perc latvanija..
atrodi chomua ar sia
- PVN un nafig ta lithuania ar gribiti
perc latvanija..
atrodi chomua ar sia
- PVN un nafig ta lithuania ar gribiti
Riskanti ar tādu summu mēģināt Lietuvā atrast LABU auto no Francijas. Patiešām, var sanākt baigais rezultāts.
par 20 taukšķiem var nopirkt jaunu Ford Fiesta ST un braukt bēdu nezinot, ar prieku
Es labāk tepat Latvijā pirktu jaunu Opel-Mokka 1,4 Turbo.
Ko tad nepirki? Bija tač tāda iespēja, bet paņēmi nīkuļfābiju.
no Francijas pirkt auto, kad atkal šiem pašlaik tur pēc ziemas plūdiem slīkušie auto plašā izvēlē un pie tam vēl lietuviešu "uzlaboti" - tur jābūt ar ūdensgalvu
Te ir kāda nianse. Nevajag aizmirst, ka teju vai 50 % no Latvijā tirgotajiem auto JAU ir no Francijas. Jeb caur Lietuvu Tas gan nevienam nerada problēmas, pērk gan te, gan tur, gan jau, ka arī kādu laiku brauc (ja vispār var iziet TA bez lonžeronu vilkšanas, ja var sagremot faktu, ka leitis jau visu ir izdarījis, tajā skaitā arī kārtīgu odometra korekciju u.tml.). Bet ir viens LIELS jo liels "BET" - vai tiešām nav bail iegrābties ar Francijā zagtu auto, kuru tepat numuru salīdzināšanā var elementāri konfiscēt?
Un tādā veidā zaudēt visu naudu!
Nemūžam tādā summā nepirktu auto no Francijas Lietuvā.
Ietaupījums var sanākt mega izdevumi vai vispār mega zaudējums.
Vajag pagaidīt pāris nedēļas. Drīz no Francijas Lietuvā ienāks liela, dažādu vecumu auto partija. Apžāvēs un sitīs gaisā.
Tādu pašu modeli un varbūt pat jaunāku gadu varēs dabūt nevis pa 20K, bet jau pa 17K...Skat, būs vēl lielāka "ekAnomija"
Jā viss Latviešu stlā, nevis ar padomu palīdzēt, bet ar pārgudrībām bārstīties.....
Neko nezinu par autodīliem, bet...
Topikstarteris sniedz nepilnīgu informāciju, piem., kāds ir iemesls iet uz tādu darījumu, (vai ļoti rets auto vai cena), kas ir pārdevējs( nerunīgs vīrelis ar dziļi uz acīm uzmauktu naģeni vai juridiska persona vai vēl kas).
Manuprāt tādā summā pērkot auto taču var vienoties ar pārdevēju un kārtot darījumu abpusēji drošā veidā.
20 000 EUR ir ļoti laba pirmā iemaksa jaunam auto šeit pat Latvijā. Līzinga maksājums varētu būt stipri zems ar labiem procentiem, kas pa kabatu nesistu, protams, ja tas nav ekskluzīvs auto.
Ja par Franciju, tad cik tur to problēmu aizlidot un nopirkt uz vietas.
Iemet kādu saitu, kur var apskatīt automašīnu piedāvājumu
stnig rakstīja: Jā viss Latviešu stlā, nevis ar padomu palīdzēt, bet ar pārgudrībām bārstīties.....
Latviešu stilā būtu priecāties par kaimiņam nomirušo govi un visi tev ieteiktu to auto pirkt. Tā kā nevajag te pārmest neko, ja tev 20k loterijai liekas normāla summa, tad uz priekšu.
Mjāāā... Izteicu pamatotu viedokli no savas pieredzes, bet izrādās, ka autoram šķiet, ka tās ir tikai "pārgudrības". No comments.
:-))))) Vispār jau izsenis gadu gaitā ir "izkristalizējusies" viena likumsakarība - ja pērk auto Holandē, Beļģijā, Francijā, tad to jācenšas darīt pēc iespējas tālāk no Atlantijas okeāna piekrastes. Šamo valstu iedzīvotāji vispār ir drusku pofigisti un ar auto pretkorozijas apstrādēm ekspluatācijas laikā īpaši neaizraujas, toties sāļie vēji no okeāna dara savu un piejūrā VISI auto baisi rūsē, pat cinkotie :-) Otra galējība ir Francijas Dienvidi, kalnainie
rajoni - tur auto lielāko tiesu ir stiprāk nodeldēti motori un
transmisijas. Un, ja vēl auto ir piekabes āķis, tad ir skaidrs,
ka tas ir "dabūjis iekšā" ne pa jokam. Ne velti Rietumeiropā
kompaktklases un kompakt+ klases auto āķis darbojas kā
lietota auto cenu jūtami pazeminošs faktors :-)
1. Būtu jauki ja topika autors minētu arī auto marku, jo pa 20 000 var nopirkt Maseratti, vai arī Ford Focus.
2. Ja plānotais auto nav super keskluzīvs, tad vislabāk iesaku girezies pie kāda no vācijas oficiālajiem dīleriem, kur iegādāties šo auto marku ar garantiju un skaidru vēsturi, kā arī pirmspārdošanas sagatavošanu - parasti tiek novērsti visi tekošie defketi un viekta apkope.
Jau vairāku gadu garumā esmu uz savas ādas izmēģinājis visvisādus variantus, daudz naudas esmu pakāsis, labu mācību dzīvei esmu tomēr ieguvis arīdzan Tā saka, ka labākā dzīves skola - citu pieredze. Sava pieredze ir āāā, cik dārga, toties iemāca - UHH! cik labi, nu tā - uz mūžu
Vācija. Var nopirkt izcilu auto no dīlera vai no saimnieka ar visu apkopju uzskaiti un caurspīdīgu vēsturi. Ar smieklīgi mazu noskrējienu vai bez avāriju ekspluatāciju arī. Tas maksā dārgi (dārgāk nekā pie mums Latvijā)!
Lietuva (no Francijas, Itālijas, Vācijas, Holandes - pārsvarā). Var atrast lētāk nekā pie mums, daudz lētāk nekā ārzemēs Visi pārsvarā ieved reālus sūdus, kurus ar kaut kādiem ieguldījumiem var uztaisīt par "skaistuļiem". Reālie noskrējieni vairs neeksistē. Servisa uzskaites vairs neeksistē. Divas oriģinālās atslēgas - liels retums, auto pēc avārijām - lielākā ticamība, tā ka šķirbas starp dzelžiem ar dažādiem platumiem, tā ka TA var ielikt treknu 2-nieku par lonžeronu neatbilstību ("te jums būs jāvelk uz stenda"), tā ka svaigais krāsojums var strauji izbalēt vai sākt mest tādu kā smilšpapīra struktūru zem lakas utt. Par pārbaudi servisā aizmirstam uzreiz saknē!
Tie leiši ir tik smieklīgi, ka viņiem tic vai nu totāli idioti vai arī - uz visu tur piever acis ļoti daudzie pārpircēji. Kuri tālāk tirgo, piemēram, Rumbulā
Latvija. Lasīt visu to pašu, kas Lietuvā
Izņēmums - Latvijā no dīlera iegādāts jauns auto. Tādus te tirgo ne mazums, ar caurspīdīgām vēsturēm, nenodzītus, svaigus un droši, ka arī labi aprīkotus. Manuprāt, pats labākais un drošākais pirkums par palielu naudu, kuram bez problēmām arī līzingu nokārtot, servisā pārbaudīt utt.
Ceru, ka tagad skaidrs )
Aj, Tu kaut kādu uiņu nes. Tas nav nekāds padoms, lielies tikai ar pieredzi un viss
Pa lielam taisnība. Vajadzētu taču beigt beidzot dzīvot sapņu pasaulītē un ticēt, ka, redzies, VĀCIJĀ vācietis lēti pārdos labu auto. Muļķības. Vācietis, ja tirgo privāti, tad dārgi, jo viņam īpaši nedeg. Ja vācietis atdod auto, kā iemaksu par nākamo placim/dīlerim, ja tas ir sakarīgs auto, tas nebūs lēts. Protams, mēdz būs izņēmumi.
Es pats esmu LT pircis 2 auto, tas gan bija treknajos gados un abi bija desmitgadīgi japāņi - Toyota Carina un Honda Accord. Pirmais bija ļoti labs auto tehniskā ziņā, bet ar apčmorītu virsbūvi (skrāpējumi), uz apskati viena bukse bija tikai jānomaina un pēc gada skati atkal izgāju uz pirmo reizi bez remontiem. To auto no manis paņēma draugs, kurš vēl pēc tam 5 gadus apmierināts brauca un pārdeva tikai tāpēc, ka darbs iedeva dienesta mašīnu un šī nebija vairs vajadzīga. Otrs - Honda tika pirkts pārdošanas pēc. Kopumā bija labs auto, tikai pa ceļam no LT izpūtējs atdalījās... Bet arī - serviss teica labus vārdus un skati arī izgāja uzreiz.
Es arī vairāk uzticos LV mašīnām. Pēdējās 3 arī tādas ir bijušas - brauktas tikai pa LV, ar zināmiem nobraukumiem. Tiesa gan, ņemot vērā mūsu ceļus, šeit ir lielāka iespēja uzrauties uz auto ar nojātām hadenēm un norūsējušām virsbūvēm, bet priekš tam tak ir servisi, kur tos auto var pārbaudīt.
Pievienojos šim viedoklim. Es izvēlējos pirkt jaunu no salona, bet ja pirktu (maz)lietotu, tad tikai Latvijā brauktu ar 100% caurspīdīgu servisa vēsturi un visām apkopēm pie dīlera.
Ja man būtu 20 000 pieejami (nebūtu jākārto līzings), kā arī kāda nedēļa vai divas brīvā laika, varbūt arī aizbrauktu uz Vāciju meklēt auto, bet spēlēt Lietuvas Lotto - nekādā gadījumā.
Vācijā labiem auto ir labas cenas, tas tiesa. Tāpēc arī daudzi autoparku vadības kantori un arī privātie autiņus, kas pirkti jauni Latvijā, kopti pie dīlera u.t.t. tirgo prom uz Vāciju. Jo pie mums labu auto par labu cenu ir nereāli pārdot.
Auto Lietuvā no Francijas-padomi kā neieberzties
Tātad esmu noskatījis automašīnu Lietuvā par aptuveni 20 000EUR, automašīna ir atdzīta no Francijas. Pēc šasijas nr. pie dīlera pārbaudīju servisa vēsturi - viss tākā būtu kārtībā, arī www.autodna.lv rādās, ka automašīna nav meklēšanā. Bet visu laiku dzirdu dažādus argumentus, ka Lietuvā pērkot automašīnu un to piereģistrējot Latvijā tā pie reģistrācijas, vai pēc kāda laika parādās meklēšanā esošo auto sarakstā. Lūdzu padomus, lai ar mani nekas tāds neatgadītos.
Paldies!