iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 29.08.2011 16:41

anonimikis rakstīja: un pēc tam ieplūdes traktā aptinas ap benzīna molekulu. tas veicina efektīvāku degvielas sadegšanu un palielina jaudu.

no kurienes tev ieplūdes traktā ir benzīna molekulas?????

Pirmais 29.08.2011 16:09

tas nostrādās!

vek voļi ņe vidaķ

Pirmais 29.08.2011 16:08

sarashkins rakstīja: Vēl viena līdzība turbinētam gaisam ir ar virvi, kas sapīta no daudzām aukliņām - ja to atpin un atdala atsevišķās aukliņas, tad izrādās, ka atpītās aukliņas katra atsevišķi ir ievērojami garākas par sākotnējo virves garumu, kas pierāda, ka cieši, pareizā kārtībā satinot var iekšā dabūt lielāku daudzumu materiāla!!! Tas pats ir ar turbinētu gaisu - ar mazākām pūlēm (no šejienes degvielas ekonomija) turbinators dabū iekšā lielāku daudzumu gaisa (no šejienes jaudas pieaugums)!!!

katrs, kurš ir attaisījis cigarešu paciņu (nu vai apskatījis tavu virvi no gala) ir redzējis, ka "aukliņām/smēķiem" pa vidu ir pliks gaiss

tagad jautājums - kas ir pa vidu tavam turbineļa(krējumeļa) savirpinātā gaisa aukliņām?

p.n.

ja tu gribi tirgot fufeļmakšus, tad dari TO.... tikai nestāsti pircējiem, ka "tas tiešām strādā"

labāk saki tā - "es neko nezinu, kā tas strādā! man piedāvāja oficiālais izplatītājs tirgot un es tikai tirgoju. man pašam mašīnas nav, es uz darbu braucu ar tramvaju jo tā ir ātrāk. tāpēc es neesmu pats paprovējis. ja būs slikti es 3 dienu laikā paņemšu preci atpakaļ"

Pirmais 29.08.2011 16:00

sarashkins rakstīja:

Pirmais rakstīja: ...

Tā jau ir - neticīgajiem vienkārši skauž, ka citi, progresīvi cilvēki pelna naudu ar vienkāršām metodēm panākot gan degvielas ekonomiju, gan jaudas pieaugumu!

palasi topica autora teikto

1.6 mašīnai +25 zirgi pie 2000 abrotiem

tagad paanalizēsim šitos skaitļus

1)tipiskai 1.6 ķerrai ir ~100-120 išaki pie ~6000 abarotiem

2) pa lielam varētu apgalvot, ka pie 2000 abrotiem tipisks 1.6 motors attīsta ~30-40 zirgspēku lielu jaudu

3) autors apgalvo, ka esot izmērīti +25 zirgi izmantojot šito izpūtējā iesprausto kartupeli, reāli tas ir +40% pie mašīnas jaudas!!!!!!!!!

secinājums uzprasās tikai viens - autors slēpjas no jamajam pie durvīm dežūrē visu pasaules lielāko autobūvētāju pārstāvji ar $$$$$$$$ čumodānos

Pirmais 29.08.2011 15:42

nu pat padomāju

džimbuļiem vajag guļošos policistus lai tā nesteidzās, piemēram gar skolām

Pirmais 29.08.2011 15:40

pļā, ienīstu krievus!

Pirmais 29.08.2011 15:09

sarashkins rakstīja: Šitais "turbinātors" varētu būt reāls - līdzība ir ar pudeles iegriešanu, lai šķidrums no tās ātrāk izlītu, attiecīgi te - lai vairāk caur ieplūdes kolektoru/vārstu ieplūstu.

Vienīgi man bažas par tā izstrādājuma kvalitāti, ja nu šis izjūk pa gabaliem .. man liekas tas ir tikai laika jautājums.

es jau saproru, ka tev skolā patika "griezt pudeli" jo savādāk bija kauns bučoties

iegrieztai pudelei šķidrums ātrāk izlīst tāpēc, ka gaiss tiek labāk iekšā ieburbuļot.....

pamēģini pagriezt pudeli ar izgrieztu dibenu

ekonomija tur tiešām sanāk

pieliekot gaisa trubā iekšā sūdu, samazinās gaisa pieplūde motorā.... kompis izmēra, ka tur ir mazāk gaisa, rezultātā špricē iekšā mazāk degvielas

Pirmais 29.08.2011 11:56

Yetti rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Gauss rakstīja: Tas pirmais dabūja tos 14V uz lampiņu?

No kurienes sū... elektriķim zināt kas ir V!!

tilpums...

ja pa diviem paņem nulle septiņi, vai tad sanāk 14???

Pirmais 29.08.2011 11:22

labāk tajā trubā ir iebāzt nēģeri, lai jamais ar rociņām drupina gaisu... un ķīnieti aiz degvielas filtra - lai rauj molekumas

Pirmais 29.08.2011 11:21

anonimikis rakstīja: neko jau tas sūds nemaksā - ......

toties dod 300 zirgus pie 5 litru patēriņa

Pirmais 29.08.2011 10:04

kad atvēzējās būvēt vantinieku, tad sākotnējā projektā džimbulis tika laists zem tilta....

tikai tika izvēlēts lētākais risinājums - tilts netika pārrēķināts lielāks (vantenieks ir kopija) un tāpēc pilsētas pusē ūdenī ir viens atbalsts un (protams) arī tramvajs nebrauc pa apakšu

Pirmais 26.08.2011 15:14

HIPPY rakstīja: Un reku raksts par tēmu forte.delfi.lv/...

vaidzēja man nofilmēt manu velosipēdistu

Pirmais 26.08.2011 15:11

Centis_Nuudele rakstīja: Baigi saspringts režīms - līdz pirmdienai jāatrod strāvas noplūde, no kuras Ursis dabūja forda dūrienu.

tu tai savai Ômes mājai uznagloji jumtu?

Pirmais 26.08.2011 13:49

2x2 germani

Pirmais 26.08.2011 13:37

HIPPY rakstīja:

Gauss rakstīja: uupi, kad nākošreiz rakom uz gājēju pārejas lasīsi kopā mantiņas, atceries, ka mašīnām reizēm mēdz pātrūkt sajūga trose. Un tad varētu būt visai sarežģīti pierādīt savu taisnību...

jefiņ! Mašīnām nav sajūga trosītes

pareizi

ford siera jau nav mašīna

golfs (1,2,3) arī nav

p.n.

sierai esmu to trosi mainījis savām rociņām, golfam redzējis kā to dara

Pirmais 26.08.2011 13:27

uupis rakstīja:

Pirmais rakstīja: Pirmais nebļāva tikai salocīja pakaļas riteni tam īblim kurš izleca man priekšā

un ar lielāko prieku izdarīšu to vēlreiz

Tas jau ir psihiskais stāvoklis – neesat domājis parunāt par to ar doktoru?

varbūt labāk parunāties ar velosipēdu

Pirmais 26.08.2011 11:17

uupis rakstīja:

Pirmais rakstīja: kur ir teikts, ka man ir jālaiž pa gājēju pāreju pāri braucošie transporta līdzekļi?

Nav teikts – es vienkārši piedāvāju ērtāku un nesāpīgāku risinājumu…

Man viens burta kalps pie stūres arī uzblāva lai ar ričuku nebrauc pāri gājēju pārejai, lai gan ātrums bija tāds kā pešehodam – nu es protams izpildīju viņa lūgumu. Apstājos, nokāpu, nokrita (netīšām) mugursoma, pacēlu, pēc tam atcerējos, ka man nevajag uz to pusi iet, apgriezos un gāju lēnām pieklibojot atpakaļ. Reāls korķis uz 1 minūti (varu arī ilgāk pīčāties)…

Jautājums: Tev to vajaga?

Ja vajaga – lūdzu – stāvi un skaties teātri – nekādu problēmu…

Pirmais nebļāva tikai salocīja pakaļas riteni tam īblim kurš izleca man priekšā

un ar lielāko prieku izdarīšu to vēlreiz

Pirmais 26.08.2011 11:10

Gauss rakstīja: Ja autovadītājs drīkst šķērsot pāreju braucot, tad loģiski būtu ka ikviens cits to var darīt braucot. Nu izņemot, protams, kājāmgājējus. Kautgan arī tos var aprīkot ar skrituļslidām, dēļiem vai ko tamlīdzīgu. Ja iet kājām, tad visi, arī voģilas - kāp ārā un stum to tačku pāri.

Līdztiesība ibijomaķ!

interesanti - kurš būs vainīgais, ja mašīna #1 uz gājēju pārejas iebrauks sānā mašīnai #2, kuru pa gājēju pāreju stumj pāri bļundīne

Pirmais 26.08.2011 10:07

Centis_Nuudele rakstīja: Valsts ekonomikas sakārtotājam kaut kā neiet....

pietiek.com/... ,_iekila_ari_autotransportu

nu kāpēc tu brauc virsū Vadoņa čomam?

Pirmais 25.08.2011 11:46

«Мы должны принимать решения такие, чтобы потомки не плевали на наши могилы».

ja kas, tad (c) aleksejs kosigins

Pirmais 25.08.2011 10:42

WALA rakstīja:

Seene rakstīja:

Kanibaals rakstīja: apskati vērīgāk pēc blakuteritorijas neizskatās un velo uz veloceliņa nav priekšroka šķērsojot brauktuvi. Ietves tur nav.

Un kā tad tieši tavuprāt šīs blakusteritorijas izbrauktuve atšķiras no izbrauktuves no benzīntanka? Vai uz brīvības ielas jebkādu zīmi, kā pienāktos aiz krustojuma, redzi?

Te ir divi aspekti - pirmkārt ir zīme dodiet cēļu, kuru normāli pie izbrauktuves no pagalmiem nenovieto !!!

Otrs aspekts ir tāds, ka šajā vietā nekas nleiciena par to ka šeit velo ceļš šķērso šo "izbrauktuvi/krustojumu".

Es teiktu ka šeit ir slikti padarīts darbs velo ceļa ierīkošanā !!!

P.S. mans personīgais viedoklis ir ka šis ir krustojums, un attiecīgi lisapēdistam ir jāgaida, nevis jāmauc pāri !!!

par ko ir bazars, ja jau ir zīme "dodiet ceļu"

lasam Ceļu Satiksmes Noteikumus

281.4. 206.zīme "Dodiet ceļu". Transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kuri brauc pa šķērsojamo ceļu, bet, ja papildus uzstādīta 840.zīme, - jādod ceļš transportlīdzekļiem, kuri brauc pa galveno ceļu, kā arī transportlīdzekļiem, kas tuvojas pa vienādas nozīmes ceļu no labās puses, izņemot tramvaju vadītājus, kuriem saskaņā ar šo noteikumu 148.punktu šajā gadījumā ir priekšroka;

tagad paskatamies Ceļu Satiksmes Likumā definīciju, kas tad īsti ir čeļš

3) ceļš — jebkura satiksmei izbūvēta teritorija (autoceļš, iela, prospekts, šķērsiela un tamlīdzīgas teritorijas visā platumā, ieskaitot brauktuvi, ietves, nomales, sadalošās joslas un saliņas). Ceļa kompleksā ietilpst ceļš, mākslīgās būves (tilti, satiksmes pārvadi, tuneļi, caurtekas, ūdens novadīšanas ietaises, atbalsta sienas un citas būves), ceļu inženierbūves (pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu pieturvietas un paviljoni, bremzēšanas un paātrinājuma joslas, transportlīdzekļu stāvvietas, atpūtas laukumi, veloceliņi un ietves, ceļu sakaru un apgaismojuma līnijas un citas inženierbūves), satiksmes organizācijas tehniskie līdzekļi (ceļa zīmes, luksofori, signālstabiņi, aizsargbarjeras, gājēju barjeras, vertikālie un horizontālie ceļa apzīmējumi un citi tehniskie līdzekļi);

tas, ka lisapēds ir "transporta līdzeklis" jau tika apskatīts

Pirmais 25.08.2011 10:31

Sviestc rakstīja: Izskatās kā tā 'Pirmā" slimība ir lipīga..

foto1.inbox.lv/...

suka b`l`a, jāiet iekasēt autortiesības

Pirmais 25.08.2011 9:50

Centis_Nuudele rakstīja: Jautājums diožu spečokiem:

Ar kādu spriegumu jāatraujas pa nesazemētu pakausi, lai no Audi pārsēstos fordā?

es teiktu, ka spriegums tiešā veidā nav svarīgs, galvenais kāda ir strāva atraušanās brīdī....

p.n.

kaut gan strāva ir atkarīga no sprieguma, tomēr varbūt ursis ir iemacījies mainīt pretestību....

nu kā daži Sviestca ielas zaķi.... pēc 2 glāzēm šampja pretestība ir tuva nullei

Pirmais 25.08.2011 0:32

eu, gemanpower!

nevaru norvēģiju saūjināt...rīt vēl provēšu, bet pagaidām viss velk uz to, ka būs jāgaida

Pirmais 25.08.2011 0:30

palasīju, ka uz barona ielas strādā darbināma nagu maucēja, kas esot vienīgā....saliku kopā ar to, ka cūķis nesen ticis pie ķoščas

Lasītākie raksti

Jaunie raksti