Arvien aktuāli!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Arvien aktuāli!
Starp citu VW multivan vietaa tika izveelets Chrysler Town & Country, cena zemāka , komforts lielāks, izmaksas arī panesamas.
Vienīgais vieta ir mazāk nekā Multivanaa, bet komforts to atsver.
Izksataas, ka suņuks jau pasen dzīvojas savā nodabā.
Esw piemeeram ar Chrysler T&C 3.8 lV6 regulaari piegadaaju preci klientiem,
IMHO bija autinji jaadala peec tirgus cenu katalogiem, jo kaads varbuut bracu ar 2003 g T&C un cis ar 2010 g 2.0 Mercedes E, tirgus cenas shadiem auto loti dzadas, liidz ar to arii guutais labums dazhaads.
Master_D rakstīja: Vojadžera kā ģimenes auto lielākais mīnuss ir tas, ka frontāla kraša gadījumā stūres stienis parasti ieduras vadītāja galvā. Tālab arī EuroNCAP to ir atalgojis ar nevienu zvaigzni.
Šīrim gan šāds bojājums nekādu postu nespētu nodarīt
Tas ir versijai ar stuuri labajaa pusee, eiropietrim ir mazliet savadaak.
P.S Pats lietoju 2003 G Chrysler Pilseta & Lauki, vietas daudz (pat regjipsi var ielikt), komforta daudz ( eiropietim par shadu naudu parasti ir mazaak extru), benju ēd daudz, bet ar gāzi 6Ls/100km
Remonti nau nekas sarezgjits, ja labi pamkelee lidiz 5000 eur var atrast labu labo eksemplaaru, labaak njemt 3.3 vai 3.8 bendziinu un uzlikt gaazi, diizelji ir kapriizi un vaaji.
Ar šito Deksis pa maarupes mazdārziņiem kūdru izvadaa, sezona beidzaas, tapeec laikam arii vaagjis lieks....
Gaidaam bildes...
rudens68 rakstīja:
KSI rakstīja: Un vēl kas interesanti:
Ļoti daudzi no tiem, kas privātos sareģistrē kā SIA auto, ir SIA īpašnieki un, attiecīgi, arī valdes locekļi.
BET - valdes locekļi by defaukt nepakļaujas darba likumam (ja nav darba līguma), bet Komerclikumam, un valdes locekļiem nepastāv tāds termins kā «darba laiks» - t.i. valde 24h diennaktī ir valde, un tāpēc valdes gadījumā VID pat nav argunmentu apstrīdēt degvielu, kas nopirkta 23:30.
P.S. tā degvielas ārpus-darba-laika pirkumu apstrīdēšana vispār ir ārprātīga demagoģija. Jo nav svarīgi KAD es pērku, bet kad es to TĒRĒJU. Bieži sestdienās-svētdienās degviela ir lētāka, un ir glupi neizmantot to tikai tāpēc, ka kaut kāds VID domā, ka degviela ir kā šmiga bārā - nopirku un 10min laikā «izlietoju»
Būs šis aspekts jāatceras , es kā reiz i īpašnieks i valdes loceklis i darbinieks ..
Kur to vareetu apskatities.
Laikam tapeec ariii valsts uznjemumu valdes loceklji brauka visur par muusu benju.
Vai so nodokli nevar gadijuma apiet, teiksim iznomajot firmas darbiniekam auto, katru vakaru no 18;00-09;00, teiksim par 30 LVL meenesii?
Paareeja laika auto tiek izmantots firmas vajadzibam.
Bra;lukasu radariem kljuda ir +/- 2 km/h
Uz bāņa viņi ganaas tgajaās vietas kur ir viadukti, jo tur pie nobrauktuvem ierobezojums atrumam mainas no 130 uz 100, vai arii uz 110 ja ir ziimes + veel dazadu remontdarbu zonas.
Ja sanaak iekrist un shamie grib staadit protokolu, var plauugt ar valūtas palīdzību sastādīt protokolu par jostām (sods zemāks nekā par + 30).
Maija_Eskuella rakstīja:
Sandis_UR rakstīja: SPECIAALI SEENEI,
Es nerakstu no mobilaa, bet no parastaa.
No parastā, saki? Tas ir kā - ar ripu uzgriez tos burtus? Tas tak vēl trakāk!
Vismaz viens cilveeks mani beidzot saprot.
Nezinu kaa laus dzershanas profinijiem, bet man tas Polju ZYWIEC baigi deva pa kjobi.
Vasaraa biju iebraucis AUGUSTOWO viekalaa Biedronka, viss bija par kadiem 30% leetaks nekaa muusu Super Getto.
Laikam tad buus ajbrauc uz Warshavu, pie reizes ieskreishu apskatiities IKEA briinumus.
Seene rakstīja:
Sandis_UR rakstīja: Un tagad atpakalj pie iepirkshanaas....
Kaa domajat, kur labaak braukt uz Belastoku, jeb tomeer VARŠAVU (Speciāli Mušmirei)???
Ir doma palikties panakti un veel pabaudiit vietejos kultuuras briinumus.
Bez pamamtotiem argumentiem - uz Varšavu. Belostoka vairāk tomēr liekas tāds lētais tirgus placis priekš kaimiņiem. Savukārt Varšava - vairāk vai mazāk tomēr ir uz pašiem poļiem orientēta.
Paldies.
Kas veel buutu apskataams Varšavā???
Un tagad atpakalj pie iepirkshanaas....
Kaa domajat, kur labaak braukt uz Belastoku, jeb tomeer VARŠAVU (Speciāli Mušmirei)???
Ir doma palikties panakti un veel pabaudiit vietejos kultuuras briinumus.
SPECIAALI SEENEI,
Es nerakstu no mobilaa, bet no parastaa.
BET manupraat interets un pljaapu vietas (forumi) ir taa vieta, kur nau obligaati jaaieveero visi pareizrakstiibas likumi utt. (to sauc par spamu)
ja rakstitu savus memuaarus, vai kaadu oficiaalu iesniegumu, par gramatiku padomaatu, bet taa ... PTZ
Seene, ko nu cepies ????
ValdisM rakstīja:
Sandis_UR rakstīja:
nomiks rakstīja: Iesākumā vajadzētu apskatīt vecpilsētu un lielisko ZOO.
Zoo labaaks nekaa Berliinee?
Vai maz Warshavaa ir palikusi vecpilseta?
Vecpilsēta it kā ir.
Saku it kā, jo pricnipā tā vēsture ir tāda, ka 2WW laikā Varšavu nolīdzināja līdz ar zemi 9atceries filmas Pianists beigu skatus), bet poļi pēc kara ņēma un tieši vēstureisko vecpilsētu seno aizsargmūru robežās uzcēla pa jaunu vadoties pēc veajiem plāniem un bildēm.
Resp. vecpilsēta kā tāda ir, tomēr kaut kāda šarma tur trūkst, vecpilsēta jāatzīst nav arī īpaši sapucēta, tur nav ne šiku biroju ne MB S tur arī nebraukā, vecpilsētā dzīvo parastie ļuadis, ielas malās tāv veci žiguļi,škodas, polonēzes, šut tur pa kādam jaunām mazlitrāžas Reno vai Fiat
Poljiem vspaar nau iipashji daudz (saliidzinoshi ar LV) MB S un X5
nomiks rakstīja: Iesākumā vajadzētu apskatīt vecpilsētu un lielisko ZOO.
Zoo labaaks nekaa Berliinee?
Vai maz Warshavaa ir palikusi vecpilseta?
Paldies koleegas par info. Uz Poliju gribu iepirkties, jo gribas nedaudz ietaupiit + veel atslodze un ekskursija.
Ko variet ietiekt apskatiities Warshavaa.
VWfans rakstīja:
Ideots rakstīja: maksas bānis sākas AIZ Varšavas, un nonākam pie Frankfurt Oder. Tālāk jau lasam Berlin un maucam.Saprotams, ka pa bāni būs ātrāk.
es parasti izbraucu no LV ap 04.00 naktô, lai PL iebrauktu ap 8.00-tāpēc lai to vella PL pa dienu izbrauktu, ne pa nakti....
Vai maršruts caur Suvalkiem, Augustovu, Elku, Olštinu, Grudziadzu, Bidgošču, Pilu, Ščecinu ir baudāms?
Augustow-Olzstyn celjsh ir super, pilns ar bremzigiem polju fiatiem un un zemu lidojosham fureem, un tad veel tie celja serpentiini
Apriinoju uz taas straashes ritenjbrauceejus=pashnaavniekus.
Priekš sitaadiem ir topiks MEGALOHOTRONS
IR praktiski jauni 14\" Peugeot-Citroen - Toyota lietie diski ar gandriiz jaunaam riepaam.
80.00 - Ls
Pirmais rakstīja: redaktors laikam vēl nav izgulējies
aizdomīgi ilgi topics ir nodzīvojis
A moska redaktoram otkatka iet par katru postu. Tagad jau visi aiziet pagriidee...
smaidiigais rakstīja:
Sandis_UR rakstīja: Te buus mani iespaidi, ja nervi vaaji, tad Kjievaa braukt iekshaa neiesaku - skatiit albuumu.
foto.inbox.lv/...
Ja aatrumu nepaarkap, tad pricipaa menti nestaadina, tacu nepaarkaapt aatrumu ir gandriiz neiespeejams.
nu nu, kāpēc tad neiespējami?
Nevienu reizi menti neapturēja. Ātrumu centos nepārsniegt.
Taapeec ka cauri ciemiem visi taapat uz 100 velk un ja gribi iekljauties pluusmaa tad naakas paarkaapt.
dastijs rakstīja: To: Sandis_UR
Tici man nekas labs tas C T&C nav, to auto nemaz nevar salidzinat ar VW Multivan labā Generation komplektācijā.
Atrodi lūdzu normālu VW Multivan, labā komplektācijā ar normālu (nevis mopēda jaudas) motoru, cenā līdz 5k eur.
Izpētīju kaudzi ar multjikiem, zem 10 000 T4 labā stāvoklī pēc 2000 g. neatrast.