iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 26.03.2012 14:48

smaidiigais rakstīja:

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja: Bet tas nenozīmē ka visi braucēji būs vienādi! Citam galva sāp, cits vienkārši nesteidzas, cita varbūt ir stāvoklī, vēl kādam ir dusmas uz šefu un tas ir uz ceļa lai dusmas izgāztu. Viens brauc ar kamazu, cits ar spoooorta auto, vienam pilna mašīna ar bērniem kas ēd saldējumu, abet vēl kāds tikai vakar nolicis tiesības.

Nu kā šitā varza var braukt 'vienādi'? Nevar!

Pie mums nevar... Nez kādēļ VAR Polijā, Čehijā, Austrijā un Vācijā, bet kolīdz sķērso Lietuvas robežu (jā arī tur smaidiigie nevaruļi savairojušies), tā vairs nevar

Tikko aizvizinājos līdz Alpiem un atpakaļ. Lietuva atgriežoties atgādināja, kādā murgā dzīvojam, un Latvija pārliecināja.

tu daiļdirsēj aizmirsti, ka uz Alpiem brauci pa maģistrāliem ceļiem. Nobrauc no tiem, un arī redzēsi brīnumus. Pie kam Polijā arī netrūkst visādu traktoru, un citu poļu brīnumu uz ceļiem, tā ka nevajag irst vasku.

Tu tukšpļūti aizmirsti, ka blakus nesēdēji. Jā braucu arī pa maģistrālajiem ceļiem - bet CZ,PL un AT izbraukāju arī daudz neceļus, ieskaitot gruntenes - uz maģistrālajiem šoreiz paliku tieši LV/LT (ViaBaltica).

LV nedaudzajos kilometros toties sanāca saskaitīt vairāk par 10 CP ekipāžām, no kurām puse nodarbojās ar kaut ko nesaprotamu, vienlaikus rupji pārkāpjot CSN un apzināti traucējot satiksmi.

Seene 25.03.2012 22:08

smaidiigais rakstīja: Bet tas nenozīmē ka visi braucēji būs vienādi! Citam galva sāp, cits vienkārši nesteidzas, cita varbūt ir stāvoklī, vēl kādam ir dusmas uz šefu un tas ir uz ceļa lai dusmas izgāztu. Viens brauc ar kamazu, cits ar spoooorta auto, vienam pilna mašīna ar bērniem kas ēd saldējumu, abet vēl kāds tikai vakar nolicis tiesības.

Nu kā šitā varza var braukt 'vienādi'? Nevar!

Pie mums nevar... Nez kādēļ VAR Polijā, Čehijā, Austrijā un Vācijā, bet kolīdz sķērso Lietuvas robežu (jā arī tur smaidiigie nevaruļi savairojušies), tā vairs nevar

Tikko aizvizinājos līdz Alpiem un atpakaļ. Lietuva atgriežoties atgādināja, kādā murgā dzīvojam, un Latvija pārliecināja.

Seene 15.03.2012 16:29

smaidiigais rakstīja: Tu laikam būtu ar mieru aizdot man 100 latus, un pēc gada un 3% inflācijas (vai cik nu mums tā ir) saņemt atpakaļ tos pašus 100?

Pag... Tu tā arī laikam neesi sapratis, kas ir inflācija... Tie paši, kas naudu aizdod, arī piedrukā inflācijas tiesu. Tā kā aizņemoties tu maksā ne vien līgumā paredzētos procentus, bet arī vēl par smukiem papīrīšiem.

Seene 15.03.2012 16:14

smaidiigais rakstīja: jūs, kungi, aizmirstat, ka 'dālderis' ir no zelta, un zelts ir prece/produkts. Līdz zelta standartu nomainīja ar to, ka valdības savu 'dālderi' sedz ar visu, kas tām ir.

nevajag vienkāršo sarežģīt

protams, to, ka pie naudas mašīnas pietuvinātās personas piedrukā naudu neskatoties uz to, cik viņiem ir zelta vai citu segumu, to es neapstrīdu. Tā ir noticis vienmēr, arī tad, kad dālderī esošā zelta daudzumu jeb provi samazināja, lai varētu izkalt vairāk dālderu.

Toč Zeitgeistus saskatījušies...

Dālderis ir no zelta, bet augļošana ir parādījusies sākot no "naudas" pirmsākumiem. Kad augļotāji izdomāja, ka reālā zelta dāldera vietā var aizdot parādzīmi (naudu). Un aizdeva vairāk dālderus, nekā pašiem patiesībā bija.

Bet... Arī zeltam ir inflācija - attīstoties raktuvju tehnoloģijām pasaulē parādās arvien lielāki zelta daudzumi, bet reāla vajadzība pēc tā nav - vien greznumlieta. Un beigu beigās pat zelta segums kļūst arvien nevērtīgāks.

Seene 15.03.2012 15:26

i_edgars rakstīja: Te sanāk, ka kāds teiksim regulāri manam transportam nodara skādi, bet man par to jāatbild??

Jap, neuzmanīgi glabā. Vajag konteinerā ar 3 atslēgām un polsterētām sienām. Un galvenais - NEBRAUKT. Citādi pats vien esi vainīgs

Seene 15.03.2012 14:53

GB12 rakstīja: Kā zināms, demokrātijā vairākuma griba ir noteicošā.

Diemžēl par šo taisnība. Un ja vairākums ir tērētaji, tad svarīgi ir tikai saņemt

Seene 15.03.2012 14:51

GB12 rakstīja: Kādas ir jūsu atsauksmes par Latvijas apdrošinātājiem? Konkrēti piemēri? Kas tīk, kas netīk? Kurš izmaksāja, kurš piekāsa?

1. Nav tādu Latvijas apdrošinātāju - visiem ir "aizmugure" ārpus LV, kur nonāk peļņa.

2. Ar gandrīz visiem ir tuvāka un tālāka pieredze, ka izmaksā mazus skaistus gadījumus, bet uzmet tad, kad ir patiešām lielas problēmas.

3. Netīk tas, ka apdrošināt var tikai to, kas liekas izdevīgi apdrošinātājam. Kaut vai tad, ja vēlies nevis KASKO kompleksu, bet atsevišķu risku apdrošināšanu, neviens pat nemēģina rēķināt - uzreiz parāda durvis.

Seene 15.03.2012 14:26

smaidiigais rakstīja: tajā rakstiņā nepareizs ir pats pats sākums, un līdz ar to viss turpinājums.

Augļošana neparādījās līdz ar naudu, jau pirms tās nebija nekas neparasts, ka, piemēram, pilsonis X no pilsoņa Y aizņēmās 100 govis (vai preces 100 govju vērtībā), apsoloties pēc laika posma Z atdot simtu piecas.

Nu te nu tu esi sajaucis pašu finanšu sistēmas pamatus. Govīm un precēm ir reāla vērtība. Naudas vērtības pamatidejā ir tās fiksēts daudzums. Un uz tā pamata balstīta apmaiņas sistēma. Augļošana nav iespējams bez šādas nevērtīgas starpnieksistēmas - jo visi sūdi balstās tajā, ka nopelnīt var sadrukājot nevērtīgus papīrīšus.

Vienkāršoti to skaidro apmēram tā - ja ir 100$ par kuriem kāds saražo 100 pudeles piena, bet baņķieris tikmēr "uzzīmē" vēl 100$, tad piena pudeles joprojām ir tikai 100, bet naudiņa jau 200$. Un pilnīgi nemanot baņķierim jau pieder puses saražotā piena.

Bezvērtīga nauda visu laiku tiek drukāta klāt - savādāk nepastāvētu tāds jēdziens kā inflācija. Un tie, kas šo naudu drukā, attiecīgo procentu no reāli saražotā vienkārši iebāž savā kabatā.

Seene 15.03.2012 14:03

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: jau otro dienu fotoradars stāv pie tec2 - mentu kartē www.vp.gov.lv/... tas joprojām nav iezīmēts

Vakar piespiedu kārtā nācās pāriet no Navigon uz CoPilot - tam LV kartē ir iekšā fotoradari. Būs interesanti pavērot atbilstību realitātei.

paskaties vai ir fotoradars apmēram šeit 56.914414, 24.276148

Nav gan.

Seene 15.03.2012 13:53

GB12 rakstīja:

Un kā vēl mainītos. Nav vairs tie laiki, kad vienīgajam, kam ģimenē bija tiesības, bija ģimenes galva. Tagad lielākoties tās ir arī sievai un kādam no atvasēm, kas, kamēr izstudē, dzīvo pie senčiem. Cik man ir nācies saskarties ar klientiem, tikai kādi 25-30% ar auto brauc tikai paši un nevienam nedod.

Nu mainītos jau tikai labā ziņā no kopējās satiksmes viedokļa. UK apdrošināšana ierobežo vadītāju izvēli un nav ne vainas. Ir daudz mazāk braukt neprotošu, kas tiek pie jaudīgām mašīnām. Gala summa jau nemainās, mainot vietām saskaitāmos - pēc idejas no pārdotajām polisēm ir jāsavāc naudiņa izmaksām + saprātīgai apdrošinātāju peļņai. Un ja kopējos zaudējumus izdodas samazināt, tad attiecīgi samazinās arī naudiņas, kas kopumā jāiemaksā par polisēm.

Kas traucē pie senčiem dzīvojošai atvasei izdomāt, kā sapelnīt naudiņu ne vien polisei, bet arī savam auto? Ja par dzīvošanu un ēšanu rūpējas senči, tas nemaz nav grūti.

Seene 15.03.2012 13:20

smaidiigais rakstīja: bez ESP jaunu auto iekš EU nevar tirgot. un bez ESP saraksts vēl garumgarš. Tā ka pat jaunus 20 gadus vecus aužus pa lēto neviens vairs nevar uzražot...

Precizējot - ne tik vien jaunu nevar tirgot. Bet arī ievest lietotu, kas ražošanas brīdī nav atbildis prasībām - t.i. nav sertificēts lietošanai EU. Vēl precīzāk - var, bet pašam jāaprīko ar visu nepieciešamo un jāiziet sertifikācija. Interesanti, cik izmaksātu tāda pašrocīgi uzlabota Tata

Seene 15.03.2012 13:15

GB12 rakstīja:

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja:

Tātad, jautājam, dalāmies pieredzē, spamojam, lamājamies, slavējam utt.

Varu paspamot ar jau sen interesējošo jautājumu. Kāda velna pēc tiek apdrošināta atbildēt nespējīga transportlīdzekļa atbildība? Varbūt vajag arī vadītāja tiesības izsniegt nevis vadītājam, bet transportlīdzeklim?

Tu domā, vajag katrām tiesībām klāt vēl polisi?

Nu apmēram tā - tā kā apdrošināta tiek vadītāja atbildība, tad katrs vadītājs iegādājas polisi atbilstoši vēlamajai auto kategorijai. Tiesības vadīt taču ir jebkuru

kategorijai atbilstošu auto, nevis kādu konkrētu.

KASKO gadījumā tiek apdrošināti konkrēti dzelži, kas pašsaprotami par polises objektu padara automašīnu. OCTA apdrošināšanas objekta "nobīde" pašos pamatos sačakarē ideju. Atlaista neapzinīga šofera savārītie sūdi paliek auto īpašnieka ziņā, bet šoferis dodas vārīt tos tālāk, citā autoparkā.

Privāto auto gadījumā, savukārt, nekas būtiski nemainītos - lielākoties īpašnieks (turētājs) un vadītājs ir viena un tā pati persona. Sanāktu neliela "atlaide" tiem, kas, mainot auto, vispirms iegādājas jauno un pēc tam pārdod veco. Pašlaik jāapdrošina abus, lai gan vienlaicīgi braukts tiek tikai ar vienu.

