Auto ir smuks, bet tāda tipa bāņmobīlim prasās jaudīgāku dzinēju.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Auto ir smuks, bet tāda tipa bāņmobīlim prasās jaudīgāku dzinēju.
Manuprāt Peugeot uzticamības ziņā ir garām Vāciešiem. Mums 5008 jau vairāk nekā 200 000km noripojis bez būtiskām problēmām.
Tas, ka nav tik daudz ekstru atsver tas, ka krietni retāk jāiebrauc servisā.
VWfans rakstīja: Kas Volvo-XC90 ir krutāks? Tas pats zīmols, tie paši dzinēji, daudzas detaļas tādas pašas kā V-70. Vienkārši auto ar lielāku klīrensu un augstākiem griestiem salonā! Bet neekonomiskāks ir gan, jo pēc vācu santīmmīlētāju lapas www.spritmonitor.de datiem Volvo-V70 vidējais dīzeļdegvielas patēriņš ir 7,19 litri uz 100 km, bet Volvo-XC90 patēriņš ir 9,70 litri uz 100 km.
Man izskatās ka ar jauno XC90 Volvo ir mainijs savu mērķa auditoriju un ģimeni izmainīja pret jaunbagātnieku.
Un noteikti arī mīļāko tv raidījumu vislabāk skatīties uz melnbaltā Horizonta, jo visu var pats ar lodāmuru saremontēt.
Nekad nevērtēju cilvēku pēc am ar kādu brauc, jo pats esmu sacis ar 2109 un izrusējušu 525e, bet nu ar putām apgalvot ka 10g vecs premium auto ir labākais, ekonomiskākais un jaudīgākais....
msh rakstīja: Nē nu tu vari pateikt sirsnīgu paldies kijai, ka tu pērkot lielu kiju, esi spiests samierināties ar mašīnu, kurai apakšā ir golfa klases mašīnas dzelži, un golfa klases mašīnas spēka agregāti. Ja šrotaž būtu bāzēts uz džipa platformas un būtu pieejams ar četru katlu ķīseli, un ar tām pašām tehnoloģijām uztaisītu sešu katlu ķīseli, kuru tu izvelētos? Pietiekams tas četru katlu tirkšķītis noteikti ir, bet tomēr ir nedaudz starpība - vai mierīgi dudināt ar lielāku motoru, vai visu laiku zāģēt mazāku
Bet pēc tās tavas loģikas par brauciena minūtēm - cilvēkam kas dienā brauc mazāk par 30 minūtēm, sanāk ka mašīnu nevajag vispār - tikai velosipēdu un/vai autobusa mēnešbiļeti.
Tāda sajūta, ka Tev vienkārši ir naids uz jaunām mašīnām.
Bet nu tev taisnība, nekas nav labāks par 15 gadīgu audi.
Aimirsi piebilst vienu būtisku lietu, lietots premium klases auto ekspluatācijā ir krietni dārgāks nekā jauns KIA. Un premium klases auto attiecīgi ir arī attiecīgi jākopj un jāuztur.
Diemžēl pie mums premium klases auto lietotus parasti iegādājas cilvēki ar zem vidējās klases ienākumiem, un tad sākas kapeikas fišana, dārgie remonti utt.
Runāju, jo lietošanā ir bijuši gan lietoti premium klases auto, gan arī jauni vidējās klases auto.
Reāli tos premium 3.0d dīzeļus es izmantoju Polijā apdzīšanai un Vācijā uz bāņa, kad pāris stundās jātiek no Minhenes līdz Hamburgai.
Bet vidējam vietājam lietotājam kurš vidēji gadā nobrauc 20 000km un labākajā gadījumā aizbrauc līdz Waršavas IKEA, šāds auto ir ļoti pietiekams.
Pie tam iesaku pirkt auto ar vētību proporcionāli pavadītājam laikam (nobrauktajiem kilometriem) iekš auto.
IMHO bezjēdžigi ir pirkt preium auto, ja dienā pavadi ne vairāk par 30 min. Cita lieta, ja gadā tiek nobraukti vairāk nekā 80 000km.
Man vidējais ar visu bāni 2.0D Sprotage GT line ir 7,6 l/100km, bet tas vēl neiebrauktam auto, pēc idejas patēriņam vjadzētu nokristies biku ar kilometrāžu.
E klases 350CDI apmēram tas pats vidējais kopumā ņemot.
Manuprāt lai gan Tucsons un Sportage ir cienas platformas auto tomēr būtisku atšķirīgi gan salona gan arī braukšanas ziņā. Ja neskaita lielāku salonu Tucsonam tad man personīgi sportage likās patīkamāks. Un par šo naudu nevienu līdzvērtīgu vācieti tik labā komplektācijā nevar dabūt.
Pie tam domāju ka Dkorejas autobuve ir dažās jomās aizsteigusies priekšā it sevišķi ja mēs runājam par garantiju un uzticamību. Jā varbūt nau tik daudz fiču kā vāciešiem, bet vai tās visas fīčas mēs ikdienā izmantojam, vai arī atceramies par tām kad iedegas kārtējā dzeltenā lampiņa panelī?
Pastāsti labāk cik gada laikā tādi Golf R un trislitrigie dīzeli jauni ir pārdoti Latvijā?
Pa konkrēto testa ceļu ir braukts ar dažādām am lidz ar to ņemos spriest, ka mans vērtējums ir salīdzinoši objektīvs.
Jo ar citiem auto nejūties tik stabili šajā testa ceļa posmā.
kasinsh79 rakstīja: Tas Tavs jaunais pirkums?
Tad apsveicu
Paldies.
VWfans rakstīja: Kur tad ir tik taisns un plats grants ceļa posms, kur var vilkt ar 140 km/h? Vai nav drusku par traku?
Nesatraucies. Tests tika veikts slēgtā trasē.
Nu ko varu padalīties par jauno Kia Sportage 2.0d GT Line.
Nobraukti jau pirmie 2600km, pagaidām viss jauki. Esmu mazliet pārsteigts par degvielas patēriņu pie ta, ka mašīna ir paaugstināta ar r19 un ar 4x4. Ja pa soseju brauc lidz 105 un lieki nebremzē vai negazē tad pat var iekļauties 6.2l uz 100km. Pa šoseju virs 140 apetīte gan sāk pieaugt.
Auto arī ļoti labi turas uz grants pie 140 arbien auto ir stabils un oriğinālās riepas labi pilda savu darbu.
Pagaidām esmu loti apmierināts par izveli.
Es izvēlējos Sportage baudamajā gt komplektācijā ar max aprīkojumu.
Patīk gandrīz viss izņemot vidēja izmēra bagāžnieku un to ka mums nepiedāvā cruise ar radaru.
Nobraucu testu ap 90 km, vidējais patēriņš 8.5 testa laikā. Biju pārsteigts cik labi auto turas uz grantenes. Vairāk oar 140 nemēģināju gan.
Virs 160 paliek paskaļš un arī apetīte pieaug.
Kia mazliet labāk patika kopumā neku Tucson arī cena nedaudz labāka.
Ir kādam pieredze ar jauno Kia Sportage vai Hyndai Tucson?
akarā ar to, ka sanāk bieži braukt pa grants ceļiem. Esmu parketnieka ar 4x4 meklejumos.
Domāju par jaunu vai mazlietotu. Gribu dizeli ar vismaz 150hp, bet tā lai arī nav baigi rijīgs.
Patreizejie variant xc90 vai xc60, CR-V, Rav, ix35, Sorento, Sportage.
Ko variet ieteikt?
Piekrītu kasinsh79, franču auto pēdējā laikā manuprāt ir diezgan baudāmi un vairumā gadījumu ir ekspluatācijā galvas tiesu pārāki par vāciešu auto. Ja neskaita dažus atsevišķus mezglus tad frančiem mazliet vienkāršāka uzbūve un mazliet mazāk sarežģītas elektronikas.
No frančiem lietošanā ir gan Peugeot 5008 2.0hdi at un Kangoo 1.5 cdi. Nekadu lielu sarežģījumu nv bijis, abi ir 2010 auto un nu jau abiem tuvu 200 000km.
Kangoo ir fantastiski zems patēriņš ap 5.5l faktiski. Auto ir patīkami vadāms un pat komfortabls. Manuprāt ļoti ideāls komerctransportam vai arī palielai ģimenei, kuriem patīk bieži izbraukt zaļumos un krāna mērīšana nav prioritāte. Kā jau lielai daļai franču auto ar ko bijusi saskare diezgan ātri nomira salona apsildes ventilators ap 350 eur. Un lietošanas sākumā neparasti ātri dila pakaļējās bremzes. Pārējais viss pēc programmas - apkopes un kādi sikumi piekarē.
Peugeot 5008 savukārt savā cenu kategorijā ir vienīgais auto , kur visās 3 rindās neizmainot sēdekļu regulejumu var apsēsties puslīdz ērti 1.93m garš lempis.
Peugeot ļoti izturīga balstiekārta, kā mīnusu neskatoties uz samērā jaudīgo 160zs dzinēju uzskatu zemo maksimālo ātrumu 188, ja bieži jābrauc pa bāni, tad zāģēšana uz 160 ir kaitinoša.
Viens no vājākajiem mezgliem ir rezerves riteņa stiprinājums, jo ir troses pievads riteņa atskruvēšanai, kurš ar laiku ierusē un pēc tam apraujas pašā nepiemerotakaja brīdī.
Vidējais patēriņš ar pasmagu kāju ap 8, bet domāju ka praktiskajam latvietim kā VWfanam tas nebūtu virs 7.
Papildus remonti nav bijuši izņemot ik pa laikam kautko piekarē un laikam arī priekšējie gultņi tika nomainīti.
1. Būtu jauki ja topika autors minētu arī auto marku, jo pa 20 000 var nopirkt Maseratti, vai arī Ford Focus.
2. Ja plānotais auto nav super keskluzīvs, tad vislabāk iesaku girezies pie kāda no vācijas oficiālajiem dīleriem, kur iegādāties šo auto marku ar garantiju un skaidru vēsturi, kā arī pirmspārdošanas sagatavošanu - parasti tiek novērsti visi tekošie defketi un viekta apkope.
Es arī labprāt nākamreiz pievienotos, tik galvenais lai Šīrs atbrauc, gribās dzīvē ieraudzīt to īkstīti ar milzīgo muti
Paldies
Bija super, brauksim vēl
Šoreiz pat ar orientēšanās elementiem - atrod roteri tumsā.
REXX rakstīja: Esam sākuši maksāt autoceļu lietošanas nodevu. Protams, lai cik arī tas nepatīkami (izdevumi!), laikam lieta nepieciešama. Cerēsim tik, ka naudiņa nonāks tiešām ceļiem.
BET. Gribētos kāda kompetenta personaža komentāru,- vai tagad nav tā, ka maksājam divus nodokļus -ceļu maksu un transporta līdzekļa ekspluatācijas nodevu (nu labi, vienu no tiem "slēptā formā) par vienu un to pašu?
Ja salīdizni ar citām valstīm - Polija un Lietuva, tad jā.
Viņi vienglajiem jau ntos gadus ceļu nodokli nemaksā. Maksā tikai par komerctrasportu utt.
Polijā cik zinu tad visi ceļa nodokļi jau ir iekļauti akcīzē.
A ko tauta saka par šādu agregātu?
Te it kā ir tas ko +/- domāju
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/frontera/bcoppe.html
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/land-rover/discovery/bfkhc.html
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/land-rover/discovery/bemlmk.html
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/land-rover/freelander/ibggl.html
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/suzuki/grand-vitara/bbjplk.html
Saprotu, ka mans saraksts ir diezgan garš ar dažādiem auto, bet sakarā ar to ka ikdienā ir cits auto, ir doma par brīvdienu auto, ar ko gūt fanu. Līdz ar to vairāk interesē auto ar vispusējām iespējām kā Foresteris vai ari Džips-Transformers-kabriolets.
Tarakāns principā ļoti patika, gan jauda ir, gan ari caurgājamība laba, ja vien neuzsēdina uz vēdera, bet nu tagad gribās kautko citu-mazliet savādāku.
ZZZZ rakstīja: Kas tur ar to Aixam. Labi pa bāni ar viņu nebrauks, bet LV jau tādu nav. It īpaši dakteru cikla braucējiem tas ātrums arī pietiekams. Atkrīt dārgās apkopes, plastikas virsbūve, vienkāršs dzinējs ar elementāru variātoru. Kā šito dabūn tajā EU gatavu. Ja var braukt no 14 gadiem, teorētiski tur pat kur tie, kas tiesības ieguvusi pa dārgo.
Varētu kāda šķūnītī ar skrūvgriežiem ražot...
Kā tad nau? Viendien gandrīz tādu paatrināju no 40 uz atļautajiem 90 uz Jelgavas šosejas.