Graberis rakstīja: Eu, kur var nopirkt tādas pie kepona piestiprināmas kameras? Gribētos sīnim un sēnei iesniegt reālu Rīgas ielās filmētu videomateriālu par to, kas motobraucējam katru dienu ir jāpiedzīvo.
Droši. Un ja vēl varētu piekombinēt spidometra rādījumu, tad vispār būtu ideāli.
Eu, kur var nopirkt tādas pie kepona piestiprināmas kameras? Gribētos sīnim un sēnei iesniegt reālu Rīgas ielās filmētu videomateriālu par to, kas motobraucējam katru dienu ir jāpiedzīvo. Kaut kāds anonīms jūtūbis acīmredzot nepalīdz.
Gasjs rakstīja: Pamēģini pastāvēt - elpa no izplūdes gāzēm iet ciet, motors karst.
Izsaku līdzjūtību Nezin kapēc ne vācu ne somu, ne itāļu motociklistiem pilnīgi un nemaz nelauž pastāvēt kopā ar auto vienā rindā, bet mūsējiem ūdensgalvām vajag aizlīst priekšā arī vienam auto, kur nu runāt par sastrēgumu apbraukšanu pa pretējo joslu pāri dubultai nepātrauktai līnijai.
Sinn, nu piedod lūdzu, bet tev nav vējiņš galvu sapūtis?
Šeit viņi ir tūrisma braucienā - atpūšas, viņiem nav kur skriet, nav nekāda nepadarīta darba, uz kuru steigties. Un, tā kā tūrisma braucienā, attiecīgi ar kruizeri un somām...
Aizbrauc pie itāļiem ciemos, pavēro kā viņi savās mājās brauc.
Vopšem - jūs variet spriest skatīties, neskatīties, pārkāpj nepārkāpj, tomēr, ja shaize būs un rezultātā par kādu motobraucēju paliks mazāk, par to jūs vēl ilgus gadus atcerēsieties un domāsiet vai varēja būt kā savādāk.
Tāpēc atklanīšos laikam arī es, jo es nezinu, kā iestāstīt, ka šeit minētā motobraucēju neievērošana ir vispārpieņemta prakse un ja šādam pudeļacim sanāk izbraukt priekšā pa galveno ceļu atļautā ātrumā braucošam motociklam, viņam nevajadzētu rakstīt sašutuma pilnus tekstus par atsaldētiem motospokiem.
Motociklists != Ātruma pārsniedzējs tikai tāpēc, ka viņam kaska galvā.
Nē Sinn, tas esi tu, kas neuztver galveno. Un laikam kārtīgi nelasi, ko raksta citi.
Ja tu kā autovadītājs brauc pēc noteikumiem, tad neviens tev neuzliek par pienākumu piecreiz un trīcošām kājām pārbaudīt vai tur gadījumā nenāk kāds divritenis. Ja kāds pārsniedz ātrumu un ieteš tevī, ja tu pie manevra uzsākšanas viņu PRINCIPĀ nevarēji redzēt, tā pēc likuma nav tava vaina. Cita lieta, ja viņš turpat aizmugurē bija, tikai tev prātā neienāca, ka automašīna nav vienīgais, kas brauc pa ceļu.
Tev taisot visus savus pagriezienus un joslas maiņas ir jāskatās, vai tu gadījumā nepatraucēsi dajebkādam citam braucējam, vai tas būtu auto, mocis, sīkais ar divriteni vai onkulis zirga pajūgā.
Un paskatīties divreiz ir svētīgi tāpēc, ka labāk sekundi nogaidīt, nekā uz moča OCTAs rēķina remontēt savu auto. Tas tikai tā liekas, kas tur, mocis - jā, mocis ir vieglāks, taču arī sadursmes laukums ir tikpat reižu mazāks. Fiziku taču laikam pārzini...
Nu Sinn, nepārspīlē - ja tu iedeksi pagriezienu, tevi apbrauks pa labo pusi. Cita lieta, ja tu pat nesabremzējoties piepeši sānslīdē rausi pa kreisi iekšā - tad tev salonā uzradīsies jauns pasažieris (vai daļa no tā).
Sinn - šādi ratā rāvēji ir vai nu (pus)profesionāli stuntraideri, kas šādā veidā vai nu nodod kādam sveicienu vai pabiedē kādu blondu stūres blīvi. Otri ir viendienīši, kas vai nu ātri pieņemas prātā uz savās ādas rēķina (burtiski - iečeko netā fotogrāfijas) vai tikpat dumji nomirst.
Bet no taviem tekstiem un vispārējās atmosfēras man nerodas iespaids, ka vispirms ir "visu cieņu" un tikai pēc attiecīgas izpildīšanās iedalīšana atsaldēto kategorijā.
Vispirms ir "vsem $osatj" un tikai tad, ja tu to cilvēku personīgi pazīsti, esi aliņu sadzēris, tikai tad tas tiek iedalīts "savējo" klasē.
Cepiens jau nav par to, ka neviens nepamana ar virsskaņas ātrumu lidojošus baikerus.
Cepiens ir principā par attieksmi. Lūk, ko tu padomā, ja ieraugi cilvēku keponā uz aļa superbaika pārvietojoties pa Krasta ielu, šoseju vai vēl kaut ko. Orgānu donors!
Un teksti arī - visi motociklisti cūkas, ta es tev utt. un 3 lapas apakšā mazajā šriftā "atvainojos visiem tiem, kas brauc ievērojot noteikumus". Visos gadījumos, kad tiek ieraudzīts nošķilts mocis, visiem pirmais komentārs - paldies dievam, par vēl vienu atsaldēto mazāk. Kādi tur īstie lietas apstākļi jau ir sekundārs (lasi, nesvarīgs) jautājums - jo tāpat skaidrs, ka mocis ir maucis nemērīgā ātrumā pārsniedzot visus iespējamos noteikumus, uzvedības normas un veselo saprātu kā tādu. Savādāk vienkārši būt nevar.
Tu zini, tas ir vienkārši apvainojoši man un visiem pārējiem, kas brauc ievērojot vairāk noteikumu, nekā autovadītāji.
Lūk, bija man 400 kubu mocis (vairs nav, notirgoju, vietā vēl nav nopirkts, gaidu kad nauda par vienu haltūru ienāksies) - jaudas un komforta ziņā puspakāpienu augstāk par pļurku, taču pēc skata izskatās pēc nāvīgā superbaika: liels, garš un zems. 110 kmh bija maksimālais komfortablais ātrums, ko no viņa varēja izspiest, 180 bija principā pēc ražotāja maksimālais.
Un kas notika uz šosejas? Viena daļa teš garām laimē pārgrieztām acīm, svimpis sacēlies teju līdz zodam - ei, kamon, es baikam uz šosejas iekabināju. Otra daļa blisinās nesaprotamām acīm - ko jamais te tā čunčina, droši vien sadzēries un no mentiem raustās.
Par braukšanu pilsētā - nu, ja jūs nesaskatiet to moci, tad arī turpiniet to darīt. Ja esiet sākuši savu nepareizo manevru, tad arī turpiniet un pabeidziet, gan jau mocisti jums apkārt apbrauks. Tikai lūdzu, nu neliekiet pa nažiem brīdī, kad tomēr to moci pamaniet.
Bet nu, turpiniet cepties, man po - es tādām lietām savus nervus cenšos netērēt.
Intruder rakstīja: Vajadzēja turpat veikalā atstāt...veiklam ir jāpieņem veca tehnika ja tur pērc jaunu
Kurš mūsdienās vairs ko veikalā pērk 8o
Tā kā viss glamūrīgi ierūmējas esošajā iekārtā, tika par 160 lošiem kopā paņemts i ledusskapis jauns, i traucene. Nu, no tiem pabrāķētajiem, kam pie transportēšanas krāsa kaut kur noberzta.
Klausieties veči - davai beidziet pirst pa tukšo. Saliekam visu pa punktiem, kas motociklam ir atļauts, kas nav atļauts un kas no tā visa ir jūsu iedomas:
1. Braukt starp rindām ir atļauts, kamēr vien tu nebrauc pa svītrām (kas pats par sevi nav prātīgs pasākums, jo tās svītras ir nemērā slidenas). Ja kādam tā braucot atlauzīsi spoguli, maksā ragā. Ja kādam pārkārtotājam ietesīsi sānos vai atvērtās durvīs, vainīgs būs viņš. Ja kāds nedabūjušais īsgunāriņa stiepējs tā apbižosies, ka veltīs tev zaļo vingrotāju vai vēl kādu savu atlieku, tev ir visas tiesības apstāties un atgriezt viņam zudušo.
2. Apbraukt mašīnas pa pretējo joslu ir aizliegts - un nevis vienkārši, bet ar 6 kredītpunktiem bonusā (es zinu ), nevienu neinteresē vai tu kādam tādā veidā traucē vai nē.
3. Braukt ar tālajām gaismām jebkurā diennakts laikā, ja tas kādam rada traucējumus, ir aizliegts.
Un īsumā, motobraucēj, atceries - tu esi atsaldēts orgānu donors pēc defaulta.
Stāv krustojumā OKA, vienā pusē 6simtais mersis, otrā leksus. Pēkšņi okā no aizmugures ieteš hammers - oka ar neizturamu čirkstoņu aizlido uz priekšu, rikošetā apskrāpējot abus limuzīnus.
No hammera izkāpj skūts feiss, divi pirksti gaisi - veči, jums G-O-L-S
Vēl interesei - esat kādreiz pievērsuši uzmanību tai līmeņu maiņas sistēmai?
Piemēram tu cilvēks brauc kā jēziņš 4 gadus no vietas, līdz kārtējam pārrēķinam paliek pāris dienas un tu noberz kādai blondīnei bamperim krāsu - skāde, kuras novēršana maksās kādus 120 latus remontējot ar diviem pirkstiem vēdeklī. A tu cilvēks lido no savas gandrīz 10 klases atpakaļ uz sākumu.
Vēl kas man ienāca prātā - nez ko LTABs teiks, ja es tagad sagribēšu pārnes BM no mašīnas uz moci vai otrādāk?
Sinn rakstīja:
Graberis rakstīja:
tikai viens jautājums - ar ko tad tu brauksi? Spriežot pēc citas tēmas tev nemaz nav ar ko braukt
Es? Ar Hornetu
Un kas tev liek domāt, ka obligāti jābrauc man?