perkons rakstīja:
Pirmais rakstīja: par elektriskā stūres pastiprinātāja beigšanos esmu dzirdējis basņu no tehapskates večiem. bet diemžēl neesmu redzējis nevienu nobirušu, kā arī neesmu saticis nevienu renaulta lietotāju, kurš būtu redzējis nosprāgušu to pastiprinātāju.... tu esi vienīgais.
starp citu - esmu dzirdējis, ka elektriskais stūres pastiprinātājs ir jāregulē.
megānei elektriskais pastiprinātājs ir meganeII...
topica autora apskatītajam renaultam vēl ir hidrauliskais stūres pastiprinātājs. un viena no tās megānes standarta vainām ir tāda, ka pie 100k sāk sulot stūres pastiprinātāja sūknis, bet kā jau rakstīju iepriekš tā nav mirstamā vaina, viņs ir tikai mitrs, bet nepil. bet nu tas viennozīmīgi ir iemesls lai nosistu cenu pērkot.
Pirmais, es izstāstu savu , reālo pieredzi un tā ir tāda kāda ir.
Tūlīt Pirmais izskaidros Tev, ka viens novērojums nav pietiekami reprezentatīva paraugkopa, kura nekādi neatbilst ģenerālkopai, jo Stjūdenta koeficients ir pārāk augsts, tāpēc secinājumu ticamības līmenis ir pārka zems, un tāpēc renis saglabā savu pārākumu pār citiem autosiem.
Prusaki iet uz turieni, kur viņus gaida ar atbilstošiem apstākļiem. Ja Tev blakus būs pruskains dzīvoklis, bet pats savējā pacentīsies uzturēt nepārspīlētu kārtību un tīrību, tad par prusakiem vari aizmirst. Protams, pa kādam jau ieklīdīs, bet tos parasti elaminē ar divu pirkstu metodi, un ķīmija nav vajadzīga.