CRDI rakstīja: Sēne satraucies velti, no Vitronica šos datus iespējams iegūt tikai šausmīgi šifrētā veidā. Atšifrēšanu veic toļi Lukstiņš, toļi Zive, tas man tā īsti netapa skaidrs no tā raksta.
Un ja arī kāds iegūs megasarakstu ar pepelacu Nr. labums viņam ta nekāds, lai uzzinātu kaut ko vairāk ir nepieciešama jau piekļuve Lukstiņa vai Zives datubāzēm, jo ar V/N zināšanu vien nepietiek lai uzzinātu pepelaca īpašnieku utt.
Sēnem droši vien bail, ka atnāks bilde ar viņa nošmulēto braucamo un dabūs no sievietes ar pannu, jo šamai būs ieklārējis, ka piečuku nav nodzēris, bet izlietojis autosa uzkopšanai.
Nu un tagad padomā pats - kas un kādēļ šo rakstu ir sacerējis. Vai tik ne tādēļ, ka problēma ir aktuāla un Vitronic šifrēšanas spējas ir tikpat lielas, kā antiradaram nogāzt lidmašīnu. Arī par to bija raksts.
















GB12 rakstīja:
Seene rakstīja:
Dark_Side rakstīja: SEENE, pie joda - ko pie velna Tu pīpē??? tur rāda TIKAI a/m numuru!!! Tas ir noslēpums??? tad izej uz ielas un skaties uz numuriem kamēr slikti paliek!!! kādi sensitīvie dati? kāda drošība? AĻĻO!!! lūdzu beidz murgot!!!
Ko pīpē Tu? Soda par to, ka ir numurs? Vienādiem cipariem atlaides dod?
Nē, stāsts ir par to, ka fotoaparāts, kā dārksaids teica, iegūst tikai mašīnas numuru, ne informāciju par īpašnieku. Fotoaparātam nav pieslēguma CSDD datu bāzei, fotoaparāts fiksē, ka auto ar kādu konkrētu numuru pārsniedz ātrumu, tālāk bilde ar šo ātrumu pārsniegušo auto tiek nosūtīta attiecīgajām valsts amatpersonām, kuras (nevis fotoaparāts) tad pēc CSDD datu bāzes meklē īpašnieku.
Stāsts ir par to, ka neko nejēdz izlasīt. Kāds vēl ātruma pārkāpums, ja kontrolē OCTA visiem?!