ursis rakstīja: ....
kas manu pārinieku nodeva?
lodāmuram ir spēks rokās, kā tas sasils, tā būs!
ursis rakstīja: ....
kas manu pārinieku nodeva?
lodāmuram ir spēks rokās, kā tas sasils, tā būs!
HIPPY rakstīja: a kur ir bizness?
pašvaldības dotāciju apjomā lai visi no dažādām bauskām un siguldām nelīstu rīgas centrā stūķēties ar saviem 3+litru landkrūzeriem
andzha rakstīja: Ja pašam patīk s*pties, tad pērkam jebkuru CQ būri ar ne 6cil motoru un kombinējam iekšā turbomotoru. Bet tā pa 1,5K naudām var dabūt daudzmaz ejošu 2.8CQ, lai pārbraucieni starp trasēm neliktos ahūna dārgi pēc dīzeļa lietošanas, pa 1K var instalēt gāzes iekārtu. Atšķirība no subarveidīdīgajiem būs tā, ka pārējā transmisija nav no biezpiena. Bet lai vai kā, īstais Q spēks parādās tādās ziemās kā iepriekšējā, ja vnk gribas kūpināt riepas un copēt zaķus, tad BMW viennozīmīgi
bļeķ
tu pac esi ar 2.8 braucis??? vai vismaz iekšā sēdējis????
Ozz rakstīja: Pirmais jau nebļāva ka Renaults stāv pāri visam, Pirmais bij izkalkuleejis, ka viņam ir izdevigi braukt ar to štruntu.
Tā varētu būt, ka ja gribas auto no salona, bet naudas ir tik, cik ir, tad renalts no leetaa gala ir pats ņemamākais.
renaults bija ar tajā laikā lielāko pieejamo dīzeli
īsti lētajā galā jamais netrāpīja... bet īsumā praisperformens renaultam ir ok..
golfs ar līdzvērtīgu komplektāciju bija ~1.5 reizes dārgāks
Shiirs rakstīja: eu Pirmais, afraak sheit bija viens idiots, kursh renaultus baigi lieliija. tu vinu gadijumaa nepaziisti?
parādi kur Pirmias ir kautko labu teicis par scenika pilnpiedziņu ![]()
uz ta uzliek normālas kalašas un viss ir bumbās
daudzi tūristi šiten forte.delfi.lv/...
tā dara
kolumbs rakstīja: Dienas biļete ir izdevīga, ja gribās braukt, kamēr nelabi metas....
Bet slikti ir tas, ka vienreiz nopīkstināts e-talons neder, lai pārsēstos citā transporta veidā vai citā maršrutāierobežotā laika posmā.
Piemēram, atbraucu ar 5.tramvaju uz centru, bet vajag vēl nedaudz pabraukt uz Maskavas priekšpilsētas pusi ar 7.tramvaju. Jāpīkstinja jauns e-talons.
Rezultātā izdevīgāk ar auto un veidot sastrēgumus un aizpildīt stāvvietas ielu malās.
+1
un veidot sastrēgumus un aizpildīt stāvvietas ielu malās
bet huj te kāds no lemtspējīgām personām kautko lasa ![]()
Bams rakstīja:
Pirmais rakstīja:
paņemsim kautvai prāgas piemēru
un viss - stundas laikā tu esi ticis cauri pilsētai un izpildījis dauhjā derīgu lietu pa ceļam....
a pie mums tas tev izmaksās ~tikpat cik taksis.... jo katru reizi ir jāieētalonējās
Ir tak laika biļete 24 stundām. Tā maksā Ls.1,90. Var braukt kamēr galva griežas. Un lētāk nekā Prāgā sanāk, kur, ja pareizi atceros, stundas biļete maksāja 70 CZK, kas ir ap Ls 1,80.
davaj tikai nevajag demagoģiju
bazars jau tieši par to ir, rīgā vajadzētu uztaisīt visas biļetes par laika biļetēm - piečekojies un braukā stundu.... nu vai XXX minūtes.... ar jebkuru transportu... kautvai vilcienu.... (tur vismaz sēdēja cilvēki, kas spēja aprēķināt jētampoina izdevīgumu un laicīgi nolekt) vai ētamponam tā ir problēma?
p.n.
neatceros vairs čehu cenu, bet tur parastā biļte strādāja stundu darbdienās un 1.5 stundas brīvdienās... vai otrādi.... un maksāja ~20 kronas
rekur atradu - es runāju par biļeti, kas maksā 26 kronas - tas ir ~1 eiro.... un brauc ar kādu transportu vēlies un kāp iekšā cik reizes gribi
bet ja jau pat \"nozares profesionāļi\" prastajai (īauto) tautiņai stāsta basņas par to, ka \"mums jau viss ir krutāk kā amērīkā\" bet tajā pašā laikā gaida dotācijas no pašvaldības lai tās varētu iebombīt pa taisno ētampona uzturēšanas gada maksās... starp citu - \"nozares profi\" varētu parēķināt cik izmaksā tampona uzturēšana uz vienu vagonu stundā
un tad piemest cik maksāja konduktors un pēc tam piemest cik brauc bez biļetes tikai tāpēc, ka nav konduktors, kas pakontrolē
p.n.
informācijai - Pirmais ir savulaik strādājis Tamvaju un Trolejbusu Pārvaldē ![]()
apgriez diskus otrādi ![]()
pilsētai vajag kompleksu transporta risinājumu....
patreiz eksistējošais ir deķīša valkāšana
paņemsim kautvai prāgas piemēru
1) nomalē iekāp autobusā
2) nokompostrē biļeti
3) aizbrauc līdz centram
4) izkāp ārā
5) ieej veikalā nopirkt cocacola
6) iekāp metro un zem centra izbrauc ar to
7) izkā ārā
iekāp autobusā un pabrauc 2 pieturas
9) izkāp un ieej pie drauga paņemt sērkociņus
10) iekāp atpakaļ un brauc līdz galam
un viss - stundas laikā tu esi ticis cauri pilsētai un izpildījis dauhjā derīgu lietu pa ceļam....
a pie mums tas tev izmaksās ~tikpat cik taksis.... jo katru reizi ir jāieētalonējās
Gauss rakstīja:
Yetti rakstīja:
Shiirs rakstīja:...
tas tachu ir pilsetas gjimenes auto nevis dzhips, ko tads dara uz naku celja? .
nu cilvēkam bija dikti liela pārliecība, ja 4x4, tad ir dubļu bridējs... te tas visai uzskatāmi redzams:
www.youtube.com/...
www.youtube.com/...
Pirmajā video skaidri redzama neatbilsošu riepu izvēle un braukšana uz pontu, nevis izbraukšanu.
otrajā viģikā gan pamatā ir tikai un vienīgi izbraukšana
diez vai smskredīts man dos 100ls šitam pasākumam ![]()
Yetti rakstīja:
Shiirs rakstīja:...
tas tachu ir pilsetas gjimenes auto nevis dzhips, ko tads dara uz naku celja? .
nu cilvēkam bija dikti liela pārliecība, ja 4x4, tad ir dubļu bridējs... te tas visai uzskatāmi redzams:
www.youtube.com/...
www.youtube.com/...
otrais video ir labais ![]()
Shiirs rakstīja: yetti nu ko tu tur dirs.
nosvilinaat var visu. ar subariem naak tada pati principaa mufta.
atshkjiriba ir tikai ta ka citiem auto vina ir pakaljeja reduktora, citiem atrumkarba.
muftu parasti nokauj idioti, kuri ir parak slinki, lai paskatitos, vai tur ieksa vel ir elja. mauc tikai, pofig ka salnjikiem kapi.
man ir bijis ari viens subaru ar nokautu muftu.
ko tagad dariit? kam taisniba?
muftu vairuma gadijuma savest kartiba aptuveni 150 lidz 200LS.
1000 lati tas bija laikam kada 2005 gadaa, tagad ir 2012 gads.
yetti ka parasti kautkadu drazu runaa.
nedirs šīri
neesmu jaucis, bet man domāt, ka subāram ir līdzīgi kā audī - pilnpiedziņa ir pastāvīga, bet tā mufta (b3/b4 audī gadījumā torsens) SABLOĶĒ priekšu un pakaļu - tobiš pie vienādas saķeres tāpat griežas priekša un pakaļa ar +-50/50
golfam un minētajam scenikam PIESLĒDZ - tobiš pie vienādas saķeres ir 100% priekša, ja pakaļas tilts griežas lēnāk par priekšu, tad tiek pieslēgta pakaļa
Shiirs rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Shiirs rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Shiirs rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Shiirs rakstīja: www.ss.lv/...
cena veel nokritusies! tur jau ari ja ir defekti vinu var njemt, tapat izdevigak sanaks ka "perfektie" rumbulas piedavajumi. buus jaaizbrauc japaskataas.
nejauc sceniku ar espeisu
espace jau baigi lielais, man interese shitam pilnpiedzina. espeisam vaitad ir 4x4?
scenika pilnpiedziņa ir sinhrogolfs
ja tu gribi vairāk vai mazāk pilnpiedziņas renaultu, tad meklē ikstreilu/kolesu
neieklaujas budzhetaa.
tad ņem kā visi - 15-25 gadīgu audī un nepis te pasažieriem smadzenes
audi - nav klirensa atbilstosaa, nav ietilpiibas. un liidz klinkjim nenojatu A4 universalu jaunu saja cenu kategorijaa neatrast. B4 ir vienkarshi vecs + vini visi ka viens ir nobraukti lidz klinkjim.
tas 4x4 sceniks ar ķengura/golfa "pilnpiedziņu" un dižklīrensu nogrims tur pur pilnpiedziņas audī izbrauks
un par ietilpību uttttt.
šīris laikam ir sapīpējies - sceniks ir kompaktklases mašīna - megane ar paaugstinātu jumtu
ja baigi gribās renaultu, tad nopērc vienkārši twingo un brauc.... iegrimsi dubļos - varēsi paņemt to mašīniti klēpī un iznest līdz asfaltam - neviens subārs nestāv pat plakus ![]()
Shiirs rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Shiirs rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Shiirs rakstīja: www.ss.lv/...
cena veel nokritusies! tur jau ari ja ir defekti vinu var njemt, tapat izdevigak sanaks ka "perfektie" rumbulas piedavajumi. buus jaaizbrauc japaskataas.
nejauc sceniku ar espeisu
espace jau baigi lielais, man interese shitam pilnpiedzina. espeisam vaitad ir 4x4?
scenika pilnpiedziņa ir sinhrogolfs
ja tu gribi vairāk vai mazāk pilnpiedziņas renaultu, tad meklē ikstreilu/kolesu
neieklaujas budzhetaa.
tad ņem kā visi - 15-25 gadīgu audī un nepis te pasažieriem smadzenes
Shiirs rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Shiirs rakstīja: www.ss.lv/...
cena veel nokritusies! tur jau ari ja ir defekti vinu var njemt, tapat izdevigak sanaks ka "perfektie" rumbulas piedavajumi. buus jaaizbrauc japaskataas.
nejauc sceniku ar espeisu
espace jau baigi lielais, man interese shitam pilnpiedzina. espeisam vaitad ir 4x4?
scenika pilnpiedziņa ir sinhrogolfs
ja tu gribi vairāk vai mazāk pilnpiedziņas renaultu, tad meklē ikstreilu/kolesu
divvietīgā numurā vajadzētu takš būt jau diviem zaķiem
Shiirs rakstīja: www.ss.lv/...
cena veel nokritusies! tur jau ari ja ir defekti vinu var njemt, tapat izdevigak sanaks ka "perfektie" rumbulas piedavajumi. buus jaaizbrauc japaskataas.
nejauc sceniku ar espeisu ![]()
jā, tieši dCi.... un nekas tur nav kaprīzs ![]()
![]()
renaults jau 10 gadus liek tikai komonreila dīzeļus
sievastēvam ir ceturtais espeiss
2.2 dīzeļautomāts
ja gribi, vari pataustīt
msh rakstīja: Pirmais, tu savā pirmajā postā esi ierakstījis divas smagas muļķības Pirmais - smags. Kas tur tajā V6 ir smags? Viņš ir ne tikai vieglāks par pieciem katliem, viņš ir arī dziļāk motortelpā. Pat 4.2 V8 nav īpaši smagāks par pieciem katliem, ja ne tādā pašā svarā - viens stiliņa biedrs reiz saderēja ar vienu čomu un nosvēra audī V8 motoru kopā ar to V8 milzīgo tomātkārbu pret 2.5 TDI, ar kādu kārbu, nezinu, V8 bija smagāks par 25 kilo...
Un tā 2.6/2.8 līdzība... Es kaut kā pa acu galam atceros lasījis ka viens ir 60 grādi, viens 90, tad vēl tāds sīkums ka 2.8 ir motroniks bet 2.6 kaut kāds hella brīnums ar MAP, tad vēl slavenais 2.6 ieplūdnieks utt utjpr...
2.8 ir par 70kg smagāks par 2.3 (quattro izpildījumā)
par deviņdesmito gadu sākuma audī 2.6 un 2.8 -
karteri (alumīnija) abiem ir vienādi
es savam 2.8 sasitu pret betona bloka stūri (skaists caurums alumīnija pannā un arī kartera apakšējā detaļā) un liku no 2.6 - kartera apakšējo daļu un motora atbalsta priekšas ķepu