iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 04.01.2012 13:56

Palaidniex rakstīja:

parādi to protokolu, kuru uzskati par falsificējumu?

Sastādītu uz fotoradara bildes pamata.

Tipa neviens ātrumu nepārkāpj un visi balti un pūkaini...

Da pacel visus ātruma ierobežojumus par 20 km/h tāpat nospiedošais vairākums pārkāps ~ +5-10 km/h! Tāds dzīves stils... Par ko cepiens?

Gaidu fotoradara fiksētos melus. Jau cik mēnešus kul tukšu un taisi vētru ūdens glāzē????

Nu bet lai pārkāpj... Civilizētās valstīs izvērtē pārkāpuma bīstamību, nevis ienesīgumu. Un 5-10km/h ātrumpārkāpums ir niecīgs, salīdzinājumā ar virkni pārkāpumu, kurus CP nekontrolē, jo tas ir grūti un neienesīgi. Kamēr nebūs reāli sodi par pārāk lēnu braukšanu, neturēšanos pie labās malas, joslu neievērošanu u.c. pārkāpumiem, kas vistiešakajā veidā traucē galveno satiksmes drosības faktoru - vienmērīgu plūsmu, nekas neuzlabosies. Kamēr sodīti tiks tie, no kā vieglāk iekasēt, nevis vainīgie, tiks panākti vien budžeta ieņēmumi, ne likumu ievērošana. Kamēr personas, kam ir uzticēts ierocis, kura VIENĪGAIS pielietojums ir nogalināt, drīktēs nesodīti pārkāpt likumu, lai sauktu pie atbildības 5Ls apmērā transportlīdzekļa īpašnieku, kurš varbūt neuzmanības gadījumā var kādu nogalināt - līķu skaits pieaugs.

Seene 04.01.2012 13:47

anonimikis rakstīja: Par telefonu pat nepadomāju. Principā jau daudzos modernajos viedtelefonos ir iekšā akselerometrs. Tam tikai vajag speciālu programmu un šis arī var konstatēt avāriju pēc noteikta negatīva paātrinājuma. Un tad zvanīt uz 112 automātā.

Tieši tā - un papildus visam, lielākoties ir arī GPS modulis, kas dod iespēju nosūtīt precīzas koordinātas.

Seene 04.01.2012 13:06

Palaidniex rakstīja: te nu daini, parādās tava neziņa, cik daudz gaismas vajag noeksponētam kadram, itīpaši šodien, lai bilde nebūtu izsmērēta pie fakta, lai nodrošinātu pieteikamu asuma dziļumu...

Bet ja piesien falsificētu ātrumu - tad teorētiski snāk, kafig pierādīsi arī milicim ar fēnu (neredzu atšķirību) un abi gadījumi ir ļoti smagi kriminālnoziegumi. Kāpēc tagad būtu vairāk jākrāpjās kā iepriekš?

Ja piesūta rēķinu par +1 km/h, tad patīk vai nē +1 vienalga ir pārkāpums!

Kad atsūtīsi protokolu ar falsificētu ātrumu - tad arī parunāsim...

Interesanti, kā lai es tev nosūtu protokolu ar falsificētu ātrumu, ja nav nekādu iespēju pierādīt, ka tas ir falsificēts. Labāk atsūti kādu krimināllietu, kur šāds nodarījums ir atzīts par "ļoti smagu kriminālnoziegumu". CP to ir darījuši visu laiku, veiksmīgi apvienojot ar kukuļņemšanu, bet sodi par to ir tikai tavās ilūzijās.

Kāpēc vairāk kā iepriekš? CP vadība visu laiku ir atklāti melojusi par sodu plāna eksistenci. Bet nupat ir sperts liels solis uz priekšu - sodu plāns apstiprināts Saeimā un ievieti tehniskie līdzekļi, kas dod iespēju šadu praksi pielietot masveidā.

Seene 04.01.2012 12:52

Palaidniex rakstīja: sēne, tev fotoaparāts ir? Nu tād fotoaparāts vulgaris...?

