Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
insekc 14.01.2018 20:33

Nu varbūt vajadzētu precizēt par kādām sprauslām ir runa. Benzīns (tiešā iešprice ?), ķīselis vai LPG. Auto modeli un gadu arī varbūt būtu lietderīgi minēt...

insekc 14.01.2018 20:37

Tā tas varētu būt. Atslēgas vārdi "zema kompresija", kas nozīmē izdilis motors. KapRemontu ar slīpēšanu uz remontizmēru (un attiecīgi rem izmēta virzuļi, gredzeni) ir vērts taisīt tikai eksotiskiem/antīkiem auto.

insekc 14.01.2018 20:42

Neredzu jēgu zemprofila riepām pa Latvijas ceļiem. Vācijā pa bāni - cita lieta. Ja tagad pār "guļošajiem" brauc uz 20, tad ar R17 brauksi uz 15. Tev to vajag?

insekc 16.01.2018 10:43

...Iebildumi ir par Voyager dārdzību uzturēšanā,...

Ja neskaita nodokli, tad Voyager uzturēšanā nu gan nav dārgs. Ritošā vienkārša un izturīga. Benzīna motori nenokaujami. "Amerikāņi" rūsē, "eiropieši" it kā drusku mazāk. Bet kuri auto tagad nerūsē? Ja izvairās no dīzeļiem un lieto LPG, tad arī patēriņš pārāk nekož (~15 l /100 km - LPG).

insekc 17.01.2018 18:46

10+ gadīgam auto meklēt jaunus diskus?

Tad jau drīzāk jāmeklē jauns (vai vismaz jaunāks) auto.

Pie dīlera riteņu komplekts izmaksās vairāk par auto pašreizējo vērtību.

insekc 17.01.2018 18:54

Par dīzeli piekrītu, motors rijīgs, neizturīgs, toties dārgi remonti. Kādas problēmas var būt ar benzīnnieku + LPG?

Ritošā reti izturīga un vienkārša. Remonti - reti un lēti.

Ir pietiekama pieredze ar Dodge GrandCaravan 3.8 '05, kurš tagad atdots dēliem.

insekc 17.01.2018 19:19

No 2001.g. gaismas ir labas, īpaši "Eiropas" lukturi. Vecajiem gaismas švakas. Piekare kā jau minivenam, nav jau sacīkšu auto un driftam nav piemērots. Par sēdekļiem gan neko sliktu nevaru teikt. Visērtākie ir T&C krēsli 1996-2000 g. Draņķīga ir 3-ātrumu kārba kopā ar 3.0 motoru, bet pēc 2000.g. tādu vairs neražo. 4AT un 6AT kārbām nav ne vainas.

insekc 20.01.2018 18:01

Zemesgramata rakstīja: Ar ko būtu jārēķinās iegādājoties lietotu hibrīdu?

Tīri no izmaksu prizmas skatoties.

Diez vai lietota hibrīda iegāde ir prāta darbs. Iespējami (drīzāk gan nenovēršami) papildus ieguldījumi. Un būtībā

patēriņš naudas izteiksmē benzīnniekam at LPG būs mazāks, it īpaši, ja pieskaita prognozējamos remontu izdevumus.

insekc 23.01.2018 19:29

Nav jau apvidus auto, bet pa dubļainiem ceļiem un sniegu Subaru derēs. Pastāvīga pilnpiedziņa un klīrenss virs 20 cm (Forester un Outback). "Bezceļos" Forester uzvedas mazliet labāk, bet Outback ir ietilpīgāks. Detaļas un remonti Subaru nav dārgāki kā citiem auto. Taupīgajiem rekomendēju benzīnniekus ar LPG, būs lētāk nekā dīzelis. Ģimenē ir Forester '07 un Outback '15. Abi automāti, 2.5 ar LPG.

insekc 12.02.2018 19:44

Vai šeit skatījies?

www.iuna.lv/

insekc 02.03.2018 15:16

Neapšaubāmi interesants verķis, bet vai tā cena nav par skarbu, lai 1x pa 5 gadiem palietotu? "Piepīpēšanas" vadi bagažniekā izmaksā lētāk un ir noderīgāki. Te gan jāsaka, ka ķīniešu vadi (arī cirkuļtankā pirkti ar uzrakstu 600A) ir smuki un lunkani, BET sastāv 90% no plastmasas un 10% vara. Intereses pēc pamērīju tādiem pretestību un iznāca, ka pie 100A strāvas kritums uz vadiem ir 10V. Rezultātā ar tādiem piešķilt auto nevar. Recepte - nopirkt DEPO 16 mm2 vara vadu un pārlodēt pīp-vadus. Ir darīts ne reizi vien.

insekc 02.03.2018 21:47

Interesanti kāda baterija tajā "Powerbankā". Diez vai kabatas lukturīti spēj darbināt. Ir redzētas reklāmas par "powerbankiem", ko iesprauž smēķu dedzinātāja ligzdā. Ar "superkondensatoriem" un citiem uz ausīm karināmiem makaroniem.

insekc 04.03.2018 19:43

Aritmētika ir spēcīga lieta, BET fizika tomēr stiprāka.

1. Piepīpētāja ligzda mašīnā ir caur 10-20A drošinātāju un vads arī nav resnāks par 1.5 mm2. Kādi tur 300A?

2. Nemēdz būt akumulators, kuram kapacitāte ir nokritusi līdz 10%, bet starterstrāva palikusi kā jaunam (300-600A). Sprāgonim nav ne kapacitātes nedz tas var iedot tādu strāvu lai pagrieztu starteri.

3. Ne esmu redzējis akumulatoru ar 0.42 Ah un 300 A strāvu. Nu max 10 A varbūt varētu izspiest.

insekc 05.03.2018 8:13

Izlādējies nav "nosprādzis". Pusizlādētam aķim vēl ir starterstrāva atšķirībā no sprāgoņa, kuram parasti viss "labums" no platēm izbiris.

insekc 05.03.2018 15:06

Ja virsbūve laba (nav sarūsējusi) viss pārējais puslīdz O.K. un auto nav apnicis, tad jau var arī taisīt motora remontu (labākajā gadījumā galvas blīves maiņa) vai mainīt motoru. Izmaksas abos gadījumos ~vienādas. Neko nezinot par konkrēto auto un Fordiem vispār teiktu, ka gan jau vismaz kādi 400 EUR būs. Varbūt ir labs iemesls tikt pie jauna auto.

insekc 09.03.2018 9:19

Ja ģenerators auto mūža laikā nav mainīts/remontēts, tad tagad būtu laiks to darīt (ja nav plānots drīzumā mainīt auto). Noņemt ģeneratoru, izjaukt, apvirpot kolektoru, pie viena nomainīt gultņus un oglītes. 1/2 sestdienai darbs (bez steigas).

insekc 21.03.2018 16:01

1. Auto modelis< motors, gads, nobraukums?

2. Diagnostikas kļūdu kodi?

3. Kā izpaužas - stobrs nedarbojas? Antifrīzs, eļļa cilindrā? Galva, galvas blīve, plaisa blokā? Šķiet, ka tikai plaisa blokā nozīmē motora maiņu (un to varētu mēģināt ar endoskopu ieraudzīt).

insekc 02.04.2018 17:30

Būvējot māju jārēķinās, ka visas darbības ar monopolistiem būs neadekvāti dārgas. Tas attiecas gan uz elektrību, gan gāzi, gan ūdeni. Tā kā to nevar diži mainīt, atliek samierināties. Iespēju robežās var optimizēt. Laukos 7m ar īpašo sadales tīklu pieslēgumu izmaksāja tik pat, cik 200m ar 4x32 mm2 kabeli, ko dīķa racējs ieraka. To varēju izveikt, jo Trafo atradās uz manas zemes un skaitītāju lieku, kur gribu. Un pēc skaitītāja jau pats varu ar savu kabeli manipulēt. BET, rezultātā ir komforts un adekvātas ekspluatācijas izmaksas.

insekc 09.04.2018 8:37

Te ir tikai 2 varianti:

1. Ja pamatskolas fiziku (elektrība) zini, tad auto elektrisko shēmu rokā (Googles tante palīdzēs atrast) un ar provlampiņu jāpastaigā pa vadiem, relejiem, drošinātājiem.

2. Velc uz servisu.

insekc 13.04.2018 12:49

Interesanti, vai kāds var pakomentēt "DSG vs CVT".

1. +, -

2. paredzamais mūža ilgums

3. remontu izmaksas

insekc 16.04.2018 10:47

Kad savirze regulēta?

Ja ar savirzi viss kārtībā, tad jāpaceļ priekš gaisā un jāizgroza. Var būt amortizatoru atbalsta gultņi un reika arī.

insekc 20.04.2018 20:35

Diezgan dīvaini. Nopirkt "ģimene" opeli (man kaut kā neceļas par ģimenes auto saukt kaut ko mazāku par GrandVoyager) un tad mēģināt uzčipot gonkām. Izvēlies! Vai no ģimenes auto vai priekam (WRX, EVO ...). Divi vienā nesanāks!

insekc 20.04.2018 20:46

Ja Latvijas auto nodokļu sistēma būtu radītas dabas aizsardzībai nevis piķa kāšanai ( jo maksājam nevis par nobrauktiem km, patērēto degvielu, nodeldēto ceļu, bet par auto "ŠILTI"), tad varētu garāžā/pagalmā turēt pat 3 dažādus auto, bet tā jāizvēlas viens, kurš der visiem gadījumiem. Pagaidām es neriskētu ar elektroauto ne sēnēs dziļi mežā iebraukt, ne uz Porto ekskursijā aizbraukt. Nākas vien izvēlēties SubaruOutback (latvietis taupīgais).

insekc 23.05.2018 22:07

Pikaps jau ir interesanta lieta, bet tā īsti noderīgs fermeriem. Piedevām pie mums arī nodokļi tiem nav cukurs, kolēģis ar Dodge RAM pērk vinjeti lai izbrauktu no Rīgas, jo daži kg virs normas. Un pikapā grūti iekraut to, ko viegli var Voyager ( 1/2 m3 3m garu dēļu/brusu vai 3m garus dzelžus).

insekc 23.05.2018 22:10

Ko Tu domā ar stūres pastiprinātāju? Hidraulikas sūkni? Stūres reiku? Kur tad īsti tek ? Varbūt kāds trubu savienojums vaļīgs. Jāsāk ar to, ka nosaka, kurā vietā īsti tek.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti