TB, kruīzkontrole, ne klimatkontrole
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
TB, kruīzkontrole, ne klimatkontrole
Vai kāds 406ā īpašnieks nav saskāries ar sekojošu problēmu - tad kad ārā ir ~ -20C un zemāk, braucot (uz štrāses, pilsētā nav novērots) pēc kādām 20 min., "iesalst" gāzes pedālis. Respektīvi, nomet kāju no gāzes - autiņš turpina savu ceļu uz 100km/h, tipa kā klimatkontrole . Izņem no roba - aboroti ap 4-5k! Zāles - atraujam haubi vaļā un pačakarējam gāzes trosi. Lauvā zināja teikt, ka neko tur īsti darīt nevarot, kur tur veidojoties kondensāts nu un nesoties pa štrāsi kas tur sasalstot un tā...nav nācies kādam vēl novērot? Benzīna motoriem, protams.
Marchiks_ rakstīja:
FF11 rakstīja:yo,
Kaa jau rakstiiju, juuzoju tagad 2002.g. 406o ar 1.8 benziina dvizhoku. Nobraukums 70k. Vispaar, peerkot autinju, pirku kaa 2L (1.8 un 2 peec izskata ir pilniigi identiski), pat taisot testu Lauvaa man pat praataa neienaaca paprasiit kaads ir motora tilpums, bet nu tas taa...nav liela beeda.
Pagaidaam ar auto esmu apmierinaats - kluss, nekas negrab, pa bedreem un brugji iet labaak nekaa pazinjas acainais e320ais mersis.
Paaris gljuki:
1. IMO sajuugs suudiigi straadaa. Njem tikai pashaa galeejaa pozicijaa, un turklaa autinjs nevis "plavno" uzsaak kustiibu, bet ar taadu kaa raavienu. Ja gribas plavno, tad ir jaagaaze un jaaslidina. Laikam jaaregulee...diski veel nevareetu buut kirdik...
2. 1x iedegaas "check engine" lampinja un kompii paraadiijaas uzraksts vaacu valodaa (vaaciski nerubiiju, bet kompi nebiju paarsleedzis uz anglju), tipa kaut kas par 'katalizator' vai kaa. Apstaajos, pielaidu pa jaunu, viss chiki - nekaadi warningi nemetaas aaraa.
3. Braucot uz 130km/h triic stuure, bet tas laikam no taa, ka diski jaabalansee. Bremzeejot nekas nekrataas.
anyway, jaaazibrauc liidz Lauvai.
ff11.
Es teiktu, ka ar tādām pazīmēm nobraukums ne tuvu nav 70 000. Jāreizina vismaz ar 2.
Viss shtokos. Auto izcelsme ir LV, tobish Lauva. Nobraukums ir origjinaals, tas ir 100%. Paarbaudiits.
1. Pie sajuuga esmu pieradis. Cik saprotu, taads nu tas ir.
2. Check engine. Jo*annijs Statika benziins bija vainiigs.
3. Stuure kratiijaas, jo ieprieksheejais juuzeris aciimredzot ar prieksheejo labo ratu bijas uzbraucis uz borgjuuras. Samainiiju prieksheejo ratu ar pakaljeejo vietaa - viss ir kulee
Nu jau nobraukums ir 79000. Viss idealjnikaa.
ff11.
oki, panjemshu savu digitaalo fochiku, nobildeeshu dvizhoku un saliidzinaashu ar to kas linkaa
Kāpj uz nerva tā lampiņa...
Runājot par dvižoku - 1.8 un 2.0 pēc izskata ir pilnīgi identiski! Vismaz tā var lasīt šur tur, kā arī manuālī, ja nemaldos, 1.8 un 2.0 motoru zīmējumi ir pilnīgi vienādi. Tā kā uz aci skuju pateiksi.
Gan jau būs labi , bet eff...neviens 406ā īpašnieks nav sastapies ar šo priekšējo kalodku lampiņas problēmu?
ff11.
Nobraukums 75.5k. Biju Lauvaa - nomainiiju prieksheejos bremzhu kluchus (saaka degt panelii lampinja). Tas gan "neizsleedza" sho lampinju...Kaads nezin kas pa shaizi? Tipa lampinja - aplis ar katraa pusee raustiitaam papildus liinijaam...nomainiiju kluchus, bet nospiezhot bremzhu pedaali vienalga iedegas. Atlaizhot nodziest.
Bet principaa ar auto esmu apmierinaats - peec nobrauktiem 5.5k nekaads shaizes nav bijushas.
ff11.
Es jau gadi 2 Statoilaa nepildos. Deelj vinju fukinaas politikas. Kaut gan taapat ir skaidrs, ka Neste un Statoils droshi vien ir cenas norunaajushi un shii viena santiima starpiiba arii ir norunaata, respektiivi lai attieciigaas valsts iestaades nedabuutu par galvu par monopolu...skumji. Ka vienreiz autovadiitaaji vareetu vienotie, nevis vienkaarshi siet lupatas pie antenas, bet vot kaadu nedeelju nebraukt ar mashiinaam...
Tur jau tā figņa, ka ne jau pati trose sasalst, bet gan zem "vāka", kurā tā trose ieiet. Tur kaut kāda mēlīte vai kas tml.
ff11.