Pasaki ar kādiem iestatījumiem jābildē 3 joslas, lai iegūtu trīs katru savā joslā joslā braucošos identificējamus pārkāpējus dažāždos attālumos no 20-50 metri ar ātrumiem 75, 62 un 87 km/h...

Un otrkārt - ja nav tava auto fotogrāfijas, tad nevar nofotogrāfēt tavu vakardienas auto šodien... Vai vitronicam ir laika mašīna?

Kāds skars mana fotoaparāta iestatījumiem ar to, ka arī Vitronic aparātam zibspuldze nav obligāta? Joslas un ātrumus tas spēj atšķirt un uzņemt bildes arī neizmantojot sarkoano zibsni. Tā ka tev nav iespēju uzzināt, esi vai neesi nofotgrafēts.

Un tātad otrkārt - ja tava fotogrāfija IR, ar to jau kad un ko vēlas var darīt pēc savas patikas. Laiku manīt ir bīstami, var ātri iekrist uz kādu, kas varēs pierādīt, ka ir bijis citur. Bet kā var pierādīt, ka ātrums ir bijis savādāks, nekā pēc CP apgalvojuma tas ir fiksēts?

Seene 04.01.2012 12:33

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

TDIOTS rakstīja: 2.decembris =>Krasta iela 25 , zīme 50 ,ātrums 72 ,korekcija 3 , rēķins ls10,-

tātad gaidīšanas laiks 1 mēnesis.

Nu tas, kamēr plāns pildās. Ja sāks citi braukt lēnāk un vajadzēs vairāk naudiņu, saņemsi arī 4 mēnešu vecos sodiņus.

Sēēne vienkārsi spārda...

Ja nav fočenes - kā piestādīsi rēķinu? Kāda šķirba pēc dienas, mēneša, četriem vai gada???

Kurš teica, ka nav fočenes?

Un no kurienes dzemdēji ka ir? Tā kaste arī dienā visai pamanāmi uzšauj savu sarkano blici! Kāpēc sarkanu - jo tipa mazāk žilbinot...

Ir blice - nofočēja ir pārkāpums - palūri uz savu spidometru (novērtē uz cik būs rēķins) un sēdi, smaidi gaidi.

Pabrauci garām, bet blices nebija - foto nebija vari mierīgi rullēt tālāk... Un fotogrāfijas ar atpakaļejošu datumu vēl neviens nespēj izgatavot.

"Tā kaste", tāpat kā jebkurš fotoaparāts, zibspuldzi izmanto noteiktajā režīmā. Palasies ražotāja specifikācijas. Var fotografēt gan ar, gan bez, gan automātiski izvērtējot apgaismojumu.

Fotogrāfijas izdruku var izgatavot ar JEBKĀDU datumu - fotogrāfija un fiksētie dati, kas ir ciparu virkne, nav saistīti lielumi. Un šo ciparu atbilstība patiesībai ir tikai un vienīgi policijas godaprāta jautājums.

Seene 04.01.2012 11:38

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

TDIOTS rakstīja: 2.decembris =>Krasta iela 25 , zīme 50 ,ātrums 72 ,korekcija 3 , rēķins ls10,-

tātad gaidīšanas laiks 1 mēnesis.

Nu tas, kamēr plāns pildās. Ja sāks citi braukt lēnāk un vajadzēs vairāk naudiņu, saņemsi arī 4 mēnešu vecos sodiņus.

Sēēne vienkārsi spārda...

Ja nav fočenes - kā piestādīsi rēķinu? Kāda šķirba pēc dienas, mēneša, četriem vai gada???

Kurš teica, ka nav fočenes?

Seene 04.01.2012 10:36

smaidiigais rakstīja:

TDIOTS rakstīja: 2.decembris =>Krasta iela 25 , zīme 50 ,ātrums 72 ,korekcija 3 , rēķins ls10,-

tātad gaidīšanas laiks 1 mēnesis.

Nu tas, kamēr plāns pildās. Ja sāks citi braukt lēnāk un vajadzēs vairāk naudiņu, saņemsi arī 4 mēnešu vecos sodiņus.

Seene 03.01.2012 23:19

ValdisM rakstīja:

Seene rakstīja:

i_edgars rakstīja: foto1.inbox.lv/...

foto1.inbox.lv/...

foto1.inbox.lv/...

Kur ir Tavas pieminētās neizbraucamās rises?? Bildes ap Daugavpili - vēl no soc laikiem ceļš nav kardināli remontēts!

Nu nebrauc tajās iekšā! Es ar vieglo braucot ar nebtraucu risēs iekšā!

toties eļļainā strīpa pa vidu pirmajai joslai ir labi redzama pat salīdzinoši uz jauna ceļa!!

foto1.inbox.lv/...

Skats pie Kauņas (citu bilžu pa rokai nav).

Nu bet nebraukt iekšā risēs jau arī nozīmē braukt pa vidu Tavās inbox bildēs nekādu eļļu manīt nevar, bet bedrītes ar apšaubāmu lāpījumu joslas malās gan. Pie Kauņas laikam sen neesi bijis, tik bildi kaut kur izraki. Ceļš tajā posmā bez risēm noturējās pāris mēnešus. Nu jau pagājušā gada decembrī ar MB Sprinteri pa to joslu vispār nebija iespējams pabraukt.

Vispār jau salīdzināji divas nesalīdzināmas lietas - sen neremontētu vietējās nozīmes celiņu, kurš pamatā ir bojāts viscur un regulāri remontējamu un tikpat ātri izjājamu kravas maģistrāli. Jā - uz otrās ir eļļas josla - jo tur biezā slānī braukā tevis pieminētās labi koptās Eiropas fūres, kuras vienlīdz ātri rada arī iebrauktās rises. Bet Daugavpils ceļā nav ne viena, ne otra.

Tu esi dīvains

kā tad tās Eiropas fūres nonāk uz to Krievijas robežu, ja ne pa bildēs redzamo Daugavpils ceļu ?

Oho... Es esmu tik dīvains, ka man Inbox citas bildes rāda Ar tām, ko tagad redzu norādītajos linkos, pievienojos, ka mans komentārs nav gluži vietā

Seene 02.01.2012 14:59

i_edgars rakstīja: Seene, es runāju par kantoriem, kur man nav nekāda sakara nedz ar IT, nedz ar tiem priekšniekiem. Tikai un vienīgi mani novērojumi, tā teikt no malas.

No malas novēroji, ka IT neko nesaka priekšniekam algas, ne "respekta" dēļ? Interesanti, kā - domas māki lasīt?

Seene 02.01.2012 14:41

i_edgars rakstīja:

Seene rakstīja: pirms tam "es izdomāju" tavu argumentu, ka lietus laikā tev traucē slidenais joslas vidus...

Bija laiks kad nācās braukāt ar moci visu cauru gadu, un pa lietu aºī, tad ceļi bija pat labākā stāvoklī nekā tagat. Pa nobrauktajiem gandrīz 200 t km kaut kas nāk no pieredzes arī. It sevišķi ja esi nojaucies taisnā ceļa posmā braucot lietus laikā kā kungs pa pašu joslas vidu!

Kopš tiem laikiem acīmredzot ir šis tas mainījies. Kravinieku svars, kas veido bedres un rises ir pieaudzis diezgan ievērojami, tajā pat laikā eļļa mūsdienās vairs netik uzskatīt par regulāri papildināmu šķidrumu. Izkstās, ka tev ir ne tikai retromocis, bet arī retropieredze - un tad jau nav jābrīnās, ka nemāki iekļauties mūsdienu satiksmē.

Seene 02.01.2012 14:24

i_edgars rakstīja:

Gauss rakstīja:

Pamēģini nomazgāt ar zilgmi pēc braukšanas pa lietu, būs kā jauns...

Ar moci pa lietu es neesmu braucis laikam kopš auto iegādājos - t.i. 12 gadus. Mazgāju ar Feiriku - ideāli un vajag tikai dažas piles.

content9-foto.inbox.lv/...

content9-foto.inbox.lv/...

Mocis smuks Bet tagad pats skaidri uzraksti, ka lietus laikā neesi braucis, lai arī pirms tam "es izdomāju" tavu argumentu, ka lietus laikā tev traucē slidenais joslas vidus...

Seene 02.01.2012 14:22

i_edgars rakstīja: foto1.inbox.lv/...

foto1.inbox.lv/...

foto1.inbox.lv/...

Kur ir Tavas pieminētās neizbraucamās rises?? Bildes ap Daugavpili - vēl no soc laikiem ceļš nav kardināli remontēts!

Nu nebrauc tajās iekšā! Es ar vieglo braucot ar nebtraucu risēs iekšā!

toties eļļainā strīpa pa vidu pirmajai joslai ir labi redzama pat salīdzinoši uz jauna ceļa!!

foto1.inbox.lv/...

Skats pie Kauņas (citu bilžu pa rokai nav).

Nu bet nebraukt iekšā risēs jau arī nozīmē braukt pa vidu Tavās inbox bildēs nekādu eļļu manīt nevar, bet bedrītes ar apšaubāmu lāpījumu joslas malās gan. Pie Kauņas laikam sen neesi bijis, tik bildi kaut kur izraki. Ceļš tajā posmā bez risēm noturējās pāris mēnešus. Nu jau pagājušā gada decembrī ar MB Sprinteri pa to joslu vispār nebija iespējams pabraukt.

Vispār jau salīdzināji divas nesalīdzināmas lietas - sen neremontētu vietējās nozīmes celiņu, kurš pamatā ir bojāts viscur un regulāri remontējamu un tikpat ātri izjājamu kravas maģistrāli. Jā - uz otrās ir eļļas josla - jo tur biezā slānī braukā tevis pieminētās labi koptās Eiropas fūres, kuras vienlīdz ātri rada arī iebrauktās rises. Bet Daugavpils ceļā nav ne viena, ne otra.

Seene 02.01.2012 13:46

i_edgars rakstīja: Seene, Pa vidu auto riepu iebrauktajām sliedēm ir eļļas pļackas - tās ir slidenas, un pat ja patrāpās kāds necils akmentiņš sausā laikā ir iespējams nomaukties. Lietus laikā tā visudaļa ir slidenāka par sviestu. Pieminēju Latviju, jo teiksim Vācijā, kaut tai pat Polijā eļļainu pļacku nav! Auto tur tiek uzturēti lielākā tehniskā kārtībā, kā Latvijā.

Palaidniex, retomocis nav domāts jāšanai! Ja es to turu un gadā tīri nostaļģijas pēc izbraucu pāris 100 km, ko es citiem čakarēju!? Baļķvedēji dzīvi čakarē miljons reižu vairāk!

Tieši tāpēc lai nečakarētu es arī palaižu citus, bet liela daļa to nenovērtē un paldies vietā iespiež gandrīz grāvī!

Tiešām liekas, ka ar moci izbrauc nostaļģijas pēc, čakarējot dzīvi citiem, jo nojēgas par braukšanu nav. Nezinu pa kādiem ceļiem brauc un kas tev ceļu nogriež, bet ja arī kāda eļļas pile gadās, tad tā noteikti netasver bedres un iebrauktās rises, kas tevis pieminētā lietus laikā vispār ir pilnas ar ūdeni. Bet vispār jau dikti dīvaini izklausās, ka ar savu muzeja eksponātu, kuru tik ļoti jāsaudzē, braukā apkārt lietus laikā. Man pat ar nekā vērtu ielinieku ir sevi žēl mērcēt un, cik ir gadījies redzēt, ir tikai divas divriteņu sugas, kas no lietus nebaidās - kurjeri un enduro ar braucējiem skafandros - t.i. cilvēki, kam tas ir dzīvesveids, ne nostaļģija vai pārmaiņa no ikdienas. Tā ka tavas runas par braukšanu lietus laikā nedaudz izklausās piedomātas, lai būtu kāds vismaz šķietams arguments.

Seene 02.01.2012 11:51

i_edgars rakstīja:

Nākamais - droši ka neesi braucis ar moci, ja saki lai brauc pa joslas vidu! Tur ar močiem nebrauc, jo ir pietiekami riskanti. Ah jā Latvijas ceļos. Brauc auto iebrauktām sliedēm - labo vai kreiso, bet ne pa vidu!

Nu nez... Man tieši pa sliedēm šķiet riskanti. Divritenim tās iebrauktās rises diez ko nepatīk. Man jau liekas, ka tu mazliet jauc šo ar principu, ka blīvā satiksmē ir jāturās autiņam aiz riteņa, lai pēkšņi neuzrautos uz kaut kā, ko autovadītājs ir "apbraucis" pa abām pusem. Uz šosejas, nesēžot kādam astē, 90% braucu tieši pa joslas visu.

Seene 02.01.2012 11:27

i_edgars rakstīja:

Redzi šitais ir vienīgais vīruss kuru pa kādi 6 gadi esmu noķēris, pie kam AV neatrada - nācas no rokas mest ārā!

Kas ir - slikti!! Visādos kantoros ar visām i-neta ierobežošanām esmu redzējis kā AV mokās un katru dienu čupām vīrusus met ārā! Toties tos kompjus ITešniki apkalpo = aldziņa ripo no izsaukumu skaita.

Varu tev pateikt noslēpumu - pēc tādas "aldziņas" neviens "ITešņiks" nekāro. Iemesls tam ir cits. Diemžēl ne visi "ITešņiki" ir pietiekami drosmīgi, lai izdarītu elementāru lietu - vīrusi neuzrodas nez no kurienes. Un ļoti ātri pārstāj uzrasties, ja kompja "saimniekam" noliek priekšā izcelsmi. Nu jā - diezgan jau bailīgi ir pateikt priekšniekam, ka zini, kādos neta caurumos šamējais lien un ko uz savu galvu ver vaļā

Seene 02.01.2012 10:34

i_edgars rakstīja:

Seene rakstīja:

Nē, CSN un CSDD eksāmena materiālos, kurus tu laikam neesi redzējis. Tas, ka mocis reizēm VAR tikt garām mašīnām, braucot starp joslām, nenozīmē, ka to DRĪKST.

Parādi kurā vietā es tā teicu!! Kārtējo reizi kāds kaut ko nosapņo un tad sāk brēkt un aptirst?

Neteici, un arī nepaskaidroji, kādā veidā ir iespējams tavu retromoci spiest pie apmales, ja godīgi brauc pa joslu kopā ar mašīnām un nekur nelien.

Seene 01.01.2012 23:27

i_edgars rakstīja:

Seene rakstīja:

Un ar savu retromoci gribas pajautāt, kur lien? Mocim nepienākas atsevišķa josla.

Kas tie par brīnumiem?? Kur to salasījies?? Guglē vai??

Nē, CSN un CSDD eksāmena materiālos, kurus tu laikam neesi redzējis. Tas, ka mocis reizēm VAR tikt garām mašīnām, braucot starp joslām, nenozīmē, ka to DRĪKST. Ja brauksi kārtīgi pa savu joslu, nelienot sķirbās, kur tev nepienākas, neviens pat gribot nevarēs tevi kaut kur spiest. Dzīvē gan viss notiek nedaudz ne pēc noteikumiem un mana pieredze rāda, ka autovadītāji ļoti labprāt pavirzās uz joslas malu, lai ar moci var tikt garām - ja vien neuzskati to par viņu pienākumu un brauc saprotami un tā, lai tevi var pamanīt.

Diemžēl liela daļa motobraucēju uzskata, ka viņu tiesības ir neierobežoti pārkāpt CSN, bet jebkāda atbildība ir visu pārējo ziņā.

Seene 01.01.2012 20:40

i_edgars rakstīja:

Ne gluži! Tā vācietis Vācijā brauc akurāti, vienmēr laipns, rēķinās ar citiem... Bet tikko tas pat vācietis iebrauca Polijā, tā izteikti agresīvi apdzina un nogrieza deguna priekšā! Pie kam tas nebija vienīgais gadījums ar vāciešiem. T'ā ka ir dažādi frukti. Toties Latvijā ir jābrīnās ka kāds BeMeWē nenogriež! It sevišķi attiecas ja brauc ar kādu retromoci - spiešana apmalē vai trotuārā ir regulāra lieta.

Gluži, gluži... Vācietis labi apzinās, ka svarīgi ir IEKĻAUTIES, un Polijā brauc kā Polijā, nevis Vācijā. Rēķināšanās ar citiem nenozīmē vienmēr akurātu braukšanu. Rēķināšanās ar citiem nozīmē arī nogriešanos no apļa iekšējās joslas - piektās! Jā ir vietas, kur tas ir iespējams, nevis raudāt, ka mums agresīvie no otrās nogriežas Nevajag mēģināt mūsu sabiedrībai uzspiest svešu mentalitāti, tādēļ, ka kāds cits kaut kur citur tā dara, nav obligāti pareizi un pieņemami visai pasaulei.

Un ar savu retromoci gribas pajautāt, kur lien? Mocim nepienākas atsevišķa josla. Ja gribi kaut kur ielīst, tad pats apzinies, ka esi pārkāpējs un nevaino citus. Nez kādēļ mani, braucot ar moci, neviens nekur nemēģina spiest... Ak, jā - nelienu tur, kur es negribētu, lai kāds mocis spiežas, kad esmu pie auto stūres.

Seene 01.01.2012 14:04

i_edgars rakstīja: Lai uzzinātu kas ir "adekvāta braukšana" pietiek pabraukāties pa Poliju, Čehiju, nemaz nerunājot par Vāciju. Turienes braukšana un Latvijas braukšanas manieres ir diena pret nakti.

Āzijā, Āfrikā neesmu bijis, tā ka nevaru spriest.

Latvijas galvenā problēma ir nerēķināšanās ar citiem satiksmes dalībniekiem. Formāla CSN ievērošana realitātē neko nemaina. Var visi braukt kā vien pagadās, kā to dara arābi, saprātīgi, ka vācieši vai lēni, kā skandināvi - negadījumi ir mazāk, jo visi satiksmes dalībnieki brauc VIENĀDI un rēķinās ar citiem. Ne fotoradari, ne alkoreidi šo problēmu nevar atrisināt. To, kā tieši braukt, nekādi nenoteiks policija, bet gan braucēju vairākums. Un policijas uzdevums (ja vēlas panākt kopējo drošību) ir izķert un audzināt izlecējus VISĀS jomās. Tad, kad sodu sistēma tiks vērsta pret visiem pārkāpējiem, nevis ienesīgajiem, iespējams kaut kas arī mainīsies.

Seene 01.01.2012 3:19

smaidiigais rakstīja: piekrist kanibālam! Uz ceļa ir sabiedrības spogulis. Bet kā citādi nevis ar sodiem piespiest latvieti vidējo jau šobrīd braukt adekvāti? Mums naff laika gaidīt kamēr sabiedrība pāraugs labākā...

Latvieši uz ceļa brauc izcili pieklājīgi, apzinīgi un ļoti mierīgi. Ja salīdzinam ar vidusmēra pasaules situāciju. Mums jau tikai ir sakāpis galvā, ka gribam braukt tikpat lēni, kā skandināvi un tikpat pedantiski, kā vācieši. Ja izdosies - būsim pirmie pasaulē

Pabraukā kaut vai tepat pa Eiropu, un latviešu braucējiem diez vai daudz ko vairs gribēsi pārmest. Bet ja nepietiek, vari pamēģināt arābu valstis, ķīnu vai indiju, lai uzzinātu, kas ir "adekvāta braukšana".

Seene 29.12.2011 22:13

Kanibaals rakstīja:

Seene rakstīja:

Citur pasaulē fotoradari tiek izmantoti satiksmes drošības uzlabošanai.

Nav tādas valsts uz pasaules, kur fotoradaru ieviešana būtu būtiski uzlabojusi satiksmes drošību. Tas uzlabojums ir mērījuma kļūdas robežās,t.i, nenosakāms. Budžeta ieņēmumus uzlabo - jā, bet drošību minimāli. Tak LV ieviesa bargus sodus par braukšanu dzērumā, kas mazāk sāka dzert tāpēc? Ar sekām var cīnities līdz bezgalībai, kamēr nesāks ķerties pie cēloņiem.

Nu nez... No personīgās pieredzes - Polijā, piemēram, satiksmes plūsma melnajos punktos ir pasākusi piebremzēt, kopš tur atrodas radarkastes. Bet uztādītās tās ir vietās, kur tiešām ir bīstami. Un tā, lai nevarētu nepamanīt - pirms katra radara ir "plakāts" (izmēru ziņā krietni iespaidīgāks par parastu ceļa zīmi). Par ieņēmumiem gan nezinu, bet kā satiksmes dalībniekam liekas, ka tiešām ir panākta satiksmes drošības uzlabošana. Un brīžiem kaitinoši, bet vispār atzīstami ir viņu luksoforradari - kas pārlieku pārsniedzot atļauto ātrumu, gabalu tālāk ieslēdz sarkano gaismu. Attiecīgi zemu lidojot paliek izvēle apstāties pilnībā vai braukt pie sarkanā. Pāris tādas apstāšanās un bez jebkādām tālākām sankcijām rodas vēlme ievērot atļauto ātrumu - tā uz priekšu var tikt ātrāk. Bet atsaldeņiem var izrakstīt sodu pēc pilnas programmas - jau par luksofora signālu neievērošanu.

Seene 29.12.2011 13:15

smaidiigais rakstīja:

mans 2 kapeiku vērtais viedoklis ir - gan jau vitronika puiši un meitenes ir iepazinušies ar citur pasaulē pieejamo statistiku, un labi zina, ka viņu bizness atmaksāsies arī ar tiem neuzmanīgajiem, kas uzķersies. Un pat ja sāks ķert ar 51kmh, (ņemot vērā spidometra ķļūdu) tad nu ko - tādi ir spēles noteikumi, un viss...

Citur pasaulē fotoradari tiek izmantoti satiksmes drošības uzlabošanai. Pirmais nosacījums - to eksistence budžetā uzrādās izdevumu, nevis ienākumu pozīcijā un sodi nekādā veidā netiek saistīti ar trešās personas peļņu.

Mums ir UK un vēl dažu uz pirkstiem saskaitāmu valstu "slaucamais" aparāts.

Seene 29.12.2011 13:13

Gauss rakstīja: Es stipri šaubos, ka radaru saimnieki ies raut nost TUV plombas un riskēs palikt ar pliku *******.

Kāds sakars no radara izvāktai datu bāze, kuru pēc patikas var modificēt 4 mēnešu laikā, ar TUV plombām?

Seene 29.12.2011 12:30

Dark_Side rakstīja: nav tāda I/U

Kā nav? Reku Palaidniex saka, ka ir.

Seene 29.12.2011 11:28

Palaidniex rakstīja: P.S.

Un kāda starpība tev to 49 km/h braukšanu par sodāmu mēģina iestīvēt apturējušais milicis ar fēnu vai tupa kaste pa pastu?

Ar ko pirmais atšķiras no otrā un kā atsķiras cīņas metodes pret netaisnību?

Pirmajā gadījumā ir I/U "Ceļu policists , vecākais inspektors Gaidis Kukulis ar rēķinu pa piečuku?

Nu sākot ar to, ka I/U uzlikto sodu vismaz drīkst pārsūdzēt. Turpinot ar to, ka I/U sastāda protokolu uzreiz, nevis kautkad, četru mēnešu laikā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti