iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 21.03.2010 19:48

smaidiigais rakstīja:

Seene rakstīja: Šitāds saraksts nerullē. Vajag TomTom failu. No pieredzes - degvielas tirgotāju konkurencē - Nestei tādu failiņu var dabūt mājas lapā, kamēr Statoil piedāvā Excel failu ar koordinātēm Interesanti, kas noder vairāk?

ja nau līki pirksti ekseli pr tomtoma failu var pārtaisīt

Ātrāk un vienkāršāk ir iebraukt Nestē, nevis piepūlēties. Laikam jau pat neaizdomājies, ko ar šo vēlos teikt...

Seene 21.03.2010 1:34

VWfans rakstīja:

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja: Šodien izgāju Merivai tehnisko apskati pie nobraukuma 96158 km. Saņēmu tikai vēlējumus pēc pusgada, gada pievērst uzmanību priekšējiem bremžu diskiem un balsta šarnīriem, taču pagaidām vēl var braukt bez remonta. Meriva 1,3 CDTI - izturīgs auto!

Izturīgs tas būtu tad,ja ar to tiktu braukts, nevis sēņots un onanēts uz ceļa.

Nav tiesa - Vācijā reiz atvilku pat ar 144 km/h.

Sorry, esmu sliktais. Šodien atzīmēju pavasari ar 170 tepat uz Ventspils šosejas. Nokaitināja viens p... ar BMW, kam likās ka 110 ar kruīzu ir domāts lai apdzītu un pēc tam pa priekšu brauktu lēnāk.

Seene 21.03.2010 1:21

Šitāds saraksts nerullē. Vajag TomTom failu. No pieredzes - degvielas tirgotāju konkurencē - Nestei tādu failiņu var dabūt mājas lapā, kamēr Statoil piedāvā Excel failu ar koordinātēm Interesanti, kas noder vairāk?

Seene 18.03.2010 23:24

gguniss rakstīja:

Kanibaals rakstīja:

uupis rakstīja: Un ar ko tad katra iebrauktuve un izbrauktuve aplim ir savādāka par krustojumu?

Ar šo: 83. Pirms nogriešanās pa labi, pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā transportlīdzekļa vadītājam uz bezsliežu transportlīdzekļiem paredzētās brauktuves laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā, izņemot gadījumus, kad jānogriežas, lai iebrauktu krustojumā, kurā jābrauc pa loku (409.ceļa zīme).

Lai gan pēc šīs definīcijas:

273.2. 102.zīme "Krustojums, kur brauc pa loku";

Sanāk, ka ne vienmēr var stāvēt lokā, jo ja ir 102. zīme, tiek uztverts kā viens krustojums, a krustojumā stāvēt aizliegts.

www.failiem.lv/... Un bildēm, kas nav no CSDD ticēt nevar, autoskolu eksāmenos ir pilns ar kļūdām.

nu te jau gan skaidri pateikts, ka neviena lokā nedrīkst stāvēt, jo loks kā redzams saucas "krutojums, kurā brauc pa loku" un, kā zināms, krustojumos stāvēt aizliegts.

PN. Zīme ir pie KATRA krustojuma ar loku. Jeb pasakot zīmes nosaukumu savādākiem vārdiem - krustojums ar lokveida ceļu.

Aizej paskaties uz Ģetrūdes / Baznīcas krustojumu, varbūt kaut kas dzīvē paliks skaidrāks - loka ceļa posmi STARP krustojumiem ir ļoti skaidri vēl apzīmēti ar stāvvietu zīmēm.

Seene 16.03.2010 11:17

M77 rakstīja:

Derētu nočekot, vai ir legāli atstāt stāvēt auto, taiksim, Mūkusalas, vai Slāvu aplī..

Vispār vietām ir. Tikai neaizmirsti šajos konkrētajos apļos ierēķināt vēl vienu aizliegumu:

135. Aizliegts apstāties un stāvēt:

135.3. uz tiltiem, estakādēm, ceļa pārvadiem un zem tiem;

Seene 16.03.2010 9:24

uupis rakstīja: Un ar ko tad katra iebrauktuve un izbrauktuve aplim ir savādāka par krustojumu?

Gandrīz ne ar ko. Vienīgais - jau iepriekš pieminētais noklusētais kustības virziens joslās - iebraucot aplī, pa labi drīkst griezties no jebkuras, ne tikai labās joslas. Visā citā ziņā - aplis ir lokveida ceļš ar vairākiem T-veida krustojumiem. Arī apstāšanās un stāvēšana aplī NAV aizliegta, tāpat kā uz jebkura cita ceļa. Par to jau šeit kādu laiku bija gara diskusija (konkrēti par apli ap Ģertrūdes baznīcu).

Seene 03.03.2010 11:16

Pirmais rakstīja:

anonimikis rakstīja: laptops ēd 100W ???

kur tu tādus ciparus rāvi? manam skaitās kaut kādi 12W. ar 48Wh bateriju gandrīz 4 stundas darbojas. ja vien nelūr filmu no dvd.

ķapļaps ir ķapļaps, baroklis ir baroklis

lenovo ir 65W 20V

Nu manam ir 150W baroklis. Bet ēd jau reāli tik cik laptops tērē. Nu vai arī tuvu pilnai jaudai, paralēli darbam lādējot tukšu bateriju.

Seene 02.03.2010 17:04

alus_veeders rakstīja:

Negribu laptopa barokli. Gribu 220. Lai noder arī kam citam, ja nu kas.

Piemēram, pieslēgt akumulatora lādētāju, ja nu aķis nosprāgst.

Šitā doma laba, nebija ienākusi prātā

Seene 02.03.2010 15:49

WALA rakstīja: Principā pirkšanai ieteiktu izmantot vai nu Argus vai Elfa, tur strādā cilvēki kas ar elektroniku ņemās (Elfa zinu čaļus kas no RTU šķiet kaut kādiem elektroniķiem "nāk").

www.elfa.lv/...

Vispār jau es uz Elfu skatos. Argus gan tagad no jauna uzzināju

Seene 02.03.2010 0:45

sleepnis rakstīja: Kaut kadiem specifiskiem gadijumiem, kad leetie nestraada, arii perk dargos. Laptopa baroklim buus toch vienalga.

Nu lai tā būtu. Vienkāºši mulsina fakts, ka lētie ir mazākumā, bet dārgajiem ir daud modeļu. Šāds fakts itkā liecina par pieprasīju struktūru.

Seene 02.03.2010 0:12

sleepnis rakstīja: Pie kaajas sinusoiidu. Tur nav sinusoiidas, bet gan kvadr'ati. Esmu skatijies ar oscilografu. Bet tas nemazina atrumu. Jo laptopa parveidotajam taalaak tapat nak diozu tilts un tiek parveidots uz lidzstravu. Taa ka viss bus ok.

Kur pie kājas? Kur kvadrāti? Tieši par to jau ir jautājums - lētajiem ir kvadrāti, dārgajiem sinusoīda. Ja tas nav būtiski, tad nafig cilvēki vispār pērk dārgos?

Seene 02.03.2010 0:05

anonimikis rakstīja: laptops ēd 100W ???

kur tu tādus ciparus rāvi? manam skaitās kaut kādi 12W. ar 48Wh bateriju gandrīz 4 stundas darbojas. ja vien nelūr filmu no dvd.

Esi kādreiz redzējis 17" mediacenter? Šamējo klēpī bez paliktņa nav iespējams noturēt. Ar normālu 3D spēli baterija tur ~0,5h. Bet tas vēl nav nekas pret Alienwares ražojumiem, kurus gan arī esmu aplūkojis tikai netā Nu ir jau portatīvais desktops, ne laptops. Bet vajag dabūt pie dzīvības arī mašīnā

Seene 01.03.2010 23:19

uge rakstīja: Ar "mākslīgo" sinusoīdu var nedarboties mājas ledusskapis, vešmašīna un vēl dažas specifiskas ierīces, kuras parasti pie auto neslēdz. Ja starpā ir transformātors, tad problēmu nebūs. Ja pārveidotājs ir 300w vai vairāk, ir jāvelk vadi pa taisno no akumulātora. Un vadiem jābūt "resniem". Jo 300w ir 25A. Un iekāru ilgi nesanāks darbināt uz pilnu slodzi, jo aķim drīz knapi pietiks lai auto pielaistu.

Nu itkā jau uz piepīpētāju iet 25A drošinātājs. Un laptops ēd ~100W. Tad gan jau būtu OK. Tie 300w jau arī itkā nav vajadzīgi, bet 150w iekārtas ir tikai par pāris latiem lētākas. Savukārt analogi, kam jau ir "normāla" sinusoīda maksā sākot ar papildus 100Ls. Jautājums vienīgi rodas - kādēļ tādi eksistē un kas par tiem maksā lielu naudu, ja jau tiešām tie ir vajadzīgi tikai specifiskām iekārtām.

Seene 01.03.2010 18:04

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja: Zinu, ka bija jau te agrāk diskusija par 220V pārveidotāju strāvas īpašībām, bet līdz galam nesapratu

Tādēļ konkrēts jautājums - www.xnet.lv/... . Vai ar šo var normāli darbināt mašīnā laptopu?

cgi.ebay.com/...

Negribu laptopa barokli. Gribu 220. Lai noder arī kam citam, ja nu kas.

Seene 01.03.2010 18:02

Nu to tak māku izlasīt. Bet jautājums ir par to mākslīgo sinusoīdu, kas ir lētajam galam.

Seene 27.01.2010 0:37

anonimikis rakstīja: zinot konkrēto krievu oligarhu darbības stilu, kaut kā negribas ticēt virsrakstā izteiktajam apgalvojumam.

Par šo ir ko aizdomāties. Bet nu lai vai kā, vismaz kaut kas ir izkustējies. Jo GM rīcība nu jau kādu laiku bija pilnīgi nesaprotama. var jau būt, ka vienkārši neesmu pietiekami daudz hamburgerus ēdis

Seene 26.01.2010 23:06

brmbrmm rakstīja:

Kādas ir slāpekļa priekšrocības? Pirmkārt, [un tālāk aiziet jau Seenes citētais teksts] www.note.lv/...

Es to no pilnīgi citas lapas kopēju. Izskatās ka pat lielisko rektlāmtekstu viens no otra kopē bez izmaiņām

Seene 26.01.2010 22:49

i_edgars rakstīja: Seene, tad tajā servisā pilnīgākie analfabēti un dauņi strādā, a Tu viņiem tici un tās pat stulbības izplati tālāk!

Ar tādiem dauņiem ir pilni servisi. Viņš ķerās regulēt vārstus, bet pašam pat neienāk prātā ka dažiem auto cilindrus skaita no citas puses un ne visiem auto ir vienāda cilindru darba secība.

Ir vēl labāki redzēti - visa metālmācība šiem ir: dzelzs, bleķis, alumīnijs un metāls!! Tas ka sudrabs, zelts arī ir metāls, šie izrādās pat nenojauta!

NU nebrauc pie tiem stulbeņiem!

Pļē... Es viņiem NETICU. Un es pie viņiem NEBRAUCU. Fiziku un ķīmiju skolā mācījos. Bet gluži vienkārši atbildēju uz jautājumu, kā servisi to argumentē. Domāju, ka pietiekami daiļrunīgi - LOHOTRONS!

Seene 26.01.2010 22:41

i_edgars rakstīja:

Un slāpeklis nekad nav bijusi inerta gāze!! Pamācies neorganisko ķīmiju 7. klasēm!

Pats pamācies latviešu valodas gramatiku 1. klasei. Tas bija citāts, atbildot uz jautājumu, kā servisi pamato vajadzību pēc slāpekļa, un attiecīgi tam nav nekāda sakara ar manām fizikas vai ķīmijas zināšanām.

Seene 26.01.2010 17:50

brmbrmm rakstīja: Ulbrokas riepu serviss likās normāls kantoris, bet arī piedāvā slāpekli:

www.r1.com.lv/...

Nu piedāvāt ir tikai normāli, ja jau cilvēki grib... Klientam tak vienmēr taisnība

Seene 26.01.2010 16:20

Pirmais rakstīja:

nu, ka paceļ rokas, kam šito skolā nemācīja?

Nu tie, kam nemācija brauc ar slāpekli... Bet ir jau arī citi labumi - netulkošu, bet gan jau sapratīsiet

"Oh, there are plenty of benefits: (1) Cool fluorescent green valve stem caps (assuming your nitrogen vendor has any marketing savvy), which will look sharp with your spinning wheel covers. (2) Bragging rights. OK, you were behind the curve with cell phones, iPods, thong underwear, etc. Nitrogen in tires is relatively new to the mass market. Now's your chance. (3) Reduced fire danger next time you land your space shuttle or commercial aircraft, and tell me you won't sleep better knowing that."

Seene 26.01.2010 15:34

Pirmais rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Jo par destilētu ūdeni var noplēst piķi. Neviens normāls cilvēks par gaisu riepās naudu nemaksātu, bet par "slāpekli", gan gatavi piķi atlocīt.

par to slāpekli....

interesanti kādu oficiālo skaidrojumu viņi piedāvā?

Nu šitādu apmēram: "Ar šā gada aprīli mūsu serviss saviem klientiem piedāvā jaunu pakalpojumu - slāpekļa uzpildi riepās. Kādas ir slāpekļa priekšrocības? Slāpeklis ir inerta gāze ar palielinātu molekulāro blīvumu salīdzinājumā ar gaisu, kas nemaina spiedienu mainoties temperatūrai. Ko tas nozīmē? Iepumpējot riepā +5 grādu gaisu ar spiedienu 2,5 atmosfēras, vasarā, riepai uzkarstot līdz +30 grādiem, spiediens riepā sasniegs jau 3 atmosfēras. Taču, ja riepā būs slāpeklis, tad spiediens tanī neatkarīgi no temperatūras būs nemainīgs, sevišķi aktuāli tas ir automašīnām ar zemprofila riepām."

Seene 26.01.2010 14:56

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

pagapaga.... no polockas trubas latvijas teritorijā nolietais nebūt nav uzskatāms par latvijā saražoto....

Ne tak... Es par iBio...

pie -25???? a ja nu tu viņu noslāpēsi varšavā?

Tur siltāks Un ne jau es, bet tas, kam trubas jātīra

Seene 26.01.2010 14:16

brmbrmm rakstīja:

Kā tu nesaprati- šis te salasījies gudrības, paņems to piķi un tīrīšanas nolūkos pacs aizšaus uz poļiem.. tik tur kkādu pilnvaru, laikam, vajadzēja.. nu bet ja nav uz mutes kritis..

Teorētiski vajadzēja... Man gan neviens nekad nav prasījis.

Seene 26.01.2010 14:12

Pirmais rakstīja:

pagapaga.... no polockas trubas latvijas teritorijā nolietais nebūt nav uzskatāms par latvijā saražoto....

Ne tak... Es par iBio...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti