Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
Graberis 27.05.2010 10:30

Ta kā jūs nesaprot. Bumers ar infinity tos pārējos striķī vilka.

Graberis 17.05.2010 14:59

IMHO vēl viens variants - tev gadienā nav kāds no agregātiem atrubījies, par ko smadzene neko nezin?

Kondišens, stūres/bremžu pastiprinātājs? Dajebkas, ko griež motors?

Manam 1/2 no tavas vainas bija (tipa, atlaižam gāzi, ripojam neitrālajā tuvāk luksoforam, motors uztur 1.5K apgriezienus, tad kad pilnīgā nobremzēts, nokrītas līdz 850). Servisā veči teic, ka normāli, tā tam jāaesot.

Vaina izbeidzās, kad tikai atrasts cokums, pa kuru viss freons gaisā aizgājis, attiecīgi, spiediena sistēmā nebij un kompresors griezās tukšgaitā. Pēc remonta un uzpildīšanas patvarīgie apgriezieni pazuda.

Graberis 04.12.2009 15:34

VWfans rakstīja:

Pirmais rakstīja: lielā daļā gadījumu cilvēks brauc uz darbu viens vai paķer teiksim sievasmāti līdz tirgu pa ceļam... kuļi ir jātērē resuri un jābrauc ar >1800kg smagu bezmotormerivu, ja var aizbraukt ar 10reiz vieglāku mocīti neradot megastūķi kaktrā krustā?

Mums Latvijā vietas pietiek, lai pārvietotos ar auto. Motociklus lai lieto Spānijas dienvidos dzīvojošie, kur nav auksta laika! Mums ziemeļos vajag komfortablas mašīnas, kurās neapsaldēt iekšējos orgānus, palikt veselam pēc brauciena sliktos laika apstākļos un tad ražīgi strādāt!

Viedi vārdi!

It sevišķi pēdējā frāze!

Kāpēc pac tajos neklausus demagogs

Graberis 02.12.2009 13:49

Ak nē, viņam tak meriva

Graberis 02.12.2009 13:48
Graberis 21.10.2009 12:37

Seene rakstīja:

Dark_Side rakstīja: nee - ieteikums visiem, lai savus Latu, EUR, USD kredītus maina pret frankijiem...

zeel ka tu to tā saproti... nokaunies klusumā...

Gribēšu redzēt tavu laimīgo komentāru, kas Šķēle nodevalvēs latu Un tavs laimīgais frankijs kļūs priekš tevis par nesamaksājamu zelta kalnu.

Manis pēc lai devalvē kaut par 200%.

Rēķini vienkārši - man ir 1M eiribors, kredīts atlicis apmēram 15kiloeiras. Anuitārais maksājums par 280 eirīšiem mēnesī. Pašlaik likme - 0.43% (neteikšu, cik man bankas pievienotā likme, citādi sāksiet mani par buržuju saukt, bet nu ... maigi sakot, ļoti laba). Rēķini pats - mēnesī procentos piečuks, pārējais pamatsummai. Itogo - 54 maksājumi un viss.

Salīdzinājumam - tas pats 1M RIGIBORS = 6.91%, un pats % maksājums = 16 reizes lielāks, termiņš par 10 mēnešiem garāks.

Tā ka man po - kamēr kredīts lēnām maksājās, tikmēr papildus eiro kontā eirīši aug un krāj depozīta procentos vairāk kā man saskaitās par kredītu.

Ja ko devalvēs - nomaksāšu visu uzreiz un "bija prieks sadarboties".

Graberis 11.05.2009 13:19

Konkrētais gadījums notikās pirms gājēju pārejas uzreiz aiz apgriešanās vietas. Un vakar riteņbraucējiem tajā vietā bija konkrēti kaut kas uznācis - laikam visi atgriezās no saviem mazdārziņiem. Katrā ziņā garām braucēt vēl kādi 3 tanktuki sadalošajā joslā gatavojās šosejas sturmēšanai.

Graberis 05.03.2009 17:31

Tagad tik māc smagā doma - ja tu kāpnes dabūji, tad kurš nedabūja

Graberis 19.02.2009 11:21

Arī jevrosojuzā?

Graberis 09.02.2009 15:28

Es gāju pirms pāris nedēļām un darba dienā - tajā pašā Antenas ielā. Ar visu kasīšanos un pīpēšanu pati skate aizņēma mazāk laika, kā rindas izsēdēšana pie kasēm. Pie visa tā, ka priekšā gadījās tante ar vāri pielaižamu tīzeli.

Graberis 09.01.2009 11:03

Motociklisti par osīti saka tikai to labāko.

Graberis 10.12.2008 12:27

Kad tev par staigāšanu bez atstarotāja atņems Nikee kedas, varēsi spriest pēc pieredzes, pašlaik - droši PN

Graberis 10.12.2008 12:24

Attiecībā par nogriešanos no 2 joslām uz 3 (piemēram, nogriešanās no Akmens tilta centra virzienā, turpat tālāk apgriešanās uz ostas pusi) - pirms n-tajiem gadiem uzdevu šito jautājumu autoskolas pasniedzējam. Viņš tik paraustīja plecus.

Ilgi un dikti rakājoties pa CSN grifeli beigās izraku kaut kādu punktus (neprasiet kurus, sen tas bija) - nogriežoties/apgriežoties/utt. tev ir jāievēro izvēlētā josla, ja nogriežoties tu pārkārtojies no 2 uz 3 joslām, kreisā malējā joslā iebraukt ir aizliegts.

Itogo - nobraucot no Akmens tilta pirmā josla kārtojas pirmajā, otrā josla kārtojas vidējā un pēc tam pārkartojas uz 3-o, ja nepieciešams apgriezties.

Graberis 10.12.2008 12:12

Kaksis rakstīja:

shmurger rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja: Man jau liekas ka šitādas braukšanas kultūras apstākļos CP-istus ir jāapbruņo kā padomijā ar automātiem kaklā un jādod tiesības šaut nebrīdinot.

Jo izskatās ka tikai pēc pāris nāves gadījumiem braucēji beidzot nāks pie prāta.

Aizej pie psihiatra,slimais...ja tev izskatās kaut kas...automātists hrenovs.

Samīzies, ja! Tā jau ir - kas vainīgs, tas bailīgs...

Automāts kaklā ir ļoti labs nomierinošs līdzeklis...

tev es vareetu ieteikt akmeni kaklaa..

Un mest pa pārkāpēja vējstiklu? Nav slikts variants. Akmeņu mums ir da*******, vismaz ietaupīs uz lodēm.

ņu, ņu, tik nenopūdelē un treniņiem izvēlies LC vai RR, vēlams ar onkuli pie stūres

runā ka regulāra skriešana uzlabo asinsriti - gan potence parādoties, gan smadzenes atsākot strādāt

tukšpļūtis

Graberis 09.12.2008 11:54

Jautājums no citas operas - viena no agresīvas braukšanas definīcijām ir sastrēgum esošu vai lēnu braucošu transportlīdzekļu rindas apbraukšana pa SABIEDRISKĀ TRANSPORTA joslu. Definīcijas beigas, plašāks iztirzājums nekur nav atrodams - tātad jebkurš šāda manevra izveicējs ir agresīvs sākot no zirgu pajūga un beidzot ar TU-154.

Tagad jautājums - kāpēc vieglo automašīnu vadītāji tiek apturēti un izfukāti pēc pilnas programmas vai VIP kategorijas, bet sabiedriskais transports ne? Agresīvas braukšanas definīcijā es neredzu, ka šie kaut kādā veidā būtu izslēgti no sodāmo saraksta?

Graberis 05.12.2008 17:26

Cenas, cenas...

1 istabas dzīvoklis Iļģuciemā - 20 kiloeiras

Jaunuzcelta 5 istabu māja Jaunmārupē, 150 kvadrāti ar pabeigtu apdari un visām komunikācijām. Tā sacīt - salīmē tapetes, pieskrūvē pie trubām podus un vannas un nāc dzīvot. 35 kiloeiras.

Tas tā sacīt - maļina pa krīzes cenām.

No otras puses, mūsu blic-būvnieku odziņas:

- svaigi uzcelta daudzdzīvokļu māja Buļļu ielā, ārējais siltinājums sadomājis atdalīties no pārējās masas un palēnām krīt zemē; novēroju to jau pāris mēnešus - neviens neko lietas labā nepasāk.

- svaigi uzcelta individuālā dzīvojamā māja Botāniskā dārza rajonā, dēļ izcili izveidotiem pamatiem piepeši sāk braukt prom no blakus mājas; īpašnieks kliedz un brēc un sauc palīgā pašdarbniekus, lai glābj solīdas firmas šmuci.

Graberis 05.12.2008 17:11

smaidiigais rakstīja:

Graberis rakstīja: Tieši šī iemesla dēļ pēdējā laikā vairāk par cēneri bākā neleju - tāpat skaidrs, ka būs lētāk.

to var darīt ja nekur nau jābrauc

un ja nekur nau jābrauc, tad nah autoss vaidzīgs?

Jābrauc jau ir, tikai škrobi uzsita - uz darbu braucot pielej pilnu bāku. Mājā braucot jau pa sani lētāks. Itogo viens tērvetnieks pa kāju. un tā katru nedēļa :x

Graberis 05.12.2008 14:11

Tieši šī iemesla dēļ pēdējā laikā vairāk par cēneri bākā neleju - tāpat skaidrs, ka būs lētāk.

Graberis 22.11.2008 14:21

Nevis vienkārši nais, bet verī nais. Man lonis ar fiksēto maksājumu par veselu gadu saīsinājies.

Graberis 20.11.2008 12:15

Master_D rakstīja: Man juridiski pieder 1 auto, kam ir 12 vai 13 BM klase (vecs šrots)

Sievai pieder auto, kam ir 4 BM klase (ikdienā tiek lietots, ņemts līzingā)

Cik noprotu, vienīgais veids samazināt OCTA ir pierunāt banku pārrakstīt to auto uz mana vārda un tad pārcelt BM no vecā pasātšrota?

Tāpat pārnest nevari?

Es savam pārnesu 7. klasi no vecā - turētājs es, finanšu līdzings.

Graberis 20.11.2008 11:51

Laimīgi cilvēku jūs visi esat - man nācās nolidot no 9.99 uz 6. Grozies kā gribi, neko nepasāksi.

Laime vismaz, ka mocim izdevās 7-to izcīnīt, nākamgad būs 8.

Īstenībā stulbi - klase ceļas uz augšu par 1 gadā, ja savākušās vismaz 270 dienas. Itogo - mocim klase ceļas tikai katru 2. gadu (6 mēneši gadā, neko vairāk pie mūsu apstākļiem nenobrauksi), savukārt auto, kas jāapdrošina 24/7, tu katru gadu pasēj 3 mēnešus.

Graberis 14.11.2008 16:17

Cepaties jūs te pa tukšo. Man mātei laukos māja - 150 kvadrāti, veca, šķība, no ārpuses nesiltināta, bēniņos vējš svilpo. Šogad tikai tika salikti visur jauni logi, nākamgad plānā jumts, tālāk tad siltināšana.

2 istabās Jotul krāsniņas, visur citur ķieģeļu krāsnis, arī plīts virtuvē kā jau pienākas.

Tāpat pirts dīķmalā.

300 lati gadā par visu pie visa tā, ka malka tiek pirkta, nevis cīņā ar personīgais slinkumu atvesta no personīgā meža, kas pa dažiem zemes gabaliem kopā sastāda pie 30 ha - tuvākais kādi 5 km, tālākais ellē ratā Aizkrauklē o.O

Bet nu, šogad tika iepirkts arī ejošs čēesmitnieks, tad arī malku pa ziemu sagādās paši.

Mans viedoklis - malkas krāsns ir vienīgais, kas rullē.

Graberis 03.11.2008 12:18

Velomens rakstīja:

Graberis rakstīja: Nu, jūs tur variet braukt, es uz tā fakenā gumijtilta savu kāju nesperšu, vismaz ne pirms tam, kad pirmā porcijas iefisīs Daugavā un sranie būvnieki par garantiju tur jaunu uzcels.

Kaut vairāk būtu tādu STULBI domājošu indivīdu - tad man nevajadzēs sēdēt korķī uz jaunā Dienvidnieka.

Onānisti ar opel Meriva parakstā var doties PN.

Graberis 03.11.2008 10:23

Nu, jūs tur variet braukt, es uz tā fakenā gumijtilta savu kāju nesperšu, vismaz ne pirms tam, kad pirmā porcijas iefisīs Daugavā un sranie būvnieki par garantiju tur jaunu uzcels.

Graberis 29.10.2008 15:56

Master_D rakstīja: liec pats - ietaupīsi ap štuku.

+1

Loga ielikšanai maģistra grāds nav vajadzīgs - pat tāds biroja tirliņš kā es ar prātu un pīpēšanu to izdarīs, patērējot ne vairāk kā 30 minūtes uz vienību.

Alumīnija/PVC profila logu ielikšana vispār ir špicka - viņš tev pēc definīcijas (protams, ja tēvocis Vasja dāzra mājiņā nav lipinājis kopā) ir kantains, ne tā kā koka logi (ne līmētie pakešu, parastie no dēļa iztēstie) - sagriezušies un ļurkaini, kur ilgi jādomā uz kuru pusi to vērpi iztaisnot un kurā virzienā vēl tas logs sadomās šķiebties pēc ielikšanas.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti