iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 07.12.2009 15:47

brmbrmm rakstīja: Man liekas, ka nekur nav rakstīts, ka "pēc policijas pārvaldes priekšnieka norādījuma" būtu jāaptur visi garāmbraucošie.

man atkal liekas, ka tev NEKAD un NEVIENS nav nosaucis šādu apturēšanas iemeslu

Seene 07.12.2009 15:43

Ideots rakstīja:

Seene rakstīja: Nu ja jau viss bija pa smuko, tad tīri intereses pēc - kāds bija CP pateiktais pamatojums uzskatīt, ka esi lietojis alkoholu?

nepūtu trubā, bija tikai tā jaunā aparāteļa virzienā jāuzpūš - i viss. Viņi visus tur stādināja pēc kārtas un čekoja.

Ko šajā gadījumā maina aparāta konstrukcija? CP darbinieks auzsatīja, ka tu esi lietojis alkoholu! Kādēļ?

Seene 07.12.2009 15:41

brmbrmm rakstīja:

Man vairāk interesē, kā izpaužas tā saucamie "reidi", kad viņiem ir dotas tiesības stādināt jebkuru - vai tad CP pēc pieprasījuma ir jāuzrāda "reidu appliecinošs dokuments"? Ja ne- tad jau viņi ar to var katru reizi aizbildināties!

Reids nozīmē nevis JEBKURU, bet VISUS. Būtiskā starpība ir tieši šajā nediskriminējošajā attieksmē - t.i. tava aizkavēšanās nav pamatota ar kāda CP inspektora subjektīvu viedokli, bet vienlīdz tiek kavēti visi satiksmes dalībnieki. Un dokumentus... Jā tādiem ir jābūt, bet vari neprasīt - tie ir tikai iekšēji rīkojumi, ko nav jāuzrāda uz vietas. Bet bez tādiem nesavāksies bars ar ekipāžām.

Galvenais - viena ekipāža nekādi nevar veikt reidu, jo nespēj garantēt visu satiksmes dalībnieku pārbaudi.

Seene 07.12.2009 15:22

Ideots rakstīja: un pagājušonedēļ kādā rītā ap 05.00 apturēja CP ekipāža uz Lāčplēsenes...pārbaudīja doķus, patestēja uz alko - ļoti zolīda komunikācija un attieksme

Nu ja jau viss bija pa smuko, tad tīri intereses pēc - kāds bija CP pateiktais pamatojums uzskatīt, ka esi lietojis alkoholu?

Seene 05.12.2009 13:38

Yetti rakstīja: Fans, tu uz datumiem skaties, jeb izmanto jebkuru iespēju, lai pasiekalotos par savu merivu?

Skatīšanā uz datumiem nebūt netraucē otram

Seene 04.12.2009 16:22

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Vēl ne.

Vēl jo vairāk…

Bērnu slimnīcas apzadzējus apsveiksi vai tomēr nosodīsi?

Un ja tu uzzināsi ka šie otkatshēmotāji tādējādi papildināja TP kasi?

Ja šie llīdzekļi no ziedojumiem, kur iespējams kāda bernā vecāki redzot savu nelaimi noziedoja priekšpēdējo latu, tika grābti ārā bez sirdsapziņas pārmetumiem nonāca TP kasē lai baltais zirgs varētu atjāt. Tad tev vēl ir kādi jautājumi – balsot vai nē par TP???

Bērnu slimnicas apzadzējus nosodīšu. Bet tas nekādi nemaina faktu, ka citi tikmēr cenšas nozagt VALSTI kopumā. IESKAITOT bērnu slimnīcu. Ja šo cilvēku plāns izdosies, nebūs nekā.

Ko darīt? Atzīt, ka mērķis attaisno līdzekļus. Arī nē. Ja godīgi - ir atlicis tikai parūpēties par sevi, un noskatīties uz to visu no malas. Jo ir par vēlu glābt.

Seene 04.12.2009 16:07

uupis rakstīja:

Seene rakstīja:

Draiskule rakstīja: Sēne, nu ti dajoš!

Šķēle ir uzpūsts mīts.

Protams, ka ir. Bet vēl mītiskāka ir JL darbība Latvijas vai latviešu labā. Šķēles motivācija vismaz ir relatīvi atklāta.

Tev ir bērni?

Vēl ne.

Seene 04.12.2009 16:04

Draiskule rakstīja:

Seene rakstīja:

Draiskule rakstīja: Sēne, nu ti dajoš!

Šķēle ir uzpūsts mīts.

Protams, ka ir. Bet vēl mītiskāka ir JL darbība Latvijas vai latviešu labā. Šķēles motivācija vismaz ir relatīvi atklāta.

Relatīvi atklāta motivācija...

Tas ta kā būtu tā - es jūs izvilkšu no sūdiem, bet samaksa tam - nocērtot rokas.

jap... kautkātā... Reāla izvēle mums šobrīd - vai nu noslīkt sūdos, vai izvēlēties glābšanu par dārgu maksu...

Seene 04.12.2009 15:38

Draiskule rakstīja: Sēne, nu ti dajoš!

Šķēle ir uzpūsts mīts.

Protams, ka ir. Bet vēl mītiskāka ir JL darbība Latvijas vai latviešu labā. Šķēles motivācija vismaz ir relatīvi atklāta.

Seene 04.12.2009 14:32

STALINS rakstīja:

Es tādus draudus tieši no visiem vietējiem, kas tagad propogandē vajadzību pēc Saimnieka saskatu reālāk, nekā no jebkura ārēja spēka.

Šie draudi patiesībā slēpjas tieši latviešu tautas iekšējā vajadzībā pēc vagara. Un tas laikam ir neizbēgami - tikai jautājums, vai tam būt kādam vietējam ar relatīvi ierobežotu varu, jeb tomēr cita mēroga spēkam, kas nepieļaus vairs nekādas cerības uz izmaiņām. Mes te par Parex satraucamies, bet, piemēram, Soross spēja vienpersoniski sagraut Britu impērijas valūtas stabilitāti un uz visiem laikiem izņemt to no starptautiskā mēroga norēķinu vienību saraksta.

Seene 04.12.2009 14:21

STALINS rakstīja:

Citiem vārdiem sakot, jaunie saimnieki neļaus zagt?

Tad es esmu par viņiem(lai kas viņi arī būtu)

P.S. Ko Tu saproti ar nēesošu valsti? Vai tādu, kur galējos lēmumus pieņem citi? Tad tas jau sen ir noticis(2004 gadā.)

Varbūt iekarotu? Ja tas būs starp lielvarām nolemts, tad neglābs mūs neviens, pat ne .....(katrs pats var ierakstīt mīļāko politiķi)

Neļaus, jo sargās savu īpašumu. Tai skaitā tevi. Un ļaus darīt tikai to, kas būs no dzimtcilvēkiem vajadzīgs. Es neesmu par šādu risinājumu - zaglim vismaz drīksti pretoties savu iespēju robežās...

Ko saprotu ar neesošu valsti? Apmēram to pašu, kas šobrīd ir kaļiņingradas apgabals. Faktiski svešas valsts intereses pildošs zemes gabals. Kam nav nekādas pašnoteikšanās, nekādas savas dzīves. Un jā - nekādu iespēju.

Iekarotu... Nav tik vienkārši. Pat tālajos laikos PSRS mūs neiekaroja, bet atbrīvoja. Pasaule jau tad nebija gatava pieņemt jebkuras lielvaras atklātu spēka pielietošanu, kur nu vēl tagad - pat labi propogandētais karš pret terorismu nebūt nerada pārliecību visos. Attiecīgi ir iespējams pretoties iekarošanai, gluži vienkārši par to informājot pasauli. Par Gruzijai, kas konfliktā nebūt nebija tīra un balta, atradās daudz aizstāvji. Bet neviens nevarēs neko pārmest, ja valsts tiks "iekarota" ekonomiskajā karā ar pašu tautas nodevēju palīdzību.

Seene 04.12.2009 14:21

vieplis rakstīja:

Seene rakstīja: Viņš ... grib glābt valsti

Izcili

Izraujot no konteksta - jā.

Seene 04.12.2009 13:38

Sretsked rakstīja: Tiklīdz sāksies kaut niecīgs procents atveseļošanās, Andris būs klāt pavisam

Uz ko saderam? Kāpēc tad viņš vispār parādījās no jauna ?

Viņš parādījās tapēc, ka saprata kur būs viņa vieta pēc tam, kad valsti pārņems jaunie īpašnieki. Un nevis gaida atveseļošanos, bet gan grib glābt valsti (lai arī savīgu interešu vadīts - jo no neesošas neko savā kabatā iebāzt nevarēs).

Seene 04.12.2009 12:59

Bams rakstīja:

Tik siki nezinu. Bet kāda jēga atslēgt? Cik tur tas G.dambis garš, pieturas ik pēc 300-400m. Tā vai šā tramvajs ir pilsētas transports, bet pilsētā ātrums ir noteikts 50km/h.

Un ir vēl ari braukšanas saraksts, kurš jāievēro, ja vadītajs grib saglabāt premiju vai darbu vispār...

Kāda jēga??? Kāda jēga pulcēties strītreiseriem? Tiem tak ar 50km/h jāievēro...

Seene 04.12.2009 12:48

vilkss rakstīja: Ja kādam uznāk nostaļgija pēc ZIL-130 pašizgāzēja, var pieteikties - parādīšu dabā un iedošu arī izbraukt (degviela gan pašam jālej ).

Nu ja vēl tu tomēr piedāvātu pats ieliet degvielu par saprātīgu samaksu, doma varētu būt interesanta. Bet nu tādas izklaides dēļ nedomāju speciāli kādu kannu meklēt

Seene 04.12.2009 12:26

Bams rakstīja:

Seene rakstīja:

Interesanti kāds, tavuprāt ir tramvaja ātrums, ja mani, braucot ar ~70km/h (GPS, nevis spidometrs) pa Ganību dambi, tramvajs apsteidz ar ievērojamu ātrumu starpību?

Arī citā valstī esmu izbaudījis, kā brauc tramvaji. Iekāp kādreiz Prāgā tādā pat Škodā, kādas pa rīgu braukā, un paskaties, cik penži riskē NETURĒTIES... NEVIENS! Varšavā arī esmu skrējies ar tramvaju - tikai tur pašam uz spidometra bija 100, nevis 70, kā Rīgā...

Vispār jau mūsu tramvajiem, kad tos renovēja ir uzlikts ātruma ierobežotājs pie 55-60km/h. Elektronika atslēdz dzinējus pie tāda ātruma. Tā tas ir visiem apaļajiem un daļai kantaino. Savukārt atlikušie 30 kaintainie, kuri nav rekonstruēti var sasniegt 70 km/h, nu varbūt no kalna 75km/h, bet ne vairāk. Taču tie un vēl daļa apaļo no 1.dec ir noņemti no ekspluatācijas un nolikti pie sētas Maskavas ielā.

Esi lūdzu precīzāks. Šādi ātruma ierobežotāji ir, bet vai tavuprāt viņi ir sarežģīti atslēdzami? Zinu depo aizkulises un daudzu vadītāju vēlmi tikt uz ganību dambja līnijas, pirms tam sarunājot ar mehāniķiem šo mazo "operāciju"

Seene 04.12.2009 12:01

Velomens rakstīja:

Kad sapņo,tad aizver acis.

Ja nezini,tad nevajag di**t.

Tramvaji ir lēni un lempīgi (arī autobusi un trolejbusi) Un visi lēnie (cerams,ka nav jāraksta paskaidrojums ko latviešu valodā nozīmē vārds lēns) apgrūtina satiksmi pārējiem ceļu satiksmes dalībniekiem. Aizbrauc uz kādu attīstītāku valsti un paskaties kā tur tramvaji brauc un tad padomā ko nozīmē vārds lēni

Interesanti kāds, tavuprāt ir tramvaja ātrums, ja mani, braucot ar ~70km/h (GPS, nevis spidometrs) pa Ganību dambi, tramvajs apsteidz ar ievērojamu ātrumu starpību?

Arī citā valstī esmu izbaudījis, kā brauc tramvaji. Iekāp kādreiz Prāgā tādā pat Škodā, kādas pa rīgu braukā, un paskaties, cik penži riskē NETURĒTIES... NEVIENS! Varšavā arī esmu skrējies ar tramvaju - tikai tur pašam uz spidometra bija 100, nevis 70, kā Rīgā...

Seene 04.12.2009 11:43

Pirmais rakstīja:

ahā, izskatās, ka tu arī esi no pārdaugavas izbeidzās sakarīgie argumenti, panesās deksteroloģika

Kur tad bija tavi sakarīgie argumenti? Izbeidzās nesākušies?

Seene 04.12.2009 11:39

Pirmais rakstīja: sābs ir prēmium klase?

kas ir prēmiālāk?

ekskluzīva iespēja mainīt ātrumkārbu 2 mēnešus pēc garantijas laika beigām vai ķēdi reizi divos gados???

PN. Brauc ar savu grabošo francūzi laimīgs.

Seene 04.12.2009 11:15

Sviestc rakstīja: Nu ja Tu tam jautājumam pieej tik strikti,nu tad piedod,tad šādi ekskluzīvi Auto ir vispār pasaulē uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi. Vienīgā eksemplārā,un t.t.

Nu tapēc jau saku, ka auto gadījumā varam runāt arī par relatīvi mazajām sērijām - kaut vai tādiem, kā Lambo, Maserati, Bentley u.c., ko praktiski nekad nepērk gatavā komplektācijā, bet gan pielāgo klienta vēlmēm, izmantojot pamata bāzi. Un arī pavisam individuālie - Koenigsegg, Spyker, Dartz u.c., kam ļoti daudz dataļu tiek gatavotas ar rokām vienā unikālā eksemplārā ir krietni vairāk, nekā tev ir pirkstu ne tikai rokām.

Tad ir visādi sērijveida luksusiņi, un tikai pēc tam nāk premium (nezinu, kā latviski šo kategoriju saukt) klases auto, pie kuriem var pieskaitīt arī SAAB. Protams, ka tam ir sava īpaša individualitāte (vai varētu arī teikt, ka bija), bet ne vairāk.

Un tasnība arī par to, ka miljonu norullējis golfs kļūst ekskluzīvs. Jo tā sākotnējai "širpotreba" vērtībai ir pievienots milzīgs individuāls ieguldījums, lai šo miljonu sasniegtu.

Seene 04.12.2009 11:00

WALA rakstīja:

Formāli laikam gan tev taisnība, nebiju par to iedomājies, jo godīgi sakot šķiet ka par šo datu aizsardzību neviens vai gandrīz neviens neklapē ar ausi.

Nu ja - es arī pats par to nebūtu iedomājies. Bet tad, kad šis jautājums bija aktuāls, sanāca ar DVI diezgan daudz padiskutēt. Un kā parasti, iejutos lomā un uzdevu jautājumus, ko viņi paši nekad nebija iedomājušies...

Tagad ir sava veida hobijs - pačakarēt tos, kas mani neliek mierā. Ir gatavs iesniegums par informāciju, kas man kā datu subjektam jāsniedz, saskaņā ar likumu. Un ja kāds nesaprot ar pirmo reizi, ka nevēlos dzirdēt nekādus "īpāšos piedāvājumus" vai saņemt vēstules, kuras neesmu prasījis, nepaslinkoju un ierakstu tajā vajadzīgos rekvizītus

Seene 04.12.2009 0:23

Sviestc rakstīja:

Interesanti ko Tu izproti ar zem vārda ekskluzīvs?

"Ekskluzīvs" (angļu exclusive) jeb "izslēdzošs" - t.i. tāds, kam nav analogu. Ja runājam par auto, tad kā minimums ierobežotas pieejamības - t.i. nelielas sērijas. Bet patiesībā gan par ekskluzīviem būtu saucami tikai roku darbi - t.i. auto, kas NAV pieejami divos vienādos eksemplāros. Sērijveida (un SAAB nekad nav bijis savādāks) auto pēc būtības nevar būt ekskluzīvs. Un jā - žigulis ar zelta podu sēdekļa vietā ir savā veidā ekskluzīvs.

Seene 04.12.2009 0:16

WALA rakstīja:

Te nu tu drusku pārspīlē - ir visai ierobežôts skaits uzņēmumu kuri operē ar personas datiem

Mjā... Smieklīgi, bet tu esi ĻOTI tālu no patiesības. Nav gandrīz neviena uzņēmuma, kas to nedarītu. Saskaņā ar likumu un DVI skaidrojumu - personas datu apstrādes sistēma automātiski ir arī darbinieku reģistrs. Attiecīgi ja tev ir kaut viens darbinieks, formāli tev ir pienākums reģistrēties DVI. Citas jautājums - vai šo kāds ievēro... Un vēl skumjāks šajā jautājumā ir DVI viedoklis par to, ka uz šadiem pārkapumiem var "pievērt acis", bet nebūt ne uzskatīt, ka šāda prasība ir pārspīlēta un būtu vajadzīgi grozījumi likumā.

Seene 03.12.2009 22:20

Slinkais rakstīja:

valja priekshadinja.. kaa var ko tik perversu izdomaat? nekad negribeetu savaa tuvumaa valja organus un nez kadus kristalus..

laikam neesi mērķauditorija. Krievi var visu: auto.delfi.lv/...

Seene 03.12.2009 17:13

brmbrmm rakstīja:

Ir dzirdēts, ka čaļi ar trambuli pa naktīm atvelk virs 100 km/h (pa Ganību dambi)..

Pats esmu redzējis to dienā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti