sarashkins rakstīja:
smaidiigais rakstīja: Aj nu beidz stresot, noskaiti līdz 10 un tikai tad kāp savā megarulzā!
It kā vairāk līdzot skaitīšana atpakaļ no 10 līdz 1 , ieteicams 3x
Palīdz, īpaši, ja skaita pirms bremzēšanas.
sarashkins rakstīja:
smaidiigais rakstīja: Aj nu beidz stresot, noskaiti līdz 10 un tikai tad kāp savā megarulzā!
It kā vairāk līdzot skaitīšana atpakaļ no 10 līdz 1 , ieteicams 3x
Palīdz, īpaši, ja skaita pirms bremzēšanas.
smaidiigais rakstīja: vācieši ir arī toleranti pret tiem, kas kaut kādu iemeslu dēļ nebrauc plūsmas ātrumā. Bet ko nu es Tev te par toleranci stāstīšu!
Jā, ja tev ir ārzemju numuri, kas ir vienīgais, ko viņi uzskata par attaisnojumu. Pamēģini neiekļauties ar vietējiem numuriem (piemēram, nomas auto). Tad uzzināsi daudz ko jaunu savu ilūziju vietā.
smaidiigais rakstīja:
Seene rakstīja:
smaidiigais rakstīja: Ja FR ir 'vainīgi' ka autovadītāji beidzot brauc lēnāk par atļauto ātrumu, tad gods un slava tiem!
Lēnāka plūsma par atļauto un bīstamāki manevri gan no pārbiedētajiem, gan tiem, kas tadēļ kavē - viss ko var vēlēties satiksmes drošības uzlabošanai
Nav aizliegts braukt lēnāk par atļauto ātrumu, tas tev nemaz neienāk prātā? Jā, IESAKA braukt ar plūsmas ātrumu, bet, ja Tev traucē lēnāk braucošie, kā Tu cīnies ar traktoriem, velosipēdiem, lielgabarīta transportu?
Un nevajag mest ar akmeni uz večuku, kas brauc lēnāk par Tevi - pac (ja) nodzīvosi tik ilgi ar nez vai būsi šūmahers!
Vispār jau IR aizliegts braukt lēnāk. Un normālās zemēs par nespēju iekļauties plūsmā ir bargi sodi. Ja večuks ar savām (ne)spējām apdraud satiksmes drošību, tad viņam nav vieta pie stūres. Nez kādēļ citu valstu večukiem neienāk prātā tēlot pasaules nabas. Un tantuks ar 1 litra fiatiņu uzsāk kustību no krustojuma tā, ka mūsu izpratnē to nosauktu par agresīvu braukšanu. Nez kādēļ vacieši, kas visur tiek minēti par piemēru, iekļaušanos plūsmā uzskata par PIENĀKUMU, lai nekavētu citus.
smaidiigais rakstīja: Ja FR ir 'vainīgi' ka autovadītāji beidzot brauc lēnāk par atļauto ātrumu, tad gods un slava tiem!
Lēnāka plūsma par atļauto un bīstamāki manevri gan no pārbiedētajiem, gan tiem, kas tadēļ kavē - viss ko var vēlēties satiksmes drošības uzlabošanai ![]()
smaidiigais rakstīja:
Seene rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Godīgi sakot, man pret tiem FR ir neitrāla attieksme. Sajūsmā par tiem neesmu, bet noliegt tos arī nevēlos. Tas tomēr ir labāks un objektīvāks ātruma kontroles veids, nekā izmantojot t.s. cilvēcisko faktoru - CP. Un ir arī reali pozitivi rezultāti. Agrāk posmu uz lielirbenes starp Ventspils ielu un Kalnciema tiltu vairums braucēju vienmēr ņēma uz sotoku, pat neņemot vērā divas ne visai ērtās "zebras" - regulāri tur bija CSN, kad viens auto otram iemauca "pakaļā".... Pašlaik teju visi to posmu godīgi brauc augstākais uz 60km/h - un ir priecīgi. Īpaši jau gājēji. Arī uz jūrmalenes situacija ir mierīgāka, tādi braukšanas fokusi kā iepriekšējos gados vairs netiek taisīti. Ne velti , šogad ar svaigo sniegu un ledu, nekādi nopietni crachi nav tur notikuši. Cilvēki brauc prātīgāk. Nu būtu laiks pāraudzināt "tautu""arī uz jūrmalas apvedceļa - tur joprojām vēl valda itin banditisks braukšanas stils.
Kur tu redzi mierīgāku situāciju? Es redzu tikai panikas pārņemtus braucējus, kam prātā ir fotoradari, ne uzmanīga braukšana. Bruakšana ir kļuvusi daudz nedrošāka - ir krasi palielinājies jau tā lielais neparēķināmo un neloģiski braucošo autovadītāju skaits.
nevienu panikas pārņemto neesmu redzējis, kāpēc Tu, Sēne, spried par visiem?
Nenoliegšu, finansiālais aspekts šim fotoradaru projektam smird, bet tieši tāpat smird daudz un dikti valsts tēriņi, utt!
Es par to, ka satiksmes noteikumus ievēro, un ja FR strādā, lai paniskie steigšas paliktu prognozējamāki savā steigā, tad as ar abām par!
"paniskie steigšas"?
manā acu priekšā pensis uz ~30 km/h uztriecās gājējam, jo acis bija piekaltas FR tā, ka pāreju un gājēju pat nepamanīja. Tāpat kā manu auto, kas pacietīgi stāvēja Lielirbes ielas otrajā joslā, dodot ceļu.
Pa krasteni visi šitie brauc zem atļautā ātruma pa 2-3 joslu "slēpjoties" aiz kraviniekiem un busiem. Tā ir tā "kārtība", ko FR ir panākuši
IkdienasViesis rakstīja: Godīgi sakot, man pret tiem FR ir neitrāla attieksme. Sajūsmā par tiem neesmu, bet noliegt tos arī nevēlos. Tas tomēr ir labāks un objektīvāks ātruma kontroles veids, nekā izmantojot t.s. cilvēcisko faktoru - CP. Un ir arī reali pozitivi rezultāti. Agrāk posmu uz lielirbenes starp Ventspils ielu un Kalnciema tiltu vairums braucēju vienmēr ņēma uz sotoku, pat neņemot vērā divas ne visai ērtās "zebras" - regulāri tur bija CSN, kad viens auto otram iemauca "pakaļā".... Pašlaik teju visi to posmu godīgi brauc augstākais uz 60km/h - un ir priecīgi. Īpaši jau gājēji. Arī uz jūrmalenes situacija ir mierīgāka, tādi braukšanas fokusi kā iepriekšējos gados vairs netiek taisīti. Ne velti , šogad ar svaigo sniegu un ledu, nekādi nopietni crachi nav tur notikuši. Cilvēki brauc prātīgāk. Nu būtu laiks pāraudzināt "tautu""arī uz jūrmalas apvedceļa - tur joprojām vēl valda itin banditisks braukšanas stils.
Kur tu redzi mierīgāku situāciju? Es redzu tikai panikas pārņemtus braucējus, kam prātā ir fotoradari, ne uzmanīga braukšana. Bruakšana ir kļuvusi daudz nedrošāka - ir krasi palielinājies jau tā lielais neparēķināmo un neloģiski braucošo autovadītāju skaits.
Yetti rakstīja: beigsies ar to, ka tos radaristus sāks fizģīt tāpat kā kontrolierus...
"Nejauša" iebraukšana apmales sniega putrā jau ir redzēta ![]()
Raacens rakstīja:
Tiesājies neesmu, esmu pārsūdzējis ar AP protokolu man uzlikto sodu. Ir dažādi rezultāti, bet ne par to ir runa. Process ir bezmaksas, ja protestus raksti pats. Iešanu uz tiesām var aizstāt ar rakstisku procesu, šeit kā olimpiādē galvenais ir piedalīties, lai paustu savu attieksmi pret ko izdomā pats. Jā sods ir TL, bet protokolu saņem tā īpašnieks kurš arī ir tiesīgs šo sodu pārsūdzēt. Kā pluss tam ir ka sods uz tevis "nekarājas" kamēr notiek pārsūdzība un naudas kārie kantori tikmēr gaida savu kārtu.
Tev tik liekas, ka var pārsūdzēt - policijai ir savādāks viedoklis: "LAPK 279.pantā noteikts, ka: „Lēmumu administratīvā pārkāpuma lietā var pārsūdzēt persona, par kuru tas pieņemts, kā arī cietušais.” Tātad transportlīdzekļa īpašnieks lēmumu var pārsūdzēt tikai tajā gadījumā, ja pārkāpuma izdarīšanas brīdī pats ir bijis vadītājs."
Pierādi, ka vadīji...
Un tas arī nepalīdzēs, jo saskaņā ar likumu neesi ne minētā persona (sods ir uzlikts mašīnai), ne cietušais.
CRDI rakstīja:
modena rakstīja: Sveiki!
Bomāriem laikām naudu baigi gribās - šodien Jūrmalā nozibsneja pie 61-62km/h...
Numurs daļēji bija tīrs - līdz ar to iespējams jāgaida bomāru rēķinu.
Uz Jūrmalas šosejas, virzienā uz Jūrmalu, šodien divus radarus uzlika... viens ka parasti, otrs blakus, šauj mugurā... interesanti - sodus arī divus sūtīs?
Es ar šodien dabūju zipsni ar 61 kmh uz krastenes. Parasti tur ar tādu ātrumu braucu garām un nekas. Tā kā ap aparātu izdarījās darboņi pieņemu, ka tas bij kaut kācs tests
Vakar uz krastenes zem D-tilta braucot plūsmā ~60 pēc spidometra zibeņoja visiem pēc kārtas. Mazliet tālāk jau pirmo reizi LV redzēju pavisam slēpto metodi - radars Rumbulas mežos no sliktajiem laika apstākļiem slēpās mašīnā un bildēja caur stiklu...
Raacens rakstīja: VIŅIEM ir tiesības uzlikt sodu n0 +1, savukārt MAN ir tiesības apstrīdēt transporta līdzeklim uzlikto sodu 3 instancēs. Cik ilgi VIŅI vilks, ja par katru piecīti būs jātiesājas?
Palasi uzmanīgāk likumus... Tev NAV tiesības pārsūdzēt transportlīdzeklim uzlikto sodu, jo pārsūdzēt drīkst tikai vainīgā persona. Bet transportlīdzeklis ne pārsūdzēs, ne tevi pilvaros... ![]()
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Kā tad - latvijā visādiem idiņiem ir ieroču nēsāšānas atļauja.
Par šo 100% piekrītu
80% no tiem idiņiem tas nav nedz dienesta ierocis...
Tev derētu mazliet painteresēties, cik slepkavības pēdējā laikā ir izdarītas tieši ar dienesta ieročiem.
Tas tik ļoti neinteresē ,lai rakātos, Bet tu varētu fiksi uzdziedāt baiso statistiu, cik slepkavību ir ar šaujamieročiem, cik % ar dienesta, cik ar pārejiem ieročiem un cik šujamieroču, kas nav uzskatāmi par medību ieročiem un armijas ieročiem atrodas privātpersonu rokās un cik dienesta ieroču.
Saliec visu kopā un izanalizēsim...
ka tik nesanāks, ka ar dienesta ieročiem izpildīto slapkavību skaits uz kopējā fona būs zem vidēji statistiskā...
Tik ļoti neinteresē, ka negribi ne redzēt, ne atzīt patiesību
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Kā tad - latvijā visādiem idiņiem ir ieroču nēsāšānas atļauja.
Par šo 100% piekrītu
80% no tiem idiņiem tas nav nedz dienesta ierocis...
Tev derētu mazliet painteresēties, cik slepkavības pēdējā laikā ir izdarītas tieši ar dienesta ieročiem.
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Kā tad - latvijā visādiem idiņiem ir ieroču nēsāšānas atļauja.
Par šo 100% piekrītu
80% no tiem idiņiem tas nav nedz dienesta ierocis...
Palaidniex rakstīja:
Kā tad - latvijā visādiem idiņiem ir ieroču nēsāšānas atļauja.
Par šo 100% piekrītu ![]()
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
Diemžēl realitātē CP dara visu, lai pārkāpumu skaitu palielinātu! Jo tas ir ienesīgi. Un tieši pretēji savai pamatfunkcijai - rūpēm par satiksmes drošību.
Autoivadītaji balti un pūkaini. Vaše NEKAD, NEKUR un NEKO NEPĀRKĀPJ. Ir tikai milicis, kurs vienmēr pifleitē klāt ātruma pārkapumu, lieks sodu par parkošanos pirmajā joslā, kas vispār bija jāsaprot ar atrašanos ielas otrā pusē esošajā parkingā, jo tas taču uz 5 min. utt. Vieni vienīgi riebekļi... Un ja tam apiecība ir nederīgā ta uzreiz pārkāpums ar nebijis...
Autovadītāji ir dažādi. Un pat, ja pārkāpj, tas nekādi nedod tiesības pārkāpt citiem. Jo īpaši tiem, kam ir iespēja "pārkāpt" ar ieroci!
Gauss rakstīja:
Lasot tavus tekstus nodomāju, nu kā var vienam cilvēkam pa dzīvi neveikties. Jei bogu, žēl paliek. Kā problēmas ar CP, tā noteikti seene. Moška pamaini dzīvē kautko... attieksmi, moška noliec tiesības un pabrauc kādu gadu ar sabiedrisko.
Nu tā nevar! Tā tu tikai sevi pis...
Neveicas vai veicas tieši tāpat kā citiem. Bet attieksmi nemainīšu uz vispārpieņemto klanīšanos varas pārstāvju patvaļai. Sabiedriskais arī nelīdzēs - pašvaldībnieki bija ļoti nepamierināti, kad nācās sastādīt protokolu par "kontrolieri" ar nederīgu apliecību
Bet neko, sastādīja... Sodiņš tur diemžēl bargs sanāk, bet ko lai citu dara ar nesaprātīgu un uzmācīgu tipu, kas nekādi negrib pieņemt faktu, ka ar nederīgu apliecību viņam manu e-talonu neredzēt.
Palaidniex rakstīja:
Manuprāt lielākā problēma ir tajā ka pie mums cilvēki ka debili cīnās par tiesībām pārkāpt CSN, nevis ievērot tos vai cīnīties par izmaiņām CSN vai satiksmes organizācijā
Tūkstošiem cilvēku domā ka viņi ir pasaules, naba, ka viņiem pienākas, tajā pat laikā nepakustinot pat pirkstu lai kaut kas mainītos.
Ja kaut kur ir neadekvāts ātruma ierobežojums - tad visi zākā milici, kas likuma ietvaros uzliek sodu, nevis to kretīnu, kas to ierobežojumu tur uzlicis...
Gandrīz var piekrist. Tikai milicis likuma ietvaros var arī rūpēties par satiksmes organizāciju - ja CP nenodarbotos ar naudas kāšanu, bet iesniegtu sūdzības par satiksmes organizāciju atbildīgajām institūcijām jau kā kompetenta iestāde, nevis vienkāršs garāmgājējs, motivācija tās izskatīt būtu daudz lielāka.
Diemžēl realitātē CP dara visu, lai pārkāpumu skaitu palielinātu! Jo tas ir ienesīgi. Un tieši pretēji savai pamatfunkcijai - rūpēm par satiksmes drošību.
Palaidniex rakstīja: P.S.
es neesmu vienīgais, kas var lieliski iztikt bez regulāriem VID apmeklējumiem, ja vien pats neesu sataisījis kaut "...
Ļoti daudzi var iztikt. Un tādēļ arī mēs esam tādā pakaļā, kā esam. Un sūdzamies par bezdarbu. Iztikt var tikai veģetējot un neradot neko jaunu. Vai tas ir lieliski?
Palaidniex rakstīja: Es visādi izrēķinājos un izskaitījos man + 40 minūtes nesanāk, nunekādi nesanāk.
No centra braucot Brīvības iela nav vienīgā un VEF tilts arī nav vienīgais... Tas ta - pārdomām
bet ja mest uz pirmās joslas uzskati par wej-tu-gou - tad es izdomātu versiju par braukšanu uz obezjaņņiku ar bankas apstiprinātu maksājuma uzdevumu... tas sanāktu lētak.. vai ne?
Atkal sāc savus izdomājumus? Es jau teicu, ka šāda CSN pārkāpšana ir cūcība. Tā nerīkojos un neko labu nedomāju par tiem, kas tā rīkojas. Tajā pat laikā norādu uz pamata cēloni, kādēļ cilvēki, kam ir savādāki uzskati, to tomēr dara.
Vai kopumā par ceļu satiksmi - jebkurā vietā, kur vienāda veida pārkāpumi ir bieži, nevis izņēmumi, lielāka vai mazāka, bet daļa vainas ir satiksmes organizētāju lauciņā.
Pirmais rakstīja:
p.n.
izņemot protams to, ka rs saskaita uz šaru pārvadātos pendžus un par to piestāda rēķinu nodokļu maksātājiem
Nu vēl jau nevajag aizmirst, ka visi ierēdņi faktiski ir nevis nodokļu maksātāji, bet dubulttērētāji - t.i. saņem algu no budžeta, maksā "nodokļus" atpakaļ un vēl par to visu maksā citiem ierēdņiem, kas šo procesu pieskata.
Bams rakstīja:
Pirmais rakstīja: pilsētas transporta mērķim ir jābūt nevis "nokāst pēc iespējas vairāk piķa" bet gan "atbrīvot pilsētu no mašīnām"
Ļoti pareizi. Bet, kas apmaksās mūziku?
Tie paši, kas tagad - nodokļu maksātāji.
Palaidniex rakstīja: 40 minūtes???
patiešām + 40 minūtes????
Es nesaprotu tad kāpēc Tu cepies par fotoradariem... Laikam baidies ka bildēs par pārāk lēnu pārvietošanos...
Un kāpēc pie katras iestādes ir jābūt parkingam??? Kāpēc pie katras iestādes tizleņiem jāpiebrauc pie ierēdņa kabineta durvīm??? Pie Vidzemes priekšpilsētas izpilddirekcijas ir reāli pārak knaps, pie n-tajām VID iestādēm vietas visiem nepietiek. Pie Rīgas domes - itkā ir parkingi - bet ezmaksas vietu nav vaše utt. Kāpēc šeit kādam izņēmumam jābūt?
Starp citu - Drīkst lietot arī elektronisko deklarēšanos un tad uz VIDu vaše (vai gandrīz vaše) nebūs jābrauc!
Pameģini pats saskaitīt laiku, kas sakrājas no centra intensīvā satiksmē metot riņķus, lai nokļūtu atpakaļvirzienā un vēl ejot pietiekami lielo gabalu 2x.
Un nē, nav jābūt izņēmumam. Valsts iestādēm būtu jānodrošina bezmaksas pieeju visur, kur tāda ir obligāta.
Šķiet, ka pašam gan ar VID nekādas darīšanas nav, ja spēj lietot tik cēlu frāzi, kā "Drīkst lietot arī elektronisko deklarēšanos ".
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
Piemēram - regulāri cepieni ir parādījušies par nevietā noparkotiem auto Brīvības gatvē VEF apkārtnē. Gan "tāpat vien", gan pie desu bodes. Bet vai kāds ir padomājis, kādēļ 90% no tur stāvošajiem auto vispār ir atbraukuši? Piespiedu pakalpojumu dēļ! Bet VID tak ir tikai darbinieku stāvvieta. "Klienti" lai brauc ar sabiedrisko. Ai... Sabiedriskā biļetes nez kādēļ tas pats VID neļauj uzskatīt par saimnieciskajiem izdevumiem...
Krājbanku likvidēs - lai pārvācas VID, UR u.c. valsts "servisa" iestādes uz Krājbankas ēku - tur nebūs problēmas nodrošināt apmeklētājiem stāvvietu.
Neviens netraucē nolikt kaut 247 auto placī pie Elkora (bez maksas), Ūnijas ielā (bez maksas) vai Vef teritorijā - ja izdodas atrast - BEZ maksas, ja neizdodas pa latiņu.
Neredzu kur baisi iespringt. Jo mest auto pirmajā joslā ir cūcība, kas būtu jāapbalvo ar ventiļiem uz kapota vai milzu uzlīmi kā maskava par nahaļno parkošanos...
Piekrītu, ka tā ir cūcība. Bet provocēta cūcība. Kādēļ VID apmeklētājiem būtu jāmeklē vietas citu uzņēmumu stāvlaukumos? Un no savas pieredzes - ir sanācis likt auto pie Elkora - laika ziņā papildus ~40minūtes. Plus nobraukātā degviela, lai vispār uz turieni tiktu, ar visu to, ka zinu kā. Bet VID apmeklētāji lielākoties neorientējas VEF mazajās ieliņās. Ja šādi rīkotos jebkurš uzņēmējs, klienti pie viņa nebrauktu - bet VID jau var atļauties, nevienam nav izvēles, izmantot viņu pakalpojumus, vai nē...
Pirmais rakstīja:
HIPPY rakstīja: a kur ir bizness?
pašvaldības dotāciju apjomā lai visi no dažādām bauskām un siguldām nelīstu rīgas centrā stūķēties ar saviem 3+litru landkrūzeriem
Centrā nelīstu tad, ja no centra izmestu administratīvo aparātu. Piemēram - regulāri cepieni ir parādījušies par nevietā noparkotiem auto Brīvības gatvē VEF apkārtnē. Gan "tāpat vien", gan pie desu bodes. Bet vai kāds ir padomājis, kādēļ 90% no tur stāvošajiem auto vispār ir atbraukuši? Piespiedu pakalpojumu dēļ! Bet VID tak ir tikai darbinieku stāvvieta. "Klienti" lai brauc ar sabiedrisko. Ai... Sabiedriskā biļetes nez kādēļ tas pats VID neļauj uzskatīt par saimnieciskajiem izdevumiem...
Krājbanku likvidēs - lai pārvācas VID, UR u.c. valsts "servisa" iestādes uz Krājbankas ēku - tur nebūs problēmas nodrošināt apmeklētājiem stāvvietu.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
23
smaidiigais rakstīja:
ja nezini, tad nedris
soda punkti nāk ja ātrums ir zemāks par 10kmh par plūsmā esošo
par to ir 1 punkts, par ātruma pārsniegšanu - 10
pagājšvasar liku tiesības uz motociklu
Pats zini? Līdz +/- 10 ir eksāmenā atļautais. Jā arī +!