Seene 15.03.2012 12:55

Pirmais rakstīja: jau otro dienu fotoradars stāv pie tec2 - mentu kartē www.vp.gov.lv/... tas joprojām nav iezīmēts

Vakar piespiedu kārtā nācās pāriet no Navigon uz CoPilot - tam LV kartē ir iekšā fotoradari. Būs interesanti pavērot atbilstību realitātei.

Seene 15.03.2012 12:54

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja: MAn reiz pret VID palīdzēja ar juridiskiem padomiem Valdis Krisbergs. Bija tiesāts, runājām par to, nu visādi gadās dzīvē, tad ko, nedzīvot ?

Vai tad nevarēji kā vīrs atzīt savu nolaidību un samaksāt prasītos nodokļus?

?? Ja Likums paredz,ka par automašīnas ievešanu iekšzemē ,ja ir darījumu apliecinoši dokumenti, muita jāmaksā ,par pamatu ņemot darījuma vērtību, bet muita paņem un uzrēķina pēc SIA Komins izdota mistiska kataloga, tad kuram taisnība?

Muitai. Kāpēc tad, kad tev nev izdevīgi, pēkšņi atceries likumu, nevis valsts intereses?

?? Klausies, ko tu atkal dzen demagoģiju? Es arī pret CP tiesājos,kad viņi uztaisīja problēmas.

Tu taču te bļausties, ka bezmaz visi FR sodi ir nelikumīgi, ka blā blā.

Savus sodus,kurus esmu nopelnīgis pamatoti, esmu samaksājis , nodokļus, kuri aprēķinātii pamatoti, esmu samaksājis. VISUS. Visi mani ienākumi ir godīgi, nelikumīgu nav,par VISU ir samaksāti likumā paredzētie nodokļi.

Visi FR sodi IR nelikumīgi. Ar ko atšķiras nevainīgu personu sodīšana no VID izvēlētā kataloga pielietošanas? Abos gadījumos valsts rīkojas tā, kā var vieglāk un ātrāk iekasēt naudiņu, nesatraucoties par likumu ievērošanu.

Seene 15.03.2012 12:40

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja: MAn reiz pret VID palīdzēja ar juridiskiem padomiem Valdis Krisbergs. Bija tiesāts, runājām par to, nu visādi gadās dzīvē, tad ko, nedzīvot ?

Vai tad nevarēji kā vīrs atzīt savu nolaidību un samaksāt prasītos nodokļus?

?? Ja Likums paredz,ka par automašīnas ievešanu iekšzemē ,ja ir darījumu apliecinoši dokumenti, muita jāmaksā ,par pamatu ņemot darījuma vērtību, bet muita paņem un uzrēķina pēc SIA Komins izdota mistiska kataloga, tad kuram taisnība?

Muitai. Kāpēc tad, kad tev nev izdevīgi, pēkšņi atceries likumu, nevis valsts intereses?

Seene 15.03.2012 11:02

DekstersFF rakstīja: MAn reiz pret VID palīdzēja ar juridiskiem padomiem Valdis Krisbergs. Bija tiesāts, runājām par to, nu visādi gadās dzīvē, tad ko, nedzīvot ?

Vai tad nevarēji kā vīrs atzīt savu nolaidību un samaksāt prasītos nodokļus?

Seene 15.03.2012 10:49

GB12 rakstīja:

Tātad, jautājam, dalāmies pieredzē, spamojam, lamājamies, slavējam utt.

Varu paspamot ar jau sen interesējošo jautājumu. Kāda velna pēc tiek apdrošināta atbildēt nespējīga transportlīdzekļa atbildība? Varbūt vajag arī vadītāja tiesības izsniegt nevis vadītājam, bet transportlīdzeklim?

Seene 14.03.2012 15:07

DekstersFF rakstīja: Seene, piedāvājums- es tev samaksāju šovakar par to laiku, ko tu veltīsi ,man parādot plaisu pie Swedbank ēkas, kura rodas, tai ēkai šļūcot Vecrīgas virzienā.

