iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 13.03.2012 16:56

GB12 rakstīja: ...man arī būtu jāvaino sevi, ka esmu uzticējies profesionālim?

Diemžēl jā Tas pie mums ir spēkā visās nozarēs. Medicīnā tas ir jūtams visskarbāk, jo ar zaudētu veselību/dzīvību tomēr grūtāk sadzīvot, nekā parādu Zviedru bankai, tikai vārdos nomainītu detaļu automašīnai vai caureju pēc mazliet pastāvējušiem lielveikala salātiņiem.

Seene 13.03.2012 16:50

Pirmais rakstīja:

piemēram "noliktās atslēgas" parasti strādā tikai gadījumā, ja pērk jau gatavu īpašumu... citādiklients savāks kāpostu par pili,bet uzcels suņubūdu... starpību ieguldīs mikrosunītī

Tā nu gan nav. Bankas var ļoti cītīgi uzraudzīt būvniecības procesu un katru nākamo kredīta kārtu izsniegt tikai pēc iepriekšējās nodošanas. Līdz pat tādam absurdam, ka termiņus nosaka banka - kuru neinteresē, ka, piemēram, uznākot salam, nav gudri liet mājai pamatus. Vai netiek pieņemta tāda "ekstra", kā pamatu nosēšanās laiks, pirms turpināt būvniecību. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ jaunās būves tik bieži plaisā, jau ir bez apmetuma un pilnas ar kaudzi visdažādāko problēmu.

Seene 13.03.2012 16:45

GB12 rakstīja:

Pirms 2 gadiem vairāk kā 10 000 cilvēku parakstījās par t.s. krīzes likumu, ko kredītņēmēju apvienība iesniedza toreizējam prezim Zatleram. Viņš pakonsultējās ar bankām, bankas pateica, ka nē, tādu nedrīkst pieņemt un ar to arī lieta beidzās. Labi, piekrītu, tas likums savā ziņā bija utopija, kaut gan Baltkrievija ieviesa kaut ko līdzīgu, katrā ziņā, neļāva ar saviem iedzīvotājiem tā izrīkoties. Bet, lai nu kā, no valdošo puses netika izrādīta ne mazākā vēlme nākt pretī saviem iedzīvotājiem, jo tas, redzies, kaitēšot svētajām un neaizskaramajām govīm - bankām. Un arī tā iešana ielās neko daudz jau palīdzējusi nav. Vai tad pēc 13. janvāra 2009. gadā valdība sāka ieklausīties tautā? Pēc pārējiem protestiem, kas ir bijuši arī pēc tam, kaut kas reāli ir mainījies?

Izlietu ūdeni nesasmelsi... Krīze bija paredzama - nu vismaz tiem, kas banku vadības līmenī kontrolē visu monetāro politiku. Tāpat arī LB. Tie 10000, kas parakstījās, jau bija nocirptās aitas. Un šiem cilvēkiem lielākoties pat daudz neko nevar pārmest - ne visi var būt finanšu speciālisti. Vainojami ir tikai un vienīgi tie, kas kredītu izsniegšanas buma laikā bija noteicēji par to, kā šis process notika.

Ja par "savējiem", tad 8. Saeima ar Ūdri priekšgalā. Kalvītis ar TP komandu. Repše/Rimšēvics pie LB stūres. Šiem cilvēkiem bija iespēja apturēt burbuļa pūšanu, bet darīts tika tieši pretējais. Muļķības vai kāda interesēs - to katrs pats var izlemt.

Seene 13.03.2012 16:05

smaidiigais rakstīja: Abet par to Tata Nano nevajag zviegt. Esmu izbraucis ar tādu Indijā. Pēc sajūtām nemaz nav sliktāks par Daewoo Matiz, bet paskatieties, cik maksā matiz, un cik nano! Indijā tos pērk diezgan knaši, un kāpēc ne? Kā saka, price/performance ratio is visai augsta!

Paskaties, cik maksās Tata Nano, kad to varēs sertificēt Eiropā (ko starp citu Tata nemaz nedomā darīt). Viens ESP bloks būs dārgāks par visu pārējo auto.

Seene 13.03.2012 16:02

DekstersFF rakstīja:

Nu un ?? Esi salīdzinājis tos 2 BMW- vienu, kurš ir Vācijā ražots, otru, kurš ir ražots Kaļiņingradā?

Ir sanācis - X5. Salīdzinājums apmēram kā Lada pret Opeli (teiksim Kalina vs. Astra). Auto pēc labākajiem PSRS standartiem ir sakomplektēts konstruktors - saņemot jaunu, vari visu pārskrūvēt, lai nekrīt nost. Šis un tas aizmirsies... u.t.t.

Seene 13.03.2012 15:41

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

p.n.

amērikai ir pohuuj cik kaut kāda sjerraleone iegūst naftas uz vienu iedzīvotāju - viņiem vajag kautkā noslogot savas pārstrādes jaudas....

Tieši tā. Amērikai ir traki grūti laiki - par dolāru saukto finanšu piramīdu grauj juaņa. Naftas tirgū zūd kontrole visos virzienos. Un vēl ANO u.c. sāk uzdot jautājumus par karu pamatotību. Kā lai te normāls amerikānis izdzīvo?

beidz te runāt par dolārpiramīdu- tūlīt tu būsi zeitgeistus pārskatījies

Kāds tur sakars ar zeitgeistiem? Neesmu redzējis nevienu, ja kas. Bet vēl tikko "Nekā Personīgi" aktualizēto tēmu par to, kādēļ finanšu piramīgas nav aizliegtas, gan mazliet esmu papētījis Atbilde vienkārša - nodefinējot likumā finanšu piramīdas pazīmes kā aizliegtas, tiktu automātiski aizliegta visa mūsdienu monetārā sistēma - sākot ar dolāru un beidzot ar tev kredītu izsniegušo banku.

Jeb tu tiešām tici, ka dolāram ir reāls zelta segums, kas guļ mirdzošos stieņos kaut kur dziļi dziļi ASV federālo rezervju seifā? Īpaši tam elektroniskajam dolāram, kas ceļo starp kontiem...

Seene 13.03.2012 14:50

Pirmais rakstīja:

p.n.

amērikai ir pohuuj cik kaut kāda sjerraleone iegūst naftas uz vienu iedzīvotāju - viņiem vajag kautkā noslogot savas pārstrādes jaudas....

Tieši tā. Amērikai ir traki grūti laiki - par dolāru saukto finanšu piramīdu grauj juaņa. Naftas tirgū zūd kontrole visos virzienos. Un vēl ANO u.c. sāk uzdot jautājumus par karu pamatotību. Kā lai te normāls amerikānis izdzīvo?

Seene 13.03.2012 13:28

Pirmais rakstīja:

kanāda iegūst apmēram 3reizes mazāk naftas kā amūrikā

Jā, tikai ir jāņem vērā to, ka šāds cipars ir Kanādas ieguves politika, ne iespējas... Kanāda principā ir spējīga īsā laikā izraisīt pasaules karu. Ja viņi savus naftas resursus brīvi iegāzīs tirgū, tevis pieminētajam lielajam trijniekam atliks vien pārorientēties uz ieroču biznesu, kas pagaidām tiek turēts vismaz kautkādos rāmjos - lai arī ne pārāk slēpts.

Seene 13.03.2012 11:59

GB12 rakstīja:

Nu, primitīvi runājot, viens no faktoriem varētu arī būt. Tikai starpība tā, ka ne jau naftas cenas pazemināšanās izsauca krīzi, bet krīzes rašanās izsauca naftas cenu pazemināšanos, jo sāka rukt pieprasījums.

Starp citu, viens ekonomists (neatceros vairs, kurš tieši) 2008. gadā dēļ naftas cenu kritiena prognozēja Krievijas defoltu.

Un tieši tādēļ Kanāda neraujas kļūt par naftas dižtirgoni un savu ekonomiku būvēt uz naftas naudas. Bet krājumi viņiem ir lielāki, nekā visiem arābiem kopā ņemot. Ieguves cena arī samērīga - amēram tāda pat, kā Saūda arābijai un nedaudz virs Kuveitas/Bahreinas un vēl dažām lētā ieguves līderēm.

Seene 13.03.2012 11:54

DekstersFF rakstīja:

Kāpēc kaut kas speciāli jānosaka?? JA cilvēks nelasa līgumu, ja cilvēks nelasa Likumu, ja viņš ir tizls un parauj krītu, kuru viņš nav spējīgs samaksātun ja banka paņem to, kas viņai pienākas,kāpēc tur kaut kas ir jāmaina??

Kāpēc cilvēks var iet un paņemt tik,cik viņš nevar nosegt, bet viņam,redz,par to nekas nebūs????

Tāpēc, ka cirpēji aitām vienmēr atradīsies. Un valsts interesēs ir nepieļaut cirpējus, kas rezultātā apcērp visu valsti. Tos nenomaksātos kredītus rezutlātā jau ne paši "tizlie nelasītāji" maksā, bet mēs visi kopā - tevi ieskaitot.

Seene 12.03.2012 19:22

Pirmais rakstīja:

GB12 rakstīja:

Pirmais rakstīja: vidusmēra latvijas kredītņēmējs ir(bija) apmēram kā pēdējā referenduma pret balsotājs.... vienkārši palāvās masu spiedienam, bet slinkums bija izlasīt likumus....

Da labi, tādi viņi ir visur, letiņi šai ziņā ne ar ko neatšķiras ne no īriem, ne angļiem, ne zviedriem un ne jeņķiem. Šķirba ir tikai tā, ka citās valstīs ir lielāka aizsardzība no likumdošanas puses.

Piem., ASV darbojas nolikto atslēgu princips, Lielbritānijā ir labs maksātnespējas likums, kas tevi neizģērbj līdz pēdējam, Īrijā tāpat - nedrīkst tevi bez iztikas līdzekļiem atstāt. Par zviedriem 100% nemācēšu teikt, bet man nesen viena pazīstama Swedbankas darbiniece (vidēja ranga) teica, ka, ja zviedri tādā veidā, kā šeit, mēģinātu strādāt tur, sen jau būtu zaudējuši visās iespējamās tiesās.

nolikto atslēgu principa gadījumā tu dabūtu max 350 eiro par kvadrātmetru dzīvošanai gatavas platības- tas nozīmē ~20 000 par divistabu dzīvokli rīgā... nevis 100 kā tas gāja treknajos gados....

Nedaudz nepareizi esi sapratis šo principu. Ja LB vai valdība to būtu obligātā kārtā iekļāvusi hipotekāro kredītu līgumos, nekāds burbulis nebūtu sanācis.

Un tik vien vajadzēja, kā noteikt, ka hipotekārā kredīta vienīgais nodrošinājums drīkst būt pats kredīta objekts. Ne bankas būtu devušas nesamērīgas summas, ne tagad ilgotos atņemt dzīvokļus...

Seene 12.03.2012 19:16

GB12 rakstīja:

Sēne, tu tā arī neatbildēji - kāda jēga Alločkai bija falsificēt jau tā esošu bezceri?

Atbildēju. Tikai tev acīmredzot ir tipiskā "selektīvā dzirde" - atbildes, kas atšķiras no tavām domām, nav atbildes... Parasti šī rakstura iezīme vīriešiem pāriet pieaugot un rada daudz konfliktus ar sievietēm, kam tā lielākoties saglabājas. bet nu tagad jau dzimumu līdztiesība...

Seene 12.03.2012 12:32

GB12 rakstīja:

Kur problēma, lai iet uz tiesu un to latu trīsdesmit piedzen... Baigais jau nu zaudējums...

Baigais zaudējums? Tā piedzīšana izmaksā vairāk, nekā paši zaudējumi. Un tieši tādēļ jau arī šādus sodus labprāt izraksta - pat nevainīgam lētāk ir atzīt vainu, nekā samaksāt. Autotrasporta uzņēmuma gadījumā 10Ls sods notiekti rada mazākus zaudējumus, nekā tā apstrīdēšana... Un savukārt šādu zaudējumu piedzīšana vispār ir nereāla.

Vai tā tavuprāt ir normāla sistēma, kas ir visnotaļ laba un rūpējas par satiksmes drošību?

Seene 12.03.2012 11:38

GB12 rakstīja: Nu re, lietas sāk atrisināties. www.tvnet.lv/...

"Džeriņš arī piebilda, ka tagad jāpagaida Zivtiņa lēmums «Baltic Taxi» falsifikācijas lietā."

Un kurš atbildēs par to, ka šādā veidā netieši tiek sodīti neko nepārkāpjoši cilvēki?

"Diemžēl autobusu īpašniekam, kurš saņem visus šos uzkrītoši nepamatotos lēmumus, nav nekādu tiesību tos pārsūdzēt. Lai varētu panākt nepamatoto lēmumu atcelšanu, jānoskaidro kurš konkrēti attiecīgajā laikā brauca un pa visu Latviju braucošie šoferi ir «jānomedī», lai katrs atsevišķi parakstītu sūdzību.

Tad vēl jāmaksā par ierakstīta pasta sūtījuma sūtīšanu. Tas viss prasa laiku un resursus."

Seene 12.03.2012 11:31

smaidiigais rakstīja: problēma tikai tā, ka pie vācu vidējās algas viņu mazākie procenti ir summā lielāki kā mūsu lielie.

respektīvi, kad (ja) mums vidējā alga būs Vācijas līmenī, tad arī varēsim atļauties maksāt mazākus procentus nodokļos. Tā kaut kā iznāk, lai gan stulbi...

Un vai zināji arī to, ka gadījumā, ja ģimenē strādā tikai viens, visi nodokļu sliekšņi dubultojas? Ja sieva ir mājsaimniece, tad vīra nepaliekamai minimums jau ir ~1000Ls mēnesī. Bet progresīvā IIN likme "ieslēdzas" no pusmiljona gadā Zini, ko Vācieši ar to ir panākuši? To ka turki labprāt strādā un apgādā ģimenes zem neapliekamā minumuma, bet progresīvo nodokli nemaksā gandrīz neviens - kam ir jau tik daudz naudas, tie dzīvojas Šveicē. Un rezultātā - valdībā saķēruši galvu domā, ko darīt un kā pateikt, ka vācu pensionāriem arī nemaksās pensijas... Mūsējie jau pieraduši, bet vari mēģināt iedomāties, kas notiks tur. Un tas notiks pāris gadu laikā.

Seene 12.03.2012 10:56

Pirmais rakstīja:

i_edgars rakstīja: Nodokļi Vācijā ir vēl lielāki....

par šito lūdzu konkrētāk - aldi kasieres storija kontekstā

bļeģ,tā tās baumas rodas - grāmatu pat redzējis neesmu, bet viedoklis ir ahujennijs

informācijai neliels ieskats Grāmatā-

latvijā soc 35.09

iin 25% neapliekamais minimum spats zini kāds

pvn 22%

vācija soc MAX 33,35%

iin 0-47.475 +maksimas kasieres gadījumam par labu jāsaka, ka neapliekamais minimums (vienai kasierei,jo tur ir interesanta sistēma, ģimenēm) ir ~650 eiriki mēnesī

pvn 19%

Tu vēl aizmirsi tādu sīkumu, kā to, ka sociālo nodokli, kas viņiem ir sadalīts vairākās pozīcijās var maksāt tikai līdz noteiktai summai - ir griesti. Un summārais nodokļu slogs - vienalga kurā progresīvā nodokļa kategorijā - nepārsniegs ~60%. Bet tie, kas saņem neapliekamo minimumu, vispār var iztikt ar ~30% - t.i. to, ko pie mums sauc par aplokšņu algu. Un tie ir ~500Ls mēnesī!

Seene 11.03.2012 15:38

GB12 rakstīja: Pats zini, kas šodienas situācijā diktē noteikumus - darba devējs vai ņēmējs.

Esi tik naivs, ka domā ka kaut viens no šiem? Varbūt tomēr valsts represīvais aparāts ar ~80% nodokļu slogu darbaspēkam... Ne darba devējam, ne ņēmējam nav viegli uzturēt to, ko pieprasa visi, kam nav slinkums.

Seene 10.03.2012 22:23

msh rakstīja: Ā, nu un ko tev tie augstie griesti dod? Iespēju braucot plaudēt ar rokām virs galvas? Bonusā noteikti iespēju liet vairāk degvielas, jo augstāka mašīna ir ar sūdīgāku aerodinamiku.

Un īsa haube = motortelpā viss caur tirsu sabāzts = dārgāki remonti. Bet nu fordelim tas ir tipiski, galu galā tās misenes ir domātas piecu gadu baudai un tālāk preses baudai.

Braucot mainīt riepas, var tās pakārt pie griestiem, jo bagažniekā neietilpst. Vēl var braucot stāvēt kājās, kad ceļi pret paneli apdauzīti

Seene 10.03.2012 17:00

Palaidniex rakstīja: P.S.

Un ja saņemt fotogrāfiju par ātruma pārsniegumu, tad būt vecim, nemeklēt utis citos, samaksāt un braukt tālāk.

Un ja fotogrāfija ir viltota? Arī būt vecim un samaksāt?

Seene 10.03.2012 16:58

Palaidniex rakstīja: dafai - sāksim ar pāreju uz privātu medicīnu un izglītību

nestādies cik desmitu tūkstošu mediķu un pedagogu būs nost no valsts kakla.

Ko tik sparīgi uzreiz ķeries pie demagoģijas, aizstāvot ierēdņus? Varbūt tomēr šīs ir nozares, kuras diemžēl realitātē jau ir maksas pakalpojumi, neskatoties uz valsts apgalvojumiem par pretējo, kurās budžeta tēriņi ir visvajadzīgākie. Un derētu tomēr padomāt par birokrātiskā un represīvā aparāta vajadzību un lietderību?

Seene 10.03.2012 16:47

VWfans rakstīja: C-Max nav mazs, tas ir liels. Trešdien tādā sēdēju.

Pēc Merivas varbūt arī liekas liels Viss ir relatīvs. C-MAX ir 70cm īsāks par manu patreizējo auto. Interesanti, kur tad tas lielums?

Seene 10.03.2012 16:42

DekstersFF rakstīja: Seene, ko tad tu gribēji?? Lai VID ierēdnis ražo dēļus vai apmet sienas darba laikā??

To, lai valstī ierēdņu sākumam būtu kaut vai tikpat daudz nekā naudas pelnītāju. Pašlaik diemžēl uz katru pelnošo ir vidēji varāk kā viens pensionārs, vairāk kā viens ierēdnis, nepilns bērns un apmēram viens savādāk apgādājamais - darba nespējīgais, cietumnieks bezdarbnieks u.t.t.

Līdz ar to katram, kas kaut ko mēģina nopelnīt ir jāuztur bez sevis vēl apmēram 4 cilvēki. Pašlaik šī situācija paliek tikai vēl sliktāka. Un uz kaut ko cerēt varam tikai tad, ja ierēdņu un pensionāru "armija" būs DAUDZ mazāka, bet bērnu skaits pieaugs.

Seene 09.03.2012 21:44

VWfans rakstīja: Seene, bet Tu tak par to naudu vari atljauties JAUNU Ford-C-MAX. Tagad Fordam ir iipash piedaavaajums par godu 20 gadu klaatbuutnei Latvijaa. Liels un eerts C-MAX 1,6 TDCi ar spriganu 115 zirgspeeku diizeljmotoru un baudaami zemu 4,6 litru uz 100 km degvielas pateerinju tagad nopeerkams par nieka 12,5 tuukstoshiem latu jeb par gandriiz 3 tuukstoshiem latu leetaak nekaa parasti...

Nav ne mazākās intereses par Fordiem. Īpaši jau par tādu mazuli, kā C-MAX. Varētu varbūt domāt par S-MAX, ja ne pilnīgi pretīgā un nebaudāmā apdare. Baudāms motors manā izpratnē ir tuvāk pie 200Zs, ādas salons obligāts un vēl šis tas, ko Fords nepiedāvā. Gaumes atšķiras

Seene 09.03.2012 21:40

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Nezinu, kādā pasaulē tu dzīvo, bet šobrīd tiek meklēts apmēram šāda vecuma auto. Vēlamā komplektācija mobile.de apīsina pieejamo auto sarakstu līdz nullei. Tik vien gribas, kā tās pašas ekstras, pie kā ir pierasts, braucot ar 2001. gada vidusmēra komplektācijas auto.

Un ja kāds brīnums atrodas, tad var droši pieskaitīt pilno apkopi ar papildus pozīcijām. Vācu servisa grāmatiņās dominē 1.5x pārsniegti eļļas maiņas intervāli, nemaz jau nerunājot par nemainītām siksnām, filtriem un visu, bez kā ir iemācījušies iztikt pat pedantiskie vācieši.

A priekš kam vajag - sābs sāk plīst vai vienkārši prestižam?

Vecums nenāk viens... Gribas kaut ko jaunāku, bet pagaidām izskatās, ka jābraukā vien ar veco.

Seene 09.03.2012 16:55

smaidiigais rakstīja: Pie kam tieši ierobežojot vajadzību pēc braukšanas kaut kur ir iespējams celt darba ražību, kamēr sēdi sava sāba piepirstajā ādas beņķī bez jēgas braukājot uz vid tu neko neradi, tikai tērē.

Par šo pilnīga taisnība. Tikai tie, kas sēž VID visu savu mūžu, ne tikai kaut kur braucot, vienīgi tērē. Bet no manis pieprasa, lai tērētos daudzkārt... Un tajā pat laikā vēl papildus zog laiku privātas peļņas vārdā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti