Seene 01.06.2009 11:32

HIPPY rakstīja: Seene jau nekvienu citu majaslapu nezin kaa wikipedia.org

Dziivee tikai no iekspuses skodu ar ragiem redzejis

Tev ir kādi iebildumi pret šo mājaslapu? Gribi apstrīdēt šos faktus?

Un redzējis no dažādām pusēm esmu visai daudz.

Seene 01.06.2009 11:27

Kaksis rakstīja: Ja pie mums ierubītu TA pēc pilnas programmas, tad pusi, ja ne vairāk, autoparka nāktos atdot Tolmetam.

Kurš to grib?

Es gribu... Kāda hrena pēc man jāmaksā nauda par neko? Man ir svarīgi uzturēt savu auto tādā kārtībā, lai tas nesagādātu pārsteigumus atrodoties vairāku tūkstošu km attālumā no mājām. Attiecīgi skates prasības priekš manis ir tikai lieks laika un naudas patēriņš, jo pietiekami būtiskus defektus viņi vispār nespēj konstatēt.

Ja reiz ir skate, tad lūdzu - uzņamaties pilnu atbildību par savu darbu. Parakstiņu, ka viss kārtībā, uz papīra. Un ja kaut kas, ko varēja paredzēt, notiek pēc tam, netiešos zaudējums, ko varēja novērst ar savlaicīgu diagnostiku, sedz apskatītāji. Būtu feini, vai ne? bet tā tak nekad nebūs - apskate pie mums ir tikai cilvēku čakarēšanai.

Seene 01.06.2009 11:09

krishus rakstīja:

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Vārsts gaisa trubā ir redzēts dažādos izpildījumos, bet nu izpūtēja aizkorķēšanu dīzelim nespēju iedomāties.

Kamaz 4310; MAZ – 90-o gadu sākums.

Palabošu- lielākai daļai kravas a/m, autobusu, traktoru dzinējos- līdz pat mūsdienām

www.valtra.us/...

Vēlreiz - tas saucas \"TORMOZ\" vai \"BRAKE\" un ir kalna bremze - autobusiem gan lielākoties tiek izmantota elektromagnētiskā bremze. Jebkurā gadījumā par tās paveidiem var izlasīt šeit. en.wikipedia.org/...

\"Exhaust brake\" ir visvienkāršākais un lētākais risinājums, bet arī visneefektīvākais. Un nekādui nav izmantojams motora avārijas apturēšanai.

Seene 01.06.2009 0:54

msh rakstīja: Vai tad scantest skaitās CSDD?

Sēņotāj, tā atkal ir otra galējība - mehiko savulaik, piemēram, smoga problēmu par 80% samazināja, ieviešot reizi divos gados TA [nezinu kā ar citām lietām bet atgāzēm toč] - secinājumus izdari pats

Protams, ka galējība. Tieši tāpēc jau saku, ka starp divām galējībām (patreizējo un vispār atceltu) izvēlētos otro. Patiesība jau ir kaut kur pa vidu, bet pagaidām neredzu, ka mūsu valstī kāds varētu izdarīt kaut ko loģiski, nevis rīkoties ar ekstremām metodēm.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti