\"un maybe kur dziļāk iebrist...\" - GAZ66 evakuatora tel.29107333
www.patrol4x4.com/... - te var smelties šādas tādas idejas par remontiem un bezceļu aprīkošanu
\"un maybe kur dziļāk iebrist...\" - GAZ66 evakuatora tel.29107333
www.patrol4x4.com/... - te var smelties šādas tādas idejas par remontiem un bezceļu aprīkošanu
Tā viņi cīnās ar pārapdzīvotību...
Tikai motors nav no Lamborgini, bet Lombardini
Par jaudu - izskatās, ka pieņemama kvalitāte līdz 55W (kropļojumi 0.5%). Varētu būt ticami, par cik mikrenē iekšā iebūvēts "lift suply", kas strādā kā sprieguma pārveidotājs un palielina barošanas spriegumu tajā brīdī, kad nepieciešams lielāks signāls stiprekļa izejā (kad pagriež skaļāk). Ja signāls maziņš, barošanas spriegums nobrauc atpakaļ uz 12V (īstenībā 1. Izgatavojot plati šādai mikrenei ir svarīgi lai būtu pietiekoši plati zemes un barošanas celiņi (līdz 6..8mm), citādi sprieguma pārveidotājs nevarēs nodrošināt vajadzīgo jaudu jo varētu "rosināties". Nevajag arī skopoties ar radiātora izmēru izvēli.
Ja pastiprinātājs izmantojams subvooferim, varētu mēģināt elektrolītus 3-5 un 15-13 kont. ņemt lielākus (līdz 10000uF)...[addsig]
Par mud riepām piekrītu. Galvenais lai nav "parketnieka" sadales kārba ar muftām kas uzkarstot ilgāk braucot pa dziļu sniegu vai smiltīm uzkarst un atslēdzās. Un tad tavs auto paliek 4x2 dziļā zaptē. Par Durango - kādu laiku atpakaļ kaut kur lasīju, ka viņus RU officiāli dīleri netirgo, aizbildinoties, ka it kā neesot piemēroti. Varbūt piekare netur viņu "ceļus"...