Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: ritīgiem padiņiem bēmēvē ražo minī
Tu esi paºliecināts, ka šito k;ads nej;uzeris nelasa?
nejūzerim tak nav minī, ja tu domā purva nejūzeri.... tas auto tak pieder nejūzera bērna (viena no pēdējiem) mammai
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: ritīgiem padiņiem bēmēvē ražo minī
Tu esi paºliecināts, ka šito k;ads nej;uzeris nelasa?
nejūzerim tak nav minī, ja tu domā purva nejūzeri.... tas auto tak pieder nejūzera bērna (viena no pēdējiem) mammai
Ozz rakstīja: taas lampiņas veel jo projaam reizi gadaa maksimaa var nopirkt
nūū... pēdējos gadus vairs neesmu manījis.... tagad populāras ir gaismas diožu virtenes ar barokli/raustekli
Tām virtenēm tomēr bija sava īpašā Aura un fistiņš atrast īsto izdegušo lampačku
1stfreemans rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Kaapeec domaa, ka vajaga jaunu? Tai pashaa baltic motors paintereseejies? Ja tie teikushi, ka jaamaina, tad pasuuti zeenus bekot, dikti shaubos, ka 2007.gada motoram tas filtrs pats netiiraas. Iztiiriit jau nu vajadzeetu noteikti vareet. Ir shkjidrumi kveepu tiiriishanai, tik tad filtrs jaanonjem.
Tieši BalticMotors saka,ka jāmaina, cena: 1013Ls! Pirms tam sūdzējos,ka parādās melni dūmi, teica,ka japielej degvielai attīrītājs un uz lieliem gabaliem attīrīsies. Izskatās,ka neattīrījās, mašīnai pazuda jauda. Tad pāris reizes varēja tikai iedarbināt un tagad vairs nevar iedarbināt.
autorizētais dīleris neko citu kā mainīt vispār nav spējīgs iedomāties ![]()
e burtu nevar rakstīt, Yonāsa interneta supervaizeris nelaidīs cauri ![]()
ritīgiem padiņiem bēmēvē ražo minī ![]()
Centis_Nuudele rakstīja:
ursis rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Puses nav svarīgi, tā gumija ir unisex.
tad kādēļ viņa bija tev tik pačotna iepakota ?
ar profilējumu un zīmējumu
a ko nepirki šrotā citu(pa 5,-ls)? kam dēļ pirki jaunu? tikai tamdēļ ka Zigis tā būtu darījuse?
Tāpēc, ka man no Sviesta paņemt jaunu bija n reizes ātrāk nekā atrast šrotu, tur atrast vēl lietojamu gumiju utt blablabla.
Tam auto vidus stoika ir iebūvēta tā, ka tikai liliputs var iesēsties nerīvējot muguru pret gumiju. Gumija mīksta, līdz ar to dilst, arī tā šrotā esošā būs sadilusi.
bemberasi vispār tiek ražoti maziņiem pidorasiņiem ![]()
![]()
![]()
ursis rakstīja: vai tā ir labi uzmest ilgagadēju
(es nebaidos šī vārda) patstāvīgu klientu
ews ņemu reti bet regulāri,un regulāri NEmaksāju(ņemu piemēru np pirmā).
bet regulāri
P.S. LMY cik tavam dranduļetam maksāja durvju gumija? uzvirpotā pie germana?
par saņemtajām autodaļām Pirmais maksā regulāri - apmēram vienu reizi septiņos gados ![]()
![]()
![]()
starp citu - vecāka gadagājuma reģistrētie īauto lietotāji varbūt vēl atceras, ka agrāk bija eglīšu lampiņu virtenes.... tās sastāvēja no mazajām 3 voltu lampiņām, bet tika spraustas 220 voltos...
pēc Forda Galvenā InžIniera domām tas ir klajs fizikas likumu pārkāpums ![]()
![]()
![]()
speciāli inžIniereļiem varu īsumā apstāstīt lampiņlādētāja principu....
ir 220v maiņstrāva
diode nogriež pusperiodu nost - tas nodrošina to, ka aķim lādēšanai spriegums būs vienmēr vienā virzienā - galvenais pareizā virzienā pieslēgt aķi un diodi (ja apgriež aķi, jāgriež arī diode. lampiņu drīkst negrozīt
. diodes, lampiņas un aķa secība nav svarīga)
kāpēc vajag lampiņu?
lampiņa ir tāds interesants radījums, kuram pretestība mainās atkarībā no tā cik spoži tā spīd, ja lampiņa nespīd, tad pretestība ir tuva 0, ja spīd, tad pretestība palielinās.... akumulatoram arī - atkarībā no uzlādes līmeņa...
rezultātā tiek iegūta sistēma, kas automātiski maina uz aķi pielikto spriegumu un rezultātā akumulatora uzlādes strāvu.....
visa pamatā ir konkrētam akumulatoram atbilstoša stipruma lampiņa, kaut reāli sistēma strādās arī ar lielu pieļaujamu kļūdu - galvenais būs regulāri jākontrolē akumulatora temperatūra
ko tas juglas Strausu Jājējs ir tā satrakojies???
palasi tak tos noteikumus - vēl 5 mēnešus ir laiks, var likumīgi nojāt visus latvijas štrausus ![]()
![]()
![]()
atgāzu recirkulācijas vārstu normāli ir paredzēts tīrīt apkopēs pa ~40000km
kvēpu filtru normālā gadījumā netīra, tam pašam būtu jāizdeg.... braucot garus gabalus temperatūrai vajadzētu būt pietiekamai, īsos pārbraucienos jams netīrās - bet kurš pērk dīzeli lai brauktu 10km dienā?
vispār eksistē tādi šķidrumi, ko ielej tajā kvēpu ķērājā (noņemtā,protams), patur un pēc tam izmazgā...
var mēģināt izdedzināt pats - ja tur ir tikai kvēpi, tad principā vajag 400+ grādus un gaisa (skābekļa) pieplūdi
a vot ja tur ir eļļa, tad vajag vairāk.
a ja eļļas līmenis nekrītās, tad tur eļļai būt nevajadzētu
p.n.
vispār kādreiz te bija tāds jūzeris"gačiņš", kurš strādāja servisā,kur esot mazgājuši tofiltru ar Destilētu Ūdeni ![]()
![]()
![]()
tiklīdz kautkur tekstā ir vārdi
'sex'
'porn'
'turks'
'nigers'
'pērt'
'rase'
uttt
tā Cenša interneta pārlūka superpārlūkotājs aizliedz tam pieeju
Centis_Nuudele rakstīja: Ar tanku pa mersedesu es drīkstu skatīties. Tas nav porno, rasisms vai vardarbība. Tas ir labdarība.
značit saki, ka porņukus, kuros per nigerus tu skatīties nevari, ja
Sviestc rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Ar tanku pa mersedesu es drīkstu skatīties .........Tas ir labdarība.
+100
es jau arī skatījos, ka zigis ir uz lietuvu pārvācies
man audī lukturim līmējuma vieta ir ļoti skaidri redzama, un neviens inspektors vēl neko nav teicis....
piesējās tad, kad vēl nebija aizlīmēts jo kad kratītājs šūpoja mašīnu, tad lukturī skalojās ūdens...
tāpat par priekšas lukturi busam piesējās par ūdeni iekšā
ursi ursi
reku mašīnas aķa lādētājs tev
The REPP50 will recharge your battery in less than 15 minutes.
The REPP50 will recharge your battery in less than 15 minutes.
šitas ursim jādod ko lātēt aķi ![]()
nebrīnīšos, ja jamais iesaka lietot šāda veida caur piepīpētāju (tiem, kas cērt zivi ir skaidrs, ka parasti tur ir kāds 15-25A drošinātājs) spraužamo mašīnas iedarbinātāju, kad nosēdies aķis
nagu.... protams
habu laka dara brīnumus
p.n.
man audī ir salīmēts lukturis
reāli ir tā, ka ja ir iekšā ūdens tad tev dod ciparu
viš zina, ka 220 ražo ķegumā, bet 9voltus var nopirkt veikalā.... mazā kastītē ar 2 kontaktiem.
i_edgars rakstīja: Tu pats esi pilnīgākais pālis elektrībā! Es pat nebrīnos, ka to nespēj sajēgt.
nu davaj, tad pie tā arī paliksim ![]()
![]()
220 ir 220 un ņekuj tur līst ar savu inžIniera krāsaino sertifikātu
tā tam būs būt
Dark_Side rakstīja:
anonimikis rakstīja: par lampu panelī varētu būt po, par caurumu lukturī dabūsi 2
vot man ar tā liekas... a ja to salīmēju un aizlīmēju? pamatfunkciju jau tā pilda...
ja spīdēs balts, dabūsi ciparu, ja būs sarkans un lukturī nebūs ūdens, būs ok
p.n.
mūsdienās abs "spuldzīte" parasti ir ielodēta diode
ursis rakstīja:
ursis rakstīja: ja teblete NEKo nedod,tad nāpig viņa tur . un kam man vienu mainīt pret otru? vnk mainīt?
nomaini rezerves riteni ![]()
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
1stfreemans rakstīja:
ak rakstīja: Kapēc domā, ka ir jātīra EGR un tas kvēpu filtrs Tik jaunam auto. Kādi ir tie simptomi, jeb sūdzības
Borta dators izmet tādas kļūdas(BalticMotors diagnozsticēja). Melni dūmi, jaudas zudums. Tagad vispār nepielec BalticMotors saka, ja nomainītu DPF tad vismaz auto strādātu.
ja izpūtējs reāli ciet un atgāzu vārsts vaļā, tad motorā cirkulē plikas atgāzes.... tačka drīkstētu arī nepielekt
katrā gadījumā ieteikums noņemt izpūtēju un paskatīties kas tajā kvēpu filtrā darās... varbūt vispār jamo naxrenizēt...
atgāzu vārstam būtu jābūt bijušam iztīrītam, ja jau apkopes veica dīleris
vispār ja tiec līdz atgāzu vārstam, tad jamo var droši naxrenizēt....
tas vārsts ir paredzēts tam lai noteiktos režīmos (mazapgriezienu) kopā ar motorā ieplūstošo gaisu padotu arī bišķi atgāzes...
viens no naxrenizācijas veidiem - aizsvarko ciet vārstu un no štoka izgriez kumosiņu ārā - sistēma domā, ka vārsts virinās, bet reāli tas ir ciet....