Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
recluse 26.03.2012 14:28

www.tvnet.lv/...

Kārtējais pierādījums, ka daudzi deģenerāti izvēlas bmw un tas nav neizturīgākais auto.

recluse 25.03.2012 19:28

msh rakstīja: Pļa, konekcija raustās.

DekstersFF rakstīja: Nopērc veco 80. audi un restaurē to, uztaisi oriģinālu, smuki nokrāso, būs pačots vismaz.

A kā tas tavs "pačots" palīdz pakaļas pārvietošanā? Es neesmu mazohists, man vajag ērtības. B2 ir jauka mašīna un ar q gāšanai pa trasi ari ir vislabākais no visiem audī modeļiem, bet tur arī tas B2 jaukums beidzas - ķieģeļa aerodinamika, anāls salons [nu labi, kaut kā jau varētu ielikt jaunāku salonu, bet bail pat iedomāties cik tur daudz būtu jāmetina], vesela kaudze ar neesošām vai kosmiski retām ekstrām un tā varētu turpināt....

P.N. Ja es varu izdarīt visādas lietas, ko tu nejēdz, tad losis esi tu, nevis es.

Gan izaugsi, ja ne ta mierini sevi ar domu, ka tas B2 ir autobūves vienīgais šedevrs.

P.N. Ir pamatotas aizdomas, ka gan deksters, gan crdi un pat pirmais ar shiiri var izdarīt tādas lietas, ko Tu nespēj, kaut blondīnes pie auto fočēt. Neviens cits publiski nav rakstījis - iedod naudu, uzdāvini utt. Atliek secināt, ka citi spēj nopelnīt paši un nav laika gāzes iekārtu šrotā meklēt (tikai Valtek sprauslas neņem), blondīnes jācērt.

P.S. Itkā tikai drusku izliecies, varbūt sāc strādāt un praksē savas zināšanas pierādīt? Zinu, nav viegli, bet arī ne neiespējami.

recluse 24.03.2012 21:45

Palaidniex rakstīja:

Tak tev neviens neliek sodu, pat ja tu brauc 53 km/h JAU TAGAD!

Kur problēma????

Un Ja ceļš ir pilnīga slidotava un piedevām necaurredzams sniegputenis? Vai arī migla ar redzamību pārdesmit metrus arī spītīgi brauksi uz maks atļāutajiem 90 uz šosejas vai uz 50 intensīā satiksmē pilsētā? Stūķī arī par visu vari dzīšies uz 50...

Daļēji jāpiekrīt msh, ja nespēj pabraukt pa ledu ziemā, sēdi mājās vai izmanto sabiedrisko, tas, ka Tev ir bail, Tev nedod tiesības apdraudēt citus veicot neparedzamas darbības.

Par miglu, puteni un reizēm arī lietu gan piekrītu, bet tikai ja redzamība nepārsniedz apstāšanās ceļu + vēl kādi pārdesmit metri.

Bet - tam nav nekāda saistība ar fotoradariem. Savulaik m3 uz Krastenes skaistā dienā novākojās un vēl nevainīgiem dzīvi pačakarēja, bet radars tur tāpat nestāv

recluse 24.03.2012 14:05
recluse 24.03.2012 7:20

Chankaishi - mx5 ar 2.5 litru dzinēju? Nejauc ar mx6.

msh - ja tev patīk, ka tavs tēvs brauc ar līdz kliņķim nopistu mazdu, tad vari turpināt uzskatīt, ka detaļas neder no 323 un tas ir kravas auto. Ir bijis īpašumā mx3, tas ir pilsētas auto bez pretenzijām uz ietilpību un komfortu. Salīdzinot ietilpību transporter ar audi 80, jāsaka, ka audī ir sūds.

P.S. Atradušies mazdu speciālisti, pēc trijām īpašumā bijušām mazdām, pagaidām neredzu velmi atgriezties pie šī zīmola.

recluse 23.03.2012 12:13

Palaidniex rakstīja:

Parasti viņi uzstādās ap 8:00 un vācās nost ap 18-19:00

Maskavas iela, pretī smago TA, šonedēļ divas reizes ~7:10 tās kastes jau bija, pērno nedēļu uz Krasta ielas ap to pašu laiku, tā kā silts un gaišs laiks dara savu.

Tikai joprojām nesaprotu, kāpēc ieraugot kases aparātu daļa sāk braukt 5-20 km/h zem atļautā. Laikam savā tupumā domā, ka uzlabo satiksmes drošību, tas nekas, ka nepamatoti lēni brauc.

recluse 23.03.2012 10:18

Palaidniex rakstīja:

...un kas tad būs?

...

Nekas nebūs, ja neskaita pašreizējo situāciju, ka Zivtiņš & co ar putām uz lūpām stāsta par drošību, bet pārējie redz, ka kases aparātu izvietojums nesakrīt ar melnajiem punktiem vai potenciāli bīstamiem posmiem.

Piemēram, Lokomotīves ielā kases aparāts stāv kādu gabalu aiz gājēju pārejas un pieturas, kāpēc tad nevar likt tieši pie pārejas, kur tiešām nebūtu pa skādi aplūkot spidometru vai kaut raustoties nomest uz 30 un potenciālam gājējam ar 50 neuzbraukt? Pāris mēnešus jāpaskatās stulbais izvietojums un varbūt jāiesaka labāks variants, ja jau cīņa ir par drošību.

P.S. Man vēl neviena bilde nav.

recluse 22.03.2012 18:43

Šodien apstājos pirms radara, mierīgi izkāpu un iemūžināju, praiders kablukā jau sāka raustīties, ar pirkstiem bakstīties, laikam pat beidza.

Vienkārši izdomāju, ka jāsāk vākt materiāli, lai vēlāk varētu ierosināt pārcelt, uzstādīt zīmes vai kā citādi izlīdzēt.

P.S. Ātrums nav jāpārsniedz.

P.S.S. Lai tak gļēvuļi atzīst, ka tas ir vienīgi iekasēšanas pasākums un nebūs tautai vairs cepiena par agrāk minēto drošību.

recluse 21.03.2012 20:42

www.ss.lv/...

Krīzē iedzīts ar vienu sodu

recluse 20.03.2012 17:58

VWfans rakstīja: Jaa, kveepu filtrs ir viena nepatiikami daarga lieta. Taapeec labaak pirkt 2004.gada Opel-Meriva 1,7 DTI, kuram nav kveepu filtra, nevis 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI, kam taads filtrs ir.

Bet par Volvo vari ko atbildēt?

Ņemam frontālo 50 km/h, s40 vs meriva, kurā labāk sēdētu?

recluse 20.03.2012 17:46

Šamam ir tāda dārga ekstra - kvēpu filtrs, kas mēdz jūtami ietekmēt degvielas patēriņu, ja auto neizmanto braukšanai.

recluse 18.03.2012 18:58

msh rakstīja: A ko man darīt ka man nav šīra vaļasprieka - regulāri mainīt mašīnas?

Ja vajag tikai pārvietot savu dirsu bez emocijām no punkta A uz punktu B, tad nekas labāks par jaunu un mazu sūdu nav izdomāts.

Ja gribi komfortu, tad 90% no fana ieteikumiem neder.

Ja gribi baudu - 99% fana ieteikumu nederēs.

Ja gribi stilu un/vai drošību - ver vaļā maku.

Ja gribi gudri dirst, tad pērc audi 80 ar vai bez piedziņas un turpini dročīt uz to un priecāties, ka var atrast pozīcijas, kur neviens no augstākminētajiem transportlīdzekļiem nespēj konkurēt ar katra lauku puikiņa sapni - audi.

Bet jāpiekrīt TDIOTS, ej strādāt. Pēc tā cik daudz Tu māki visus mācīt un uzsvērt savas zināšasnas audi/fofāgen jomā, nevajadzētu būt problēmām atrast normāli apmaksātu darbu, cirst Shiira blondīnes un spēt uzturēt kaut Audi UR Quattro, ja jau nav labāka auto zīmola Tavā sapratnē.

recluse 17.03.2012 8:26

msh rakstīja:

recluse rakstīja:

P.S. UK bez iepriekšējas apdrošināšanas vēstures, ar visu riska grupu (nerezidents, vecums + auto) "octa" priekš wrx zubāra bija ~80 mārciņām mēnesī. Papildus klāt pielikt saabu un skodu būtu vēl 20 mārciņas, viņi saprot, ka ar visiem vienlaicīgi nevaru braukt. Variants par sevis bez konkrēta auto apdrošināšanu gan vēl dažas reizes dārgāk būtu.

Zato toties ir vecums [30 vismaz būs? ] un noteikti bija jauka pilsētiņa un jauks rajons.

Es savulaik kad tur biju, intereses pēc ievadīju savus datus iekš comparethemarket.co.uk vai kā tur tā lapele saucās, un paņēmu "kaut kādu" B3 A80 ar 1.6 TD, kas pat nemaz motors nav - piedāvātās cenas bija 2-2,5k robežās. Zaibis.

Šogad vēl nebūs 30, rajons jauks - 25 jūdzes līdz Londonas centram (ne pa taisni). Tik maza nianse - es kā papildus persona. Savam V70 pilnā ES apdrošināšana ar visiem riskiem un teorētisko palīdzību uz ceļa - 200 mēnesī, tikai UK 2x lētāk. Gadā tāpat īpaši zem 1 tk nepalīstu, vismaz ar normāla izmēra auto pirmajā gadā, bet stāsts pa to, ka ar vienu polisi varu apdrošināt visus auto ar vienu polisi (var arī savu atbildību jebkurā kategorijai atbilstošā transportlīdzeklī).

recluse 17.03.2012 7:40

VWfans rakstīja:

recluse rakstīja: Beidz vienreiz šķidru pļūtīt. Nu nav tas 1.3 baudāms. Esi maz ar tādu braucis vai tikai bukletu lasīji?

Ar Corollu neesmu braucis, bet ar radniecīgo Auri gan. Corolla ar 1,3 litru 99 zirgspēku benzīna motoru ieskrienas līdz 100 km/h 13,1 sekundē, bet maksimālais ātrums ir 180 km/h. Manuprāt, pietiekami!

Pietiekami dinamisks bija arī dzeltanais ikarus, vismaz pensionāriem. Bet vai tas ir baudāms?

Iekrāmē tajā 1.3 300kg (trīs pasažieri un iepirkumi), pamēģini apdzīt priekšā braucošo opi ar 80 km/h un tad pasaki - baudāmi?

recluse 16.03.2012 21:52

VWfans rakstīja: Līdz 30.jūnijam ir labas atlaides Toyota Corolla modelim. Baudāma Corolla ar 1,3 litru 99 zirgspēku benzīna motoru, kondicionieri un metālisku krāsu maksā 10370 latus. Ar 1,4 litru 90 zirgspēku dīzeļmotoru un kondicionieri Corolla maksā 12450 latus... Atlaides pārsniedz 2000 latus !!!

Beidz vienreiz šķidru pļūtīt. Nu nav tas 1.3 baudāms. Esi maz ar tādu braucis vai tikai bukletu lasīji? Rodas iespaids, ka esi parakstījies uz jaunumiem visos iespējamos salonos un katru reizi saņemot reklāmas sūtījumu Tevi pārņem patīkamas trīsas, ka kāds par Tevi atceras.

P.S. ~2006.g. kad kāreiz skatījos corolla, cena bija ap 7tk LVL, cik lielas bija atlaides - neatceros, bet šamie nespēja brīvdienās sagatavot auto un tā arī netika iegādāts, labi ka tā, kaimiņienes corolla izskatās štruntīgi jau

recluse 16.03.2012 13:44

GB12 rakstīja:

recluse rakstīja:

LV jau tā nevar atļauties, agresīviem būs ******* un pārējie varētu ietaupīt, bet tad jau neizdevīgais bizness neies.

Kāpēc lai nevarētu atļauties!? Uzrauj cenu līdz UK līmenim un atļausies...

Un vēlreiz saku - sava loģika tajā visā ir un pat varētu atbalstīt. Bet, kā jau minēju, visticamāk, tas kopējās OCTA izmaksas tikai paaugstinātu.

Ko nozīmē kopējās? Tas, ka Tu dod savu auto pļēguriem, bērnam, kam vadītāja apliecība jau otro dienu, sievai, kas nagus braucot krāso - ir Tava problēma un atbildība. Tiešām domā, ka tie piesauktie 70 procenti dos savus auto jebkuram garāmgājējam vai tomēr tikai ģimenei un speciālos gadījumos - draugiem.

Savulaik kasko polisē tika piedāvāts ierakstīt minimālo vadītāja vecumu vai ideālā gadījumā konkrētus vārdus, tādēļādi samazinot polises iegādes cenu (riski mazāk).

P.S. UK bez iepriekšējas apdrošināšanas vēstures, ar visu riska grupu (nerezidents, vecums + auto) "octa" priekš wrx zubāra bija ~80 mārciņām mēnesī. Papildus klāt pielikt saabu un skodu būtu vēl 20 mārciņas, viņi saprot, ka ar visiem vienlaicīgi nevaru braukt. Variants par sevis bez konkrēta auto apdrošināšanu gan vēl dažas reizes dārgāk būtu.

recluse 15.03.2012 20:39

GB12 rakstīja: Starp citu, neesmu dzirdējis, ka Lielbritānijā būtu viena polise uz vairākiem auto. Cik zinu, tur (un arī Īrijā) ir polise uz vienu auto, kurā tiek ierakstīti konkrēti auto vadītāji, bet ar to pašu polisi tu nevari aiziet un braukt ar citu mašīnu.

Uzskati, ka tagad esi, ja netici, tā nav mana problēma, neesmu kā citi, kas pa visu varu mēģinās pārliecināt. Polise ir uz vadītāju(iem) + auto vai ja ir vairāki auto var ņemt nedaudz dārgāku variantu, ka var braukt ar jebkuru kategorijā ietilpstošo auto (ne tikai savu).

LV jau tā nevar atļauties, agresīviem būs dirsā un pārējie varētu ietaupīt, bet tad jau neizdevīgais bizness neies.

recluse 15.03.2012 15:38

GB12 rakstīja:

Seene rakstīja:

Privāto auto gadījumā, savukārt, nekas būtiski nemainītos - lielākoties īpašnieks (turētājs) un vadītājs ir viena un tā pati persona. Sanāktu neliela "atlaide" tiem, kas, mainot auto, vispirms iegādājas jauno un pēc tam pārdod veco. Pašlaik jāapdrošina abus, lai gan vienlaicīgi braukts tiek tikai ar vienu.

Un kā vēl mainītos. Nav vairs tie laiki, kad vienīgajam, kam ģimenē bija tiesības, bija ģimenes galva. Tagad lielākoties tās ir arī sievai un kādam no atvasēm, kas, kamēr izstudē, dzīvo pie senčiem. Cik man ir nācies saskarties ar klientiem, tikai kādi 25-30% ar auto brauc tikai paši un nevienam nedod.

Ģimenē 4 auto ar TA un katram octa, diviem ģimenes locekļiem ir vadītāja apliecība, domā man baigais prieks dēļ tiem 70-75% maksāt 2x vairāk?

UK ir sastopama arī ģimenes apdrošināšanas polise, kurā norādīts galvenais lietotājs un papildus iespējamie.

OCTA pērku Ergo, ~2LVL dārgāk par lētākajiem, bet pagaidām bez problēmām.

recluse 13.03.2012 23:07

DekstersFF rakstīja: ...

3. Bebri nograuza pāļus.

Atkal tie bebri šķeļ sabiedrību.

P.S. Vai tad Elviss ir miris?

recluse 13.03.2012 20:10

DekstersFF rakstīja:

Pagaidām neesmu nevienu tādu dzīvojamā zonā manījis...

Ir viens zināms uzrāvies, radara fiksētais zem 50 km/h, sods - 30LVL, foto no tūpļa

Vispār jau kolēģis pērnajā gadā ko līdzīgu teica, šams gan ar velo pārvietojas.

recluse 13.03.2012 19:25

Ew, tirliņi atpakaļ pie godīgo vadītāju sasāpējušā jautājuma - radari.

Gribas pačakarēt radarus? Zīmes 30 un dzīvojāmās zonas darbībā tādi periodiski uzstādīti. Kam kremt, ka fočē, var ar velosipēdu viegli attīstīt pārkāpumam derīgu ātrumu un kursēt gar to radaru cauru dienu, vēlams visiem īdētājiem rindā un pa apli

recluse 12.03.2012 6:53

VWfans - ja Tev ir mazohistiskas tieksmes - pērc Ladu, cena vēl baudāmāka, riteņi ir, sēdekļi un jumts arī.

recluse 11.03.2012 22:33

VWfans rakstīja: www.skoda.lv/...

Tu pamanīji, ka normāli nokomplektēts variants ar 4x4 maksā virs 20 tk eur?

Pasažiera sēdekļa regulēšana augstumā nav bāzes aprīkojums, tāpat rezerves ritenis un vēl daži sīkumi.

Nokomplektēt atbilstoši pašreizējam auto sanāk virs 25 tk eur, galīgi nav baudāmi

P.S. Kad piektdienā tika sasists auto, piemēram, toyota nespēja nodrošināt pirmdien no rīta jaunu akcijas corollu, tā tika nopirkts lietots volvo pa stipri baudāmāku cenu.

recluse 09.03.2012 22:28

VWfans rakstīja: C-Max nav mazs, tas ir liels. Trešdien tādā sēdēju.

Pērnogad beigās sēdēju Chevrolet Tahoe, gadīgā gan, tas tiešām ir liels, nezinu kā ar tādu pa LV būtu ikdienā braukāt.

recluse 09.03.2012 9:41

DekstersFF rakstīja:

Uz cik ilgu laiku gribi līzingu?

Pašreizējā situācija ir tāda - jāsaved kārtībā P1800 un tad jāmeklē nākamais upuris, kad būs brīva vieta un lieki līdzekļi. Tā kā laiks tāds nezināms jēdziens, ja es viņu ņemu tagad, tad man viņu nav kur nolikt, jāmeklē vēl vieta, citādi kad volvo būs kārtībā, max 3 mēneši.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti