100 € investīcijas Zafīrai kaitēt nevar
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
100 € investīcijas Zafīrai kaitēt nevar
Diezgan dīvaini. Nopirkt "ģimene" opeli (man kaut kā neceļas par ģimenes auto saukt kaut ko mazāku par GrandVoyager) un tad mēģināt uzčipot gonkām. Izvēlies! Vai no ģimenes auto vai priekam (WRX, EVO ...). Divi vienā nesanāks!
Kādas muļķības tagad runā. Jaudu palielināt doma lai uz šosejas nav jāstāv autobusam vai fūrei aiz muguras. A droši braukt garām. Šobrīt stipri jāpiedoma dzīt vai nē
Un kas pret opel.... ?
Nopirktu 2,2 benzīnu un nevajadzētu ar tādu marasmu nodarboties.
Diezgan dīvaini ! No kura locekļa Insekts izzīdis, ka topikā minētā ĢIMENES Zafīra tiek čipota gonkām ?
Vienīgā ticamā doma, kas nāk prātā - insekc un Polnevskis ir čomaki - kopā tusē un ģimenes lietas ar kopīgas ....
60 kw ir normāls dzinējs ...... man elektriskais čaiņiks ir 2 kw .....
30 gab čaiņiki - tas ir spēks ....
Iedzer vēl 2l un varbūt kļūsi gudrāks. Tiešām te nav g......u kas var normāli ko pateikt
Viena pati čipošana neko nedos, tai lietai ir jāpieiet kompleksi. Pirmkārt, pārbūvēt izplūdi, izmest ārā DPF, katalizatorus, lai motors var brīvi izelpot. Otrkārt, uzlabot ieplūdi. Ja tam dzinējam nāk niknāka versija, tad var uzlikt lielāku turbīnu. Pēc tam noteikti gribēsies labākas bremzes un piekari. Stūrēšanu legāli uzlabot ir visai problemātiski, tādēļ ar to nāksies samierināties.
Un beigās tu cilvēks sapratīsi, ka pēc visiem materiālajiem un laika ieguldījumiem, tās jaudas ir joprojām par maz, pārdosi auto, nopirksi citu un sāksi visu no gala.
Auto sen jau nav pirmā svaiguma, ja tur viss cits tiešām ir tip-top tad var čipot, savādāk tas ir kā plāksteris mironim.
Par čipošanas kaitīgumu-atkarīgs kas un kā to dara. Skaidrs ka palielinot jaudu palielinās arī slodze uz citiem mezgliem, kas var novest pie ātrākas to nāves, bet tā kā tas divlitru dīzelis ir bijis arī ar 102 zirgspēkiem tad rezervei tur jābūt.
Informācija par čipošanu.
Katrs dzinējs nāk no rūpnīcas ar dažādiem parametriem, un tas ir normāli. Ja tehniskajā pasē ir pierakstīti 100 kw, tad tas nenozīmē, ka būs precīzi 100. Var būt 95, var būt 105. Bet datora programmatūra ir iestatīta visiem vienāda - uz 100kw.
Čipošana ir datora pielāgošana reālajiem dzinēja parametriem. Un viss.
Tas ir kaitīgi? Nē. Efektīgi? Minimāli.
Nu nē.Čipošana maina degmaisījumu, piekoriģē aizdedzes apsteidzi. Tas viss saīsina dzinēja mūžu (jo tiek iepūstas varāk kalorijas kā paredzēts, kas prasa extra izturību un temperatūras toleranci), samaitā izplūdes parametrus un saslogo mezglus.
Tā tas varbūt ir amerikāņu 60 gadīgajiem OHV V8 - pielāgo motora parametriem [lasīt - veic individuālo regulēšanu] un tas viss ir ar minimālu efektu. Bet te ir runa par mūsdienīgu turbomotoru, gan ķīseli - te galvenais ko izdara, ir paceļ pūtienu, līdz līmenim ko esošās sprauslas vēl spēj nobarot + padod vairāk degvielas; ķīselim standartā ir ļoti liess degmaisījums lai šis nekūpētu, degmaisījums kas ir optimāls jaudai dod pelēkus dūmus - gan ja notiek individuālā regulēšana [kas ķīselim bezmaz jāliek pēdiņās], tad īpašnieks var izvēlēties, kas viņam ir svarīgāks, atsaucība vai nekūpēšana.
Labs video par čipošanu:
MJanis rakstīja: Diezgan dīvaini ! No kura locekļa Insekts izzīdis, ka topikā minētā ĢIMENES Zafīra tiek čipota gonkām ?
Vienīgā ticamā doma, kas nāk prātā - insekc un Polnevskis ir čomaki - kopā tusē un ģimenes lietas ar kopīgas ....
No kurienes izzīdi rally??? Šlūc ar savu dīvānu tālāk ja nav smadz.....
Otrās kategorijas parbūve jāreģistrē CSDD. Serviss to nodrošina?
Zafira jaudas palielināšana........
Opel Zafira dīzelis 60kw. Intereses pēc painteresējos servisā par čip tūningu. Atbilde bija ka var palielināt līdz 108 zirgiem. Cena 100 EU. Jautājums vai tas kaitē dzinējam?