p.s autors ir riktīgs mu*aks.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
p.s autors ir riktīgs mu*aks.
nomiks rakstīja:
Ezera iela krustojas ar tādu mazu ieliņu kā Jūras iela
Kāda Jūras iela?? Ostas iela tā ir.
johansons rakstīja: www.bmwpower.lv/...
It kā liekas precīzi.
precīz, precīzi.
It īpaši tas radars kurš Vangažos uz dzelzceļa sliedēm nolikts
ņemot vērā ka cilvēki neatlaiž gāzes pedāli izbraucot cauri mazākiem miestiem, jautājums par to vai jānomet ātrums krustojumā ir vienkārši imbecils
kasinsh79 rakstīja:
Vienīgā nianse - fūres mīl apdzīt citas fūres, var sanākt extrēma bremzēšana līdz kādiem 85km/h
Ne tikai fūres. Vācijā es ievēroju ka arī vieglie, kas apdzen, nemaz nedomā par ātruma palielināšanu, ja aiz muguras ir ātrāk braucošs auto.
Yetti rakstīja:
nē...
kvalitāte...
Neesmu dzirdējis, ka benzīntanks ir naftas rūpnīca
Yetti rakstīja:
gribas tevi pa ēzeli saukt...
tas ir tāpēc, ka tur valsts rūpējas par cilvēkiem...
tobiš, draž tirgoņus...
No tirgoņu drāšanas ir atkarīgs šķidruma blīvums?
p.s šķidruma blīvumam ir ļoti mazs sakars ar sūkni, jo sūknis skaita litrus nevis kilogramus. Ja tu ieliesi litru ūdens pie +7 un +90 grādiem tas abos gadījumos būs litrs, atšķirsies tikai masa.
Yetti rakstīja: P.S. parasti tankos cisternas ir ieraktas zemē... tur ir konstanta temperatūra (+7 grādi, laikam, gan ziemā, gan vasarā)...
tātad degvielas blīvums pie noteiktas temperatūras ir nemainīgs...
Dīvains [bet ne nepareizs] secinājums. Diemžēl tam ir visai mazs sakars ar sūkni.
Arsmens rakstīja: Ja veel pieskaita faktu, ka ar 1L muusu DUSu benju var nobraukt mazaak km, nekaa ar vaacijas DUSu 1L,
mani tiešām sajūsmina šie pseidozinātniskie secinājumi. Protams tas tā ir, bet nevis tapēc ka tur soļara ir 3x labāka, bet tapēc, ka bānis nav Rīgas-Daugavpils šoseja ar ceļu remontiem, apdzīvotām vietām un neskaitāmām fūrēm kas jāapdzen.
Izlasot šīs ziņas komentārus citos portālos atliek skumji nopūsties par mūsdienu izglītību baudījušiem cilvēciņiem, kas fizikas un ķīmijas stundās ir gulējuši saldā miegā. Jebkurš cilvēks kas mācību procesā nav gulējis un ir kaut ko mērījis zina kas ir mēraparāta kļūda, kalibrēšana un kapēc tāda vispār ir nepieciešama. Sākt cepties par to ka ir 0.5% pielaide – psc, vienkārši bērnišķīgi. Tas paliek jau smieklīgi kad cilvēki sāk stāstīt par to ka ielejamās degvielas daudzums dažādos benzīntankos atšķiras, neaizdomājoties, ka viņu benzīnbākas devējam ir tīri informatīva nozīme un lampiņas iedegšanās nenozīmē, ka tajā ir palikuši ražotāja norādītie tieši 10 nevis 8, 10.5 vai 12 litri.
anonimikis rakstīja: Nobesījuši. ir tāda suga - mauc pa trasi un kā ierauga ceļa malā kādu ar avareikām vai mentus, tā uz 90.
Pabrauc pa Lietuvu, tur ļauži ja met nost ātrumu, tad uzreiz uz 70....
orion rakstīja: Tiem kas salīdzina Voyager ar C4 vai Ceed ar omegu.
Ir bijušas arī avārijas kur kāds labāks mersis vai cits tamlīdzīgs auto un otrs iesaistītais VAZ vai Gaz nu teiksim, volga, kā tur ar rezultātu? Konkrēti, dārgā gala mersim volga ieskrēja, mersim remonts oij, oi, volgai bampers jānomaina.
Crash testi ir vērtējot cilvēka bojājumus, nevis auto.
Bet ir bijuši arī testi automašīnām kur rēķina atjaunošanai nepieciešamo $$$.
es tikai piezīmēšu, ka vaz'ā pēc kārtīga kraša tu varēsi stūres kolonku no sava personīgā krūškurvja ķeksēt laukā, nemaz nerunājot par salauztām kājām.
p.s tu fiziku esi mācijies? domā ka deformācijas zonas idioti ir izdomājuši lai no latvijiešu kapeiksipējiem naudiņu izplēstu?
nafigators rakstīja:
Izbrauc no centra uz Rīgas lidostu, piemēram, piektdienas vakarā plkst. 17.00 un pamēģini to pašu, piemēram, no Helsinki centra līdz lidostai.
nebūtu es redzējis korķus Amsterdamā, Austrijā, Vācijā un itālijā, iespējams, tev noticētu.
Pie tam mūsu korķi nav nekādi korķi, reizes kad tiešām ir jāstāv ir tik retas, ka nav pat vērts pieminēt, lielāko tiesu satiksme kustās lēnām un uz priekšu iet, nevis kā pie Amsterdamas, kad nostāvi stundu un neesi pakustējies ne par metru. Vai Austrijas šoseja kuras desmit km tika pievārēti ar ātrumu 5kmh un tas viss tikai tapēc, ka Lincā caurbraukšanu projektējuši vēl lielāki kretīni par mūsējiem
Magistrs rakstīja:
CP darbības efektivitāti var novērtēt tikai pēc sastādīto protokolu skaita, kas arī galvenais ne tikai CP, bet visā Valsts Policijā. Preventīvās metodes un citus pasākumus nevar noformēt dokumentāli. Desmit sastādīti protokoli ir rādītājs, bet desmit mutiskas piezīmes nav nekas, tas ir līdzvērtīgs gulēšanai darbā.
Un to vai CP un/vai CSDD aktivitātes ir devušas kādu labumu ceļu satiksmes organizācijā vislabāk parāda avāriju un cietušo skaits. Šī gada pirmajā ceturksnī salīdzinot ar pagājušo gadu avāriju skaits ar cietušajiem ir samazinājies par 10% un bojāgājušo skaits par 34%.
Seene rakstīja:
Piedod, bet tu patiešām esi muļķis. Pievienojos šim: www.orb.lv/...
Kā zināja teikt mans labs draugs - tad kad diskusijā oponents sāk apsaukāties, tas nozīmē ka viņš ir zaudējis diskusiju. Vai arī tu diskutē ar bērnudārznieku.
Seene rakstīja:
ES ietvaros mums ir gana viduvējs satiksmes organizācijas līmenis. Ir jau saprotams, ka visi grib redzēt tikai to kārtību, kas valda vāciski runājošajās zemēs vai skandināvijā. Bet tā nebūt nav vienīgā realitāte.
Pat ne slikts, vienkārši viduvējs.
Es vairs nesaprotu ko tu gribi. Braukt kā Itālijā? Labi, nekāda naida. Es atminos ka vidējais ātrums Itālijā bija viszemākais ar kādu es braucu atvaļinājuma laikā. Un satiksmi "organizēja" bruņoti karabinieri un vēl kaut kādi policisti, kas tikai pēc viņiem zināmām pazīmēm apturēja auto. Un Itālija bija vienīgā vieta kur CP tupēja krūmos un šaudījās ar radaru. Tā ka - uz priekšu, CP varēs darīt to pašu ko līdz šim un viņiem vēl izsniegs automātus
Seene rakstīja:
Padomā ar to galu, kur tev ir smazdenes. Varbūt tomēr sapratīsi, ka CSN un satiksmes organizācija ir saistītas bet atšķirīgas lietas. CSN mums būtiski neatšķiras no Vācijas.
Zini, tava argumentācija daudz neatšķiras no manas piecgadīgās meitas, viņa arī lieto burvīgas frāzes. Piemēram - nu viņš ir tikpat liels, bet nav tik liels
Seene rakstīja:
- Nepamatotu ierobežojumu neesamība.
- CP primārais pienākums - satiksmes organizācija, nevis represīvās funkcijas.
- decentralizēta sabiedriskā apspriešana būtiskām izmaiņām satiksmes organizācijā
Derēs?
Nederēs vis. Tie nav satiksmes organizācijas pamatprincipi. Pie pamatprincipiem varētu pieskaitīt piemēram
- kustība pa labo pusi
- labās rokas princips
- kas atceļ ierobežojuma zīmi - nākamais krustojums vai ceļazīme
utt.
Tevis nosauktie nepavelk līdz satiksmes organizācijas pamatprincipiem.
Seene rakstīja: Vienīgā nelaime - pārņemot, piemēram, Vācijas satikmes organizācijas pamatprincipus, pārāk daudziem nāktos atteikties no viegliem ienākumiem.
un kādi ir Vācijas satiksmes organizācijas pamatprincipi? Nosauksi vismaz trīs?
p.s ātruma ierobežojuma neesamība uz autobāņa nav satiksmes organizācijas pamatprincips.
Seene rakstīja:
Nav jēga ar tevi strīdēties. Tikai neaizmirsti ar lepnumu apzināties, ka tieši dēļ tadiem kā tu, Latvija ir tur kur tā ir un ceļ dārgāko tiltu pasaulē, bet tu tikmēr lien dibenā katram varaskāram indivīdam, lai tik apmierinātu savu kalpa dvēseli.
Es labi apzinos ka nekas tik labi nespēj novest cilvēku līdz baltkvēlei kā atgādinājums, ka noteikumi ir lai tos ievērotu nevis pārkāptu, bet pavērsiens par dienvidu tiltu ir kas jauns
p.s tādas attieksmes [ievērosim tikai tos noteikumu punktus kurus ievērot mums ir izdevīgi] dēļ mēs esam tur kur esam - ceļi ir pārvērtušies par kaujas lauku kur tu nezini no kura stūra izlīdīs kārtējais īblis pārkāpjot visus iespējamos un neiespējamos CSN punktus, jo viņam, redz, liekas, ka tie nav domāti viņam.
Seene rakstīja:
Nešaubīgi. Atrod tikai vietu, kur 10 strītreiseri ir lielākā daļa satiksmes dalībnieku. Painteresējies varbūt kādreiz par to, kāda ir satiksmes ierobežojumu noteikšanas metodika valstīs, kur pie varas ir saprātīgi cilvēki.
Citās valstīs tā drīkst, ja? CP saskaita strītreiserus un iededz zaļo gaismu?
p.s ja tu nesaprati - tavas tiesības ir uzrakstīt vēstuli ceļu uzturētājiem vēršot viņu uzmanību uz tavuprāt nepareizu satiksmes organizāciju vai nepareizām zīmēm, bet tas nekādi tev nedod atļauju neievērot šīs zīmes vai ko citu kas nu tev tur traucē.
Seene rakstīja: Ja ir vieta, kur lielākā daļa vadītāju ievēro noteikumus, bet daži pārkāpj, tad ir jāsoda vadītāju. Ja, savukārt, ir vieta, kur pārkāpj visi, kas nepama CP klātbūtni, tad jāsoda ir satiksmes organizatorus, kas dzīvē diemžēl nenotiek.
Ģeniāla definīcija. Tai sekojot var teikt ka, ja uz ielas savācas 10 strītreiseri, viņi drīkst pārkāpt CSN, ja viņi to dara visi kopā.
R0ze rakstīja:
Kāreiz arī to teicu "nezināšana" .. un par ko ir arī šis topics - lai vairotu to infu..
No otras puses tā reizēm mēdz būt abpusēja vai arī "otra pusīte" ir iekalusi tikai konkrētās ķeršanas vietas īpatnības
Tātad - ja vietai ir kādas ķeršanas īpatnības, tad tās ir pamatotas ar CSN un vainīgs 99% ir pārkāpējs nevis CP kas konstatē pārkāpumu.
R0ze rakstīja:
Nu līdz reizei kad tev mēģina piešūt kautko pat tad ja neko neesi ne faktiski ne teorētiski pārkāpis, taču nezināšanas/apjukuma dēļ tevi ņem priekšā pa pilnu programmu.. un tad lētīcīgi uz visu paraksties un lai trobele nebūtu vēl lielāka - samaksā..
Palasot to kā cilvēki interpetē CSN un kas tiek vai netiek uzskatīts par pārkāpumu, vēlos atzīmēt, ka lielajam vairumam liekas, ka faktiski viņi nav pārkāpuši, bet teorētiski viņi to pierādīt vienkārši nevar, jo viņu CSN zināšanas līdzinās nullei.
Starp citu Jaundžeikars arī domāja ka neko nav pārkāpis Viņš varētu būt ideāls uz ko visiem tiekties - neatzīt savu pārkāpumu un cīnīties līdz Eiropas cilvēktiesību tiesai
apaljais_buss rakstīja:
Apgalvojums pareizs, secinājumi nepareizi.
Ielejot x litrus 10 grādu temperatūras benzīna (zemē apmēram konstanta temperatūra), tam bākā uzsilstot līdz 20 grādiem iegūstam 10,1 L. Benzīna blīvums samazinās apmēram par 0,5% uz katriem 5 grādiem temperatūras pieauguma.
Zini kas izriet no taviem secinājumiem – jāteic paldies degvielas tirgoņiem, ka viņi uzglabā degvielu zemē