Tukši vārdi... Kur palika tava vēlme redzēt traktora vārstu, kad saprati, ka tāds tomēr ir? Noslīka tukšos argumentos, kāpēc vārsts nav īstais un visi tevi cenšas apmānīt... Vispirms aizbraucam uz tava rēķina paskatīties traktoru, un tad soli nākamo

Seene 14.03.2012 12:45

DekstersFF rakstīja: Seene, kā būs, parādīsi to plaisu, kura rodas, Saules akmenim šļūcot Vecrīgas virzienā.

Vai arī esi prasts dirsējs.

Nu tak aziej un paskaties. Par gidu nestrādāju.

Seene 14.03.2012 10:08

Yetti rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Pats trakākais, ko cilvēks var izdarīt - nopirkt mazlietotu BMW pēc garantijas. Tur ieberziens pilnīgi noteikti garantēts.

Pilnīga un galīga buļļa kaka...

Sievai paņēmu e61 530d, mazlietotu, bračka brauc ar e65 745, vēl vienai paziņai e65 730d, nekas no tevis aprakstītā...

Vai nu jums mehs/saimnieks tur kaut ko ķīmiķo norakstot līdzekļus vai kui viņu zin kā tie auto tiek lietoti...

Kādēļ buļļa kaka? Tavu radu pieredze visticamāk ir ar vāciešiem, bet Kasiņa - ar Kaļiņingradiešiem

Seene 14.03.2012 9:51

taaneko rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Man jau liekas, ka pati marka tā tiek pozicionēta jau gadu desmitus.

tas indiešu mikroauto arī tiek pozicionēts kā.... bet pat vwfans to brīnumdaiļo izstrādājumu pa vienreizīgi superīgo cenu un ekskluzīvi elitāro ietilpību nevienam neriskē piedāvāt, kaut gan pat ar piegādi no indijas ( nododot aviobagāžā) tas varētu izmaksāt, kā 10 gadīgs golps.

Un ko tālāk ar to darītu? ES ceļos šis auto nedrīkst piedalīties satiksmē.

Seene 14.03.2012 9:31

DekstersFF rakstīja:

kalfonso rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Seene, reāli tu esi panikas sējējs un lētticīgiem ļautiņiem pasaku stāstītājs. Šitādu muļķu dēļ ,kā tu, arī rodas baumas par fotoradariem,upēs šļūcošām ēkām, izjūkošiem BMW x5, dolāru piramīdām uc parādībām.

Tam visam pieslienas lētticīgi ļautiņi, kā piemēram Pirmais,msh uc dīvaiņi.

eu, deks - ir tāda ahujenna izdevīga iespēja nopelnīt. tik jāpārsūta sava naudiņa Mavrodi kungam.

var arī uz Nigēriju sūtīt, tur gāztajiem prinčiem problēmas ar naudas izdabūšanu no valsts, vajag palīdzību. baisi uzvārīsies

tak nevar būt, ka tas viss ir krāpšana

Nevajag jau uzreiz pārspīlēt, man tādas vēstules arī šad tad nonāk pasta kastē. Runa jau pa lielam ir par to,ka visādi seenes, pirmie utml sēj paniku par lietām, kuras neviens Latvijā un pa lielam Pasaulē mainīt nespēj- USA sistēma ,naudaslietas.

Tāpēc es eju un ražoju to,ko protu, pārdodu tiem, kam to vajag tepat uz vietas, sniedzu pakalpojumus. Nekāds dolārs mani neinteresē, jo mēs savā mazajā zemītē strādājam un dzīvojam.

Pirmais un Seene labāk ko sakarīgu būtu izdarījuši, nevis pūtuši visiem pilnas galvas ar saviem debloīdismiem.

Tā apmēram.

Pusteikums taisnības ir - dolārs un vēl šis tas ir patiešām lietas, ko nespējam mainīt. Bet tādēl nav šādus faktus jāignorē. Mūsu paši kredītburbulis būtu palicis iepriekšminētajos banku "speciālistu" prognozētajos 10-15% krituma, ja vien tā spradziens nenotiktu reizē ar dolāra krīzi. Un Deksters droši vien savā purvā kūdru ved ar ķerru, ja viņa biznesa plānos nav svarīga par dolāriem iegādātās degvielas cena.

Seene 13.03.2012 23:12

DekstersFF rakstīja:

Interesanti,kāpēc man būtu jādomā par to,nevis baņķieriem?

Tādēļ, ka par bīstamās ēkas nojaukšanu maksāsi tu ar saviem nodokļiem.

Seene 13.03.2012 22:56

DekstersFF rakstīja: Par Swedbank- 'Ēka balstās uz 286 pāļiem, kuri iedzīti līdz 27 metru dziļumam, aizsniedzot dolomīta slāni – tas ir apmēram septiņu stāvu dziļumā zem zemes. Visā ēkas augstumā to balsta 15 kolonnas 85 cm diametrā, kā arī 9 papildkolonnas 60 cm diametrā.'

Kad uzzināsi, par cik cm gadā tā ēka tuvojas vecrīgai, būsi pārsteigts. bet šie dati nav publiski pieejami, jo tas, ka tā notiks, jau bija zināms pirms celtniecības, kādēļ arī piespieda no amata atkāpties tos, kas negribēja Ķīpsalā atļaut šāda veida apbūvi, ieliekot vietā paklausīgākus darbiniekus.

Swedbankai bija svarīgs prestižs treknajos gados. Un ēka slīd uz savu galu lēnāk, nekā banka. Par to, kā glābt situāciju, jau tu varēsi domāt, ne vairs banķieri.

Seene 13.03.2012 18:32

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja: Vai netiek pieņemta tāda "ekstra", kā pamatu nosēšanās laiks, pirms turpināt būvniecību. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ jaunās būves tik bieži plaisā, jau ir bez apmetuma un pilnas ar kaudzi visdažādāko problēmu.

kas,kas? KAs ir 'pamatu nosēšanās laiks' ? Uz kurieni tie sēžas?

Kāpēc plaisā?? Tāpēc,ka nav nosēdušies, vai tāpēc,ka nav ielikti pamati atbilstoši gruntij?? Es tev varu parādīt celtni, kura tika uzcelta uz atbilstošiem pamatiem bez kādas tur 'pamatu nosēšanās' un nekas tur neplaisā, jo pamati ir uzbūvēti PAREIZI.

Parādi man tos pamatus, kas dzīves laikā nesēžas un nestaigā. Jautājums ir tikai, cik daudz un cik vienmērīgi. Dzīvoju 1908. gadā būvētā 6-stāvu mājā Rīgā, kurai kāpņutelpa ir nosēdusies par ~5cm, salīdzinājumā ar ārsienām. Mūsdienās vel labāk - Swedbank debesskrāpis palēnām slīd Daugavā un boss no sava iecerētā "penthausa" ātri izvācās - jūrasslimība piemetās sēžot pie rakstāmgalda. LMT ēkai ir nomainīti lielie iekšējie stikli pēc vairākiem izšķīšanas gadījumiem (par laimi bez upuriem), nespējot izturēt ēkas deformācijas. Nav mums klintis uz kā mājas būvēt - ir vien liela plūstošas smilts bedre. Veco laiku celtnieki vismaz zināja, ka var kaut nedaudz šo problēmu samazināt, vismaz vienu ziemu ļaujot pamatiem nostāvēties, pirms kaut ko uz tiem būvēt virsū. Bet tagad - paziņa Mārupes mazdzīvokļu mājās nopirka dzīvokli ar pelēko apdari. Pēc projekta sagatavotās durvis uzstādīt nevarēja - ailēm jau 1-2cm šķībums durvju platuma robežās. Skats diezgan baiss...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti