Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
juha 23.10.2009 13:52

Prusaki iet uz turieni, kur viņus gaida ar atbilstošiem apstākļiem. Ja Tev blakus būs pruskains dzīvoklis, bet pats savējā pacentīsies uzturēt nepārspīlētu kārtību un tīrību, tad par prusakiem vari aizmirst. Protams, pa kādam jau ieklīdīs, bet tos parasti elaminē ar divu pirkstu metodi, un ķīmija nav vajadzīga.

juha 23.10.2009 13:47

perkons rakstīja:

Pirmais rakstīja: par elektriskā stūres pastiprinātāja beigšanos esmu dzirdējis basņu no tehapskates večiem. bet diemžēl neesmu redzējis nevienu nobirušu, kā arī neesmu saticis nevienu renaulta lietotāju, kurš būtu redzējis nosprāgušu to pastiprinātāju.... tu esi vienīgais.

starp citu - esmu dzirdējis, ka elektriskais stūres pastiprinātājs ir jāregulē.

megānei elektriskais pastiprinātājs ir meganeII...

topica autora apskatītajam renaultam vēl ir hidrauliskais stūres pastiprinātājs. un viena no tās megānes standarta vainām ir tāda, ka pie 100k sāk sulot stūres pastiprinātāja sūknis, bet kā jau rakstīju iepriekš tā nav mirstamā vaina, viņs ir tikai mitrs, bet nepil. bet nu tas viennozīmīgi ir iemesls lai nosistu cenu pērkot.

Pirmais, es izstāstu savu , reālo pieredzi un tā ir tāda kāda ir.

Tūlīt Pirmais izskaidros Tev, ka viens novērojums nav pietiekami reprezentatīva paraugkopa, kura nekādi neatbilst ģenerālkopai, jo Stjūdenta koeficients ir pārāk augsts, tāpēc secinājumu ticamības līmenis ir pārka zems, un tāpēc renis saglabā savu pārākumu pār citiem autosiem.

juha 23.10.2009 12:13

Nesāc nu visās savās problēmās vainot šmaras ar sunīšiem! Pats pie visa esi vainīgs, tik tagad te īdi!!!

Biedrs Kedis Tev to jau neskaitāmas reizes ir sacījis. Un tas jau ir tikpat kā āmen baznīcā.

juha 23.10.2009 10:46

Pasaule iet uz galu. Nepagāja ne pusotrs gads, kad atkal jāsāk piektdienās uz darbu vilkties. Nemaz nedod atpūsties tie sasodītie kapitālisti - manu sviedru un asiņu sūcēji. :/

juha 22.10.2009 11:41

mirga rakstīja:

juha rakstīja: Mirga: "....Runa ir par to, ja uzņēmumam nebūs 'peļņa' , ja viņš nestrādās plusos, tad viņam nebūs no kā maksāt algas. ...."

Pilnīgi aplams teikums. Tiešās ražošanas izmaksas nav vieīgās, kas ietekmē peļņas/zaudējumu rādītāju. Pamatīgs peļņas noēdējs ir pamatlīdzekļu amortizācija. Pie tam, jo jaunāki pamatlīdzekļi, jo straujāk tie amortizējas un noēd peļņu. Piemēram, "Latvijas finieris", šogad cenšas strādāt ar ne vairāk kā 7 miljonu latu gada zaudējumu, bet tas nenozīmē, ka cilvēki nesaņem algu - visi saņem savu līgumā noteikto algu, tiek nomaksāti visi rēķini, savlaicīgi tiek izdarīti norēķini ar izejvielu piegādātājiem, savlaicīgi tiek maksāti kredīti, kas ņemti investīciju projektiem. Zaudējumus radīs galvenokārt iekārtu un citu pamatlīdzekļu amortizācija.

Tātad nonākam pie secinājuma, ka, ja uzņēmums strādā ar zaudējumiem, tas vēl nenozīmē, ka tam nav savu brīvo līdzekļu, no kā izmaksāt algas un segt citus maksājumus.

Tu zini, ka ir 2 veidu aprēķins pamatlīdzekļu amortizācijai ??

Nē, to es nezinu. Bet es zinu, ka Tavs teikums par zaudējumiem un automātisku līdzekļu neesamību algas izmaksām, ir aplams.

juha 22.10.2009 11:31

Ozz rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

juha rakstīja:

mirga rakstīja: Centi, nu nu, stāsti, kas tad ir peļņa un KĀ tā rodas ?

lv.wikipedia.org/...

Tātad, algas netiek maksātas no peļņas. Algas ir ražošanas izmaksas, kuras nepieciešamas, lai motivētu darbiniekus strādāt un veidot peļņu.

Tieši tā, no peļņas dažkārt mēdz izmaksāt bonusus par labu darbu - papildus motivācijai.

bonusi parasti tiek vadītājiem - kaa procents no peļņas.dividendēs vai akcijaas. par to ka vadiitaajs ir straadaajis un maaceejis motiveet straadniekus palielinaat uzņēmuma peļņu.

Tieši tā - tās ir tā saucamās amata akcijas, kuras tiek piešķirtas vadošos amatus ieņemošajiem kadriem. Kolīdz šis kadrs vairs neieņem attiecīgo amatu, viņš arī zaudē šīs akcijas, kuras nonāk pie nākamā amatu ieņemošā cilvēka. Šīs akcijas nav ne pārdodama, ne nopērkamas, ne mantojams, ne kā citādi izmantojamas. Nezinu precīzi, kā ir šādu akciju īpašniekiem ar balstiesībām akcionāru sapulcēs - iespējams, ka arī tur šamiem nav nekādas teikšanas.

juha 22.10.2009 11:27

Mirga: "....Runa ir par to, ja uzņēmumam nebūs 'peļņa' , ja viņš nestrādās plusos, tad viņam nebūs no kā maksāt algas. ...."

Pilnīgi aplams teikums. Tiešās ražošanas izmaksas nav vieīgās, kas ietekmē peļņas/zaudējumu rādītāju. Pamatīgs peļņas noēdējs ir pamatlīdzekļu amortizācija. Pie tam, jo jaunāki pamatlīdzekļi, jo straujāk tie amortizējas un noēd peļņu. Piemēram, "Latvijas finieris", šogad cenšas strādāt ar ne vairāk kā 7 miljonu latu gada zaudējumu, bet tas nenozīmē, ka cilvēki nesaņem algu - visi saņem savu līgumā noteikto algu, tiek nomaksāti visi rēķini, savlaicīgi tiek izdarīti norēķini ar izejvielu piegādātājiem, savlaicīgi tiek maksāti kredīti, kas ņemti investīciju projektiem. Zaudējumus radīs galvenokārt iekārtu un citu pamatlīdzekļu amortizācija.

Tātad nonākam pie secinājuma, ka, ja uzņēmums strādā ar zaudējumiem, tas vēl nenozīmē, ka tam nav savu brīvo līdzekļu, no kā izmaksāt algas un segt citus maksājumus.

juha 22.10.2009 10:50

mirga rakstīja: Centi, nu nu, stāsti, kas tad ir peļņa un KĀ tā rodas ?

lv.wikipedia.org/...

Tātad, algas netiek maksātas no peļņas. Algas ir ražošanas izmaksas, kuras nepieciešamas, lai motivētu darbiniekus strādāt un veidot peļņu.

juha 22.10.2009 10:45

Pirmais rakstīja:

SuperZigis rakstīja: labs konis vakar bij`...

bet 1x gadā jau var atļauties... ne jau ikdienā

vai tikai nebūtu pēdējais laiks aiziet nokodēties

Kodēties nevajag. Būs vēl sliktāk.

juha 02.10.2009 12:15

Visi sarosās!

Ig-Nobels ir klāt!

:8

www.apollo.lv/...

juha 28.09.2009 14:19

Sviestnesis rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: Par drošu un pareizu el.instalācijas tīklu,Mūs mācija Diženā Yonasa balss. Nu spīd mūsu spuldzes,nu kūp mūsu tējkannas,Nu gaismā un sīltumā Jaunā Paaudze aug! (piedz) Mūžos Slava Yonasam!! Elektriķim Varenam!!! Mūžīgi Mūžos lai Slava un Gods! .....

fotki.lv/...

Neticu, ka Yonas Tev būtu mācījis satīt skrutkā alumīnija un kapara vadu.

juha 22.09.2009 8:24

edgars80 rakstīja: biju uz rentgenu..., pamazām drīkstu atbalstīties uz labās kājas ar, un drīz jau varēs staigāt..., un vēl dakters teica, ka pēc mēneša jau varēs strādāt..., aizmirsu jamam pajautāt, vai tas bij darba piedāvājums vai kā savādāk

Baigi labs dakteris. Vajadzēja vēl šamam uzjautāt, vai pēc divi mēneši nevarēsi vijoli spēlēt?!

juha 17.09.2009 11:48

WALA rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Optimālais risinājums - jauni lukturi.

Kā smejies tas nebūt nav lēti

A kam tagad viegli?

juha 09.09.2009 14:10

Ja motors būs sprādzējs, tad noņirgsies neatkarīgi, kāda eļļa tam ielieta.

Un nevajag te fļūtīt par 2-3 gadus lietojamiem autiņiem. Rīcībā ir bijuši tikai autosi, kuru mūžs mērāms ar divciparu skaitli, bet sintētiku tie ir redzējuši tikai savos slapjajos sapņos vai šad, tad valsts noteiktajās svētku dienās. Un tas nav radījis nekādas dzinēju ķibeles. Jālej tik tādas viskozitātes un kvalitātes klases eļļa, kā norādījis ražotājs.

juha 09.09.2009 13:20

Ko Tu slinkais te plerkšķi. Acīmredzot mašīnas dzinēju tikai šausmu ķinītī ar vienu aci esi redzējis. Vai tik neesi i_edgara mazais brālis, tipa eļļotājs ceturtajā paaudzē.

juha 09.09.2009 12:39

Bet kakuļa secinājums tik tiešām pamatots ar vērā ņemamu statistiku.

juha 09.09.2009 12:38

WALA rakstīja: Mja Kaksi un ko vēl japāņiem jānomaina komplektā ???

Vienīgais ko pēc manām domām japāņiem ir jāmaina komplektā ir servisu, kurš nerubījot fišku tev pusi mašīnas nomaina beztolkā.

Pozitīvais - vot tu gan esi kadrs, bremžu sistēma, kamēr tā nav pārvērtusies elektroniska(tipa drive by wire) ir ļoti viegli servisojama un apkopjama - tur vispār nav nekā tāda ko pats nevar izdarīt !!! K-gan aºī elektroniskā sistema - nekas tāds pārdabisks nav.

Tak neņem to pozjku galvā. Šamais dzīvē neko vairāk par priedes skuju nav redzējis, pie tam to pašu spēj aplūkot tik caur kontaktlēcu. No automobiļiem vispār saprot tik, cik cūcis no aviācijas.

juha 09.09.2009 10:36

Pozjak, ej ka sūc priedi! Golperis hrenova!

juha 09.09.2009 9:36

Atkal savējais uzdarbojas.

www.tvnet.lv/...

juha 31.08.2009 12:28

cap rakstīja:

columbia rakstīja: Itkā jau nevajag, bet labāk jau nu uzcep trīs valodās, ka SIA ārzemnieks pilnvaro Ingas Brāli izmantot VAZ 2101 šas Nr *******, V/Nr. kisa visā ES teritorijā, Krievijas un NVS teritorijās ir tiesīgs risināt visus jautājumus, kas saistīti ar automašīnas izmantošanu, ekspluatāciju un apkalpošanu.

Direktora paraksts,

atšifrējums,

SIA zīmogs

un viss, ja mašīna ir uz firmu nekādi notāri nav vajadzīgi!!!

Lai veicas!

Vai uz NVS braucot tiešām notāru nevajag?

Saskaņā ar LV likumdošanu, jebkurai pilnvarai ir jābūt ar notāra apliecinātu parakstu, lai tai būtu juridisks spēks. Pat, ja firmeles šefs Tev iedod pilnvaru aiztumt firmai piederošo ķerru līdz ciema veikalam un atpakaļ.

juha 27.08.2009 12:47

i_edgars, principā šobrīd spēka pozīcijās ir darba devēji, lai arī cik tas nebūtu bēdīgi darba ņēmējam. Pie valstī valdošā bezdarba Tu kā darba ņēmējs ar savām prasībām (iespējams, ka nedaudz tās pat ir pamatotas) darba devējam esi vajadzīgs tieši tikpat daudz, cik zaķim stopsignāls. Diktēt, cik par km gribi no darba devēja, varēja pirms 1,5 gadiem. Šobrīd avīzes raksta, ka tāds diktāts neizies cauri.

juha 24.08.2009 12:06

Ozz rakstīja:

Sretsked rakstīja: Pirmais nemaz nespēj NELAIST, viņam sfinkters kirdik.

kureejais

iekšējais vai aareejais

Gan jau, ka ārējais. Iekšējā darbību regulē veģetatīvā NS, tātad no tā kirdikta vai nekirdikta NELAIŠANA nevarētu būt atkarīga.

juha 24.08.2009 11:03

Kādreiz strādāju kantorī, kur darbinieku pārvietošanās notika gandrīz tikai ar privāto autotransportu. Deviņdesmito otrajā pusē un divtūkstošo pirmajos gados maksāja 10 santīmi par kilometru, bet tad, kad benzīna cena sāka pārsniegt 50 santīmus par litru un turpināja strauji celties, tad šo maksu palielināja līdz 15 santīmiem par kilometru, bet tas bija tālajā 2005. gadā, kad cūkas bija teknākas, kā ir tagad - nezinu. Šīs izmaksas 10 vai 15 santīmi par kilometru ietvēra gan benzīnu, gan amortizāciju. Par šo summu vajadzēja piestādīt benzīna un servisu vai detaļu pirkšanas čekus. Realitātē sanāca diezgan laba uzvārīšanās, jo bija braucami tālie gabali (vasaras sezonā vidēji 1500 km nedēļā), kur benzīns tērējas ekonomiski, bet ķerra īpaši nelūza. Līdz ar to privātām vajadzībām benzīnu faktiski nevajadzēja pirkt. Bija, protams, izņēmuma gadījumi, kad nojuka kaut kas lielāks, un ar saņemto maksu par kilometriem knapi pietika remontam, bet tas bija patiešām reti.

juha 20.08.2009 12:50

Ozz rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Dubulc neplīst!

a vot te var buut arii preteeji..

ja ļoti spiediisi, tad var arii sapleest

Tas jau tikai tad, ja gadās siāmas sūdi, kas ar sāniem kopā saauguši.

juha 19.08.2009 8:19

Ho!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti