Es tik gribu pateikt, ka ar dīzeli topika autors brauks kā cilvēks, ar benzīnmotoru traucēs satiksmi, jo tādu benzīnnieku ar kuru neetraucētu jams neplāno pirkt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
rudens68 rakstīja: Skatos BMW 318i cena 27 977EUR vid paterins 7,6 litri. BMW 318d 30 319EUR vid paterinš 5,8 litri . Cenu starpiba___2342EUR_______ja gadā nobrauc 20 000 km starpiba pie cenas benzins o,58 un dizels ar o,58 ( dažas dienas atpakaļ vēl o,6, bet pats ar dizel nebraucu un straujajam pēdejo dienu cenu kritumam neizsekoju) tad cenu starpiba gada uz degvielu__ 209 LS.___ Te viens rakstija par operativa priekšrocibām dizelim jau no pirmā menesa .Ja ņem operatīvo tad cik zinu viņiem tas nobraukums parasti atrunāts tā pamaz ,ja liels nobraukums tad atlikusi vērtiba maza.
Un vēl dīzelim 90 zigspēki, benzinam 95. Manuprāt dīzelim ir sava niša ,bet LV valdošais viedoklis ka braukt ar dīzeli ir braukt pa velti ir maldīgs
Tos rūpnīcas patēriņus droši vari aizmirst. Tajos iekļauties spēj tikai WVfans un Edzulis. Ar Opel Meriva un BMW M5. Pārējiem nesanāk nekādi. Plus topika autors neskatās uz naudas izmešanas iespējām kā VW, BMW utt. Viņu interesē auto, kuru vērtība ir salonā un līzinga maksājumā. Ja cilvēks grib kļudīties tad vismaz lai baudot brauc tos pāris gadus. Ar dīzeli.
P.S. Lai kā man riebtos VW es tomēr autora vietā ņemtu 5 golpu.
Ja runa ir pa finanšu līzingu. Tomēr LV ir sava tirgus specifika un ar to ir jārēķinās. Izmaksāsi Golpu, tikām ar cilvēki būs sapratuši ka Fiats nau tik liels mesls kā mālē, un varēsi rotaļāties ar nākošo pirkumu.